جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

تقدیم به آقای ایکس

افشین قطبی قرار بود چند هفته پیش در دبی در برابر خبرنگاران افشاگری کند و مسائل پشت پرده پرسپولیس را برای همه بیان کند اما هنوز که خبری نشده.
فتح الله زاده هم وقتی از مدیر عاملی استقلال کنار رفت وعده داد به زودی افشاگری خواهد کرد همانطور که مربیانی چون بوناچیچ و حجازی هم پس از برکناری چنین وعده ای داده بودند و پیش از آنان هم دهها تن دیگر.
تمامی این افراد سالهاست که قرار است به زودی افشاگری کنند و معلوم نیست این «به زودی» کی قرار است که فرا برسد؟
باز خدا پدر داریوش خان مصطفوی را بیامرزد که بالاخره مشکل اصلی فوتبال ما را به همه نشان داد و همه فهمیدیم که مشکل اصلی آقای ایکس است که فعلا قصد دارد پرسپولیس را به بحران بکشاند و به زودی هم فوتبال ایران را کن فیکون کند مگر آنکه سرمربیان تیمها او را دستیار خود کنند.
دیگر افشاگری از این بیشتر؟!
دی کارمو بیچاره را بگو که چقدر به او ناسزا گفتیم که نمیتوانست دروازه خالی را باز کنداما او که تقصیری نداشت همه اش تقصیر آقای ایکس بود وگرنه او واقعا آقای گل باشگاههای برزیل بود!
همین الان یکی برود و این آقای ایکس را به درک واصل کند آنوقت ببینید جناب نیکبخت خان واحدی چطور ده تا ده تا برایتان گل میزند تازه وزنش هم خود به خود کم میشود و دیگر لازم نیست بعضی بخواهند از آن گنده (ببخشید بازیکن) بدگویی کنند تا خودشان گنده شوند.
گمان میکنم آقای ایکس در اول این فصل دست تفقدی هم بر سر آرش خان برهانی کشیده است که بر خلاف فصل پیش شروع به گل زدن کرده است.
اصلا اگر آقای ایکس اجازه دهند نتیجه دربی هم عوض میشود مثلا از این به بعد اول پرسپولیس گل میزند و بعد استقلال بازی را مساوی میکند نه مثل حالا که همیشه اول استقلال گل میزند و پرسپولیس هم در هر بازی گل تساوی را دیرتر به ثمر میرساند تا جایی که فکر کنم در بازی بعد قرار است گل مساوی پس از زدن سوت پایان بازی به ثمر برسد.
یک بار هم که ظاهرا آقای عنایت با آقای ایکس صحبت کرده بود و قرار بود پنالتی حریف گل نشود (طبق سخنان خود ایشان در برنامه ورزش و مردم جمعه گذشته) خود حاجی فیروز (ببخشید آقا فیروز) به دروازه بان صبا دستور فرمودند که پنالتی را نگیرد تا صدای مسئولان و هواداران صبا درآید که:
      که از چنگال ایکسم در ربودی                                ولیکن عاقبت ایکسم تو بودی!
خوب حالا فهمیدید این آقای ایکس کیه و چی از جون فوتبال ما میخواد؟
نگفتم؟

پس من به زودی در این باره افشاگری خواهم کرد

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:44 ب.ظ http://iran.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جات تو جمع ما خیلی خالیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد