جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

امیر قلعه نوعی

نتایج نه چندان مناسب استقلال در جام باشگاههای آسیا ثابت کرد همچنانکه پیشتر هم گفته بودم قلعه نوعی مربی بزرگی است اما فقط در سطح داخلی و هنوز تجربه لازم را برای کار در سطح بین المللی به دست نیاورده است. 

به همین دلیل برداشتن واژه موقت از عنوان سرمربیگری او در تیم ملی فوتبال اشتباه بزرگی بود که مسئولان فدراسیون فوتبال پس از جام جهانی آلمان مرتکب شدند.

نظرات 1 + ارسال نظر
آیدا پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ب.ظ http://iovp.tk

سلام
من آیدا صاحب یک وبلاگ با موضوع آشپزی هستم و برای افزایش رتبه خودم در گوگل و همینطور رقابت با دیگر وبلاگها با موضوعات مرتبط آماده تبادل لینک با شما هستم، اگر مایلید آدرس وبلاگم http://iovp.mihanblog.com را با نام (دسر های خوشمزه ) به صفحه خودتان اضافه نمائید بعد در قسمت نظرات وبلاگم اطلاع دهید تا شما را با نام دلخواهتان اضافه کنم.
پیشاپیش نوروز باستانی را نیز تبریک می گویم و برای شما و خانواده گرامی تان آرزوی سلامتی و شادکامی داریم
متشکرم
آیدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد