جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خوشحالم

خوشحالم

نه برای اینکه تیم ملی فوتبال کشورم شکست خورده آنهم برابر تیمی چون عربستان که همه ما از سوابق رقابت دیرینه این دو تیم با یکدیگر آگاهیم.

خوشحالم

نه برای اینکه تیم ایران در جدول رده بندی مسابقات مقدماتی جام جهانی در جمع پنج تیم در جایگاه چهارم ایستاده است.

خوشحالم

نه (فقط) برای اینکه علی دایی از سرمربیگری تیم ملی فوتبال کنار گذاشته شد.

خوشحالم

برای اینکه این تغییر سرمربی در زمانی در حال انجام است که هنوز امیدی (هر چند اندک) برای صعود به جام جهانی وجود دارد.

خوشحالم

برای اینکه علی کفاشیان آنقدر قدرت ادراک داشت که بفهمد (گر چه دیر) که علی دایی مرد این میدان نیست و همچون دادکان که آنقدر به پای برانکو ایستاد تا تیم ملی ایران در آلمان تحقیر شد نبود.

من دشمن علی دایی نبوده و نیستم

علی دایی یک گلزن بزرگ بود و به همین دلیل شایسته احترام اما خود او احترام خودش را در وجود من و بسیاری دیگر از هموطنان نابود کرد.

چه دلیلی هست که یک بازیکن بزرگ حتما میتواند یک مربی بزرگ هم باشد؟

میشل پلاتینی را یادتان نیست؟

اگر از سال اول سرمربیگری دایی در سایپا که توانست به لطف یارگیری مناسب و شروع خوب ورنر لورانت در آغاز فصل و الطاف برخی داوران و کمک داوران این تیم را به مقام قهرمانی برساند بگذریم او در این عرصه هیچ حرفی برای گفتن ندارد و دیدیم در سال بعد که دایی خود تیم را بست چه بر سر سایپا آمد.

اصلا مگر سابقه مربیگری او چند سال بود که بخواهد عیار او را مشخص کند؟

دایی میتوانست همچون بسیاری از بزرگان فوتبال پس از آویختن کفشها نخست زمانی را به استراحت و مهمتر از آن کسب تجربه مربیگری و آموزشهای لازم در این زمینه نماید و سپس دست به کار مربیگری شود اما چنین نکرد و نتیجه آنرا هم دید.

و حال پس از برکناری دایی باید امیدوار بود مسئولان محترم فدراسیون فوتبال وقت خود را با دعواهای مسخره همیشگی (همچون اینکه مربی باید ایرانی باشد یا خارجی و ...) به هدر ندهند و تا زمان بیش از این از دست نرفته فردی مناسب را به جای او به کار بگمارند.

فردی که بتواند از مهره های فراوان و ارزشمند موجود در داخل و خارج تیم دایی به درستی بازی بگیرد و بهترینها را به کار گیرد نه تنها کسانی را که زمان بازیگری به او پاس میدادند و یا بر روی پایش تکل نمی رفتند! 

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ب.ظ http://iovp.mihanblog.com

سلام دوست عزیز، لینک شما به لیست اضافه شد.
با آرزوی موفقیت

فرنوش سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ق.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

مهدی دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد