جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

معتادنامه (3)

سلام

۱. هروقت سرمون یه کم خلوت می شه، مشاور محترم مرکز میاد توی اتاق و شروع می کنه به صحبت کردن. گه گاه هم فکر میکنه داره با مراجعینش صحبت می کنه و شروع می کنه به حرف زدن. یه بار درحال صحبت بود که منشیش اومد و گفت: خانم .... پشت تلفن با شما کار داره. جناب مشاور فرمودند: بگین من نیستم. این خانم خیلی حرف می زنه. پیش خودم گفتم یعنی اون دیگه چقدر حرف می زنه؟!

۲. به پسره گفتم: چی مصرف می کنین؟ گفت: ما آسیابمون همه چی خرد می کنه!

۳. چند عکس ناجور درباره اعتیاد زدیم به دیوار مرکز. مریضه اومد و بهشون نگاه کرد و گفت: آدم نگاه می کنه که اینها دارن مواد مصرف می کنن وسوسه می شه!

۴. پسره شربت متادونشو گرفت و گفت: من دیگه تا چند روز نمیام حالا ببینین. فردا اومد توی مطب و گفت: من اون دیروزی نیستما اشتباه نکنین!

۵. خانم پرستار مرکز به مریضه گفت: الان حدود دو ماهه نیومدین دارو ببرین کجا بودین؟ گفت: من که دفعه پیش گفتم شاید یه کم دیر بیام!

۶. خانم پرستار برای مریض پرونده تشکیل داد و گفت: الان باید سی و شش هزار تومن بدین برای دو شیشه متادون. مریضه دوتا شیشه گرفت و رفت. چند روز بعد اومد و گفت: شربت میخوام. گفتیم: پولشو بده. گفت: شما گفتین سی و شش هزار تومن بده برای مصرف یک ماهت! حالا هم باید تا آخر ماه هرچقدر شربت خواستم با همون پول اون دفعه بهم بدین! با یه فلاکتی بیرونش کردیم!

۷. به مریضه گفتم: بدهی تون خیلی زیاد شده دیگه نمیتونیم بهتون دارو بدون پول بدیم. همراهش گفت: اگه می شه این بار بهش یه شربت بدین من پولشو میدم. گفتیم: باشه پولشو بدین. گفت: حالا که پول همراهم نیست!

۸. خانم پرستار مرکز تازه از انبار چند شیشه متادون آورد که یهو یه مریض اومد تو. یه لحظه شنیدم که خانم پرستارمون گفت: اینو بهش بده دکتر و تا سرمو برگردوندم دیدم یه شیشه متادون داره میاد طرف صورتم!

۹. خانم پرستار مرکز گفت: امشب فروشمون خیلی خوب بود. صاحب مرکز حتما خیلی خوشحال می شه. گفتم: حالا چقدر درآمد داشتیم؟ گفت: ....صد و بیست و هشت هزار تومن. البته برای اینکه پولش رند بشه دوهزار تومن از جیبم گذاشتم روش وگرنه ....صد و بیست و شش هزار تومن بود!

۱۰. مریضه یه مقدار پول آورد و گفت: بدهی مو خط بزنین. وقتی خط زدیم گفت: حالا یه شیشه متادون بهم بدین پولشو بعدا میارم!

۱۱. پروانه مسئول فنیو از صاحب مرکز گرفتم و گفتم: این که کد ملی من نیست که اینجا نوشته. گفت: پس کد ملی کیه؟!

۱۲. روز اولی که رفتم مرکز ترک اعتیاد از خانم پرستار اونجا پرسیدم: اینجا روال کار چطوریه؟ و اون هم کلی برام توضیح داد. بعدها فهمیدم که اون هم روز اولش بوده!

پ.ن۱: رسما برامون یه نامه اومد که از سال آینده وازکتومی و توبکتومی (لوله بندی مردان و زنان) دیگه رایگان نخواهد بود!

پ.ن۲: عماد عسلو اذیت کرد و رفت. عسل صداش کرد و بعد دستشو به نشونه «بیا» براش حرکت داد. وقتی عماد برگشت پیشش عسل باز انگشتهاشو تکون داد که یعنی بیا پائین. وقتی عماد سرشو آورد پائین عسل محکم کوبید توی صورتشو فرار کرد! دختر هم این قدر زرنگ؟!

نظرات 80 + ارسال نظر
سارا جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:09 ق.ظ

اون کسى که گفته بود میشه توى وبتون کامنت بذاره,با این هوشش چجورى قبول شده خو رزیدنتى که آزاد نداره که ایشون دولتیه هههه

چی بگم واللللا؟!

پندار شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ب.ظ http://neat.persianblog.ir/

عالی........

ممنون

آنسه چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:58 ب.ظ

خاطرات بچه هاتون از خاطرات مریضها با حال تره
و آفرین به دختر باهوشتون

ممنون از لطف شما

معلم کوچولو پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ب.ظ http://moalem-ko0cho0lo0.blogfa.com/

خخخخخخ چه ماجراهای جالبی

جالب هاشو ندیدین!

[ بدون نام ] دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:19 ب.ظ

ای بقربون اون عسل شیرن شکر
به نظر من کامنت رزیدنت از همه جالب تر بود

ممنون
قبول دارم

شیدا مهرزاد پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ب.ظ http://manohichkas.mihanblog.com

سلااااااااااام آقای دکتر، برادر عزیزمممممم.سال نو رو تبریک میگم به شما و همسر نازنینت و کوچولوهای دوس داشتنیتون.امیدوارم سالی باشه سرشار از خوشی و موفقیت و سلامتی.
این آشنایی توی امسال با شما برای من یه دنیااااا ارزش داره وامیدوارم در سال جدید هم ادامه پیدا کنه.دلتون شاد به حضور پروردگار مهربون.

سلام دوست خوبم
سال نو شما هم مبارک

دکتر میم پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ http://doctormim.persianblog.ir/

سلام دکتر
سال نو را به شما تبریک میگوییم امیدوارم سال 93 سال رسیدن به رویاهایتان باشد

سلام از ماست
شما هم سال خوبی داشته باشید

مظهرگلی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ http://mazhar-goli.blogfa.com

مورد دوازده به کرات برا خودم پیش اومده البته من اون طرف قضیه بودم :دی خصوصا وقتی بدونید طرف مقابل هیچ گونه اطلاعی نداره بیشتر اعتماد به نفس کاذب پیدا می کنید

واقعا؟ امیدوارم همیشه اون طرف قضیه باشید!

مریم پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ http://soir.blogfa.com

1.قبلا رایگان بود؟ این یکی از استثنا رایگانهایی بوده که ملت کمتر هجوم میاوردن گمونم؟!
پ ن 2. مرحبا به این دختر زرنگ...

اینجا نوشتم گفتم شاید مردم این چندروز باقیمونده هجوم ببرن
ممنون

نئو چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ

سال نوتون پیشاپیش مبارک:)

ممنون
عید شما هم مبارک

هیچی دیگه چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ب.ظ

عید شما مبارک دکتر

عید شما هم مبارک

BARAN چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ق.ظ http://mahe-mehr.mihanblog.com

عیدتون مبارک آقای دکتر...

عید شما هم مبارک

مرجان چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ق.ظ http://mahroo1371.blogfa.com

سلام
امروز اتفاقی باد یکی از خاطره هایی که نوشته بودین افتادم . بعد یهو یادم اومد من خیلی وقته نیومدم اینجا
دم ِ عیدی اومدم سر بزنم .
دلم خیلی می سوزوه واسه معتادها. متوجه نمیشن که چی کار می کنن. کاش قبل از اینکه به این روز بیفتن فقط یه خورده فکر کنن.
ممنون
مثل همیشه خوب بود.

سلام
امیدوارم هرروز یاد یکی از این خاطره ها بیفتین و هی تشریف بیارین
واقعا نمی فهمند
ممنون

مهدیس سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ب.ظ http://LADYROSE632.PERSIANBLOG.IR

فکر کنم مامان داره بسم الله رو واسه من میگه اجنه ازم دورشن خب چیکار کنم 4 تای اول خیلی خنده دار بود یه ذره بلند خندیدم

خنده تون مستدام
خب ایشونو هم دعوت کنین بخونن تا بفهمن جریان چیه؟

بنیامین سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ http://blog.benyam.in

پرستارتون به گمانم دستی بر برنامه نویسی و صفر و یک داشته که فهمیده ۱۲۸ یک عدد رنده ...

احتمالا

بنیامین سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ب.ظ http://blog.benyam.in

این دوست دختر سابق ما! هرجایی می‌ریم کامنت میذاریم! سرکله‌ش پیدا میشه! اینجا هم که اومده ....
:))) فکر کنم داره تعقیبم می‌کنه ...

کی آیا؟

دکترکوچولو سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ

f b ??
استغرالله :))

شلیل سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ب.ظ http://ghalbamzand.blogfa.com

سلام اقای دکتر

انشاالله سال خیلی خیلی خوبی پر از شادی و خوشی داشته باشید

پیشاپیش سال نو مبارک...

سلام
ممنونم
عید شما هم مبارک

آسیه سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام آقای دکتر
سال نوتون پیشاپیش مبارک انشاالله سالی پر از شادی در کنار خانواده داشته باشین

سلام
ممنون
بر شما هم مبارک

وکیل سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام جناب دکتر، پیشاپیش نوروز٩٣ را به شما ، همسر گرامی، عسل و عماد گُل شادباش گفته و برایتان آرزوی سالی نیک همراه با تندرستی ، شادکامی و پیروزی دارم.

سلام
عید شما هم مبارک

Roya سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ق.ظ

emshab to Google peydaton kardam shansi ! ba mardome jalebi saro kar darin kodom shahrin ? rasti esmeton Yani chi ? male kodom zabone?

خوش اومدین
معنی اسمو گوشه وبلاگ میتونین ببینین اما اسم شهرو شرمنده به اندازه کافی دردسر کشیدم وقتی اسم شهرمو نوشتم

محسن:) دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ http://azghabl.blogfa.com

سلام دکتر
لذت میبرم هربار میام اینجا
مرسی...
;)

سلام
شما لطف دارین

. دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام من یک سوال مهم داشتم ! البته از نظر خودم مهمه
ببینید وقتی کسی پزشکی می خونه و پشت بندش تخصص قبول می شه(یک پسر و شما فرض کنید از این نفر اولا ک بدون گذروندن طرح می تونن امتحان بدن و قبول هم بشن) نظام پزشکیش کی می آد؟
کلا می خوام بدونم نظام پزشکی همون دوران دانشجویی می آد یا بعد از طرح یا بعد از اتمام تحصیل؟
و در مورد موردی که گفتم نظامش بعد از اتمام تخصص می آد یا نه در هر صورت نظامش همون اتمام عمومی می آد و ربطی به تخصص نداره؟

سلام
به محض اینکه درستون تموم شد نظام پزشکی میگیرین و اصولا بدون نظام پزشکی قادر به شروع طرح یا هرکار دیگه پزشکی نیستین
اگه تخصص هم بخونین نظام پزشکی تون ثابت خواهد موند

دکترکوچولو دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ق.ظ

دکتر پلیز newپست :(
من ک تهش متوجه نشدم عسل و عماد شبه کین :(
شواهد مستندی مبنی بر اینکه این دو طفل ب کدومتون رفتن در دسترس نیست و ذهن بنده چنان مشغول گردیددندی ک گویی اب درهاون کوبیدندی تمام روز را و ب جایی نرسیدندی ی ی ی ی :((
دکتر ی عکس خونوادگی بزار از خودت دیگه !! :))
ذهن بیچاره و درگیر من گوناه داره
والله !!

شرمنده
فعلا به شدت مشغول کارهای پیش از عیدیم بخصوص که مادر آنی هم مکه است
عکس من و آنی توی فیض بوق هست!

ققنوس یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام آقای دکتر
سال نو و عید نوروز بر شما مبارک

سلام
ممنونم عید شما هم مبارک

زهره خاموش یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام ..
پرستارتونم داره نور بالا میزنه بنده خدا کمال همنشین (منظورم بیماراس) اثر کرده ...
ای جان عسل .....
عیدتون پیشاپیش مبارک

سلام همشهری
حسابی
ممنون
عید شما هم مبارک

سرو شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام
یعنی 3 آخرش بود ها
سرکنگبینتون بشدت صفرا فزود که!!!!
12 هم که عالی بود :))))
پ.ن2 که دیگه حرف نداشت
وای آدم میخواد اونموقع این بچه رو بخوره

سلام
اون آخر آخرش!
ممنون
سپاسگزار از لطف شما

Soodi شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ http://soodi.blogfa.com

12
9
راستی سلام...نه خسته

ممنون از لطفتون
سلام از ماست

امیلی شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ب.ظ http://dlneveshtehayeman.persianblog.ir

اولا که ارتقا مقامتون رو تبریک میگم
(باباجی)
بعدشم کف مرتب به افتخار عسل
بعدشم پستتون مثل همیشه خیلی باحال مو جالب بود مرسی

اولا ممنون
بعد از طرف عسل هم ممنون
بعدش هم شما لطف دارین

شلیل شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام دکتر

نظر سنجی بهترین وبلاگ از ۱۲ امشب شروع میشه

اگه دوست دارید به دکتر روژین رای بدید به وبلاگ خود خانم دکتر برید تو اخرین پستش روی کلمه ی بلاگش که بولد شده کلیک کنید و اونجا رای بدید. ...

سلام
چشم

ندنیک شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ب.ظ http://blue-sky.persianblog.ir

آفرین به عسل

این مراکز فایده ای هم داره؟ امار ترک شده ها و کسانی که دیگه برنگشتن به سمت اعتیاد هست؟

ممنون
اگه آماری هم هست من خبر ندارم
اما ظاهرا بعد از مدتی متادونو ول می کنن و ناپدید میشن و مدتی بعد برای تشکیل یه پرونده جدید میان!
اصولا آدم باید از اول معتاد نشه وگرنه خوب شدنش با کرام الکاتبینه

عطیه شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ

آفریییییییییییییییییییییییین عسل

شکلات شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام آقای دکتر

4و6) اونوقت چرا اینقدر متادون میخوان آیا؟؟

عزیزم عسل نازی (آیکون یه بغل محکم و چلوندنی) به امید زرنگی های بیشتر و پر هیجان تر در سال های آینده:)

ممنون آقای دکتر شاد باشید و موفق

سلام
خیلی از افرادی که به مراکز ترک اعتیاد مراجعه می کنن درواقع میان چون یه مدتی مواد گیرشون نیومده و میخوان با متادون خماری شونو برطرف کنن
وقتی مدتی گذشت و مواد گیرشون اومد ول می کنن و میرن
متادون گرچه ارزون تر تموم میشه اما ظاهرا اون جذابیتو براشون نداره

میتینگ انلاین شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ق.ظ http://meetingonline0.blogfa.com/

سلام
به روزم.

سلام
مزاحم میشم

طاها شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ق.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام دکتر عزیز
از شما و آقا عنماد گلتون بی نهایت عذر میخوام
عسل و عرفان اسم خواهرزاده های دوستم هستن و این تشابه اسمی موقع نوشتن منو به اشتباه انداخت
خوش باشید

سلام
خواهش میگردد
فقط آقا عنماد کی بید اون وقت؟

سینا جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ق.ظ

سلام دکتر واقعا باحال بود!
اتفاقا امشب با یکی از آشنا ها که دندون پزشکه صحبت میکردم اونم یه خاطرات خنده داری میگفت که آدم روده بر میشد!
راستی دکتر یه سر به من هم بزن آپم!

سلام
ممنون
مزاحم میشم

بنیامین پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ http://blog.benyam.in

برای عمل کلیه ام که بستری شده بودم یه سوتی دادم که مادر تا یه ماه داشت فقط آثارشو جمع و جوور میکرد: داستان این بود که تو همین روزای سال کلیه م عفونت کرده بود و دکترهای متخصص هم رفته بودن مرخصی و ددر و دودوور تا ۲۰ فروردین! تو این مدت که بستری بودم موها و ریش م حسابی بلند شده بود. خودمم حسابی لاغر. بیست فروردین بود که برای سونوگرافی رفتم پبش پزشک! قیافه م که دید مشکوک شد پرسید: چیزی تزریق می کنی؟ من که فکر کردم منظورش دارو و ... است. گفتم اره بابا! خسته شدم! روزی چندبار! بنده خدا نشست یک ساعت داشت منو نصحیت می کرد که تو این سن و سال اینکارو نکن و از این حرفا ... مادرم همکارش بود تو اون بیماستان! تا یه مدت بیشتر همکاراش فکر می کردن پسرش معتاده ... :)))

خب چرا تزریق می کنی پسرم؟
این کارها آخر و عاقبت نداره ها از ما گفتن!

بنیامین پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ http://blog.benyam.in

دکتر خاکبرسرکترومی! بیمه تکمیلی قبول میکنه؟؟

حالا تازه قراره پولی بشه
این چیزاشو دیگه نمیدونم

طاها پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
چه معتادهای کمدینی داریم ما!!!امیدوارم کمدین هامون معتاد نباشن
خدا عسل و عرفان عزیز رو براتون حفظ کنه؛دختر باس زرنگ باشه
شاد باشی دکتر

سلام
ممنون از لطفتون
فقط شرمنده این عرفان کی بید؟

من چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام خسته نباشین
درباره این که مریض پوستر بدجور مصرف موادو دیده و گفته که وسوسه می شه !!!می خواستم بگم که مثال اینجوریشو تا حالا خوندم که یه سری از معتادین که عادت داشتن می رفتن توی دستشویی های عمومی مواد استفاده می کردن نه تنها عکس مصرف مواد می دیدن تحت تاثیر قرار می گرفتن ،حتی با صرف دیدن عکس داخل یه دستشویی عمومی براشون ولع مصرف ایجاد میشده!!! خیلی وحشتناکه واقعا!!!! اینایی که پوسترها رو طراحی می کنن باید حواسشون به این چیزا باشه خب... ممنون از وبلاگ خوبتون چقدر [که] استفاده کردم ها...

سلام
نمیدونستم
ممنون از لطفتون

دکترکوچولو چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ

دکتر عماد باعسل 180 درجه فرف داره چهرش!!!

و دوتاشون با شما!!
چ جالب اون هایی ک میگن دوتاشون شبیع شمان
بیخیال
+ گیر دادما :((

واقعا؟

دکترکوچولو چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ب.ظ

پ ن پ !!
من فکرکردم اون عکس مال الانتونه !! :))

شلیل چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ http://ghalbamzand.blogfa.com

سلام دکتر

دم عسل گرم . ای کاش از این صحنه ی جذاب فیلم میگرفتید ..
تا هر وقت عسل میبینه شاد بشه.

به این میگن دختر زبل

سلام
شرمنده اما کاملا پیش بینی نشده بود

حافظ کوزه شکسته چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ http://jamewazhehha.blogfa.com

سلام؛
یعنی از من هم بیشتر حرف می زنه؟!
2. آسیاب شون مثل معده ی من سر سفره ست!
آفرین به هوش پسقل خانم شما!

سلام
مگه شما چقدر حرف می زنین آیا؟

ممنون

وانی چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ

حیف نیست کامنت هایی که در شان وبلاگتون نیست رو تایید می کنید؟؟ لامصب شماره هم اگه یک درص درست باشه مال قوم ترکهاست!!

تعداد کامنتهائی که تا به حال حذف کرده ام اون قدر کمند که نگو
اونهارو هم اگه مجبور نبودم حذف نمی کردم

داش آکل چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام
خب از نظر ما ریاضی دان ها 128 خیلی رنده...
2 به توان 7

سلام
واقعا؟
البته عددش این نبودا!

گم کرده چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ http://matt.persianblog.ir

مگه نسیه هم دارو میدن!چه جالب!
راستی این پرستارتونم آدم جلبیه ها!

به دستور رئیس مرکز
چه جور!

فردا چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ق.ظ http://med84.blogfa.com

سلام اومدم یه سر به کامنتا بزنم اول که کامنت یکی ازبرادران شریف رزیدنت!!( دکتر میدونین رزیدنتی ینی چی؟!!!) رو دیدم بسی از سطح فکر ونگارششون متعجب گردیدم..بعد هم در بقیه کامنتا متوحه شدم قهرمان بلامنازع این پست عسل بانو هستن که با بیست امتیاز میتونن برن مرحله ی بعد!!

سلام
خوش اومدین
خدا میدونه این کامنت توی چندتا وبلاگ گذاشته شده

وکیل چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ق.ظ

ته مثبت بینی یا بقول جوونا end مثبت بینی! ( شماره٣)

شاید هم بیشتر!

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ق.ظ

مردِ زندگی!؟

حالا من یه چیزی گفتم!!بیخیال!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد