جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (123)

سلام

اول شرمنده از این تاخیر طولانی

و اما بعد:

۱. به خانمه گفتم: وقتی راه میرین کمردردتون بیشتر میشه؟ گفت: یعنی میگین توی خونه هم راه نرم؟!

۲. به پیرزنه گفتم: چه داروئی میخورین الان؟ گفت: قرص دونه ای میخورم!

۳. داشتم برای یه خانم سرماخورده نسخه مینوشتم که گفت: من هروقت که سرما میخورم با قطره بینی بهتر میشم! 

۴. خانمه گفت: اینجا اکثر مواقع حساسیت دارم برم اهواز زندگی کنم؟!

۵. مرده گفت: دفعه قبل آمپول زدم بهتر نشدم بی زحمت برام این بار سرم بنویس!

۶. برای یه پسر پنج شش ساله نسخه مینوشتم. به باباش گفتم: آمپول زده تا حالا؟ پسره گفت: دیشب یه جا مهمونی بودیم عموم وقتی در ماشینو بست در ماشین له شد. تازه اون که عموم بود دیگه ببین بابام چقدر قدرت داره!

۷. نسخه پیرزنه رو که نوشتم دست کرد توی جیبش و سه نوع قطره چشم آورد بیرون و گفت: از این سه تا قطره دوتاشونو برام بنویس!

۸. به پیرزنه گفتم: دیگه هیچ ناراحتی نداشتین؟ گفت: من قند دارم، چربی دارم، عزا دارم، ماتم دارم، ....!

۹. پسره گفت: چندساعت پشت سرهم به تلویزیون نگاه کردم برق چشممو زد دیگه نمیتونم نگاه کنم!

۱۰. پیرزنه گفت: به جون خودت قسم مریضیم سخته!

۱۱. خانمه گفت: گلوم اون قدر درد میکرد که یه قرص جوشان گذاشتم دهنم!

۱۲. (۱۳+) خانمه گفت: الان چند ماهه که هرماه یه هفته زودتر پریود میشم!

پ.ن۱: قبلا هر چند ماه یه بار به کاردان های بهداشت خانواده که یه مورد وازکتومی یا توبکتومی (لوله بندی) معرفی میکردن یه مبلغی برای تشویق می دادن که به سلامتی اون هم قطع شد. ضمن این که نامه اومده باز کردن لوله های بسته شده از این به بعد رایگان انجام می شه!

پ.ن۲: و سرانجام برای اولین بار درطول تاریخ ما کارانه گرفتیم! چند روز پیش یه اس ام اس از بانک برام اومد که نوشته بود واریز مبلغ دویست و سی و هشت هزار و خرده ای برای کارانه سه ماهه اول سال نود و دو!

نظرات 55 + ارسال نظر
پرنیان دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:04 ب.ظ

بله دکتر مشکل از گوشی داغونه منه...... خودم حدس زدم

خواهش میگردد

پرنیان جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ب.ظ

شرمنده ، من به کامنت اینجا نذاشته بودم؟

من همه کامنتهارو تائید کردم

عاطفه جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام آقای دکتر
سال نو مبارک(البته با تاخیر)!
۶)منظور پسر کوچولو رو متوجه نشدم
11)
خوشم میاد همیشه مثبت 13 منفی12 کلا هر چیزی که اینجوری بنویسین رو متوجه نمیشم

سلام
سال نو شما هم مبارک
منظورش این بود که اگه جرات داری آمپول بنویس!
من هم همین طور
واقعا؟

لاله جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.lale.blogfa.com

سلام وعرض ادب...
خوشحال میشم به وبلاگ صهبای عشق بیاید ونظر ارزشمندتون رو بفرمایید

سلام
مزاحم میشم

دکترکوچولو پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:43 ب.ظ

(بلبل) :))

سنبل!!

یاسمن چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:38 ب.ظ http://ندارم والله

1/
6/ عجب تهدیدی،گفت که در جریان باشید
یه سوال:این خانمهایی که می گید پیرزن دقیقا چند سالشون هست؟انگار جامعه آماریشون تو مریضای شما از همه بیشتر
پ ن1:تاسف بار

حق با شماست
من معمولا شیفت صبح کار میکنم که آقایون و بیشتر خانمهای جوون سرکارند

عطبه چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:29 ب.ظ

دکتر ببخشید اینجا ازتون سوال میکنم. میخواستم بدونم علت زخم گوشه دهان چیه و چطور خوب میشه؟

خواهش
میتونه مال کم خونی باشه و گاهی کمبود روی
اگه کم خونی باشه با قرص آهن برطرف میشه و اگه کمبود روی باشه با مکمل های تقویتی حاوی روی

مهران سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ب.ظ http://daneshjoyepezeshki.mihanblog.com/

رفتم پیش یکی از استادهای گرامی مون یه نیم ساعتی گل گفتیم واخرش واسه خالی نموندن دفترچه فلووکسامین رو نوشت.من مریض نیستما !
در مورد افزایش جمعیت اتفاقا من از مخالفین سر سخت ازدیاد جمعیت هستم در این حد که دو سال دیگه اگه یه خانم زیر بیست هفته بگه نمیخوامش احتمالا کمکش میکنم که ...

افزایش جمعیت به خودی خودش بد نیست اما به ظرطی که دولت توانائی فراهم کردن تحصیل و شغل و .... براشون داشته باشه که الان این مسئله توی کشور ما وجود نداره

ساناز سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:29 ب.ظ

دکتر اون کمربند نیست ی چیز دیگست :)

ستوده سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:32 ب.ظ http://aletaha15.blogfa.com

وای که چقدر این کارانه ها می چسبه .مبارکتون باشه .هرچند با تاخیر بدستتون رسیده .

واقعا از چسب رازی هم بیشتر می چسبه!

ندنیک سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:47 ق.ظ http://blue-sky.persianblog.ir

سال نو مبارک
قرص دونه ای دیگه چیه؟

سال نو شما هم مبارک
لابد چیزیه دربرابر قرص فله ای!

نخکلون سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:38 ق.ظ http://fifthhorse.blogfa.com

من فک میکنم شماره 5 خواسته آمپول نزنه!نظر شما؟

وقتی آمپول داخل سرم ازم خواست من هم به همین نتیجه رسیدم!

مهران دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ب.ظ http://daneshjoyepezeshki.mihanblog.com/

سلام
بپرسین ببینین اونجایی که اون خانوم قرصاشونو دونه ای میخرن فلووکسامین دونه ای چند؟ کیلویی چند ؟اگه میصرفه فله ای بخریم مخارجمون کمتر بشه زندگی سخته
مگه شما قبلا تو خانه بهداشت لوله میبستین که حالا بتونین باز کنین ؟اصن شدنیه؟ما دیروز یه سزارین و TL همزمان داشتیم چیزی نمونده بود بمیره هموگلوبینش از 15 شده بود 7 تازه با تزریق 4 واحد خون

سلام
هی وای من
از همین حالا فلووکسامینو شروع کردین؟ میگذاشتین یه مدت بگذره از کار پزشکی تون بعد!
توی خونه بهداشت که نه باید ارجاع بدیم
پس شما هم به جمع هواداران ازدیاد جمعیت پیوستین لابد!!

[ بدون نام ] دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ب.ظ

من ی سوال دارم
ببینید وقتی کسی پزشک عمومی هست و شماره نظام پزشکی می گیره و بعد تخصص می گیره شماره نظامش تغییر می کنه یا همون شماره عمومی کلا واسش می مونه؟
ببخشید این سوال واسه من خیلی مهمه ج بدید حتما

یادمه چندوقت پیش هم همین سوالو پرسیدین و من هم عرض کردم که شماره نظام پزشکی بعد از پایان دوره عمومی به فرد داده میشه و دیگه تغییر نمی کنه

فاطمه دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:46 ب.ظ http://spotlight1.blogfa.com

گل!

بلبل!

یاس دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:34 ب.ظ http://nasimsahari.blogsky.com

۲)مگه قرص فله ای هم داریم؟

سلام.سال نو رو مجددا تبریک میگم.

لابد داریم دیگه!
سلام ممنون

محسن:) دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:11 ب.ظ http://azghabl.blogfa.com

سلام دکتر
خوش چسبید
به امید دریافت کارانه های بیشتر!
:)

سلام
ممنون
آمین!

مژگان امینی دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:47 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
4.می گفتید برو اهواز هوایش عالی است زیر باران اسیدی کلاً حساسیتت از بین می رود.
5.اگه با سرم هم خوب نشد مرحله ی بعدی چیه ؟
8.امیدوارم همه ی مشکلاتش برطرف شود احتمالاً از بچه هایش ناراحت بوده

سلام
حساسیتش یا خودش؟!
احتمالا بستری
آمین

baran یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ب.ظ http://mahe-mehr.mihanblog.com

سلام
ببخشید من یه سوالی داشتم
چطوری میشه فهمید من الان ناقل آبله مرغان هستم یا نه؟ اصلا میشه فهمید؟

سلام
تقریبا همه افرادی که به آبله مرغان مبتلا میشن ناقل اون میشن ولی من جائی آزمایشی براش ندیدم
اما دلیل نگرانی تونو نمی فهمم

Rojin یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:22 ب.ظ http://rojna.blogfa.com

چقدر این پیرزنا بامزه ان [نیشخند]
کمر بستن به افزایش جمعیت ها!!!
کارانه حالا دقیقا چی میشه . بار اساس Case هست؟

چشمهاتون بامزه میبینه!
حسابی کمر بستن که کمربند مردمو باز کنن!! (شرمنده یه کم بی ادبی شد!)
بله همون پرکیسه درواقع

شکلات یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام
دستتون درد نکنه آقای دکتر ، خیلی خنده دار بودن

5) بچه ها فکر میکنن هرچی حالت بد تر باشه آمپول بزرگتری برات مینویسن:) این یکی انگار حالش خیـــــــــلی بد بوده دیگه

11)

شاد باشید

سلام
ممنون
بچه نبود البته
11 چی آیا؟
و همچنین

نسیم یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:18 ب.ظ http://nasimeruzhayeman.mihanblog.com

مثل همیشه بامزه بود
طفلکی 8 چه دل پردردی داشته
10 هم چه اصراری داشته!

ممنون
واقعا
میخواست حتما باور کنم!

بنیامین یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ق.ظ http://benyam.in

روزی و می‌بینم که از این برچسب‌های لوله بازکنی بچسبونن دم در خونه‌هامون! که لوله‌هاتون و رایگان باز می‌کنیم ...

اصلا بعید نیست

ققنوس یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام آقای دکتر
سال نو بر شما مبارک
خاطرات بی‌نهایت زیبا بودند.
مخصوصا اون بچه که از شب تا صبح تو فکر قدرت بازوی عموش و باباش بود.
مورد 8 هم که بیچاره چقدر درد داشته و دلش پر بوده.

سلام
سال نو شما هم مبارک
ممنون از لطفتون

فردا شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:59 ب.ظ http://med84.blogfa.com

سلام.
۱ و ۹ :
پ.ن ۲) کارانه چیه اصلا؟!!!

سلام
1 و 9 چی آیا؟
همون پرکیس

گیلاس آبی شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:48 ب.ظ http://thebluecherry.blogfa.com

سلام.دکتر عیدت مبارک
اول اینکه کارانه خیلی خوبه.من دوستش میدارم.ولی حیف که به ما نمیدن
دوما اینکه:دکتر....واقعا فکر میکنی اگه ابتدای جمله بنویسی+13یا+18 کسی که سنش کمتر از 18 باشه,نمیخونه؟!
فکرمیکنی یانه؟فکرمیکنی یانه؟فکرمیکنی یانه؟!!
سوما نداره!!
چهارما اینکه...دکتر دوباره عیدت مبارک!!

سلام عید شما هم مبارک
خوبیش که خوبه کاش یه کم مقدارشو هم زیادتر کنن!
نه فکر نمی کنم اما یه بار ننوشتم همه گفتند چرا ننوشتی؟ ما خوندیم و ...!
چرا نداره؟
عید شما هم مبارک

شیرین شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:21 ب.ظ http://sweetdr.mihanblog.com/

سلام
خداخیرتون بده
بسیار لذت بردم.
مخصوصا 6
خستگیم کلا رفع شد
با اجازه لینک کردم

سلام
ممنون از لطفتون
اجازه ما هم دست شماست

aban91 شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.21mehromah.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک
براتون توی سال جدید آرزوی موفقیت بیش از پیش دارم...

سلام
سال نو شما هم مبارک
و همچنین

زهره خاموش شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام سال نوتون با تاخیر مبارک انشاءا...امسل رئیس بیمارستان بشین و تخصص در بهترین رشته قبول بشین و کلی آرزوی خوشگل برای خودتون و خانواده تون

سلام همشهری سال نو شما هم مبارک
خودمونیم آرزوهای شما برای من از آرزوهای خودم هم بهتر بود!

باران لاهیجی شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ب.ظ

داشتم به این فکر می کردم دیروز که مطب دکتر رفتم سوتی ندادم که دکتره بخواد بنویسه

خب خدا رو شکر

عطیه شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:11 ق.ظ

سلام دکتر . عیدتون مبارک. ایشالا سال خوبی داشته باشید.
امسال عید خونه 1دکتر رفته بودیم مهمونی، اونجا یاد خاطرات شما افتادم. آقای صاحبخونه(دکتر)میگفت بچه مریضه، خانم هی میگه ببرش دکتر. میگم بابا ملت میان پیش من، اونوقت من بچمو ببرم دکتر؟ خانمشم میگفت پیش 1دکتر درست حسابی میخوام ببرم بچمو

سلام
باور کنین توی خونه ما هم گاهی از این بحث ها پیش میاد!

مرجان جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:43 ب.ظ http://mahroo1371.blogfa.com

سلام
آقای دکتر!
میگم این مریض هاتون که خودشون یه پا دکترن! دیگه چرا الکی میان وقت شما رو می گیرن؟
کارانه دیگه چیه؟! به حق چیزای نشنیده!
حالا هر چی هست نوش جان. قضیه ی خرس و مو کندن و این حرفاست

سلام
چون مهر ندارن
پرداخت بخشی از حق ویزیت بیماران به پزشک است که نفاوتی بین شیفت های خلوت و شلوغ ایجاد نماید
اون که بعله!

خبرنگار جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:09 ب.ظ http://ghasedake90.mihanblog.com

پ ن 1ریا، در راستای فرزند بیشتر زندگی بهتر و اینا بوده لابد

احتمالا

خبرنگار جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:08 ب.ظ http://ghasedake90.mihanblog.com

پ ن 1ریا، در راستای فرزند بیشتر زندگی بهتر و اینا بوده لابد

احتمالا

کیمیاگر جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ق.ظ

238هزار برای سه ماه !!!یعنی هر ماه کمتر از 80هزار... اونم برای یه پزشک...
قبل اجرایی شدن طرح پزشک خانواده پزشک هم واحد ساختمان ما اصلا وابدا بیمار نداشت یعنی پزشک خوشنامی نبود.. از زمان داخل شدن تو این طرح ماهی 4-5 میلیون به حسابش ریخته میشه افرادی هم که ایشون پزشک خانوادشونه خود اون افراد این پزشک انتخاب نکردن شبکه نام اون بیمارو تو لیست ایشون گذاشته وقتی که بقیه پزشکان مجرب شهر ظرفیتشون تکمیل شد...

بله دیگه
احتمالا برای من هم همین اتفاق بیفته

sahar پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام
دکتر گویا شروع خوبی نداشتین .امیدوارم امسال مریضهای با مزه تری به پستتون بخورن.
بله من بهمن برگشتم ...

سلام
قبول دارم شرمنده
خدارو شکر

دکترکوچولو پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:26 ب.ظ

این نشون میده مردم ما ب جای باز کردن لوله ، نیازدارن کسی بهشون یاد بده ک تو شرایط سخت چ جوری کنترل کنن اوضاع رو و اگه نمیتونن بیشتر از یک بچه رو تامین کنن ، چ کنن ک باردار نشن
ک هی بی بی چک نخرن و جواب مثبت نگیرن
ب نظر من نباید مشکلات رو زیاد کرد ، باید راهنماییشون کرد ، توضیح داد ، وقت گذاشت ....
وظیفه منه داروساز . شمای پزشک و اون اقای ک بیستر از خود زن و مرد ، مشتاق دنیا اومدن بچهای اوناست ،همینه ...
مردم ما نیاز ب کمک دارن ، نه زاد و ولد بیشتر

آی گفتین
یادم میفته به همه فعالیت های انجام شده برای آسان کردن ازدواج جوانان بدون هیچ فکری برای بعد از ازدواجشون البته به جز شروع بچه دار شدن!

دکترکوچولو پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:24 ب.ظ

این نشون میده مردم ما ب جای بارز کدن لوله ، نیازدارن کسی بهشون یاد بده ک تو شرایط سخت چ جوری کنترل کنن اوضاع رو و اگه نمیتونن بیشتر از یک بچه رو تامین کنن ، چ کنن ک باردار نشن
ب نظر من نباید مشکلات رو زیاد کرد ، باید راهنماییشون کرد ، توضیح داد ، وقت گذاشت ....
وظیفه منه داروساز . شمای پزشک و اون اقای ک بیستر از خود زن و مرد ، مشتاق دنیا اومدن بچهای اوناست ،همینه ...
مردم ما نیاز ب کمک دارن ، نه زاد و ولد بیشتر

آی گفتین
یادم میفته به همه فعالیت های انجام شده برای آسان کردن ازدواج جوانان بدون هیچ فکری برای بعد از ازدواجشون البته به جز شروع بچه دار شدن!

دکترکوچولو پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:20 ب.ظ

ی بار ی مرده اومده بود داروخونه ، بهم گفت بی بی چک دارین ؟ گفتم اره . چند تا (معمولا بیشتر از یکی میگیرن !!قضیه ازمون و خطاست !!)
براش اوردم ... رفت دوبراه برگشت
گفتم بفرمایین ... ؟
میگه ببخشید خانم دکتر ؟ این پودره ک داخلشه رو باید بریزیم توی ادرار دیگه ... !!
+ من : کرررررررر کررررررررر
اقاهه :
+ خوب تقصیر من نیست ک !! اصلا نمیتونم مث شما خودم رو کنترل کنم تو این مواقع :((
+ البته از این ب بعد هرکی میاد داروخونه ، اگه وقت داشته باشم سعی میکنم حداقل ازشون بپرسم ک بلدن یا نه ...
فک کنم اینجوری بهتره

مگه نباید پودرو ریخت توی ادرار خو؟!

دکترکوچولو پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:16 ب.ظ

گیر دادین ب لوله هاااا !! :)
بی خیال !!
این همه مشکل تو این کشور هست ، مطمعن باشین ب حرف اینا کسی نمشکلات خودش رو زیاد نمیکنه و این همه بچه نمیاره
اگه فکر عاقلانه ای پشتش بود ، انپمکانات رفاهی رو برای این قشری ک ب دنیا اومدن میکردن نه اینکه مشتاق جنین هایی باشن ک هنوز بسته نشده ...

فعلا که لوله ها گیر دادن به ما!
موافقم

خانوم سین پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:03 ب.ظ http://Miss-siin.blogfa.com

من شماره ی ٦ رو متوجه نشدم!چ ربطی داشت؟؟

ظاهرا میخواست مطمئن بشه که من آمپول نمی نویسم!
شرمنده که از اون لوله های شما توی یاهو استفاده نکردم بالاخره!

علی کور پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام حسن کور. سال نو مبارک.بعضی وقتا پدرم به مادرم میگه بیا طلاقتو بدم برو شرتو کم کن ،دیگه نمی تونم خرجتو بکشم !! حالا اینا دیگه میخوان لوله باز کنن !! ای خدا . یعنی مورد 8 مصداق جوونای مملکته البته + بیکاری و بی پولی . اگه وزارت بهداشت بتونه طول دوران بارداریه بکنه یه هفته سر سال می رسیم به چین !! دیگه مشکل حله !! بعدش باید هم دیگه رو بخوریم !!!

سلام ممنون
خدا عاقبتمونو به خیر کنه

BARAN چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:25 ب.ظ http://mahe-mehr.mihanblog.com

آخی...پیرزنه
من پی نوشت عسلی میخوام

واقعا
پست بعد انشاءالله

دکتر نیلوفر چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام دکتر . سال نو مبارک. چه خوب در اول سال پول رفته به حسابتون دیگه تا آخر سال همین برنامه است . آخه سالی که نکوست از بهارش پیداست... به امید پولداری هممون

سلام خانم دکتر
امیدوارم

وکیل چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام، تبریک مجدد سال نو،
(شماره٢) جناب دکتر مگه قرص خوشه ای هم داریم؟!

سلام و ممنون
خب لابد داریم دیگه!

راضیه چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:17 ب.ظ

نمیدونم چرا وقتی اول مشخصات و می نویسم بعد نظر، مشخصاتم پاک میشن . لحظه ای که کلیک کردم که نظرم ثبت بشه دیدم مشخصات نداره
خلاصه که اون بی نام و نشان من هستم آقای دکتر

واقعا؟
برای من که تا به حال چنین اتفاقی نیفتاده
پس دیگه هروقت کامنت بی نام و نشان دارم شمائین تا خلافش ثابت بشه!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:14 ب.ظ

دلم واسه پیرزن شماره 8 خیلی سوخت.
امیدوارمزودتر بفهمن که زیاد شدن جمعیت جز دردسر و مشکلات بیشتر واسه جامعه فعلی ما چیز دیگه ای نداره.

واقعا
آمین

آنا چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.gandom1359.persianblog.ir

واقعا این چه کاریه اینا دارن میکنن؟؟ واسه چی باید جمعیت از این بیشتر بشه؟؟؟ امکانات و رفاه رو دستشون مونده نمیدونن چکار کنن؟......
یعنی شما تا حالا به عمرتون کارانه نگرفته بودین؟؟؟؟؟

چی بگم؟
نه تا حالا نگرفته بودیم هرچقدر هم نامه نگاری کرده بودیم بی فایده بود

بهمن چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ق.ظ http://ندارم

سلام
سال نو مبارک.یعنی چی تا حالا کارانه نمیگرفتید؟شما یا پزشک خانواده هستید که طبق نسخه14 باید کارانه می گرفتید و یا پزشک خانواده نیستید.پس هر سال مبلغی برای شما باید در نظر گرفته می شد هرچند این مبلغ زیادنباشد.در شهرستان ما که اینجور است.
سال خوبی داشته باشید در کنار مرکز ترک اعتیاد

سلام سال نو شما هم مبارک
یعنی تا حالا کارانه نگرفته بودیم!
تا به حال که پزشک خانواده نیستیم اما قراره اگه شهریش راه افتاد بشیم

sab چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ق.ظ http://sabinaaa.blogfa.com

وا کامنتم کو

کدوم آیا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد