جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (124)

سلام

۱. داشتم خانمه رو معاینه میکردم که موبایلش زنگ زد. گوشیو برداشت و یه کم گوش کرد و گفت: باشه. بعد گوشیو قطع کرد و شروع کرد به خندیدن. گفتم: چیه؟ گفت: پسر کوچیکه ام بود. گفت یه کم دیرتر از درمونگاه بیا خونه آخه امشب تولدته میخوایم سورپرایزت کنیم!

۲. به خانمه گفتم: مشکلتون چیه؟ گفت: چند روزه که یه سوزش ادرار بدبو دارم!

۳. به پیرمرده گفتم: آمپول میزنین یا کپسول بنویسم؟ گفت: هرکدومو به عقل خودت می رسه بنویس!

۴. پیرزنه گفت: رفتم آزمایش گفت نمیدونم چی چیت بالاست!

۵. مریض نداشتم و از مطب اومدم بیرون که دیدم یه مرد که ظاهرا تازه دندونشو کشیده داره از در درمونگاه میره بیرون. مسئول پذیرش صدام کرد و گفت: اینو میبینی؟ هرچندوقت میاد الکی یکی از دندوناشو میگه درد میکنه تا بکشنش. گفتم: چرا؟ گفت: آخه عاشق خانم دکتر (دندون پزشک) شده میگه جای دیگه که نمیتونم این قدر از نزدیک ببینمش!!

۶. برای یه بچه نسخه مینوشتم که پدرش گفت: این تا آمپول نزنه خوب نمیشه. نسخه رو که نوشتم مرده به بچه گفت: بگو دستت دردنکنه. بچه هم درحالی که واقعا احساس کردم میخواد خرخره مو بجوه گفت: دستت درد نکنه!

۷. به پسره گفتم: وقتی روی دلت دست میگذارم درد میگیره؟ گفت: دست هم که نگذاری درد میکنه!

۸. پیرزنه گفت: چند روزه که چشم جلوم سیاهی میره!

۹. پیرمرده گفت: هفته پیش اومدم اینجا بعضی از داروهاشو که میخورم خیلی اذیت میشم. حالا بی زحمت از روی نسخه قبلی اونهائی که اذیتم نمیکنن بنویس!

۱۰. مریض که از مطب رفت بیرون یه خانم اومد تو. یه خانم دیگه هم پشت سرش اومد تو و گفت: خانم نوبت من بود.  خانم اولی گفت: نه نوبت خودم بود. اونها درحال بحث بودند که یه مرد با پای شکسته پرید توی مطب و نشست روی صندلی و گفت: اول نوبت پاشکسته هاست!

۱۱. به مرده گفتم: سرفه هاتون خشکه یا خلط داره؟ گفت: یه چیزی وسطش!

۱۲. به خانمه گفتم: بچه تون سرفه هم میکنه؟ خانمه گفت: بله. بچه به مادرش گفت: تو .... خوردی!

پ.ن۱: به یکی از پرسنل شبکه میگم: میخوایم تا عسل دوسالش تموم نشده که هزینه اش یهو بالا بره دومین سفر خارجی مونو هم بریم. میگه: حالا آنتالیا میرین یا آفریقای جنوبی؟!

پ.ن۲: یه نامه هم اومده که از این به بعد هرکدوم از پرسنل شبکه که بخوان سفر خارج از کشور برن باید قبلش با حراست هماهنگ کنن!

پ.ن۳: نشستم پای کامپیوتر که عسل ظاهر میشه. میگم: چی میخوای؟ دستهاشو میچرخونه و میگه: نای نای!

براش یه آهنگ میگذارم. با دست اشاره میکنه که ردش کن. یه آهنگ دیگه میگذارم باز اشاره میکنه که ردش کن. میگم: پس کدوم نای نای رو میخوای؟ شروع میکنه به ادای «عطسه کردن» رو درآوردن. میگم: یعنی چه؟ عماد میگه: همون آهنگیو میخواد که تازه دانلودش کردم. بعد هم آهنگ جدید سا.سی مان.کنو میگذاره: عطسه!

نظرات 70 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:41 ب.ظ

این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.....

شما یادتون نمیاد اما ما سالها پیش اینهارو پشت جلد قرآنهای توی مساجد میخوندیم

طاها سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:37 ب.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
جالب بودن...
خدا عسل خانم ناز رو براتون حفظ کنه

سلام
ممنون
آمین

صبا دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام
من امروز اولین بار بود که اینجا اومدم و مطالب قشنگتونو خوندم . آخخه من کنکور دارم و میخوام پزشکی قبول شم اما تو خواب ببینم.......تروخدا دعاکنین برام

سلام
خوش اومدین
چرا آیا؟ اگه خوب خونده باشین چرا که نه؟

fifi دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:35 ب.ظ http://zanaane.logsky.com

mashalla dokhtaretoon bozorg shode
eyval safare khareji aghaye doctor

ممنون
آره دیگه ما که ساکن خارج نیستیم هرچند سال یه بار میریم و برمیگردیم!
راستی چه عجب از این ورا؟

خانوم سین دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ب.ظ http://miss-siin.blogfa.com

الو الو..نظرم ثبت شده؟

تائیدش کردم که

حافظ کوزه شکسته دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:03 ب.ظ http://jamewazhehha.blogfa.com

سلام؛
آقا همه ش باحال بودئ. من دیگه حرفی ندارم!

سلام
ممنون

پاپیون دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:25 ق.ظ http://http://oinion.blogsky.com/

سلام

حالا جدّن کجا میخاید برید؟
من که میگم برید اروپای مرکزی

دعوتید

سلام
راستش بین دو سه جا هنوز مرددم
به هر حال باید جائی بریم که به بودجه مون هم بخوره با دوتا وام و زندگی عیالواری!

صدای قلم2 دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:58 ق.ظ http://sedayeghalam2.blogfa.com

سلام
از وبلاگت خیلی خوشم اومد
شدیدا به تبادل لینک با شما علاقه دارم
منتظرم

سلام
شما لطف دارین
مزاحمتون میشم

اقای حس هفتم یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:42 ب.ظ http://seventhhess.persianblog.ir/

سلام. عیدتون مبارک.
از طرف ما به همسر محترمتون تبریک بگین. جسارتا برای کادوی مناسبت امروز چقدر پیاده شدین!!!!؟؟؟
می خوام ببینم آنی خانم باید چند دست جوراب و اینا!! بخره که جبران مافات بشه!!

سلام ممنون
چشم اما اینو دیگه شرمنده!

خانوم سین یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:36 ب.ظ http://miss-siin.blogfa.com/

اونوخ خانوم دکترِ دندانپزشک نمیگه که مثلا لازم نیس این دندونتو بکشی؟

وقتی دندون خرابه و مریض هم میگه درد میکنه میکشه دیگه

پندار شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 ب.ظ http://neat.persianblog.ir/

وبلاگتون مثل همیشه عالی هستش...
من یه مدتی بود که نبودم.. دو یا سه سال..

-----این مطلبتون خیلی جالب بود. توی وبلاگ خودم با ذکر منبع با اجازتون گذاشتم.
http://neat.persianblog.ir/post/8/

خواهش میگردد
خوش اومدین
اختیار دارین

دکتر ترم 2ای!!! شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ق.ظ

خیییییییییییلی جالب بود دکتر جان... از طرف من عسل خانوم فسقلیا ی بوس بکنید.واسه منم دعا کنید بتونم مثل شما دکتر بشم...

ممنون
چشم
اون قدر سریع دکتر میشین که فکرشو هم نمیتونین بکنین

حالا جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ب.ظ

بعضیاش خوب بود بعضیاشم زیادی مسخره ....



نمیدونم والا یا عسل شما نابغه هست یا قدرت تخیل شما فوق العاده یا من پشت کوهی هستم که این چیارو ندیدم...الله اعلم

ولی بگذارید بازم بگذارید

ممنون از لطفتون
چی بگم؟ این بچه های نسل جدید که ظاهرا همه شون نابغه هستن
اما عسل هم الان حدود دو سالشه ها!
چشم

morteza جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:14 ب.ظ http://psoriasis2.blogfa.com/

سلام
5. ارجاع فوری به روانپزشک ضروری نبود دکتر؟
پ.ن.3 : این آهنگ گذاشتن واسه بچه ها هم معضلیه، دقیقا این تجربه رو دارم، من که ویدیو موزیک "عروسی" از نریمان رو واسه هر بچه ای گذاشتم دیگه کچل شدم اینقد تکرارش کردم :)))

سلام
خدائیش چرا اما من که از مطب میومدم بیرون داشت از درمونگاه خارج میشد. تازه جرات داری جلو یکیو بگیر بگو برو پیش روانپزشک!

soodi جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:48 ب.ظ http://soodi.blogfa.com

آدرس وبلاگ آنی خانوم چیه؟

توی لینک های من هست با نام درمسیر زندگی

نکتار جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ب.ظ http://cottagediarymihanblogfa.com

سلام دکتر ربولی

۹ .خیییییییلی باحال بود مردم از خنده

زنده باشن بچه های گلتون .

سلام
ممنون
باز هم ممنون

نازنین پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ب.ظ http://zendegiroozmare.blogfa.com

سلام چقدر خندیدم دم شما گرم
چشم جلو حرف نداشت و اون بچه که اعصاب نداشت
موفق باشید

سلام
ممنون از لطف شما

عاطفه پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام آقای دکتر
۳)
۵)خب چ کاریه میرفت میگفت شما قصد ازدواج دارید یا نه میگن وقتی عاشق میشی دیگه نمیتونی با عقلت تصمیم بگیری همینه!!
۶)درکش میکنم بابای منم همینو میگفت ولی من ملتسمانه به دکتر نگاه میکردم تا نظرش عوض شه ولی باز مینوشت
۱۲)نظرات چند نفر از خواننده های وبلاگتون رو خوندم تا فهمیدم منظورش چیه!!این به ضریب هوشی من برمیگرده عایا؟!!
پ.ن3)آهنگش باحاله حالا این عاقا فیله کی بوده که شما ازش ترسیدین لینکشو نذاشتین؟

سلام
12. واقعا؟ حالا بده حرفهای نامربوطو نمینویسم عایا؟!
ممنون آقافیله معمولا به جای مسئول محترم فیلترینگ به کار میرود!

شکلات پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام
همه شون این بار خیــــــــــلی خنده دار بودن مخصوصا شماره پنج ممنون

پ.ن3: یه زمانی بود فقط پولدارا کامپیوتر داشتن، اونم بدون اینترنت، فقط میذاشتش گوشه اتاق باهاش پز بدن:) بعد اگه یکی از اون اینترنت قیژقیژی ها داشت دیگه خیلی با کلاس و امروزی بود
الان بچه ها اینقدر همه فن حریف شدن که عماد شیطون بلای نه ساله میره تو نت، سرچ میکنه، دانلود میکنه، احتمالا تو سایت پرشین تون هم میره بازی آنلاین میکنه عزیزم...
به نظرم اصل این خاطره عماد بود نه عسل:) سلام ویژه ی منو بهش برسونید

سلام
ممنون از لطفتون
حالا مگه من گفتم این خاطره مخصوص عسل است و نه هیچ کس دیگر؟!

mina چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ب.ظ http://mina1373.blogfa.com

واقعا؟؟؟

چی؟

soodi چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:45 ب.ظ http://soodi.blogfa.com

خعلی خندیدیم
خداراشکر اقلا کارتون یکنواخت نیست...
یه عکس ازین عسل خانوم بذارین,والا ماچشمون شور نیستااا

خنده تون مستدام
واقعا
توی وبلاگ آنی هست

ستی چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:22 ب.ظ

بله دیگه ، نه آخه ساسی مانکن هم شد خواننده ؟؟؟؟؟؟
بابا شما باباشید فکر کنید در آینده با این سلیقه یه دوماد ابرو برداشته مو سیخ سیخی رژ زده براتون پیدا کنه
آخه از بس تکون می خوردم شانس می آوردم آمپول تو چشمم نمی رفت
ولی جدی نمی دونم چرا پزشکا تو ایران به آمپول علاقه دارن ؟؟؟

همین که بچه ها طرفدارشن میتونه موضوعو به خوبی نشون بده دیگه!

شیدا مهرزاد چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام اقای دکتر.روز به خیر.

سورپرایز مادره و شماره7 که دست بذارید رو دلش خیلیییییی بامزه بودن.واقعا اون آقا به حساب لاو میاد ودندون میکشه؟؟؟!!!!!!!!!!!

ای جونم چه دخمل با نمکی دارید.انشالله خوشبختی بچه های نازتون رو ببینید.
حالا هرجور به عقل خودتون میرسه جواب کامنتم رو بدید!!!!!!!!!!!

سلام روز شما هم بخیر
ممنون از لطفتون

ستوده سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:26 ب.ظ http://aletaha15.blogfa.com

چه پیرمرد عاشق پیشه ای

مرد

بنیامین سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:31 ب.ظ http://benyam.in

حالا آنتالیا می‌رین یا آفریقای جنوبی؟؟؟

حالا فکرهامونو بکنیم

بنیامین سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:27 ب.ظ http://benyam.in

بعله ... به سلامتی وازکتومی هم جرم شد و مجازات داره ... فکرشوووو کن!!!! اومده یکی 4 تا بچه داشت دیگه بچه نخواست.... زوره ؟؟؟؟!

بله متاسفانه
خب لابد زوره دیگه

هیچی دیگه سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:01 ب.ظ

شماره پنج رو درک میکنم!

واقعا؟
یعنی شما هم؟

مرسده سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام آقای دکتر مثل همیشه لبخند رو تزریق کردین بهمون واسه خستگی در کردن بعد امتحان آناتومی و تجدید انرزی قبل میان ترم بافت عالی بود راضیم ازتون
ولی از همه بهتر عسل کوچولو بود

سلام
خدارو شکر که شما راضی هستین
ممنونم

یک عدد مامان سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:48 ب.ظ http://kidcanser.blogfa

واى عزیزم عسل... برم اهنگش رو دانلود کنم ببینم چه جوریه
راستى دکتر جان بالاخره کجا مى رین انتالیا یا افریقاى جنوبى؟

شما لطف دارین من که از ترس آقافیله لینکشو نگذاشتم

فرشته سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:58 ب.ظ http://dosttansalam.persianblog.ir/

دکتر جزایر لانگرهانس هم خوبه ها اونجام تشریف ببرید
شوووووووووووخی

اتفاقا پیشنهاد بدی هم نیست.
برم ببینم کدوم آژانس تورشو داره؟!

ستی سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:49 ب.ظ

وای دکتر سوژه هاتون خیلی جالبه
با سورپرایز تولد که کلی حال کردم جدی
ولی من خیلی از روشتون خوشم می آدم که از خود بیمار می پرسید آمپول می خواد یا نه ؟؟؟
اون قدیما بعضی از اون دکتر های خبیث بودن که می گفتن خودت انتخاب کن ولی اگه آمپول نزنید خوب نمی شی
و نتیجه می شد منی با صورت و بدن کبود از بس که مامانم تلاش می کرد من رو ساکن نگه داره تا آمپول تو چشمم نره
بترسید از ناله شون
یه چی هم بگم من واقعا از عسل ناامید شدم

ممنون
خودم هم همین طور!
آمپول تو چشمتون نره؟ چشم جلوئی تون؟!
به خاطر خواننده مورد علاقه اش؟!

فاطمه سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ب.ظ http://spotlight1.blogfa.com

سلام!
خب این چه سیستمیه این آقای عاشق پیاده کرده دیگه؟!
جالبش این میشه تمام دندوناشو بکشه بعد این آقا هم همینجوری در رویا سپری کنه تا خانوم دکتر با یکی دیگه ازدواج کنه!
خب بره به طرف بگه دیگه!
اینجوری هم دندوناش سر جاش میمونن هم دیر نمیشه و خانوم دکترو از دست نمیده!
چه کارایی میکنن ملت...
گل!

سلام
همینو بگو
جالبیش این که اخیرا طرح خانم دکتر هم تموم شد و از این جا رفت!
بلبل!

شیوا سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام
خسته نباشید اقای دکتر.

از عنوان یک پزشک هنوز عمومی به نظرم میرسه دوست دارین رزیدنتی بخونین ولی هنوز شرایطش فراهم نشده.درسته حدسم؟

یا اصلا شرکت نکردید؟ البته برای امتحان امسال که فرصتی نمونده دیگه..ولی خوب اگه سنتون کمتر از 35 ساله امسالو سعی کنید ولی اگه بالاتر پیشنهاد میکنم قیدشو بزنید.چون واقعا برای رزیدنتی باید انرژی و وقت و پول کافی داشت.
البته اینا فقط پیشنهاد دوستانه بود ها..

موفق باشید.

سلام
ممنون از لطفتون
یه پیشنهاد دوستانه و کاملا منطقی
تا ببینیم خدا چی میخواد

مژگان امینی سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:21 ق.ظ http://mozhganamini. persianblog.ir

سلام
دندانپزشک بودن هم سخته!
نمی دانم چرا بعضی ها این قدر به آمپول اعتقاد دارند!
وقتی بچه بودم در آباد ان یک دکتر "غ" بود همیشه برای سرماخوردگی آمپول پنیسیلین می نوشت وهمیشه من را پیش او می بردند :-(
مادرم هم می گفت تا آمپول نزنی خوب نمی شوی.
چه قدر اسم عسل برازنده ى این خانم است♥

سلام
واقعا
پس شما هم حسابی آمپول زدین!
ممنون از لطفتون (این قلبو از کجا آوردین؟!)

ماهی دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ب.ظ http://tasmimekobra.blogfa.com

عکس عسل رو دیدم . خیلی شبیه عکس بچگیای شماست که گذاشتین کنار وبتون. در هر حال در کنار همسر و بچه ها سالم و خوشبخت باشیدو توفیق خدمتگذاری رو خدا ازتون نگیره

شما لطف دارین
امیدوارم شما هم موفق باشید

گیلاس آبی دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:40 ب.ظ http://thebluecherry.blogfa.com

های دکتر!!
ها واریو؟!
دکتر,همیشه به مکالمه بیمارا گوش میدی و بعد با اشتیاق ازشون میپرسی که چی بود؟چی گفت؟چیکار داشت؟!!
نکن دکتر,شما دکتری;دکتر باید الگو باشه!!!

علیک های
آی ام ا بلاک بورد
نه بابا اما باور کنین اون مکالمه و خنده بعدش آدمو کنجکاو میکرد!

نسیم دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:13 ب.ظ http://nasimeruzhayeman.mihanblog.com

3.بعضی از آدمای پیر یه حرفایی میزننا
5.عشق چه کارایی که نمیکنه
عسل کوچولو با اون سن کمش منظورش را خوب رسونده بچه ها خیلی باهوش تر از چیزی هستن که ما فکر میکنیم خدا حفظشون کنه براتون.

واقعا
هییییییییییی!
واقعا
ممنون

دکترکوچولو دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:43 ب.ظ

چی شد پس جواب کامنت من ؟؟!!!!!

یعنی واقعا انتظار داشتین تائیدش کنم آیا؟

یوکابد دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:15 ب.ظ

سلللااااممم سال نوتون مبااارررککک خیلی دلم تنگ شده بود میدونم دل شما هم برام تنگ شده بود نه؟؟؟؟؟مطالب مثل همیشه خنده دار بود
1
5 عجب عاشق دل خسته ای
پ ن3 دمش گرررم

سلام عید شما هم مبارک
دل من که اندازه دل مورچه شده بود!
ممنون از نظرتون

dr-20 دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ب.ظ http://dr-20.blog.ir

سلام خیلی زیبا نوشته بودید
باز هم شما را خواهم خواند دکتر عزیز
نهایت لطف شماست اگه بنده رو لینک بفرمایید
موفق باشید
لینک هستید

سلام
ممنون
بهتون سر می زنم
شما لطف دارین

باران لاهیجی دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ق.ظ

پاشکسته هه چه باحال بود

ووووووووووی عسل چه ناناز و فوجوله
گازش بگیر باباشششششش
چند وقتشه مگه اشاره می کنه دختره ی بلا؟

ممنون
فوجول چی بید اون وقت؟!
الان بیست و یک ماهشه. حرف زدنش یه مقدار کمتر از هم سن و سالاشه اما هنوز در حد طبیعیه

ققنوس دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ق.ظ

عهههههههههههههه دکترررررررررررررررجان
من داشتم به شما اقتدا می‌کردم...
گفتین همین یه بچه کافیه....
عجب.....
با خودم گفتم آقا یدکتر که یه بچه می‌‌خواد ما چرا بیشتر بطلبیم...

وا
یعنی شما نمیدونستین دومیشو هم داریم آیا؟

نیکی دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:45 ق.ظ

همه شون خیلی خوب بودن!دستتون درد نکنه

سپاس

یاس دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:43 ق.ظ http://nasimsahari.blogsky.com

خاطرات بسیییار جالبی بودن.مرسی
اون پیر زنه که چشمای جلوش سیاهی میرفت٬چشمای پشتیش سالم بودن؟

ممنون
نمیدونم شاید هم سفیدی میرفتن!

علی کور دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام حسن کور. دمت گرم

سلام
مخلصیم

آسیه یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام دکتر

10 خیلی خنده دار بود

12 عجب بچه ی بی ادبی بود


عسل نازنازیو از طرف من محکم ببوسین

سلام
ممنون
واقعا
چشم

خبرنگار یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:23 ب.ظ http://ghasedake90.mihanblog.com

10 - خوبه خانوما در جوابشون نگفتن اول نوبت دل شکسته هاست .

baran یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ http://mahe-mehr.mihanblog.com

عاشقه طفلی...دلم خون شد
عسل...عزیزدلم... چقد شیرینه این دختر

واقعا اون هم دهنش خونی شد!
ممنون

شیرین امیری یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:34 ب.ظ

مرسی ازاین خاطرات مفرح
ولی خودمونیم خانم شماره دو شرح حال خیلی خوبی داده!
دخترا کوچولو که هستن خیالی بامزه و نازن امیدوارم بزرگ هم که شد همینجوری ناناس باشه

خواهش
چه جورررر
من هم همین طور

کیمیاگر یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:33 ب.ظ

دخترتون محشره به خاطر این خانم کوچولو هم شده باید این عطسه رو سرچ کنم ...
اگه میخاد حراست کنترل کنه پیشنهاد میکنم برین عتبات عالیات یا مکه مکرمه ومدینه منوره حالا این پیش زمینه رو داشته باشن ازتون تا بعد...
1 خانمه وسط معاینه به موبایل جواب داد ای بدم میاداز این بیمارا...من بودم معاینه رو متوقف میکردم نسخه مینوشتم میگفتم بفرمایید به تولدتون برسید..
5 اقاهه منتال بود احتمالا...
7خوب راست میگه بچه دلش تو هر شرایطی درد داشت...

من که از ترس آقافیله لینکشو نگذاشتم :)
حتما!!
راستی شما هم درستون تموم شد مگه؟
حتما نه احتمالا
واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد