جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (132)

سلام

1. به پیرمرده گفتم: آزمایشتون سالمه. گفت: خیلی ممنون خدا خیرت بده!

2. خانمه گفت: ویزیتمو رایگان می کنی؟ باور کن ندارم. حالا اینو نمیگم که بهم کمک کنیا کسی چه میدونه شاید تو از من مستحق تری!

3. خانمه گفت: من رفتم سونوگرافی بهم گفتن مادرزادی یه کلیه دارم. حالا با یه کلیه هم میشه زندگی کرد؟!

4. خانمه گفت: بهم گفتن اگه توی بچگی آبله مرغون میگرفتم بهتر بود. حالا من که توی بچگی آپاندیس گرفتم بهتر بوده؟!

5. به خانمه گفتم: توی خونه چه داروئی خوردین؟ گفت: قرص گلداستار خوردم! (اگه فهمیدین چی بوده به ما هم بگین!)

6. به مرده گفتم: از کی سرما خوردین؟ گفت: هنوز شروع نشده!

7. خانمه گفت: شربت که اون دفعه برام نوشتین اون قدر تلخ بود که هنوز درشو هم باز نکردم!

8. به پیرزنه گفتم: خلط هم دارین؟ گفت: آره حتی از گوشهام هم خلط میاد!

9. خانمه گفت: من دوماه پیش اومدم اینجا دکتر برام آزمایش نوشت حالا تاریخش گذشته؟ گفتم: بله. گفت: آخه توی دفترچه تاریخ ننوشتا!

10. آزمایشات پیش از بارداری خانمه رو نگاه کردم و گفتم: تیروئیدتون مشکل داره. گفت: اون وقت اگه تیروئید شوهرم هم مشکل داشته باشه برای بچه خوب نیست درسته؟!

11. به پیرزنه گفتم: توی آزمایشتون عفونت ادرار دارین. گفت: سوزش ادرار هم دارم؟!

12. خانمه گفت: بدنم خارش داره. گفتم: از کی؟ گفت: از اول!

پ.ن1: توی ماه رمضون درمونگاه ها خلوت شده بود و این خاطرات هم کمتر. به امید تعداد خاطرات بیشتر در هفته های آینده!

پ.ن2. طبق بخشنامه جدید کاردان های بهداشت خانواده دیگه حق ندارند انواع روش های پیشگیری رو به خانمها آموزش بدن و قرار شد این مبحث از فیلمی که برای عروس و دامادها میگذارن هم حذف بشه! من فقط منتظر سالهای بعدم و زمانی که متولدین این سالها نیاز به مدرسه و بعد شغل پیدا می کنن!

پ.ن3. چند روز پیش تولد عسل بود. اما به دلیل ماه رمضون و چند علت دیگه جشنو چند هفته ای به تعویق انداختیم. اما من همون شب تولدش یه کیک کوچیک گرفتم و رفتم خونه. عماد هم اصرار داشت که یکدفعه زنگ بزنیم و اقوامو دعوت کنیم. وقتی گفتیم نه گفت: پس من خودم بعدا یه تولد براش میگیرم و شمارو دعوت نمی کنم. البته کارهای تولدو شما باید انجام بدینا اما خودتون دعوت نیستین!

پ.ن4: چند جمله قصار از عسل دارم اما میگذارم برای پستهای بعد!


نظرات 77 + ارسال نظر
شاعر شنیدنی ست دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:22 ب.ظ http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

ماشالله پستا یکی از یکی جالب تر

rojin پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:44 ب.ظ http://rojna.blogfa.com

زنهای بیچاره. فکر کنین چند تا حاملگی نا خواسته و افسردگی و از هم پاشیدن خانواده ها و دعوا و فقر و .. واقعا اینا چی فکر کردن ؟ ماشین توله سازی؟

اصلا همون ترس از بچه دار شدن و حذف روابط جنسی خودش به تنهایی سلامت روانی خانواده رو به هم میریزه بگذریم از روابط دختر پسرها و احتمال هزار مرض جنسی و شیوع ایدز که ماشالله کم هم نیست امارش.

یک مشت خل و چل بسیجی برنامه ریز. این دکترها و کادر پزشکی درس خونده که دستشون به جاییی میرسه چرا بیخیال ساکت نشستن؟ یک کمپین یک اعتصابی یک اگاه کردنی

کادو بدون شام؟ :))

یعنی چشمام درست میبینه؟
دکتر روژین و این طرفا؟ چه عجب؟ معلومه دیگه خیلی بهتر شدین
کامنت شما یکی از تندترین و درواقع واقع بینانه ترین کامنتهائی بود که برای این پست داشتم اما یه چیزی میگینا کمپین برای رد حرفهای مقام .........؟
اتفاقا امشب مراسم کادو با شام برگزار شد

دکتر بعد از این چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 ب.ظ http://diaries99.blogfa.com

من فهمیدم.کلد استاپ منظورشون بوده
لازم نیست به خاطر این نبوغم تشکر کنیدا.خودم در جریانم

آفرین برشما!

دکاتیر پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ب.ظ http://unknownpharmacists.blogfa.com

کلداستاپ بوده :))
خیلی خوب بود :)))
اما کار تو شبکه بهداشت نه..هرگز :(

حتما
ممنون
کاملا حق با شماست

اسم گلم رُزیه، اسم گلدونشم جارزی چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ب.ظ

2. من بودم حق ویزیتمو میگرفتم میگفتم آره من مستحق ترم!
5.کلد استاپ بوده فک کنم
11.
12.

2. ای بابا اگه میخواستم این قدر خشانت داشته باشم که دیگه هیچی

*setare* سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:14 ق.ظ

این آقا پسر شما خیلی باحالــــــــــــــــه تولد عسل جون هم مبارک البته با تاخیر

ممنون
باز هم ممنون

مهدیس دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:34 ب.ظ http://LADYROSE632.PERSIANBLOG.IR

بله خودشم نمیومدم اما پستها رو فیداسپات به جی میلم ارسال می کرد گهگاهی می خوندم . به صورت دوره ای دل و دماغ وبلاگنویسیم میره و میاد حالا باز تصمیم گرفتم ادامه بدم هرچند دیدن این همه وبلاگای بسته شده یا متروک دوستان قدیمی خیلی دلگیر کننده است

دست فیداسپات درد نکنه
امیدوارم دیگه بیاد و نره!
اون که بله متاسفانه

مهدیس دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:29 ب.ظ http://LADYROSE632.PERSIANBLOG.IR

من الان دارم زمینو گاز می زنم سوزش ادراار؟! یه خاطره ام من بگم البته از نظر خودم جالب. مادر من به زودی عمل تعویض مفصل داره ولی به خاطر عفونت ادراری عملش دو ماهه عقب افتاده هفته پیش زنگ زده بود مطب متخصص عفونی که دوباره وقت بگیره وقتی می خواست به منشی بگه آقای دکتر در جریان هست و من بیمارشم اشتباهی گفت من دکترشم! بعد من اینجوری بودم :|

مهدیس خانم؟
چه عجبببببب؟
میدونین چندوقته اینجا نیومده بودین؟
جالب بود ممنون

فردا دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام... پست جدید ندارین دکنر؟!

سلام
پس فکر کردین الان برای چی نشستم سر کامپیوتر؟!

شکلات دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام
این بار خیلی خنده دار بودن خاطراتتون
من فقط به بیشمار بچه ی ناخواسته ای که قراره به دنیا بیاد فکر میکنم، به بی شمار افسردگی بعد از زایمان مادر ها، و خانواده هایی که به همین دلایل از هم میپاشن.

با این اوصاف آقای دکتر، فکر کنم بتونم موضوع " خاطرات (از نظر خودم) ناجالب" چند سال دیگه تونو حدس بزنم

تولد عسل خانوم شرین زبون هم مبارک
همیشه شاد و موفق باشید

سلام
از لطفتون ممنون
جالبه که همه این چیزهارو میفهمن غیر از اونهائی که باید بفهمن!

خبرنگار یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:41 ب.ظ http://ghasedake90.mihanblog.com

کلد استاپ چیه این مردم میگن ؟
.همون گلد استار درسته

گلداستار هم دیگه تبدیل شده به ال جی!

وبلاگ پزشکان ادیب یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:21 ب.ظ http://pezeshk-adib.blogsky.com/

گاهاً دیده شده مورد 6 درخواست پنی سیلین کرده برای پیشگیری!!!

ایضا!

شیرین شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:32 ب.ظ http://shi-ni.blogfa.com

جالب بود مخصوصا بعده چند وقت اومدم چندتا پست پشته سر هم خوندم یاده اوایل که با وبلاگتون اشنا شده بودم افتادم مرسی

ممنون
هیییی یادتونه؟ یادش به خیر!

خودمم بابا ;) جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:50 ب.ظ

جایی برای گفتن دلتنگیها؟! اینجا که فقط سوتی نویسی می کنید!
چه جالب که برای دو تا وبلاگ وقت دارین!
اسمتونم

شما که ظاهرا اولین باره میائین اینجا اون وقت خودتونین بابا؟!

هانیه جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:50 ق.ظ http://khoda-behtarindost.blogfa.com

سلام خاطرات خوبی بود ممنون فکر کمک دارو مال بیماری قند بوده
پ ن 2:با این اعصاب و حوصله ای که پدر و مادرای امروزی دارن من فکر کنم یدونه بچه هم زیادشون باشه چه برسه به 3 تا اینا
من چیکار کنم که تا حالا آبله مرغان نگرفتم

سلام ممنون ببخشین بقیه شو نفهمیدم!
دقیقا هم حوصله هم هزینه

عاطفه جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:40 ق.ظ

یادمه یه بار تو یه مطلب می خوندم .که یه مادر امریکایی با یک بچه نوشته بود تو منهتن (توی کلاس دختر خانمه تو اون محل)خانواده با یه بچه وجود نداره همه با افتخار می گن ما هزینه چهار تا بچه رو می دیم .حالا این جا برعکس می شه. تنها راه منطقی بالا رفتن جمعیت بالا رفتن رفاهه درس مثل امریکا که خانواده ها پر جمعیتن.در ضمن تمام ارشیوتون خوندم . سلیقه ی سینماییتون مثله منه راستی هنوزم از کتی هولمز خوشتو ن میاد؟

کاملا با شما موافقم
البته هرچند به من خیانت کرد و زن تام کروز شد!

fifi پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:48 ب.ظ http://zanaane.logsky.com

Cold stop

:)

بله دوستان هم فرمودند

پرنیان پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:45 ب.ظ

آنی عزیز قول عکس عسلو دادن ، اما انگار خبر ندارین که قرار شما آپ کنید عکسارو.....
راستی یه مدت که جواب کامنتارو با گوشی میدین؟

هییییی هرچی کار سخته من باید انجام بدم!
معمولا بله وقتی کامپیوتر در بیشتر ساعات شبانه روز در تصرف دیگر اعضای خانواده است چاره دیگری نیست!

مریم پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:00 ب.ظ

من فراموش کردم تولد عسل خانوم گل رو تبریک بگم

دیگه تکرار نشه

شیرین امیری چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:38 ب.ظ

تولد عسل خانوم مبارک
حداقل شما عکسشو بزارین

ممنون
آنی که دیگه قولشو داد دیگه!

شیرین امیری چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:37 ب.ظ

کاش به جای اینکه اینجور یادم زیادکنن یه کاری میکردن ادمهایی که والدین شون نمیتونن نیازهای چند گانه شونو براورده کنن زیاد نمی شدن
درعوض کاری میکردن نابغه ها بیشتر زاد ولد کنن.

یعنی چنین راهی داریم؟ واقعا داریم؟

ققنوس چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ق.ظ

دکتر جان
ظاهرا مشکل خاصی ندارم... آزمایشات می‌گه... البته اگر خواستم اقدام جدی کنم حتما قبلش همه اقدامات لازم را تحت نظر پزشک متخصص انجام خواهم داد.
زایمان قبلیم هم به صورت سزارین و در سال ۸۶ بوده است . یعنی ۷ سال قبل.
نحوه پیشگیری هم آیو دی بوده است. و هنوز هم می باشد.
متشکرم

با این اوصاف بعیده مشکل خاصی داشته باشین
اما جهت اطمینان و باتوجه به سنتون درماههای اول بارداری آزمایشات لازم برای رد مشکلات ژنتیکیو بهتون توصیه می کنم

سبا چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:13 ق.ظ

سلام مثل همیشه زیبا و جذاب
اقای دکتر امیدوارم سوالمو به حساب سوء استفاده نذارین ولی دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنم من خیلی وقته که معدم درد میگیره و هرچی میخورم درجا برمیگرده چنبارم رفتم دکتر بهم کلیدینیوم سی داده الانم چند وقته فک میکنم یچی تو گلوم گیر کرده واقعا درمونده شدم نمیدونم چیکار کنم

سلام و ممنون
یعنی واقعا فقط کلیدینیوم بهتون دادن؟
البته داروی خوبیه اما به درد حالت تهوع و بعضی از علائمتون نمیخوره
بهتون داروهای دیگه ای مثل دمپریدون و اومپرازولو هم توصیه می کنم

مژگان امینی چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:10 ق.ظ http://mozhganamini. persianblog.ir

تولد عسل خانم مبارک حالا دعوت هم نشدید اشکالی نداره
راستی نمی دانم چرا مینا تا حالا آبله مرغان نگرفته از سپهر و هم سرویسی هایش هم نگرفت
من نگران همان موضع آبله مرغان در سن بالاتر هستم
یک دکتر هندی پر طرفدار در همدان بود که موقع سزارین آپاندیس خانم ها را هم بر می داشت !
البته زیاد به پست شما مربوط نبودا

ممنون بله مهم شادی بچه هاست!
طبق نوشته کتاب خیلی از موارد آبله مرغان علائم چندانی نداره و پدر و مادر اصلا متوجه نمیشن که بچه شون مبتلا شده. امیدوارم دخترتون هم از همین گروه باشند
راستی همچنان توی وبلاگشون می نویسند؟ من که آدرسشو یادم رفته!
اتفاقا کار بدی نمی کرده. یه جراحی احتمالی رو ازشون دور می کرده.

چسونه چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ق.ظ

................................................................................................

دوست عزیز
شرمنده که مجبور شدم کامنتتونو حذف کنم
اما از همین کامنت شما کاملا مشخصه که نیاز به آموزش وجود داره

aban91 سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام
امروز توی واتساپ توی یه گروه طنز این مطالب شما رو با همین ترتیب نوشتار و کامل ولی بدون ذکر منبع خوندم

سلام
جدا؟
اصلا خبر نداشتم ممنون که خبر دادین
برم ازشون حق التالیف بگیرم!

دختر سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:22 ب.ظ http://intotheunknown.blogfa.com/

سلام
خاطراتتون مثل همیشه جالب بود. این پیرمردا و پیرزن ها خیلی بانمکن!

تولد عسل خانوم مبارک.
آقا عمادتون هم خیلی بانمکه ها.خدا نگه داره :)

سلام
واقعا
ممنون

گیلاس آبی سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:35 ب.ظ http://thebluecherry.blogfa.com

دکتر...میگم خوبه که تمام مریضی هارو بچگی میگیریمااا
والا هرچی آدم بیشتر متوجه اوضاع احوالش باشه,براش سختتره!!

و نه فقط درمورد مریضی ها

مریم سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام.

خیلی خوشحالم که وبلاگتون رو پیدا کردم :)
خیلی خوبه که با این همه مشغله به اینجا هم سر میزنید و خب باید بگم از دیشبه که اینجا رو پیدا کردم، همه پست هاتون رو خوندم و منتظر مطالب جدیدتون هستم :)

من هم از پیدا کردن یه دوست جدید خوشحالم

وانی سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ق.ظ

تولد عسل جون مبارک
چیه همش از سوتی خانوما نوشتین خب شیفتتونو عوض کنین
مثل خیلی وقتا بلند خندیدم عالی بود

ممنون
چشم
خنده تون مستدام

سحر* دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 ب.ظ

من متأسفم ، چون نمی دونستم که یکی از دوستان شما با این نام واستون کامنت می ذاره ، ببخشید که باعث شدم من رو با دوستتون اشتباه بگیرید. از این به بعد کنار اسمم یه ستاره می ذارم که دیگه با ایشون بنده رو اشتباه نگیرید .

اشتباه از من بوده شما چرا متاسفین؟

Mina دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:48 ب.ظ

پیرزن شماره 11 حکایت اونیه که بهش میگن مبارک باشه بچتون پسره .. میگه عه؟ اسمش چیه؟
تولد عسلتون با تاخیر تبریک :)

البته به پیرزنه نمیخورد توی سن بچه دار شدن باشه
ممنون

مهسا دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:57 ب.ظ http://med90mahsa.blogfa.com

واقعا این مملکت ملت گرسنه رو میخواد چیکار؟؟؟؟که هی دم از افزایش جمعیت میزنه.افزایش جمعیت بدون رفاه به چه درد میخوره؟؟
واقعا ناراحت و عصبانی میشم از این قضیه

ممنون از نظرتون

راضیه دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ب.ظ

مثل همیشه عالیییی.

پ.ن2 : چقدر اعصابم خورد میشه وقتی اینارو میشنوم.
اون قشری از مردم که از سطح فرهنگ و سواد بالاتری برخوردارن که این سیاست رو قبول نمی کنن . اون قشری از جامعه هم که سطح سواد پایین تری دارن و این اموزش ها رو هم نمیبینن فقط یه سری بچه معمولا ناخواسته تحویل جامعه میدن که ضررش بیشتر از نفعشه

ممنون
کاملا با شما موافقم اما بعضی ها موافق نیستند

ققنوس دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام
بر عکس آقای دکتر من عاشق بحث‌های جدی و توپم... اونم با آقای دکتری بسیار محترم و متشخص و فهیم و دانایی چون شما.
راستی آقا یدکتر یعنی من در سن ۳۷ سالگی می خواهم فرزند دوم را باردار شوم. آیا دچار جو گرفتگی دولتی شده آم .
آیا بارداری در این سن غیر مجاز است؟

سلام
جواب این سوالو من نمیتونم بدم چون هیچ چیزی از شما نمیدونم
حتی نگفتین زایمان قبلی تون کی بوده؟

اسمان دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ب.ظ http://mennomen.mihanblog.com

بعضیهاش خیلی خنده دار بود،راستی من عاشق اسم وبلاگیتون شدم،خیلی حس صمیمیت وباحالی داره که هستید

ممنون از لطف شما

پونی دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:46 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com

زیبا بود

ممنون

بانمک دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ق.ظ

آقای دکتر الان خاطراتتونو برا مامانم خوندم اونم مثل من ترکید از خنده!! شما دل مومنینو خانوادگی شاد میکنین ایشالا خدا بهتون اجر بده..خخخخخ

خنده تون مستدام اون هم خانوادگی

بانمک دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:38 ق.ظ

آقای دکتر مشکل من هم همون چیزیه که عاطفه خانم تو نظرات گفتن! یه سهمیه ای تنبل از درس خوندنش تعریف میداد میگفت من درسخونم !یه جوری حرف میزد خودشو هم سطح من میدونست!اصلا هم قبول نداره که هیچی سرش نمیشه فک میکنه با درصدای 5 و 6 قبول شده دانشگاه علوم پزشکی باسواده! اصلا نباید روش بشه حرف مفت بزنه..اه ، ببخشید الآن اینارو گفتم هنوز عصبانیم...چون این یعنی پایمال کردن حق من که درس خوندم.

درک می کنم
کاش از دستم کاری هم برمیومد

خانم کاکتوس دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ق.ظ http://misskaktoos.blogfa.com

والا دقیقا نمی دونم چی شد ، ولی فکر کنم گذاشتن بره :)
از اون موقع اون حرف افتاده تو دهن ما و کلا یه ضرب والمثل فامیلی شده :)
ممنون از راهنمایی تون ؛)

خواهش!

ریحان یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:37 ب.ظ http://itwasntme.persianblog.ir

آگر درمانگاه خلوت شده باشه هم تواناییشون برای تولید خاطرات جالب ماشالله بالا رفته! کلی خندم

ممنونم خانم دکتر
انگار شما هم با گوشی کانکت شدینا!

رخساره یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:40 ب.ظ http://doctoregharib.mihanblog.com

سلام چه حرصی میخورین شما از دست این مریضا...واقعا اعصاب میخواد سر وکله زدن با مریضا...من که هنوز دانشجوام گاهی انقدر از دست مریضای بخش اعصابم خراب میشد که قید همه چی رو میزدم ودر میرفتم از بخش
ولی خنده دارم هست
با اجازه لینکتون کردم

سلام
خب پس درک میکنین
ممنون

BARAN یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:11 ب.ظ http://mahe-mehr.mihanblog.com

منم مریض بانمک میخوام
روحم بسی شاد شد...ممنان

باید تشریف بیارین ولایت ما
خواهش

عاطفه یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام آقای دکتر
همونطور که بقیه گفتن فکر میکنم کلداستاپ باشه..
آقای دکتر زمان شما هم واسه کنکور سهمیه شاهد بود یعنی مثل یکی از فامیلای ما که امسال همه رو 5یا8درصدی یاصفر ومنفی بزنه و بالاترینش ادبیات باشه اونم24بشه بعددندانپزشکی قبول شه

سلام
همه اش یه طرف اون نگاه های عاقل اندر سفیهشون هم یکطرف
اما به نظر من ارزششو داره که آدم شاهد نباشه نداره؟

بانمک یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ق.ظ

راستی تولد منم تیره البته 3سال همش با امتحان آناتومی میفتاد اصلا بم خوش نمیگذشت!!من الان اعصابم خراب شده چون یکی اعصابمو خراب کرده! باید چیکار کنم؟!!

پس خوشوقتم هم ماه!
خب درستش کنید!

بانمک یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ق.ظ

وای چقد باحال بودن ترکیدم از خنده ، تولد عسل هم مبارک...خیلی این کارشون زشته یعنی چی آموزش نمیدن پیشگیریو!البته ما که بلدیم، ولی بازم بنظرم باید یاد بدن، تو دانشگاه علوم پزشکی هم برداشتنش ما بجاش دفاع مقدس پاس کردیم!!!

ممنون
حالا همچنان ترکیده اید آیا؟!
ممنون
خب شاید میخواستن عملیات پنج فرزندی و دوازده فرزندی و.... رو مثل دفاع مقدس کلید بزنید!

ققنوس یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:59 ق.ظ http://ghoghnooshope.blogfa.com/

هر چی نوشته بودم پرید:((((((((((((
می گم خیلی بامزه بود ... خصوصا شماره ۲
گلدستار هم همون کلد استاپ
دیگه اینکه درسته شرایط حا حاضر خیلی با گذشته تغییر کرده و احتمال انفجار جمعیت خیلی کمه
اما یه چیز مسلمه و اون اینکه به دلیل کاهش امکانات رایگان پیشگیری از بارداری قشری از جامعه ضعیف تولدای ناخواسته خواهند داشت.
خوب مسلمه که فقرشون هم بیشتر شده و امکان جامعه دو قطبی و فاصله طبقاتی بیشتر خواهد شد.
در نهایت افزایش بزهکاری و تنش ّای اجتماعی هم بالا خواهد رفت.
بعد هم مثل هند عده آی مردم و بچه ّا در کنار خیابان‌ ها گذران عمر خواهند کرد. خیلی طبیعی
متاسفم واقعا

ممنون از نظرتون
حیف که من اهل زدن حرف‌های جدی نیستم وگرنه میتونستیم یه بحث خوب باهم داشته باشیم

aban91 یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:32 ق.ظ



این مباحث جلوگیری از جلوگیری از بارداری!!! عصبی‌م می‌کنه؟!
اصلا مگه آدم های دیگه حق دارن برای بچه داشتن یا نداشتن و تعداد بچه های بقیه تعیین تکلیف کنن؟ جایی هم توی شرع داره این رفتار؟!
وقتی توی خود قرآن به خاطر پیامبر و بچه دار شدن حضرت خدیجه میزنه توی دهن مشرکین...و به و ضوح میگه که این تقدیر دست خداست...

ممنون از نظرتون
حرفتون حرف حسابه
امیدوارم همه جا مردم حق انتخاب داشته باشند

زهره خاموش یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام وقت بخیر
جدیدنا تو بازار وخیابون خانومای میانسال (منظور بالای 35) را میبینم که باردارن، تعجب میکنم انگار خود مردمم به فکر آینده خودوبچه هاشون نیستن....5شنبه ای سی تی س...ن...ت....ر بودم همیجور میچرخیدم یه خانم باردار با دوتا بچه دنبالشو میدیدم .
خوبه منو آنی خانم دوسال پیش این مرحله را گذروندیم وتصمیمون برا بچه دوم(در عنفوان جوانی) ربطی به تصمیمات دولت نداشت

سلام
در جوگیری مردم ما که شکی نیست
اما حالا چرا اسم اون فروشگاهو اینطوری نوشتین آیا؟

خانم کاکتوس یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:49 ق.ظ http://misskaktoos.blogfa.com

سلام
اون مورد دوم که بود ، یه بار ما یه ماشین جدید خریده بودیم ، بعد فکر کنید یه پیکان پنجاه و هشت اومد کوبید
راننده برگشته می گه من که می دونم شما با چه زحمتی و بدبختی:| این ماشین رو خریدین ولی بگذارین من برم :) بیشتر محتاجم :)) نمی دونم چرا یاد حرف اون آقاهه افتادم :))))
دکتر یه سوال ، من بد هر بار که سرفه می کنم کل بدنم می خاره ، به نظرتون حساسیته ؟

سلام
حالا باز خوبه میدونسته!
بالاخره چیکارش کردین حالا؟
واقعا میخاره؟ منطقا باید حساسیت باشه یا احیانا یه چیز عصبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد