جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (148)

سلام 

1. خانمه گفت: برام دوتا آمپول 6.3.3 بنویسین. شوهرش گفت: نه یه پنادر براش بنویس. وگرنه این یکیو امروز میزنیم برای دومیش اینجا یه روز قیف نیست یه روز قیر نیست ....! 

2. به پیرمرده گفتم: مشکلتون چیه؟ گفت: چند روزه که احساس می کنم یه چیزی توی بدنم کمه! 

3. به خانمه گفتم: توی خونه هیچ داروئی مصرف کردین؟ گفت: آره! یه قرصی هست جدیدا اومده برای سرماخوردگی .... آهان ادالت کلد! 

4. این یکی ربطی به مریض نداره. خنده ام گرفت وقتی دیدم خانمه جواب آزمایششو آورد و دیدم نوشته: تست بارداری. نتیجه: مثبت. میزان طبیعی: منفی! 

5. مرده گفت: رفتم آزمایش حالا میبینم کراتینینم خیلی بالاست. گفتم: مگه چقدره؟ گفت: حداکثر مقدار طبیعیشو زده یک و دو دهم مال من یک و پونزده صدمه! 

6. خانمه دخترشو آورده بود. گفتم: مشکلشون چیه؟ مادره گفت: معده اش درد میکنه. بعد یهو به دخترش گفت: به من چه؟ خودت بگو مگه بچه ای؟! 

7. به مرده گفتم: قدتون چقدره تا توی فرم بهداشت حرفه ای تون بنویسم؟ گفت: سال پیش 175 سانت بود حالا رو نمیدونم! 

8. خانمه گفت: آب دهنمو که قورت میدم همه جای بدنم درد میکنه! 

9. خانمه به یه خانم دیگه گفت: من برم ببینم قدم چقدره تو هم برو ببین سنت چقدره؟! 

10. کاردان بهداشتیمون گوشیشو داد دستم و گفت: دکتر شرمنده من عجله دارم میشه تا این فرمهارو پر میکنم اینو که میگم برای خانمم توی اس ام اس بنویسین؟! بعد که نوشتم گفت: حالا خانمم میتونه خط شمارو توی اس ام اس بخونه؟! 

11. خانمه نوزادشو آورده بود. معاینه کردم و گفتم: کاملا سالمه. گفت: اون وقت طوری نیست ببریمش پیش متخصص اون هم ببینه؟! 

12. داشتم نسخه یه بچه رو مینوشتم. به پدرش گفتم: چند کیلو وزنشه؟ بچه رو بلند کرد و یه کم تکونش داد و گفت: حدود دوازده کیلو! 

پ.ن1: این پست قرار بود چند روز پیش نوشته بشه و امروز فقط یه سال نو مبارک بنویسم اما یهو باران کار و خونه تکونی و شیفت و .... باریدن گرفت و نشد! 

پ.ن2: اگه امروز فقط یه سال نو مبارک مینوشتم بعدش با خیال راحت یه پست خاطرات دیگه میگذاشتم اما حالا دیگه نمیشه چون باخودم قرار گذاشتم بیشتر از سه تا پست خاطرات پشت سر هم نگذارم! 

پ.ن3: پزشک خانواده یکی از روستاهای دورافتاده تعریف میکرد: برای عید پارسال تصمیم گرفتم برم یه جائی که دست کم چند روز از دست مردم پرتوقع اینجا راحت باشم. یه تور گرفتم و ایام نوروزو رفتم سنگاپور. داشتم توی خیابونهای اونجا قدم میزدم که یکی زد پشت شونه ام و گفت: دکتر! مریضهارو ول کردی به امان خدا و داری برای خودت میگردی؟!! 

پ.ن4: به درخواست دوستان میخواستم این پست از عماد بنویسم که یهو یادم افتاد یه جمله قصارش از چند ماه پیش مونده و ننوشتم! شهریورماه که کیش بودیم، توی یکی از نمایشهای طنز مجری عمادو صدا کرد و او هم رفت روی صحنه. مجری ازش پرسید: ازکجا اومدین کیش؟ عماد هم اسم یه شهر دیگه رو گفت! وقتی اومد پیشمون گفتیم: چرا اسم یه شهر دیگه رو گفتی؟ گفت: خب برنامه طنز بود دیگه من هم برای خنده گفتم! 

پ.ن5: سال نو بر همه دوستان مبارک فقط من هنوز نمیدونم از ساعت دوازده شب تا زمان سال تحویل چه سالیه؟!

نظرات 65 + ارسال نظر
شیوا سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:39 ب.ظ http://mamanebelghove.niniweblog.com/

پ.ن3: پزشک خانواده یکی از روستاهای دورافتاده تعریف میکرد: برای عید پارسال تصمیم گرفتم برم یه جائی که دست کم چند روز از دست مردم پرتوقع اینجا راحت باشم. یه تور گرفتم و ایام نوروزو رفتم سنگاپور. داشتم توی خیابونهای اونجا قدم میزدم که یکی زد پشت شونه ام و گفت: دکتر! مریضهارو ول کردی به امان خدا و داری برای خودت میگردی؟!!
خیلی جالب بود.
چیزی تو مایه های این هم یه بار برا همسر اتفاق افتاد . منتها همسرن از کشیک در رفته بود. که البته حق هم داشت چون تنها پزشک بیتوته بود و اصلا اون موقع پزشکی اونجا نبود. معاون شبکه هم کلا برامون به پا گذاشته بود. یه بار که با همسر رفتیم شهر این خودش مارو دید از بغلمون رد شد اولش بعد وایساد و گفت دکتر مرکز و ول کردی؟
همسر هم گفت بله من هم کار و زندگی دارم یه هفته است از مرکز و خونه بیرون نیومدم و هیچی تو خونه نداریم اگه اجازه بدی بریم خرید کنیم برگردیم.
اقای معاون هم یه توبیخ زد تو پرونده خیالش راحت شد.

واقعا زور داره که اصلا مریض نیاد و آدم مجبور باشه فقط حضور فیزیکی داشته باشه
خیالش راحت شد؟

الهام پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:55 ق.ظ

یعنی شماره 10 ترکوند چقددددددددد واقعا شووووووووت

فکر کنم بیشتر برای شوخی بود

یاس چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:44 ق.ظ

فکر کنم یادم رفته اسممو بنویسم!!

[ بدون نام ] یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:08 ق.ظ

عیدو با تاخیر تبریک میگم سال خوبی داشته باشید.
آقای دکتر میدونستید بعضی از خاطرات طبابتتون، به عنوان جک داره تو بعضی سایتهای اس ام و اس و جک عنوان میشه؟

ممنونم عید شما هم مبارک خانم یاس بدون اسم!
واقعا؟ دوستان خیلی به من لطف دارن انگار

مریم شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام. سال جدیدتون مبارک.
امیدوارم سال خوبی داشته باشید و در کنار همسر و فرزنداتون همیشه خوب باشید.

7 - خب دیگه دکتر جان، قد و وزن متغییرم

6 - بعد من که با مامانم میرفتم دکتر، تا میخواستم یه چی بگم اون شروع میکرد به حرف زدن و نمیذاشت من حرف بزنم :دی

پ.ن4 - حالا جای خوبتر گفت یا بدتر؟:دی
من همیشه به همه یه روستا توی دورترین نقاط کشور رو میگفتم (نه توی برنامه طنز، بلکه به همه :دی)

سلام ممنونم
پ.ن4: یه شهر کوچیک نزدیک ولایت که طبیعتا مجری برنامه حتی اسمشو هم نشنیده بود!

maryam.k پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:45 ق.ظ http://ashkiyesargardan.blogfa

هآ هآ آها قانع شدم کاملا

هیسسس‏(الهام‏)‏ سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:29 ب.ظ http://yadat.mihanblog.com

سلام آقای دکتر،حال شما؟ من یکی ازخواننده های بسیار خاموش وبتون هستم ویه دانشجوی پیراپزشکی! ازمدتها قبل که با وبتون آشنا شدم نگاهم ب مریضا وجو سنگین و غمگین بیمارستان عوض شده وخیلی جالب انگیزناک تره برام کاراموزیام! سپاس.‏ ولی الان مجبورم کامنت بزارم! این مورد ‏1‏ ینی چی خب؟ دارم کاکتوس درمیارم! ما بالا ‏20‏ هستیم.حداقل درگوشی بفرمائید! ‏:‏(
راسی سال نو روخدمت شما وخونواده محترمتون تبریک عرض میکنم.‏ انشاءالله سالی سراسر سرور وبهروزی وشادکامی باشه براتون.

سلام
کار خوبی کردین که روشن شدین
ظاهرا فقط شما نیستین که این جوکو نشنیدین
ظاهرا مجبورم توی پی نوشت پست بعدی بنویسمش

کاشت درختان میوه در فضاهای سبز دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:23 ب.ظ http://alminshawy.ir

سلام علیکم
سال خوبی داشته باشید
طرح جامع و قابل اجرا برای اقتصاد، رفع تحریمها که نجات محیط زیست و باعث حل بحران ریزگردها و آلوگی هوا هم هست
متأسفانه یک قرن با تفکری خطرناک در دنیا مسئولین منابع طبیعی و سازمان پارکها و... در فضاهای سبز و جنگلکاریهای درختان میوه نمی کارند
و به بهانه زیبایی منظر داخل شهرها و به بهانه مبارزه با بیابان زایی خارج شهرها فقط درختان بیثمر می کارند. آن هم فقط درختان بیثمر خارجی وارداتی!
حداقل درختان بیثمر وارداتی کم ضرر و بی ضرر را نمی کارند.
و فقط پر ضررترین و مخرب ترین و مهاجم ترین درختان بیثمر وارداتی را همه جا با پول ملت ها می کارند.
به جای ایجاد جنگل، جنگل نمای تخریب کننده جنگل و مرتع و باغ و مزرعه ایجاد می کنند
درختانی که مانع تشکیل ابر و بارش شده و باعث تخریب محیط زیست می شوند، و با ده ها عملکرد منفی هوا را به شدت آلوده می کنند و ریزگرد های وحشتناک تولید می کنند و باعث گرمایش کره زمین می شوند.
همچنین سبزیجات، گیاهان مرتعی، گیاهان دارویی و معطر کاشته نمی شود. و فقط چمن پرهزینه وارداتی مخرب محیط زیست کاشته می شود
مسئولین و مردم بسیاری از کشورها متوجه این خیانت شده اند و و به عنوان 100 گونه مهاجم با این درختان به شدت مبارزه می کنند
متأسفانه مسئولین ایران این درختان مخرب را گسترش می دهند و هنوز در کسی متوجه خطرات وحشتناک این درختان نیست
از مسؤلین محترم کشورمان بخواهیم در فضاهای سبز بجای گونه های مخرب و مهاجم درختان میوه و گیاهان مفید بکارند
-------------------------------
درختان وارداتی مانند کاج، عرعر، اقاقیا، اوکالیپتوس، کنوکارپوس، کهور آمریکایی و... کشورها را نابود کرده اند و مردم دنیا موفق به ریشه کن کردنشان نمی شوند! اینجا
http://www.alminshawy.ir/?page_id=126
----------------------------------
آیا بهتر نیست درختان میوه و گیاهان مفید کاشت شود اینجا
http://www.alminshawy.ir/?page_id=119

برای سفارش کتاب «اقتصاد مقاوم تر محیط سالمتر» برگرفته از آیات نورانی قران کریم و نیز روایات و سیره معصومین علیهم السلام و نیز اخرین یافته های جهان اینجا
http://www.alminshawy.ir/?page_id=149
مطالب پایگاه ما را بخوانید و به دیگران معرفی کنید
mosmer@ alminshawy.ir
مؤسسه ثقلین

سلام
ممنون
من چون سررشته ای در این مورد ندارم نمیتونم نظری بدم

مانا یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:06 ب.ظ http://toofany.blogfa.com

سلام سال نوتون مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشید .

سلام
ممنونم سال نو شما هم مبارک

داش آکل یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام و سال نو مبارک. دکتر واقعا حساسی ها. حالا چه فرقی میکنه نصف شبی چه سالی باشه...
موارد این دفه کم بود استثناعا به قراری ک با خودتون بستین عمل نکنین. بعدشم چرا خب؟ حالا خاطره زیاد پشت سرهم بنویسین چه عیبی داره مگه؟

این هم حرفیه
همون دوازده تا بود دیگه

maryam.k یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:57 ق.ظ http://ashkiyesargardan.blogfa.com

جه فرقی فوکوله؟

خیلی فرق فوکوله!

مهرسا یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:44 ق.ظ http://shabe-mahtab-25.blogfa.com

سلام
ممنونم بهم سر زدین
من هرروز پست میذارم
خوش حال میشم واسم نظر بذارین

سلام
خواهش
چشم

رها یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:11 ق.ظ

شدم خونه به دوش دکتر!
شایدم دیگه رفتم،چیزای بدی تو دنیای مجازی دیدمممم

منتظر آدرس جدیدتون هستم

طاها یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:55 ق.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

ممنون دکتر از اینکه مینویسید

مبارک باشید و شاد شاد

سلام
ممنون از لطف شما

maryam.k یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:11 ق.ظ http://ashkiyesargardan.blogfa.com

وا دکتر پ این همه +۱۶و۱۸و۱۳...که میذارید جیه؟

اون جنبه اش فرق فوکوله!

mahpri شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:16 ب.ظ http://mahpari.blogsky.com

عیدتون مبارک

عید شما هم مبارک

×بانو! شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:25 ب.ظ http://x-banoo.blogfa.com/

سلام
سال نو مبارک

2.
3. چقدر جدید اومده!!!
12. ترازو سرخود بودن یعنی؟
پ.ن3 :)) مثل کابوس می مونه!!
پ.ن: سال 93.99

سلام
عید شما هم مبارک
پ.ن3: دقیقا

ساناز شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام, عیدتون مبارک

سلام
عید شما هم مبارک

آقا دکتر شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:23 ق.ظ http://doctorayande.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ بود

سلام
چشمهاتون قشنگ میبینه

وانی جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:29 ق.ظ

اوه اوه چقدر خواننده ی تازه وارد داشتید
نمی دونم چندمین عیده که بهتون تبریک می گم نمی دونم چطور ازتون بابت پست های خوبی که میذارید تشکر کنم شما خیلی به مخاطب هاتون احترام میذارید و تک تک پاسخ همه رو طوری جالب می نویسید که معمولن سعی می کنم بیشترشونو بخونم و جواب بعضی سوالامو می گیرم
اولین وبلاگی که سال جدید سر زدم شما هستید سال نو مبارک به آنی خانم تبریک ویژه و عسل جون و عماد خان هم ماچ ویژه و اگه مقدوره به دکتر پرسیسکی هم تبریگ بگید هم بفرمایید که ما به نظرشون احترام میذاریم ولی خواهش می کنیم در خصوص وبلاگ جدید تجدید نظر کنن.
سلامت و پایدار باشید

دوستان خیلی لطف دارند
یه جوری میگین که آدم باورش میشه ها!
چشم
آنی خانوم فرمودند الان توی لاین بهتون تبریک میگن!
پاتون بهتره؟

رها پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:22 ق.ظ http://razhaye-man.blogfa.com/

مثل همیشه جالب بود
عیدتون مبارک

ممنون
عید شما هم مبارک

زینب پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:33 ق.ظ

سلام اقای دکترعیدتون مبارکراجع به اینکه گفته بودین ازساعت12تا2دقیقا چه سالیه میخوام توضیح بدم با اجازتون
هر روز ما 24 ساعته و ازساعت 24 هم اول فروردین شروع میشه!ولی کره زمین باید یه زاویه خاصی با سطح افق پیدا کنه تا بهار آغاز بشه.و زمین این زاویه خاص رو ساعت 2:15 نصفه شب پیدا میکنه که میگیم سال نو تحویل شد!همین اتفاق برای زمستون هم میافته؛یعنی زمین زاویه مورد نظر برای آغاز زمستون رو ظهر اول دی پیدا میکرد در حالی که از ساعت 24 ما میگفتیم اول دیه!درسته؟

سلام عید شما هم مبارک
توصیف کاملی بود ممنون
تقریبا شبیه همون دردسری که اول و آخر ماه رمضون داریم!

irman چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:46 ب.ظ

وقت اضافه 93 بود اون دو ساعت!!!
سال نو شما ،خانمتون .عماد و عسل خیلی خیلی مبارک دکتر گرامی.با اجازتون یک پست ربولی وار هم گذاشتم!به عنوان اولین پست 94

احتمالا
پستتون هم رویت شد اعتراف می کنم بهتر از پست های من بود

زهره چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:23 ب.ظ http://zohrehvameysam.blogfa.com

سلام آقای دکتر
سال نوتون مبارک ایشالا سال خوبی در کنار خانواده داشته باشین
مثل همیشه عالی بود

سلام
شما لطف دارین
سال نو شما هم مبارک

دکتر پرتقالی چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ب.ظ http://dr-orange.blogfa.com

سال نو مبارک با ارزوی شادی واسه شما و انی و عماد و عسل جان

ممنونم خانم دکتر
سال نو شما و خانواده گرامی هم مبارک

سودا چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:55 ب.ظ http://sowda.blogsky.com

سلام . سال نو مبارک...آرزوی سالی پر خیر و شادی و سلامتی و موفقیت و به قول یکی از دوستان پر پول! براتون میکنم و پر از لحظه های از نظر خودتان جالب!

سلام
عید شما هم مبارک
آینه آینه!

زهرا.ش چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:59 ب.ظ http://surgicaltechnologist.persianblog.ir

بعضیا دستشون ترازویه دکتر جان!
سال نو بر شما و خانواده مبارک

ظاهرا
ممنون بر شما هم مبارک

مهرسا چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:25 ق.ظ http://shabe-mahtab-25.blogfa.com

میشه کمکم کنی دکترشم؟
حالم اصلا خوب نیس

من کمک کنم؟
چطور آیا؟

سردرگم سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام دکتر جان
امیدوارم که سال خوبی داشته باشید. من همین الان با وبلاگتون اشنا شدم.چقدر زیبا خاطرات پزشکی تون رو می نویسید. الان بعد از 6 سال و گرفتن فوق لیسانس کامپیوتر تازه فهیمدم که چقدر دوست داشتم پزشک بشم و نشدم.
حتما یه صلاحی بوده دیگه

سلام
شما لطف دارید
خبر ندارید چه خیری از سرتون گذشته!

فاطمه سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:41 ق.ظ http://Khodaakharinfaryad.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
دلم از روضه های فاطمیه
گرفته در هوای فاطمیه
بیا ای التیام روی نیلی
بیا صاحب عزای فاطمیه

آجرک الله بقیه الله

محبوب سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:32 ق.ظ http://khaterateziba.blogfa.com

slm . sale notoon mobarak. joda az baqie sohbata webloge jalebi darid.hesabi khandidam. eshalah movafaq bashid

سلام
از لطفتون ممنون
خنده تون مستدام

مهربان سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:03 ق.ظ http://daneshjoyepezeshki.mihanblog.com

سلام
مگه پنادر رو با قیف میزنن ؟ حالا یه تزریق هم که دیگه آپولو هوا کردن نیست که قیر بخاد و قیف بخاد
داغون اون پدره شدم که بچه رو وزن کرده...پدره دیگه
پ . ن 5 : ما که سال تحویل کوفتمون شد کشیک داخلی

سلام
نخیر این یه گریز بود به یه جوک قدیمی
ایضا
متاسفم

maryam.k دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:18 ب.ظ http://ashkiyesargardan.blogfa.com

اخی البته خودم یه حدسای زدما ایشالا موفق باشن هرکجا که هستن.
۱.ما گناه داریم نشنیدیم خو بگید دیگه...
۴.میدونم ولی مال بارداری رو ندیدم

شاید حدس شما هم درست باشه!
1. 16+ رو نمیشه گفت خو!
من هم ندیده بودم

سمیرا دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:59 ب.ظ

سال نو مبارک دکتر عزیز
خاطره های این دفه خیلی خیلی باحال بودن مرسی

ممنون از لطفتون
عید شما هم مبارک

خاطره دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:49 ب.ظ http://rahabayat.blogfa.com

سلام
منظورم از خاطره نوشت نوشتن خاطره نبود ،اسم خودم خاطره هست بجای پی نوشت اسمم رو نوشتم

سلام
آهان از اون لحاظ
ممنون که توضیح دادین

خواننده خاموش دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:10 ب.ظ

دکتر جون سال نو بر شما و تمامی عزیزانت فرخنده
ایشالا سال خوب و پر برکتی برات باشه

ممنونم
سال نو بر شما هم مبارک

شاداب دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:36 ب.ظ http://rival.blogfa.com

سلام سال نو مبارک.. انشالا سال خیلی خوبی برای شما و همسر گرامیتون وهمچنین بچه های نازنینتون باشه.. همیشه سلامت باشید :)

2. :))) خوب راس میگه منم بعضی وقتا حس میکنم یه چیزی کمه :))
5. خوب فک کرده 0/15 بیشتر از 0/20 هست دیگه :))
8. :)))
10. وات؟؟؟؟؟؟
12. :))
عماد :))))) احساس میکنم جدیدا خیلی تو نخ طنز و ایناست ... یه کلاس براش بذارید:))

سلام
عید شما هم مبارک
ممنون از نظرتون

سردرگم دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام دکترجان،
امیدوارم که سال خوبی داشته باشید. من همین الان با وبلاگتون اشنا شدم.چقدر زیبا خاطرات پزشکی تون رو می نویسید. الان بعد از 6 سال و گرفتن فوق لیسانس کامپیوتر تازه فهیمدم که چقدر دوست داشتم پزشک بشم و نشدم.
حتما یه صلاحی بوده دیگه

سلام
از لطفتون ممنون
حتما
خدارو شکر کنین که نه شیفت شب دارین نه شیفت ایام تعطیل نه با مریض بدحال برخورد میکنین نه ....

صدای قلم 2 دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:10 ق.ظ http://sedayeghalam2.blogfa.com

خخخخخخ خیلی با حال بود ولی 12 از همه با حال تر بود بنظرم. مگه هندوس؟؟؟؟
سال جدید مبارک ان شاء الله موفق باشی

ممنونم
عید شما هم مبارک

زهره دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:43 ق.ظ http://harfeman93.blogfa.com

سال نو شما مبارک آقای دکتر.امیدوارم سال خوبی براتون باشه..
خاطراتتون جالب و خوندنی بود...

ممنونم عید شما هم مبارک

یاشل.ماجراهای خواستگاری دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:13 ق.ظ http://majerahayekhastegari.blog.ir

سال نو شما هم مبارک.نکته آخرتون خیلی جالب و ظریف بود.احتمالا بین السال حساب میشه

ممنونم عید شما هم مبارک
احتمالا

اواداروساز94 یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام من تازه باوبتون اشناشدم امسال کنکوردارم عاشق داروسازیم ایشالاخداقسمتمون کنه مطالبتون جالب بود ...عیدتون مبارک سالی پرازموفقیت داشته باشید

سلام
امیدوارم همون اتفاقی بیفته که به صلاحتونه

tarlan یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:53 ب.ظ http://tarlantab.blogfa.com/

طبق معمول خاطراتتون هم خوندنی و جالبن مخصوصا اقای دکتر که رفته سنگاپور .
از عسلتون هیچی نگفتین خدا براتون حفظش کنه
از پروردگار مهربان میخواهم امسالتان به قلم تدبیر آن نقاش بی همتا چنان زیبا نقش بندد که طبیعت به تماشای شکوهش بایستد.[گل] آمین

ممنونم
خب از عسل میگم میگن چرا از عماد نگفتی خو!
ممنونم

خاطره یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:23 ق.ظ http://rahabayat.blogfa.com

سلام
سال نو رو بهتون تبریک میگم
امیدوارم سال خوبی داشته باشین.

سلام
عید شما هم مبارک
شما هم همین طور

آنا شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:15 ب.ظ

دکتر سال نو مبارک

ممنونم عید شما هم مبارک

یاسمن شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:56 ب.ظ

merciii,eide shoma ham mobarak,ba arezooie behtarinha

ممنون از لطفتون

سبا شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام سال نوتون مبارک باشه ایشالا سالی پراز سلامتی و برکت برای شما و خانوادتون و بقیه دوستان باشه
فک کنم دوازده تا دو وقت اضافه بوده :)

سلام
از لطفتون ممنونم
ممکنه

شیــدا مهرزاد شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:24 ق.ظ

سلــــــــــــــــــــــــــام.

عیدتون مبارکـــــــــــــــــــ آقای دکتر.

سالی پُر از شادی و برکت و موفقیت در کنار همسر بزرگوارتون و بچه های نازنینتون آرزو دارم.

سلام
عید شما هم مبارک
از لطفتون ممنونیم

فرشته شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:14 ق.ظ

سلام دکتر

سال نو مبارکتون باشه

سلام
سال نو شما هم مبارک

[ بدون نام ] شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:06 ق.ظ

aidet mabrok dr.

عید شما هم مبارک دکترجان
از پرچمی که کنار نظرت بود شناختمت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد