جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (151)

سلام 

1. به خانمه گفتم: برین یه نوار قلب ازتون بگیرن تا بعد براتون دارو بنویسم. گفت: اون وقت جوابشو زود میدن؟! 

2. به خانمه گفتم: برین یه نوار قلب ازتون بگیرن تا بعد براتون دارو بنویسم. گفت: من پارسال هم یه نوار قلب گرفتم طوری نیست دوباره بگیرم؟! 

3. به مرده گفتم: مشکلتون چیه؟ گفت: بینش آبی دارم! (ترجمه: آبریزش بینی دارم) 

4. نوار قلب مرده رو نگاه کردم و گفتم: نوارتون سالمه. گفت: میدونستم. اگه مال قلبم بود که به دست چپم هم تیر میکشید! (چقدر نوار قلبی شد این بار!) 

5. مرده گفت: دندونپزشک شلوغ بود اومدم پیش شما. حالا ببینین میشه این دندونو پر کرد یا باید حتما کشیدش؟! 

6. مرده گفت: صدام گرفته. الان صدام گرفته و این طوری حرف میزنم وگرنه من یه صدائی داشتما! 

7. پیرزنه گفت: تازه از کربلا اومدم. اون قدر هواش آلوده بود که نگو خدا قسمتت کنه! 

8. به پیرمرده گفتم: فشارتون بالاست غذای کم نمک بخورین. پسرش که همراهش بود گفت: مادرم غذای شور میپزه بابام هم زن ذلیله چکار کنیم؟! 

9. به یه بچه گفتم: دلت هم درد میکنه؟ گفت: نه مادرش گفت: تو که الان توی خونه گفتی دلم درد میکنه. بچه گفت: خب اون که مال مریضیمه وگرنه دل درد که ندارم! 

10. مرده گفت: رفتم پیش متخصص گفت ریه هات مشکل داره. ریه ها همین خط هائی هستند که زیر پوستند؟! 

11. نسخه پیرزنه رو که نوشتم گفت: یکی از اون کاربن ها هم بهم میدی؟ یکی بهش دادم. وقتی میرفتند بیرون خانم همراهش گفت: خب یه بزرگشو میگرفتی! 

12. به پیرمرده گفتم: مشکلتون چیه؟ گفت: چند روزه که تکلم ادرار دارم! (ترجمه: تکرر ادرار) 

پ.ن1: شرمنده این بار نوبت بیمزه هاش بود! 

پ.ن2: پنجشنبه امتحان تخصص بود. هربار داره تعداد آشنایانی که میبینم کمتر میشه. فکر کنم دیگه ارزش نداشته باشه برای 2300 تومن کیک و آب میوه و آب معدنی (قیمتی که روشون بود باهم جمع زدم) و دیدن چندتا دوست قدیمی این همه راه برم و این همه پول به حساب بریزم!  

پ.ن3: نمیدونم اون پستی هم که با تیتر ؟ نوشتم یه پست حسابه و میشه بعدش سه تا پست خاطرات گذاشت یا نه؟! 

پ.ن4: صدای اذان از مسجد محله مون بلند شد و عسل گفت: میائی بریم تلویزیون توی کوچه رو خاموش کنیم؟!

پ.ن5: دوستان قدیمی تر حتما وبلاگ یک دانشجوی پزشکی رو یادشونه. خوشحال شدم وقتی دیدم دوباره دارن توی وبلاگشون مینویسن البته با یه اسم جدید.

نظرات 45 + ارسال نظر
شوکا شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:40 ب.ظ

اطلاع رسانی کردم دیگه! منظورم شخص شما نبود که !

آهان
از اون لحاظ

محمد جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:39 ق.ظ http://gandomzareman.persianblog.ir

سلام
باحال بود

سلام
چشمهاتون باحال میبینه

س پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام دکتر، میشه راهنمایی کنید کجا میتونم لیست بیماری هایی که باید به مراجع بالاتر گزارش بشه و اونایی که نیازفوری به این کار ندارنو پیداکنم؟ممنون

سلام
نامه اش توی همه درمونگاه های دولتی هست
اما این که توی اینترنت باشه رو خبر ندارم

پرستو پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ب.ظ

بازم سلام
اقای دکتر با این توصیفاتی که گفتم به نظر شما چه قرص فشار خون دیگه ای واسشون مناسبه؟اخه دیگه همون قرصاهم نمیخوره بخاطر اینکه فشارش هر بعداز ظهر میره بالا و هر کاری هم میکنیم میگه من دیگه نمیام دکتر

سلام از ماست
واللا با این شرایط جرات نمیکنم اسم قرصیو بیارم چون به موارد دیگه ای مثل کارکرد کلیه ها و قلب هم بستگی داره
توصیه می کنم به یه متخصص قلب یا داخلی مراجعه کنن

مامان طهورا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:59 ق.ظ

اتفاقا منم چند روز بینش ابی داشتم
سرما خوردگی سختی بود

بهتر شدین حالا؟

شوکا چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:08 ب.ظ

خب دکتر نمیتونه نظر بده ک اینجا داده
در ضمن بنده خدا بلاگفا زده ک مشکلش تا اخر هفته دیگه حل میشه دیگه سوال نداره ک.

فرمایش شما متین
اما من که مدتهاست وبلاگ بلاگفامو حذف کردم از کجا باید بدونم آیا؟

الی سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:04 ب.ظ http://mohsenelham.blogfa.com/

سلام حالتون خوب من نمی تونم وارد قسمت مدیریت وبلاگم بشوم....
میشه راهنمایی کنید..ظاهرا نحو ی ورود به قسمت مدیریت فرق کرده..

سلام
کاش این سوالو از دوستانی که توی بلاگفا هستند میپرسیدین
اما گویا بلاگفا کلا مشکل پیدا کرده

زهره سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 ق.ظ http://zohrehvameysam.blogfa.com/

سلام آقای دکتر خوبین ؟ پست جدید نمیذارین ؟

من که بخاطر بلاگفا نمیتونیم پست بذاریم

سلام
من هم نمیتونم براتون کامنت بگذارم شرمنده
فعلا که نگران فوتبالهای امشب و فرداشب و جمعه هستم و جمعه هم که 24 ساعته شیفتم
ببینم کی فرصت میشه (حالا انگار من کارشناس فوتبالم!)

مریم سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:39 ق.ظ

1- احتمالا بار اولش بوده و اطلاعاتی در مورد نوار قلب نداشته :دی

7- :))

11- کاربن میخواسته چیکار :دی

احتمالا
ایضا
چی بگم؟

maryam.k شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:43 ب.ظ http://ashkiyesargardan.blogfa.com

بابا دکتر خودت یه پست بالاتر گفتی ممنون که وقت گذاشتی...
منم گفتم پستاتون باحال هستن ارزششو دارن

ممنون

هیسسس شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:06 ب.ظ http://yadat.mihanblog.com

ای جونم... چرا در قندون؟؟؟ اتفاقا خیلی هم نایسه!

ممنون

هیسسس شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:30 ب.ظ http://yadat.mihanblog.com

سلام آقای دکتر... خسته نباشید!
جسارتا یه سوالی داشتم اصنم تجسس نیستا صرفا جهت اطلاعات عمومیه
عکسه قسمت درباره وبلاگ، کودکی خود شماست؟؟؟؟

سلام
بله عکس خودمه
فکر کنم به درد در قندون بخوره!

مهربان جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:25 ق.ظ http://daneshjoyepezeshki.mihanblog.com

سلام
من که از هر کی میپرسم میگه خراب کردم البته سه مورد داریم که حدود 500 زدن ماکس ولایت ما تا جاییکه میدونم 512
شما چندین دکتر؟بالای 400 ایشالا؟

سلام
به سلامتی
من؟ شوخی میکنین!

هیسسس پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:40 ب.ظ http://yadat.mihanblog.com

6.میفرمودین نسخه ب شرط ی دهن آواز!
8.همیشه پای یک زن درمیان است.
10.ریه؟خط؟شیب؟بام؟
پ.ن1:اتفاقا فشارمون رف بالا،بس شوربود!همیشه پای یک مرد درمیان است
پ.ن2:انشاءالله امسال نوبت قبولی شماس!

ممنون از لطفتون

یاسمن پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:33 ب.ظ

9 /قشنگ بود به خصوص منطقش،
تخصص ژنتیک هم خوبه ها یه کم فکر کنین در موردش

ممنون
چشم

پرستو پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام اقای دکتر یه سوالی داشتم
مادربزرگ مشکل قندخون و فشار خون داره و این لیست قرصایی که پایین واستون مینویسمو مصرف میکنه و دکتر واسش تجویز کرده اما الان یک هفته هس که بعداز ظهرا فشارش یهو میره رو 18 یا 19،به نظرتون مشکلش چیه ؟
متور ظهر و شب/لوزار50صبح و شب/متورال50صبح و شب/گلی بنکلاید بعد از غذا/فروس فومارات هم مصرف میکنه
تا یادم نرفته اینم بگم که اقای دکتر قرصایی که روش نوشته شب؛باهم مصرف میکنه و زمانی بینشون نمیزاره!!
ممنون میشم جواب بدین

سلام
بعید میدونم که فاصله نگذاشتن بین قرص ها بتونه چنین اثری بگذاره
ظاهرا باید داروهای فشارخونشون عوض بشه
فقط ببخشید منظورتون از متور چیه؟ چون بعدش متورال رو هم نوشتین

سودا چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام.
10) واقعا اون خط ها ریه هستن؟! اصلا منظورش کدوم خط ها هست؟!

سلام
همون خطها که توشون برانول میزنن!

parva چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.drparva20.blogfa.com

سلام خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید

سلام
مزاحم میشم

باران چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:01 ب.ظ

عالی بود دکتر...

ممنون

محدثه چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:36 ق.ظ http://maybechange.mihanblog.com

سلام
خب همچین هم بی مزه نبودن..حداقل کمتر از پست گلچین خورد تو ذوقم













الکی گفتم ..خوب بود

سلام

ممنون از لطفتون

زهرا چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام اگه کسی امتحان تخصص رو 70 تا صحیح زده باشه و 65 تا رو نزده و 65 تا رو غلط که البته 2تاش که مربوط به اخلاقه منفی نداره وضعیتش چطوره ؟

سلام
چی بگم؟ بستگی به نمرات بقیه هم داره

پزشک سرزنده سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:49 ب.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir

مرسی دکتر راستی یک آدر برای دانلود فیدلی واسه لب تتپ می دین بهم بی زحمت عکسهای کوچولو ها رو تو وبلاگ آنی خانوم می دیدم چقدر بزرگ شدن وقتی رفتم از دنیای مجازی دخترتون هنوز بدنیا نیومده بود.

خواهش
ببخشینا میشه یه کم زیر دیپلم حرف بزنین؟ من اصلا نفهمیدم چی شد!

الی سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:15 ب.ظ http://mohsenelham.blogfa.com/

نمیدونم حالا شاید بشه زالو رو خورد ما خبر نداریم....
به وسایل خانم دکتر هم دست زدیم هم امتحان کردیم......خدایش همیشه فکر میکنم خانم دکتر با اون روحیه لطیفش چرا این رشته رو انتخاب کرده...من بابام بهم گیر داد گفت برو مامایی بخون به حرفش گوش ندادم چون روحیه خودمو میشناختم به درد من نمیخورد...رفتم مهندسی کشاورزی خوندم...تا با گل وگیاه ومزرعه و جک وجونور سر کار داشته باشم...الانم تو رشتم موفقم...البته دامپزشکی رو بیشتر دوست داشتم بابام مانع شد...منم بدجنسی کردم مهندسی کشاورزی رو انتخاب کردم..چون میدونستم تو این رشته هم دامپزشکی رو داریم...
خاطرات همسرمو تو وبلاگ خودمون مینویسم ...تو وبلاگ جدا گانه نمینویسم.....

ممنون از نظرتون
یه نگاه هم به کامنت قبلی بکنین!

وانی سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:37 ب.ظ

همش لبخند و شماره سه و هفت و دوازده قهقهه عماد و عسل این جمله ها رو از کجا میارن خیلی شیرینن دکتر خودتونو اذیت نکنین هر وقت هر چی دوست داشتید و پیش اومد بنویسید مشتریاتونو دیگه پیدا کردید فقط حیف دوریم و خودکار و چوب بستنی و اینا نمی تونیم ازتون بگیریم
خانم الی همسرتون زالو درمانی انجام می دن؟ خاطرات طب سنتی هم بامزه باید باشه

ممنون از لطفتون
خب تشریف بیارین نزدیک
زالو برای پای شکسته هم خوبه آیا؟!

علی سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:31 ق.ظ http://دارم ...آدرس بدم؟؟؟


اگه آدرس بدین که خوشحال میشم

پژمان سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:31 ق.ظ http://chashmanman.mihanblog.com/

سلام
ان شالله ایندفعه قبول میشید. این مورد برای من تو امتحان دکتری صدق میکنه. البته نامردها هر سال تو مصاحبه من رو رد میکنن. می خوام امسال با خودم یه نارنجک ببرم و در یک حمله انتحاری هم خودم و هم مصاحبه کننده های محترم رو .... بومممممممم.

پ. ن 4 من رو به فکر فرو برد. هر وقت صدای اذان یا قرآن میاد کانال تلوزیون رو عوض میکنیم.و بدون اینکه نیتمون این باشه خود به خود این رو به بچه ها انتقال میدیم.

سلام
ممنون از نظرتون
پ.ن4: البته ممکنه مال مراسم امید هم باشه چون عسل بیچاره میدید هرجا قرآن خونده میشه مادرش گریه می کنه

عاطفه سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:09 ق.ظ http://ندارم!

سلام
واااى شماره ١٠ خیلى جالب بود!!!آقاى دکتر من به واسطه شغلم مراجعینم اصولا از افراد متوسط به بالا هستن به لحاظ فرهنگى.چقدر خدا رو شکر کردم به خاطر همین موضوع!!واقعا سخته تحمل این همه...واژه مناسبى ندارم ولى مطمئنم منظورمو فهمیدین...
موفق باشین

سلام
ممنون
قدر مراجعینتونو بدونین!

morteza دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:41 ب.ظ http://psoriasis2.blogfa.com/

4.
5. معلومه خیلی قبولتون دارن دکتر
پ ن 1 : موافقم
پ ن 2 : ارزشش رو داره
پ ن 4:

ممنون از لطفتون

soheila دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:38 ب.ظ http://parsa8789.niniweblog.com

اتفاقا خیلی بامزه بود
الان اوضاع جی پی ها که خیلی خوبه اون هم تو سیستم بیمارستانی
ایشالله هرچی خیره براتون پیش بیاد

ممنون
در مقایسه با چند سال پیش بله حق با شماست

اسم گلم یا اسم خودم؟ دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:22 ب.ظ

دارم ادرار رو تصور میکنم در حال تکلم :)))))
Hi there, I'm your urine, how's everything with you? are you fine my friend?
:)))))))

رها دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:03 ب.ظ http://razhaye-man.blogfa.com/

سلام
بی مزه نبودند اما خب مزه هم نداشتن ! :/
بابا دکتر همت کنید قبول شید خب ! بخدا پارسال یه کسایی قبول شدن که ... ! ای بابا :/
یعنی دکتر شدید ! خب بعدشم باید بتونید دیگه ! :/

سلام
مثل هندونه هائی که آوردن ولایت ما!
چشم

پــونـه دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:47 ب.ظ

پیرزنه کاربن میخواس چیکار کنه؟

چه عرض کنم؟

maryam.k دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:10 ب.ظ http://ashkiyesargardan.blogfa.com

ارزش وقت گذاشتن داره

جواب قبل تکرار میشود

[ بدون نام ] دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:09 ب.ظ

ارزش وقت گذاشتن داره

کی؟ چی؟ کجا؟

شاداب دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:33 ب.ظ http://rival.blogfa.com

تکلم ادرار :)))))))))))
ادرار متکلم :))))))))))))

الی دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:51 ب.ظ http://mohsenelham.blogfa.com/

؟

maryam.k دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:22 ب.ظ http://ashkiyesargardan.blogfa.com

1.منم بودم شاید یه وقت میگفتم
2.ههههههههههه اخی
3.بد که ادبیاتش انقد قوی؟
4.ایشون خودشون یه پا دکترن پ جرا امدن پیش شما؟
5.خخخخخخخخخخ
6.میگفتی حالش خوب شد بیاد یه دهن بخونه استفاده کنید
7.الهی بنده خدا منظورش زیارت تو هوای پاک...البته اگه خدا قسمت کرد بازم نریدا داعش هست خطر داره ربولی
8.خوشبحال مادرشون...من از همینجا اعلام امادگی میکنم که فقط بشرطی حاضرم خودم رو بدبخت کرده و ازدواج کنم که یه پسر جفت بابای این اقا پیدا بشه
9.تحلیلش تو حلقم
10.واقعا دیگه حرفی ندارم فقط خدا صبرت بده

11.وا واسه جیشون بود؟؟؟مامانم همیشه میگه ادما دوبار بجه میشن یکی همون بجگی و دیگری "پیری"
12.خخخخخخخخخ
پ.ن1.بعضیاشون واقعا بامزه بودن...هرجی دشمن داری شرمنده
پ.ن2.وا خب یکم درس بخوووووووووووون...حیف که وبلاگ عمادجان رو نمیدونم وگرنه بهش سفارش میکردم بهتون هی گیر بدن که بابا درست مونده پاشو برو بخون...هم خودش حال میکنه هم شما شاید یکم بخونی
پ.ن3.ما نظر گذاشتیم یعنی پست حساب شد
پ.ن4اخی خوشبحالتون ما خونه همدانمون سرکوجه یه مسجد هست خیلی قشنگه همیشه وقت اذان خونمون حالت عرفانی میگیره...جیگر عسل رو بخورم با ابلیموووووووووو
پ.ن5.من که اون موقع نبودم ولی تو ارشیوتون خیلی دیدمشون حتما میرم وبلاگشون رو میخونم اگه شما میگید حتما خیلی خوبه

باز هم کلی وقت گذاشتین
ممنونم

الی دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:24 ق.ظ http://mohsenelham.blogfa.com/

بازم سلام..
یه خاطره براتون بگم....
زمان دانشجویم پاهام ضرب دید...شب به همراه هم اتاقیام رفتیم ارژانس....خانم دکتر تازه کار بود...تا من رفتم وارد اتاقش بشم یه مریض ارژانسی آوردن مجبور شد از اتاقش بره بیرون به مریض بد حال برسه...خلاصه
من موندم واتاق خالی دکتر....دوستامو صدا زدم اومدن تو اتاق دکتر...به همه وسایلش دست زدیم....از فشارسنج گرفته تا کشو میز دکتر....
میدونم کار زشتی کردیم اما کلی بهمون خوش گذشت...نیم ساعت بعد خانم دکتر وارد شد...
تا رفت منو معاینه کنه زد زیره گریه...هق هق میکرد...آخه مریضش بد حال بود خانم دکتر که روحش لطیف بود ترسیده بود...دوستم زد پشت کتف خانم دکترو بهش گفت گریه نکن الان مریضات میان چشات پف میکنه زشت.....
نمیدونم چرا پام درد میکرد برام قرص چرک خشک کن نوشته بود...خوب دکترام بلدن سوتی بدن دیگه....نه ببخشید اشتباه کردم...شاید اوضاع روحیش خوب نبود..اصلا نفهمید چی برام نوشت...این عادلانه تر...

سلام
فقط دست زدین؟!

الی دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:15 ق.ظ http://mohsenelham.blogfa.com/

سلام دکتر عزیز....خسته نباشین....
همسر منم هر شب میاد کلی از بییمارای مرکزدرمانی شون برام حرف میزنه....به فکر منم رسیده که خاطراتشو بنویسم...خودش که وقت نمیکنه...آخه سرش شلوغه ...صبح میره ...شب میاد خونه....منم اصلا بهش غر غر نمیکنم... نه...اصلا....
دیشب میگفت دختر اومده میگه اقا این زالوهایی که برا جوش صورتم دادین رو چه کارش کنم...باید بخورمش...

سلام ممنون
وا خب مگه زالو رو نمیخورن؟!
پس منتظر وبلاگ خاطرات همسرتون با قلم شما هستیم

ساناز دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام، اینقدر از قلب گفتید من هم یک خاطره یادم اومد. یک خانمی از آشناهامون چهار سال پیش رفت پیش متخصص قلب چون تشخیص داده بود قلبش مشکل بعد با اینکه دکتر گفته خانم قلب شما از قلب آدم جوان هم سالمتره ، اصلا قبول نکرده بود وبا اصرار به دکتر گفته بود واسش اکو قلب بنویسه . جواب اکو هم که اومد نظر دکتر کاملا تایید شد. حالا دوباره این خانم میگه: اصلا به فکر قلبم نیستم میدونید چند ساله واسه اکو قلب نرفتم. بهش میگم مگه مشکلی دارید؟ میگه: نه واسه اطمینان خودم میگم. در حد پروفسور صاحب نظره!

سلام
اینجا هرچندماه یه بار یه آزمایش قند و چربی میدن اما اکو رو نه

یاشل.ماجراهای خواستگاری دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:59 ق.ظ http://majerahayekhastegari.blog.ir/

دکتر جون شما چه خدماتی ارائه میدین .کاربنم میگیرن ازتون؟خیلی باحالین
ایشالا امتحان تخصص قبول شین

موقع نسخه نوشتن برای بعضی از دفترچه ها مجبوریم کاربن بگذاریم تا نسخه مون روی برگه های زیری هم بیفته
یه زمانی برای همه دفترچه ها همین طور بود

عطیه یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام. اون زن ذلیله خیلی باحال بود
برقرار باشید

سلام
ممنونم
شما هم

طاها یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام
پ.ن 4 خیلی جالب بود...خدا حفظشون کنه

شاد باشید

سلام
ممنونم
شما هم همین طور

زهره یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:07 ب.ظ http://zohrehvameysam.blogfa.com/

سلام آقای دکتر
خیلی هم بامزه بود
مخصوصا 7
عسل کوچولو رو از طرف من ببوسین

سلام
شما لطف دارین
چشم

ستاره بامداد یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:02 ب.ظ http://morningstars.blogsky.com

سلام
خخخخ آقاهه زن ذلیل نبوده ، زن عزیز بوده!!!!!
بینش آبی هم بامزه بود!

سلام
از دید شما بله!
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد