جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۱۵۹)

سلام

پیش خودم فکر کردم همون طور که بیشتر از سه پست خاطرات پشت سر هم نمیگذاشتم شاید نباید بیشتر از سه پست سفرنامه ای هم پشت سر هم بگذارم. ضمن اینکه بعضی از دوستان هم دلشون برای این پستها تنگ شده بود 

انشاءالله ادامه سفرنامه حوصله سربر ما هم بمونه برای پست بعد  

1. پیرمرده گفت: من یبوست دارم. هرچقدر هم که غذا میخورم روده هام متوجه نمیشن!

2. به خانمه گفتم: کجای سرت درد میکنه؟  گفت: کله ام!

3. نسخه دختره رو که نوشتم مادرش گفت: ببخشید میشه یه آزمایش کم خونی هم براش چک آپ کنین؟!

4. به خانمه گفتم: آزمایش قند و چربی شوهرتون خوبه قرص قند و چربی که نمیخورن؟ گفت: قرص قند و چربی که نمیخورن قرص فشار هم نمیخورن!

5. پیرمرده گفت: دیروز دفترچه مو نبرده بودم پیش دکتر برام سونوگرافی آزاد نوشت. میشه بنویسینش توی دفترچه؟ وقتی نوشتم گفت: یعنی دیگه لازم نیست این برگه آزادو ببرم؟ آباریکلا!

6. پیرزنه گفت: قرصهایی که میخوردم نیاوردم حالا شما برام قرص بنویسین بعد میرم خونه دفترچه مو میارم میبرم داروخونه تون اگه داروها مثل هم بودن میگیرمشون!

7. خانمه گفت: بی زحمت دفترچه مو مهر کنین میخوام برم پیش زنان متخصص!

8. خانمه گفت: دفترچه مو مهر کنین برم دکتر کلیه. مهر کردم و نوشتم اورولوژی و رفت. یک ساعت بعد پسرش اومد و گفت: مادرم گفته میخوام برم دکتر ادرار چرا نوشتین رادیولوژی؟!

9. پیرزنه گفت: دفترچه مو مهر کنین برم پیش متخصص. مهر که کردم گفت: میشه برام یه نوبت هم بگیرین؟!

10. پیرزنه گفت: این قرصهارو متخصص برام نوشته ببین به درد میخورن بخورمشون؟!

11. مرده نصف شب پسرشو با سرماخوردگی آورده بود. گفتم: آمپول میزنه؟ گفت: من نمیدونم یه چیزی بنویس که پسرت ازش نگیره آخه همکلاسی شه!

12. نسخه یه بچه رو مینوشتم که مادرش گفت: راستی مسواک هم نمیزنه. بچه به مادرش گفت: مگه من هیچوقت بهت میگم چرا مسواک نمیزنی؟!

 پ.ن۱: شنیده بودم پول خریدن خونه و عروسی جور میشه اما نمیدونستم این ضرب المثل درمورد سفر هم صدق میکنه. درصد قابل توجهی از حقوقمو که از فروردین بهمون نداده بودند و همین چند روز پیش به حساب ریختند. جالب این که موجودی حساب من الان دقیقا با مقداری که قبل از سفر توی حساب بود برابره! شیطونه میگه یه تایلند دیگه بریم بخصوص که ویزامون هنوز معتبره.

پ.ن۲: وقتی سال پیش میخواستم برای اولین بار گوشی هوشمند بخرم کلی توی نت تحقیق کردم تا یکیشونو پسندیدم و خریدم. اما خیلی زود فهمیدم که اشتباه کردم و برخلاف تصور من یه گیگابایت حافظه داخلی برای گوشی اصلا کافی نیست!

بالاخره هفته پیش مجبور شدم گوشیمو عوض کنم. حالا میتونم با خیال راحت چهارتا نرم افزار به درد بخور دانلود کنم!

پ.ن۳: بعد از دو سه سال یه فرصت کوتاه برام پیش اومد تا بتونم کمی هم مطالعه غیر درسی داشته باشم. پس رفتم سراغ چند کتاب الکترونیکی کم حجم که از مدتی پیش توی گوشیم بودند. از خلقیات جامعه ایرانی محمدعلی جمالزاده تا دموکراسی یا دموقراضه و از بیشعوری تا پرتقال کوکی که امروز تمام شد. این فرصت کوتاه استراحت به زودی تمام میشه پس کتابهای وزینی مثل سینوهه که از سالها پیش توی کتابخونه خونه ام مونده بازهم موند برای یه فرصت دیگه.

پ.ن۴: آنی رفته بود سر کار. قرار شد عصر من عسلو ببرم خونه خاله اش و برم ترک اعتیاد. وقتی رسیدیم دم خونه خواهر آنی عسل گفت: بابا! منو میگذاری خونه خاله و خودت زود میری.تو نمیایی ها!

نظرات 42 + ارسال نظر
بینام چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:11 ب.ظ

آقای دکتر من می خوام گوشی هوشمند بخرم انقدر تنوع دارن گیج شدم میشه بگید مدل گوشی تون چیه؟ازش راضی هستید؟

من رفتم تا Sony Xperia z5 بخرم که دیدم امکانات خیلی بیشتری از z3 نداره ولی قیمتش خیلی بیشتره
الان هم z3 خریدم و ازش راضیم
به جز چند چیز کوچیک
مثلا این که جایی نداره که آدم یه یادداشت بنویسه و بعد راحت یه جای دیگه کپی کنه
یا این که هنوز یه کاور مناسب براش پیدا نکردم
برای مقایسه گوشیها این سایتو بهتون توصیه میکنم
Www.gsmaria.com

kamshin جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.kamsin.blog.ir

مرگ من به سینوهه نگو وزین مگر اینکه قطر کتاب واقعا برات مهم باشه.
من دکتر این حرف هام می دونم مشکل سینوهه باد نفخی است که مترجم گوگوری مگوری اش به نافش بسته. چهار ورق را کرده کتاب وزین.
مرگ من به سینوهه نگو وزین مگر اینکه شوخی داشته باشی با ما دوستان

آبی خانوم دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:32 ب.ظ http://74f94.blog.ir/

خنده تون مستدام

ارغوان یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:30 ب.ظ

عسل عالی بود

ممنون

نازنین چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:46 ق.ظ

بازهم سلام و بازهم ممنون
مراقبت از همسر را خوب اومدید، فکر کنم باید از شدت علاقه لحظه ای ترکش نکنم ;)
به F.Gh عزیز
آره خدایی ، آقای دکتر خیلی لطف کردند و مرام گذاشتند

سلام
من اونو برای شوخی نوشتم.
اگه کسی اهلش باشه همین جا هم میتونه پیداش کنه.
و اگه نباشه هیچ جا نمیره سراغش.
به f.gH
الکی میگه!

F.Gh چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:39 ق.ظ

قدیم ها که بلاگ اسپات فیلتر نبود یه وبلاگی رو می خوندم به اسم آدم های خوب شهر که توش از چیزهای کوچیک خوبی که مردم انجام می دادن می نوشتن. لازم نیست که حتمن کار خوب خیلی سخت باشه که، مهم اینه که انگیزه ش رو دارین و انجام می دین.

شما لطف دارین
مگه فیلترشکن ندارین؟!

نازنین سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام آقای دکتر ، وقت شما بخیر
یه دنیا ممنون از رحمتی که کشیدید و وقتی که گذاشتید ، خیالتون راحت و تشکر از اعتمادی که کردید ، امیدورام همیشه سلامت و موفق باشید و همیشه به سفرو گردش و شادی باشید ، فقط یه سوال هم دارم آیا توصیه و یا یاداوری خاضی دارید قبل از سفر با تایلند ؟
بازهم ممنونم

سلام
خواهش میگردد
همون چیزهایی که توی وبلاگ نوشته شده یا میشه
خوشبختانه همه هتلهای اونجا وای فای دارند
فقط مواظب دوچیز باشید
غذا و همسرتون :دی

پونی دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/



منم رفتم زیر عمل و الان در مرخصی
دکتر استراحت صوتی هم بهم داده

چه شیک!

حالا که بهترین؟
سبک مطالب وبلاگتون چقدر عوض شده

F.Gh دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:54 ب.ظ

واااای! شما چه خوب جواب همه رو می دین... حتا به یکی که خواسته بره تایلند ایمیل هم زدین. چه آدم خوبی :-)

خداییش میخواستم این کامنتو تایید نکنم ترسیدم ناراحت بشین
آخه مگه فرستادن یه ایمیل چقدر کار داره؟

هانیه دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:46 ب.ظ http://khoda-behtarindost.blogfa.com

سلام
خاطرات جالبی بودن.
چرا عسل این حرفو زد؟؟

سلام
ممنون
چه عرض کنم؟

مینا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.dokhtaran-zamin.blogfa.com

سلام
در مورد پست وبلاگم اون وع فندق اشتباه تایپی بود .یه نوع فندق میخواستم بنویسم .

سلام
میدونم محض مزاح اون کامنتو گذاشتم

رها دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:31 ب.ظ http://razhaye-man.blogfa.com/

نه. من امکان نداره وبلاگ رو بیخیال شم! تلگرام. وایبر. واتس. اینستا و... هیچ کدوم وبلاگ نمی شن! وبلاگ اصیل!

آورین!

آزیتا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 05:54 ب.ظ

با کمال میل.

ممنون

بهاره تهرانی دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 05:29 ب.ظ http://childhood.blog.ir

سلام
واقعا تو قسمت ایمیل نوشته بودم
ببخشید حواسم نبوده

سلام
پس فکر کردین شوخی میکنم؟!
خواهش

آزیتا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:03 ب.ظ

من پرچمی نمیبینم! ولی استرالیام.همکارم هستیم.واسه یکی از امتحانام رفته بودم تایلند ولی شما انقدر شیرین مینویسی دوس دارم از زبون شما راجع به تایلند بشنوم!

بله پرچم همون جاست
شما لطف دارین
الان دارم میرم سر کار
تا چند ساعت دیگه یه ایمیل براتون میفرستم
ممنون میشم جواب بدین

رها دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ب.ظ http://razhaye-man.blogfa.com/

سلام
10. خیلی ها ی دکتر رو قبول دارن! مادربزرگ منم فقط ی دکتر عمومی رو قبول داره پیش فوق تخصص هم ببریمش میگه دستش بهم نمی سازه! :D
خب شما ک میخواید برید مسافرت ی جای دیگه رو امتحان کنید!
عسل چ باحاله!
باید بگم تو این چند ساله ک میخونم این جارو سطح سواد مریضا داره بالا میره! دیگه سوتی های خیلی ضایع نمیدن!
من جدیدا هیچ کتابی تو دلم نمیره!
سینوهه رو سال اول دبیرستان خوندم. البته احساس میکنم تا نصف خونده بودم. میخواستم تو تعطیلات عید بخونم تموم نشد دیگه منم نتونستم تمومش کنم!
هنوزم هنوزه برام جای سو اله واقعا اون شخصیت ک تو عمل جراحی میزاشتنش بالای سر بیمار ک خون ریزی نکنه واقعی بود یا خیال پردازی نویسنده. اصلا چنین چیزی امکان داره؟؟ ؟!
چقدر نظرم طولانی شد. شرمنده! :D

سلام
حق با شماست
کلا تعداد سوتی ها کم شده و تعداد ضایع ها هم خیلی کمتر!

tarlan دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:05 ق.ظ http://tarlantab.blogsky.com

سلام
همیشه به سفر و شادی
مثل همیشه از خوندن خاطراتتون لذت بردم
زنده باشه عسل که بی نظیره

سلام
از لطفتون ممنونم

نل دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:33 ق.ظ http://ykishodan.blogsky.com

سفرنامه ها عالی بود. اگ کامنت نذلشتم خاموش بودم اما خوندم. منتظر بقیه اشم. خاطراتم جالب بود. عکسها جذاب بود. دل آدم سفر میخواد. خداروشکر که خوب بوده :)
انشالله جیبتون پر پولتر. سفرهاتون بیشتر. دلهاتون شادتر. لبهاتون خندانتر. زندگیتون بهتر باشه :)

سپاسگزارم
اگه جیبمون پر پولتر بشه بقیه هم همراهش میان معمولا!

mina شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:59 ب.ظ http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

چرا از مرکز ترک اعتیاد نمینویسین؟ من همش فک میکنم سوتیای برادران معتاد جالب تر باشه

دو سه مورد دیگه پیش بیاد به اندازه یه پست میشن
منتظر باشبد!

مریم شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:17 ب.ظ

مرسی دکتر جان. خاطراتتون (از نظر من هم) جالب بود.

ممنونم

مینا شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.dokhtaran-zamin.blogfa.com

سلام اقای دکتر
ببخشین شما از چه سایتی کتاب دانلود می کنید؟
چند تا کتاب عمومی و روانشناسی خواستم از سایت ۹۸ دان کنم برام باز نشد .نسخه باید برام با فرمت epub باشه تا با نرم افزاری که دارم باز بشه .
اگه کسی از دوستان هم‌اطلاعی داره میشه لطف کنه ر اهنناییم کنه .ممنون

سلام
راستشو بخواین همه این کتابهارو از گروههای تلگرام دانلود کردم!
امیدوارم بقیه بتونن بهتون کمک کنن

مینا شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.dokhtaran-zamin.blogfa.com

سلام

مثل اینکه کسی منبع رو میخواست .حالا چون گفتم منبع رو بخوان خواستن یا به خاطر مطلبش؟
یکی از منابع اینه ( آسیب شناسی وفاداری در زندگی زناشویی) از دکتردان- دیوید لاسترمن .
حرفام براساس کتابام و تجربه به عینه دیدمه و مشاور.
طبیعتا یکم با دقت بیشتر به دنیای زن و مرد نگاه کنیم و تجربه های زندگی بقیه متوجه میشیم .
در ضمن بگم‌ من فقط دیدگاه خودمو براساس تجربه و کتابام گفتم خواهشا برا استفاده ش از مشاور. کمک بگیرن دوستان که مشکلی پیش نیاد و وضعیت حادتر نشه .

سلام
دوست منبع خواه
جهت اطلاع و اقدام لازم!

نازنین شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام آقای دکتر، وقت شما بخیر
من یک خواننده خاموش هستم و متاسفانه و با عرض شرمندگی کامنت نگذاشته بودم ،ولی الان باید می کفتم بی صبرانه منتظر سفرنامه هستم ، چون آخر هفته مسافر دیار سیام هستم

سلام
ممنون از لطفتون
لطفا ایمیلتونو چک کنین

انه شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:29 ب.ظ http://manopezeshki69.blogsky.com

ای جانم عسل چقدر هواتونو داشته

خیلی!

ستاره بامداد شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:04 ق.ظ http://morningstars.blogsky.com

سلااااااااام
11. مرده نصف شب پسرشو با سرماخوردگی آورده بود. گفتم: آمپول میزنه؟ گفت: من نمیدونم یه چیزی بنویس که پسرت ازش نگیره آخه همکلاسی شه!

چی واسش نوشتین که به درد عماد بخوره؟؟؟!!!!!

سلام
آمپول نوشتم تا زود خوب بشه پسرم نگیره!

آزیتا شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:39 ق.ظ

من سفرنامه میخوام یالا

چشم
راستی شما واقعا ساکن کشوری هستین که پرچمش اینجا جلو اسمتونه؟

مهدی شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:33 ق.ظ http://audiology.blogfa.com

واقعا این ارزشی داره که برای رفتن به متخصص بیمار بیاد بگه من میخام پیش کی برم و شما مهر کنی؟ مگه قرار نبود پزشک عمومی فقط در صورت نیاز و لزوم این ارجاع رو انجام بده؟

سلام
از نظر تئوری حق با شماست
اما وقتی نصف مریضهای من افرادی هستند که اومدن تا برن پیش متخصص چه باید کرد؟
من هم تا حدی کشش جنگ اعصاب دارم

مهدی شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:30 ق.ظ http://audiology.blogfa.com

سلام. مگه قرار نبود

سلام
چرا قرار بود!

[ بدون نام ] جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:05 ب.ظ

dr. iran bodam.behet zang zadam javab nadadi, nago rafte bodi sarzamine fesgho fojor!!!

چطوری دکتر؟
خوبه پرچم کشوری که اونجا هستی توی کامنتت اومد وگرنه شک میکردم که خودتی یا نه

زهرا# جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:50 ب.ظ

دلشاد شدیمممنون
کاش ماهم ی بچه کوچولو مث عسل خانوم داشتیم ی کم از این حالو هوا در میومدیم.

دلشادیتون مستدام
در این مورد از دست من کاری برنمیاد!

لیلا جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:03 ب.ظ http://stayhungrystayfoolish.persianblog.ir/

سلام
دلمان برای خاطرات از نظر خودتون جالب تنگ شده بود..خوب شد که باز نوشتید....موفق باشید

سلام
از لطفتون ممنون

بهاره تهرانی جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام بد که نه
مثل کسی عکس گرفته بودید که
دلش نمیخواست عکس بگیر ه
فقط عاشق دکمه ی عکس گرفتن شده بود

سلام
حق با شماست
میگم ممکنه لطف کنین و آدرس وبلاگتونو توی قسمت ایمیل ننویسین؟

mina جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:58 ق.ظ http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

معلومه تایلند حسابییی خوش گذشته ها ....
چه جالب چرا اکثر مریضای این پست حرفاشون پس و پیش بود ؟!
امان از عسل

جای شما خالی
چه عرض کنم؟
ممنون

مینا پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام خوبین؟
چه خوب از خاطرات کارتون گذاشتین .دلمون تنگ شده بود
بعضیاش میخونم هنگ میکنم واقعا اینطوری گفتن .
بعضیاشم کلی میخندم
ای جانم عسل خانوم .

سلام و ممنون
بله واقعا اینجوری گفتن
ممنون

mina پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.bidarii2000.roomfa.com

مورد 9 و 10 جالب بود!

اگه این فصل خواستین مسافرت برین بهترین جا جزیره آتلانتیس دبی هست!
وقتی رفتیم از صبح تا شب فقط تو پارک آبی بودیم و من از روی تیوپهاش پایین نیومدم!

یکی از بزرگترین پارکهای آبی جهانه!
از سرسره های 30 متری که بیای پایین فوق العاده است.
کتاب خوندن هم عالیه!

به نظر من بدون کتاب خوندن عمر آدم هدر میره!

ممنون از لطفتون
فکر نکنم به این زودی باز بهم مرخصی بدن
اون هم با این همه کمبود پزشک

مامان جون پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام اقای دکتر دلم برای پست های بیمارستانتون تنگ شده بود.خوب دیگه با دکتر ادرار هم اشنا شدیم.تا باشه از این پول ها .وبلاگتون عالیه.حالا ک دارم فکر میکنم خودمم از این حرف ها میزنما .همین الان بگم چ حرفی ک باز شما نپرسید.همین حرفیا ک مریضاتون میگن

سلام
ممنون از لطفتون

معلوم الحال پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:44 ق.ظ http://daneshjoyezaban.mihanblog.com

سلام
1. روده هام متوجه نمیشن رو خوب اومده
راستی شما چقدر مهر میکنین. مگه پزشک خانواده این؟
11. چه جالب یجوری بنویس که بچت ازش نگیره چون همکلاسن

ایشالا همیه توفیق سفر نصیبتون بشه ! حالا تای.لند ، گرینلند، اینور اونور ... هر جایی که بشه خوش بگذرونید

سلام
قبلا پزشک سیار بودم حالا پزشک خانواده سیار!

بهاره تهرانی پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام 10 و11 منو کشته دیگه
راستی خاطراتتون را خوندم
جالب بود
یه ذره روی عکس گرفتن تمرکز کنید حتما عالی میشه

سلام
از لطفتون ممنون
یعنی عکس ها اینقدر بد بود؟!

نون پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:30 ق.ظ

"در مورد اون دوتا مرد که اومدن سفر و دروغ گفتن .اگه درک‌کنیم و بدونیم که مرد ها ذاتن خوش گذرون و اهل تفریح هستن و نباید این لحظه های شخصی رو ازشون بگیریم و حق دارن هرزگاهی با دوستاشون باشن و بیرون برن و حتی سفر برن و خوش گذرونی کنن"

لطفا کامنت گزار عزیز منبع علمی این جمله رو هم بگن. میدونم مال پست قبلی است ولی چون خیلی حیاتیه باید میپرسیدم.

ممنون

کامنت گذار عزیز
جهت اطلاع و اقدام لازم!

زهره پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:32 ق.ظ http://donyayemanoto.blogsky.com

سلام اقای دکتر
مثل همیشه عالی بود
ایشالا همیشه جیبتون پر پول و دلتون خوشو تنتون سلامت باشه

سلام
سپاسگزارم

M.Gh چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام خسته نباشید.
مرسی بابت خاطره ها !البته مریض هاتون خیلی با مزه نبودن .
دکتر مگه ویزاتون single entry نبود ؟ بعید میدونم ویزای multiple یا re-entry بهتون داده باشن!

سلام
ممنون
شرمنده
راست میگین به این دقت نکرده بودم!

پــونـه چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 05:33 ب.ظ http://veblagane.blogsky.com

امان از عسل

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد