جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۱۶۲)

سلام

۱.  به خانمه گفتم: بفرمایید. به شوهرش گفت: تو برو بیرون روم نمیشه جلو تو بگم. بعد که شوهرش رفت بیرون گفت: سوزش ادرار دارم!

۲. پیرزنه گفت: برام آزمایش قند بنویس. گفتم: فقط قند؟ گفت: بله. فرداش که جواب آزمایشو آورد گفت: چربی ندارم؟ گفتم: شما که گفتید فقط قند. گفت: خب مگه قند و چربی همیشه با هم نیستن؟!

۳. برای خانمه آزمایش قند نوشتم. گفت: آزمایش قند که بگیرم حتی اگه قند بالا باشه هم نشون میده؟!

۴. نسخه پیرمرده را که نوشتم گفت: من گاهی اوقات تریاک هم میکشم نصیحتی براش نداری؟!

۵. خانمه دفترچه بیمه روستایی دخترشو بهم داد و گفت: همه برگه هاشو برای متخصص مهر کن. گفتم: برای چی؟  گفت: دانشگاه قبول شده میخواد بره خوابگاه. میخواد هروقت اونجا مریض شد بره پیش متخصص!

۶. ) ۱۸+( نصف شب بود که یه زن و مرد جوون اومدن توی درمونگاه. مرده بیرون ایستاد و زنه اومد تو و بعد از کلی این طرف و اون طرفو نگاه کردن گفت: ببخشید ما الان توی خونه با هم س.ک..س داشتیم. اونقدر سرعتش زیاد بود که بالاخره ک.آن.دو.مش دراومد و افتاد اون تو!

۷. داشتم یه بچه سرماخورده رو معاینه میکردم که مسئول پذیرش اومد توی مطب و گفت: مسئول داروخونه میگه تا میتونی برای بچه‌های سرماخورده شربت اریترومایسین بنویس دیگه تاریخ ندارن. نسخه بچه رو که نوشتم مادرش گفت: برای ما که اریترومایسین ننوشتین؟!

۸.) ۱۴+( خانمه گفت: یه پماد ضد خارش خارجی هم برام بنویس. گفتم: حالا چرا خارجی؟ گفت: خب پماد داخلی نمیخوام. خارج دستگاه تناسلیم خارش داره! (نزدیک بود اون پماد بندریل که دکتر روژین توی کامنتهای پست قبل برام نوشته بود براش بنویسم!)

۹. مرده اومد و گفت: سرما خورده ام. بعد از معاینه بهش گفتم: خب،  یه شربت براتون مینویسم…  که مرده گفت: ببین! بیخود قرص و شربت و اینها برای من ننویس. من فقط اومدم اینجا تا یه آمپول بزنم!

۱۰. وقتی چندتا از این مریضهارو برای یکی از دوستان مجازی تعریف کردم گفت: اینها که چیزی نیست منو یه بار دونفرساعت دو صبح از خواب بیدار کردند و گفتند: ما توی عروسی بودیم از بس دست زدیم دستمون درد گرفته!

پ.ن۱: لازمه به خاطر تاخیر زیادم ازتون عذرخواهی کنم. چنین تاخیری توی این وبلاگ هیچ وقت سابقه نداشته. مطمئن باشید یه روز همه چیزو براتون توضیح میدم.

پ.ن۲: این پست از پستهای معمول کوتاه تر شد و حتی ممکنه تکراری هم توشون باشه. حقیقتش من الان ولایت نیستم. وقتی رسیدم اینجا یادم اومد برگه ای که خاطراتمو توش مینویسم نیاوردم. کلی فکر کردم تا اینهارو یادم اومد و باید مواظب باشم که بعدا اینهارو روی نوبتشون تکراری ننویسم.

پ.ن۳: به این نتیجه رسیدم که با این وضع درس خوندن شرکتم توی امتحان تخصص آینده عملا بی فایده است.

پ.ن۴: ماشینمو خودم سال ۸۶ از کمپانی (!) گرفتم و ازش راضی بودم. اما به دستور آنی عوضش کردم. اینو باید دو پست قبل مینوشتم که یادم رفت!

خداحافظ ۱۴۱!

سلام ال نود!

پ.ن۵: یک روز بعد از نوشتن پست قبل خبر نامزدی دوست گرامی مجازی خانم دکتر نفیس رو شنیدم. امیدوارم همیشه خوشبخت باشند.

پ.ن۶: رادیو ماشین روشن بود و درباره لج بازی بچه‌ها میگفت. آنی به عماد میگفت: ببین! دقیقا داره کارهای تو رو میگه ها! عسل میگه: من که اصلا لجبازی نمی کنم. فقط میخندم!

نظرات 45 + ارسال نظر
پریا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 07:47 ب.ظ

نه بابا فعالیت دارین که شما ... ببخشید جو زده شدم اون پستتون رو دیدم .... عموم تعریف میکرد میگف یه مریض داشتم یه حانمه بوده جراحی سره پایی داشته شوهرشم اومده که بش روحیه و دلگرمی بده خلاصه حواسش بش باشه ...گف تا برش زدم روی پوست خانمه مرده خیلی ریلکس از هوش رف . گف دیگه منو خانمه پاشدیم مرده رو بهوش بیاریم .... ...واااااااای پوکیدم رو مورد ۶

ما اینیم دیگه
عموتون؟
ممنون از لطفتون

mina سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.bidarii2000.roomfa.com

مورد 6 بالای 25 سال بود ها!

مورد 10 خیلی خنده دار بود.حالا یه خاطره بالای 18 سال!

یادمه برادرم که پزشکه تعریف میکرد دوستش رو ساعت 3 صبح یه زن و شوهر بیدار کرده بودن وقتی دکتر بیچاره از خواب بیدار شد شوهره گفته بود انگشت خانمم درد میکنه.

وقتی انگشت رو معاینه میکنه میبینه هیچیش نشده دکتره عصبانی میشه و شلوارش رو میکشه پایین و میگه انگشتت رو ..... تا خوب بشه!!!

راستش وقتی شنیدم خیلی خندیدم و به دکتره حق دادم.

خاطرات شما که مثبت دار تر از منه

آنای طبیب یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:46 ب.ظ

وبلاگ ما هم سلام میرسونه ، فعلا که به خاطر آزمون دستیاری گذاشتمش به امون خدا ، ولی یه برنامه هایی دارم براش بعد آزمون انشاله !! مرسی که منو بخاطر دارین

امیدوارم هرچه زودتر نوشته های شما را ببینم
البته اگه آدرستون یادم بیاد!

انای طبیب یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:49 ب.ظ

قابل توجه اون دوستمون هم که راجع به درامد پزشکا پرسیدن !!! با اجازه اقای دکتر البته !!! بنظر من پزشکی هم روحیه میخواد هم یجورایی واسه درامد بالا باید پوست کلفت باشی و هی بدویی و هی کشیک بدی !! بنظر من واسه خانوم دارو عالیه ، چون یه زن بیشتر از درامد نیازمند ارامش تو حیطه کاریه و دارو فقط الان اینجوریه بعدشم دندون !!! پزشکی واسه آقایون بهتره ولی ، مقاوم ترن. حقوق ده تومن به بالا هم جاهای خیلی محرومه که اونم البته اگه شبکه از سر و تهش نزنه !!!! بیمارستانا هم واسه متخصصا شما یه لحظه اون استرسی که واسه جراحی میکشه تا بیمارشو سالم تحویل بدی اگه تصورش کنی ، بیشتر از ٢٠٠ می ارزه که البته اونم یا تمیدن یا میخورن یا ... ماهم باسیلی صورتمونو سرخ میکنیم ماشین نو هم مبارکا باشه ، چهارچرخش بچرخه به شادی براتون ، ارادتمند آنی و کوچولوهاتون

ممنون از لطفتون
از وبلاگ خودتون چه خبر؟

انای طبیب یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام و خداقوت جدا !! عسل ماشاله چه شیرین زبون شده ، فقط میخنده عزیزم .. میگما شما که به تفیس دسترسی دارید بگید آپ کنه این خبر پرشکوه رو بنویسه تو وبلاگش ، ما که دستمون ازش کوتاهه !!!

ممنون از لطفتون
بیشتر با آنی در تماسند اما چشم

لیلیا پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:38 ب.ظ

اها یه چی
دوستمون ... پرسیدن بودن
برام جالب بود خواستم منم بگم
یه متخصص زنان زایمانی تو بیمارستان شهرمون داریم
میگن ماهی 200 ملیون میریزن حسابش !!
اصلا یه چیزایی میشنویم

اول طرح پزشک خانواده از این وعده ها زیاد میدادن اما تا جایی که من میدونم چنین مبلغی به کسی پرداخت نشده

لیلیا پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:29 ب.ظ

خوب شد ک دوباره اینجارو خوندم
@ اقا سعید
لطف کردین .
البته هنو برا زوده این سوالا
ولی چون دیدم اقا ربولی لطف میکننو جواب میدن گفتن پرسیده باشم برای ایندم
من چه سراسری چه ازاد
یکی از این سه رشته رو میرم دارو دندون وپزشکی
و پول، آی این پول هستا برام خیلی مهمه نه برا خودم برا اطرافم
بعد خوندن وبلاگ ::اطرات هر از گاهی یک پزشک طرحی :: علاقه خاصی ب پزشکی پیدا کردم اصلا وختی نوشته ها ی این خانوم /اقا دکترو میخوندم انگیزه پیدا میکردم برای بیشتر درس خوندن
نمیدونم خوشم میاد تو یه روستایی کار کنم ...
ولی
جوابی ک اقای ربولی بم داد اینک به 10 ملیونم نمیرسه منصرف شدم :|

یکی از فامیلای دورمون دندون پزشکه یکی از بیمارستانای شیراز کار میکنه میگف ماهی 10 تومن حقوق میدن بمون . این میتونه درست باشه ؟

++ اقای ربولی نمیدونم این سوالو بپرسم پررویی میشه یا نه !
چرا دارو سازیو گفتین ؟
اخه جدیدا بیرون پر شده از داروساز + تا بیای صلاحیت داروخانه زدن بگیریو چی چی خیلی وقت میبره . تازه اگ داروخانه یکی دیگ کار کنی ک بیشتر از 2 میلیون بت نمیدن !
و جدیدا نمیتونی مدرکتو بدی به یه داروخانه ک باش کار کنن ....
نمیدونم بعد اومدن رتبه ها روش حسابی فکر میکنم ...

من احتمالا دیگ نتونم ایجارو بیام . پیشاپیش تشکر میکنم از شما.
بعد کنکور حتما میام اینجارو .

ممنون از لطفتون
من داروسازی رو برای این گفتم که کمتر با بیمار درگیره ضمن اینکه هرچند روز قیمت بعضی از داروها گرون تر میشه!

mina چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:09 ب.ظ http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

باید میگفتم هم دختر و هم پسر .... سومی.! چرا که نه!؟ ماشالله دکترید وضع مالی هم که خوبه

عاطفه چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام
مشکلی نداره بلاگفا

سلام
بله الان دیدم

سین سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام
بر اساس پستی که نوشته بودن با معرفی کردن کتاب به سایر پزشکان، پرستاران و افراد دیگه ای که در کار درمان و مراقبت از بیمار دخیل هستن، میشه حمایت کرد مثلاً بعضی از دوستان کتاب رو تهیه کرده بودن و تو آی سی یو بیمارستان توزیع کرده بودن. از اونجایی که شما وبلاگ پر خواننده ای دارید می تونید داخل یکی از پست هاتون کتاب رو معرفی کنید یا اگر تو شبکه مجازی دیگه ای عضو هستید اطلاع بدید.

سلام
چشم

پــونـه سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:46 ق.ظ http://veblagane.blogsky.com

سلام
شما فقط بنویس
اشکالی نداره که دیر میشه

سلام
چشم

بیوطن دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:08 ق.ظ

سلام
خدا قوت دکتر
کلی خندیدم
در مورد درآمد پزشکان شما اولین نفری هستی که حقوق تقریبی را بی رودرواسی اعلام کردین این برام جالبه
پیرو حرف آقا سعیدمون اگه واسه پول می خوای پزشک بشی که همون بهتر نری دنبالش
درآمد پزشکهای صادقمون مثل همین دکتر ربولی خودمونم نوش جونشون به نظرم زیر ده کمه براشون خدا زیاد کنه
راستی دکتر گوش شیطون کر دیگه مریض نشدم زیارتت کنم کجایی

سلام
مخ لسیم
مدتیه توی یکی از روستاهای دورافتاده شهرستانمونم که طرح پزشکش تموم شده

Rojin یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:18 ب.ظ http://rojna.blogfa.com

کاش متناتونو کوتاه تر میکردین در عوض عکس العمل و جوابای خودتونم به مریضا مینوشتین.

عکس العمل من چی میتونه باشه جز سکوت و بعد انفجار خنده بعد از پایان مریض ها؟!

یک عدد مامان یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:14 ب.ظ http://kidcanser.blogsky.com

دیگه داشتم از وبلاگتون ناامید می شدم ها
چه خوب که بازم می نویسین
ماشین نو مبارک

خواهش میگردد

پونی یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:37 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

درود

دست گلت درد نکنه
بسیار خوب بود مخصوصا اون پماد خارجی!

با خاطرات سریلانکا به روزم

سلام
خواهش
ممنون
خوندم جالب بود

سین شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:13 ب.ظ

ممنونم. بزرگواری می کنید

خواهش
فقط چطور باید حمایت کرد؟

mina جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:21 ب.ظ http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

خیلی جالب بود میگم مورد یک نشون میده چقدر زنهای ایرانی به خیال خودشون محجوبن و از حقوقشون بی خبرن مورد شش واقعا خنده دار بود یعنی اگه مامای کشیک نبود باید ارجاعشون میدادین جای دیگه!!!! ولی خدایی از تصور شغل ماماها چندشم میشه
ماشین نو مبارک :-)
میگم خدا هر کسی رو خیلی دوس داشته یه دختر و یه پسر بهش داده واقعا دنیای دختر و پسر با هم خیلی فرق داره .... خدا دوتاییشونم براتون حفظ کنه

ممنون
واقعا
بله باید میفرستادم یه جای دیگه
ممنون
پس مواظب باشیم سومی پیداش نشه!

سین جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام
خوشحالم که نوشتید. ماشین جدیدتون مبارک :)


ببخشید آقای دکتر، می خواستم ازتون خواهش کنم اگر امکانش هست شما هم از این دوست عزیز مجازی حمایت کنید:

http://aida.special.ir/1394/12/حرکت-آیدا-و-حامیان-او/

سلام
ممنون
سپاسگزارم
چشم

سعید جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام درجواب سوال لیلیا
بایدبگم من خودم دانشجوی پزشکی ام و ازهمون اولین روزا مدام شنیدم اگه بخاطرپول وارد حرفه پزشکی شدی ادامه نده .مثلا خودت مقایسه کن همین دکتر ما(جناب ربولی!)چندین ساله پزشک عمومیه تازه ال نود دارشده.حالا ایشالا شاسی ام میخره...
.دارو هم که دیگه بهتره ازبجه های دارو بپرسی حساب کار میاد دستت.واقعا تو پزشکی مگر یه تخصص خوب بگیری تو چهل سالگیت به یه نون و نوایی میرسی اون نوقع هم فرصت خرج کردن نداری برای پزشک بودن فقط باید عشق بورزی به حرفه ت.
من خودم موقع انتخاب رشته خیلی این سوالارو پرسیدم و دست آخر بلطف خدا پزشکی قبول شدم اما بعدا فهمیدم اون درآمدهای آنچنانی تلاشهای آنچنانی هم میطلبه و خیلی هم زمان بره...
ببخش دکتر زیاد حرف زدم ولی سوالاشون شبیه سوالات قبلنای من بود خواستم پاسخ بدم.شمام صفحه خیلی خوبی دارین عالیه هرموقع فرصت کنم چک میکنم.انشاالله خبرقبولی تخصصتون بزودی...
تواینستاگرامم هستین؟؟

سلام
قابل توجه لیلیا
ممنون از لطفتون
نه بابا همین تلگرام و واتس آپ برای هفت پشتم بسه!

... پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:38 ب.ظ

گنده

آهان!

یک د م د د ادبیات پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:26 ب.ظ

اولین شکلک دربارۀ خوشحالی و رضایت از نوشتن دوباره تان بود. و دومین هم مربوط به همۀ شماره های این پست. نوشتنتان پایدار باد.

شما لطف دارین

... پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:37 ب.ظ

چقد بدم میاد از این همه گند کردن درآمد پزشکا.
جهان سومیم دیگه

Gand یا gonde?!

... پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:09 ب.ظ

ی سوال ایا واقعا ی پزشک ک تو بیمارستان کار میکنه فقط بابت کار کردن تو بیمارستان مطب و اینا نه فقط بیمارستان ماهی 200 تومن درآمد داره؟
جراح ها چی ؟؟
من باورم نشد اما گفتم شاید هست .خیلی رو مخمه؟!

من هم این ماجرا رو شنیدم و از یکی از متخصصین زنان هم پرسیدم که گفت چنین پولی به هیچکس پرداخت نشده

لیلیا پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:25 ب.ظ

ممنون بابت جواب دادنتون :) لطف کردین دکتر

تا حالا از 50 تا دکتر فک کنم در مورد حقوقشون پرسیدم ولی هیچ کدوم جواب واضحی ندادن
گفتن بد نیست و شکر خدا و از این حرفا
دکتر بهتره شده الان یعنی چن ؟
لااقل اینو بگین ماهی 10 تومن ؟ یا کمتر از این مقدار ؟

دکتریه سوال دیگ دارم
بین دندون و پزشکی کدوم یکیش اینده شغلیش بهتره ( البته تو بیمارستان ،نه مطب خصوصی ) ؟
یا اصلا به بچه هاتون کدوم یک از سه رشته رو دارو دندون و پزشکی پیشنهاد میدین بخونن ؟؟؟

( اخرین سوالم بود ... انشاالله بعد کنکور میام و از شما بزرگوار یه سری سوالاتو میپرسم )

خیلی ممنون . واقعا لطف کردین
موفق تر شین :)

خواهش میگردد شما لطف دارید
از زمان شروع طرح پزشک خانواده درآمد من تقریباً دو برابر شده اما هنوز به ماهی ده میلیون نرسیده اون مبالغی مثل پونزده میلیون تومان که در بعضی موارد مطرح میشه فقط مال روستاهای خیلی دورافتاده است
یادم نمیاد هیچوقت توی بیمارستان دندون پزشک دیده باشم
از بین این سه شغل من داروسازی رو انتخاب میکنم
خواهش
شما هم موفق باشید

leila چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:24 ب.ظ http://stayhungrystayfoolish.persianblog.ir/

سلام
حاضر
خوبین دکتر؟
چه خوب که هنوز مینویسین ..تاخیر هم فدای سرتون...
راستی با درس ها چه می کنید؟

سلام
ممنون
توی پی نوشت های همین پست عرض کردم

فرهاد چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:44 ق.ظ http://farhade-majnoon.blogfa.com/

سلام .
منم خاطراتمو می نویسم ...
در مورد عشقم که ترکم کرد ..
دوست دخترای یکه بعدا داشتم ...
اتفاقات یکه بارم افتاد ...
در مورد وابط عاشقانه ام ...[گل]
خواستی بهم سری بزن و خاطراتمو بخون !

سلام
مزاحم میشم

لیلیا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:03 ب.ظ

روزی ک کنکورم تموم شد میشینم از اون اول اولش پستاتونو میخونم
طرز نوشتنتون متفاوت و بسی جالبه ..
دکتر سه تا سوال دارم اخری یکم طولانیه عذر میخوام از الان
یک خانوم آنی چیکارس؟البته یه وق پررویی نباشه .. از رو کنجکاویه به ولله
دو اگ برگردین عقب باز پزشکیو انتخاب میکنین؟اگه نه پس چه رشته ایو میرین؟
سه تو طرح چقدر حقوق میدن الان شما بیمارستان کار مکنید یا مطب دارین ؟اصلا دکتر عمومی هستین یا تخصص گرفتین؟اگ نه چرا تخصص نمیگیرین؟
و در حال حاضر حقوق چقد میگیرین؟

پس منتظر کنکورم
اول: آنی پزشک نیست و توی یه مرکز خصوصی کار میکنه
چون خودش دوست نداره نمیتونم بگم چه کاری
دوم: بارها به این موضوع فکر کردم و هیچ وقت نتونستم خودمو توی یه شغل دیگه تصور کنم با همه مشکلات فعلی
سوم: من استخدام شبکه بهداشت هستم و توی مراکز درمانی دولتی کار میکنم با داشتن زن و بچه و زندگی واقعا فرصت خوندن درس برای تخصصو ندارم
از وقتی پزشک خانواده شروع شده حقوق ما خیلی بهتر شده اما نه در حدی که بعضی ها شایع میکنن!

maryam.k سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:26 ق.ظ

سلام دکتر واقعا حس خوبی دارم وقتی میام اینجا ...اصلانم تکراری نبود عالی بود...بخصوص شماره ۱۰خیلی باحالا بود...
از همین تیریبون استفاده میکنم و سلام میکنم به دوستای خوب مشترکمون که اینجا حتما میان و بدتر از خودم تو وبلاگ خودشون خبری ازشون نیست(البته بجز الی)...الی...سودا ...و پزشک طرحی...

سلام
خداروشکر که راضی بودین

ساناز دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:14 ق.ظ http://http:ww.sanaz1359.persianblog.irw//

مورد ۶. سرعتش زیاد شد!!!!! افتاد اون تو!!!!!!

مشتری های شما بعد از مدتی میشن مشتری ما!

زهره یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:40 ب.ظ http://donyayemanoto.blogsky.com

سلام آقای دکتر

همه شون جالب و خنده دار بودن

پ ن 4 : ماشین جدیدتون مبارک باشه
پ ن 6 : عزیز دلم عسل جون

سلام
ممنون از لطفتون

رها یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:22 ق.ظ

من پراید ک اصلا خوشم نمی یاد پس بهتر ک عوض کردین،ال نودم دوست ندارم اما مبارکه!

اگه همه چیز به دوست داشتن ما بود که خوب بود!

مهرسان شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:35 ب.ظ http://mehrsanlife.blogsky.com

سلام دکتر
دکتر نفیس ک چندوقتیه اپ نمیکنن

سلام
تقصیری ندارن
متاهلن دیگه!

Neda شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:20 ب.ظ http://deeply.blogfa.com

سلام
راستش قبلا ها که خاطرات سما رو میخوندم خندم میگرفت ولی الان که خودم شیفت میدم و ساعت ٢ شب منو واسه سرما خوردگی بیدار میکنن واقعا عذاب میکشم از این حجم عظیم بی فرهنگی مردم
فکرشم نمیتونم بکنم اگر مورد ١٠ واسه من اتفاق می افتاد چه عکس العملی نشون میدادم!!!!!

سلام خانم دکتر
میدونم که درک میکنین
اما مسئله اینه که این فرهنگ سالهاست که بین این مردم جا افتاده و تغییر اون نه کار من و شماست و نه کار یک روز و دو روز
اگه این مردمو همون طور که هستند قبول نکنین فقط خودتونو بی جهت عذاب میدین

سیمین شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:01 ب.ظ http://tiktakha.blogsky.com

سلام دکتر
به نظر من که خیلی جالب بود.همش و با عرض معذرت اون +18و +14ش

سلام
خوشحالم که به نظرتون جالب بوده

یک د م د د ادبیات شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:05 ق.ظ

این شکلک ها مال کدوم شماره بود آیا؟!

دانشجو شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام آقای دکتر...واقعا دست مریزاد
من کمتر از یک ماهه با وبلاگ شما آشنا شدم اما خیلی از پستهاتونو خوندم،به نظرم بهترین وبلاگ در نوع خودش هست...بسیار خوب مینویسین و نظیر شما رو ندیدم!موفق باشین...انصافا وقتی از مقاله نویسی و درس خسته میشم با خوندن پستهای شما خستگیم در میره
ضمنا بچه های گل و بامزه ای دارین...حرفای عسل و عماد همیشه جالبن...خوش به حالتون
انشاالله با آنی و بچه ها خوشبخت و سلامت و موفق باشین و امیدوارم به نوشتن ادامه بدین
یاحق

سلام
شما لطف دارید

سمیرا جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:32 ب.ظ

ماشینتون مبازک آقای دکتر، عشق برای عسل

سپاسگزارم

باران جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:24 ب.ظ

سلام ممنون که مینویسین. ماشین نو مبارک .همراه با آرزوی سلامتی وشادی برای شما و خانواده

سلام
خواهش
ممنون

عاطفه جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام آقای دکتر
خوب هستین
1)این بقیه کارهاشو با چه رویی پیش شوهرش انجام میده!!!مثبت نوزده
4)آقای دکتر شما دقیقا چه نصیحتی بهش کردین؟؟
ماشین نو مبارک ایشالا چرخش براتون بچرخه

سلام
ممنون
چی بگم والله؟ !
گفتم کمش کن گفت چشم!
سپاسگزارم
چرا امشب وبلاگ های بلاگفا باز نمیشه؟

مامان جون جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام تشکر

سلام
خواهش

لیی جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:06 ب.ظ

اینا رو میخونم مشتاق تر میشم
و انگیزه پیدا میکنم برا درس خوندن
خخ !
بسی جالب بود
تشکر !
ولی یه چی هنو نگفتین در مورد کدوم پست جریمه شدین ؟

اشتیاقتون مستدام
موضوع اصلا جریمه نیست
به موقع توی یه پست مجزا مینویسم

دکتر نفیس جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:01 ب.ظ http://drnafis.blogfa.com

ممنونتون آقای دکتر. شرمنده کردین
هزار آرزوی خوب برای شما و آنی جان .به انضمام عماد و عسل

خواهش میگردد خانم دکتر
شما همیشه بیش از این به ما لطف دارین

سهیلا جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:01 ق.ظ http://nanehadi.blogsky.com

ممنون که دوباره نوشتید.

خواهش

سارا جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:25 ق.ظ

وای با اون مورد کاندوم چی کار کردین؟!
اخی نفیس جان ازدواج کرد.مبارک.ایشاالله خوشبخت باشند در کنار هم

خوشبختانه اون شب مسئول تزریقات ماما بود درش آورد
آره واقعا خوشحال شدم

سحر جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:14 ق.ظ http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
6518

ممنون
من که نتونستم وبلاگ شما رو باز کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد