جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (277)

سلام

1. به مرده گفتم: کپسول بنویسم یا آمپول میزنین؟ همراهش گفت: آمپول براش بنویس. توی آبادی همین یه نونوا هست. سه روزه کلّ ده بدون نون مونده!

2. مرده با درد دست و پا اومده بود. گفتم: کار سنگینی نکردین؟ گفت: چرا اما با دستم بار بلند کردم با پام که نکردم!

3. مرده گفت: چند روزه که تند تند میرم دستشویی. ببخشید که دکتری!

4. (15+) مرده داشت مشکلشو برام میگفت که یه نفر از مریضهایی که پشت در ایستاده بودند سرشو کرد تو و گفت: آقای ... ایشون دکتر عمومی هستند. برای مشکلات جنسی که داری باید بری پیش یه دکتر دیگه! مریضه هم سرشو برگردوند و چشمش که به اون یکی افتاد گفت: بههههههه!آقا ... چطوری؟ بعد هم رفت و باهاش دست و روبوسی کرد و برگشت و نشست روی صندلی!

5. (17+) آزمایشهای مرده را نگاه کردم و گفتم: آزمایشهاتون سالمه فقط ویتامین "دی" تون پایینه. گفت: ببخشید اینی که میگین از بالا بودن میزان سکس هم میشه؟!

6.  من معمولا از مریضها میپرسم که کپسول میخورن یا آمپول میزنن.  نسخه یکی از مریضها را که نوشتم در مطبو باز کرد و رفت بیرون. یکی از پیرزنهایی که بیرون ایستاده بود منو دید و گفت: این دکتره شیفته؟ این که انگار چیزی حالیش نیست! وقتی میرم پیشش میپرسه چی برات بنویسم؟ خب من اگه بلد بودم که پیش تو نمیومدم. تو مثلا دکتری! به روی خودم نیاوردم تا پیرزنه اومد تو. نسخه شو نوشتم و گفتم: چندتا کپسول هم براتون نوشتم. گفت: میشه آمپول بنویسی؟ گفتم: نه آمپول به دردتون نمیخوره بفرمایید! با صورت کج رفت بیرون!

7. پیرزنه را که دیدم گفتم: شما چربی ندارین؟ گفت: نمیدونم خیلی وقته که آزمایش ندادم. گفتم: خب پس یه آزمایش براتون مینویسم جوابشو که آوردین براتون دارو مینویسم. گفت: این حالت از چربی هم میشه؟ گفتم: بله میشه. گفت: خب میشه چندتا قرص چربی برام بنویسین؟ بعد که جواب آزمایشمو گرفتم اگه نداشتم دیگه نمیخورم. یه بسته قرص چربی هم براش نوشتم و رفت. چند روز بعد جواب آزمایششو آورد که گفتم: خداروشکر چربی نداشتین. گفت: پس دیگه قرص چربی نخورم؟ گفتم: نه نیازی نیست. از مطب که رفت بیرون به بقیه مریضها گفت: اون روز که اومدم میگه باید قرص چربی بخوری! هرچقدر گفتم من تا حالا سابقه چربی نداشتم گفت باید بخوری. حالا امروز میگه نباید بخوری!

8. مرده گفت: دیشب اون قدر بدنم یخ کرده بود که تکیه دادم به بخاری اما نسوختم!

9. آقای مسئول پذیرش گفت: من روز انتخابات سر صندوقها بودم. یه آقایی هم به عنوان نماینده یکی از کاندیداها اونجا بود و نظارت میکرد. وقتی رای گیری تموم شد و رایها را شمردیم اون کاندیدا توی اون صندوق حتی یک رای هم نداشت! به نماینده اش گفتم: پس تو خودت هم به این کاندیدا رای ندادی؟ گفت: من اصلا قبولش ندارم فقط برای پولش اومدم.  حالا هم گفتم حتما بالاخره دو سه تا رای اینجا داره که فکر کنین یکیشون مال منه!

10. مرده گفت: من دوست دکتر ... (یکی دیگه از پزشکانی که توی اون درمونگاه شیفت میدن) هستم. گفتم: به سلامتی. گفت: اجازه بدین الان بهشون زنگ میزنم و گوشی را میدم بهتون تا بهتون بگه چی باید برام نسخه کنین!

11. (18+) (خواندن این بند برای خانمها توصیه نمیشود! ) (بعدنوشت: خیلی فکر کردم که این مورد را بگذارم یا نه؟ و حالا که گذاشتمش باتوجه به بازخوردهایی که از بعضی از دوستان گرفتم حذفش میکنم. با عرض پوزش از سودابه خانم که کامنتشونو هم به دلیل اشاره مستقیم تایید نکردم. به امید کاهش انحراف ذهن بعضی ها و این که دیگه با شنیدن یکی و دوتا و سه تا و ... فقط یاد ورزش باستانی بیفتیم )

12. کد رهگیری داروها را که دادم دست مرده گفت: اینو بدم داروخونه خودش میدونه چکار کنه؟!

پ.ن1. در این ساعات که 1402 تموم شده و 1403 هنوز شروع نشده (به گفته دوستی 1402/5) امیدوارم سالی که در پیش رو داریم برای همه مون پر از سلامتی و خوشبختی و رسیدن به آرزوهامون باشه.

پ.ن2. باز هم گه گاه برای عسل قصه میگم. شب براش قصه گفتم و بعد خودم هم کنار تختش خوابم رفت. نصف شب بیدارم کرد و گفت: دلم درد میکنه. بهش دارو دادم. هنوز یک دقیقه نگذشته بود که گفت: میگم شما چنین بیماری را توی دانشگاه نخوندین؟ گفتم: چطور؟ گفت: آخه با قرصی که بهم دادی خوب نشدم! (البته چند دقیقه بعد از هوش رفت)

نظرات 41 + ارسال نظر
نازی پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 07:33 ق.ظ

دکتر ربول یه نظر خصوصی براتون دادم لطفا تایید نکنید خودتون فقط بخونین

ممنون از نظرتون
اما انجام کار بعد از ساعات اداری برای پزشک خانواده ممنوعه و من هم دلم نمیاد این همه سابقه را چندسال مونده به بازنشستگی خراب کنم!
شاید بعد از بازنشستگی

سارا چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 06:43 ب.ظ https://15azar59.blogsky.com

سلام اقای دکتر
سال نوی شما مبارک باشه در کنار خانواده و عزیزان شاد و سلامت باشید

سلام
ممنونم. شما هم همین طور

تیلوتیلو چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 10:36 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

1- اخی خدا به نونوای ده سلامتی بده

2- سرش درد نمیکرد؟

3- شما به بزرگواری خودتون ببخشید

4- دید و بازدید در درمانگاه !!!!! و البته چقدر حریم خصوصی رعایت میشه در اون درمانگاه ... حالا بازم خوبه اون آقا برای اون یکی تجویز و توصیه به دارو و درمان نکرد...

5- میخواسته فخرفروشی کنه یعنی؟؟؟؟؟

6- اتفاقا باید براش آمپول مینوشتید اونم زیاد!!!!

7- کفر من را که در آوردن ... شما چه تحمل و صبری دارید به خدا
28 اسفند رفتم کیلینیک و اتفاقا خیلی هم بد حال بودم
یه دکتر خیلی خیلی پر انرژی و بینظیر ویزیتم کرد... تمام مدت به یادتون بودم
من به اینکه دست بعضی دکترها شفاست اعتقاد دارم ...

8- حالا خوبه آب نشده توی فرش فرو بره

9- با تشکر از اینهمه طرفدار... چه کاندیداهای محبوبی انتخاب شدند این دوره !

10-

11- من دیر رسیدم ... همینه دیگه

12- نه ببر خونتون روزی دوبار از روش بنویس تا خوب بشی

پ ن 1: الهی آمین ...

پ ن 2: فقط مریضا غرغرو نیستنا...

1. آمین
2. ظاهرا که نه!
3. که دکترم؟
4. واقعا
5. آخه این هم فخر فروشی داره آیا؟
6.
7. شما لطف دارید. پس شانس آوردین پیش من نیومدین
8. یعنی ذوب بشه؟
9. و با چه تعداد رایی!
10. me too
11. شاید هم من شانس آوردم که چنین خاطره ای را از من نخوندین!
12.
پ.ن1. تا الان که اتفاق خاصی نیفتاده
پ.ن2. دقیقا!
درمورد خصوصی تون هم کاملا حق دارین. البته نه در مورد من!

تیلوتیلو چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 10:26 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

اوه اوه ... چقدر دیر دیدم پست را
میشه دیر کامنت بدم؟

اختیار دارین
شما برای من بزرگوارین.
زود کامنت بدین
دیر کامنت بدین
اصلا کامنت ندین
...

تیلوتیلو چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 10:25 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام جناب دکتر
سال نو شما مبارک
امیدوارم سال بینظیری پیش رو داشته باشید
من توانایی این رو دارم که با تاریخ دیروز و پس پریروز هم بنویسم ...
البته این پست را دیروز تلاش کردم بنویسم ولی همسایه های نازنین اونقدر اومدن و رفتن که نشد ... دیروز نصفه و نیمه چرک نویس کرده بودم ... امروز کامل کردم ... برای همین ...

سلام
سال نو شما هم مبارک
در توانایی های شما که شکی نیست
بله حدس زدم

جوراب پاره و انگشت ازاد چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 06:54 ق.ظ

سال نو مبارک
کاندیدای نمایندگی حتی اطرافیانش بهش رای ندادن

سال نو شما هم مبارک
توی اون صندوق بله. بقیه جاها را خبر ندارم.

رکسانا سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 01:48 ب.ظ

سال نو مبارک آقای دکتر
امیدوارم سال ۱۴۰۳ برای شما و خانواده محترمتون، پر از آرامش و آسایش و اتفاقهای خوب باشه

ممنونم
امیدوارم شما هم سال خوبی درپیش داشته باشید

دزیره سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 01:15 ب.ظ https://desire7777.blogsky.com/

سلام دکتر جان سال نو مبارک و امیدوارم سال بهتری همگی داشته باشیم ولی فکرم مشغول مورد 11 شد متاسفم که دیر رسیدم !!!!

سلام دوست خوبم
من هم برای شما و خانواده آرزوی سلامتی دارم
شرمنده اما روم نمیشه دوباره بگذارمش

وحیده سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 11:34 ق.ظ

امیدوارم سال خوب وپربرکتی براتون باشه . براتون سلامتی و دل خوش آرزو دارم
نوشتنتون مستدام
پایدار باشید

سلام
از لطفتون ممنونم
پست بعدی هم آماده است. فقط چند روز به دوستانی که توی تعطیلات مسافرت بودند فرصت دادم

کوهنورد یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 08:29 ق.ظ http://1kouhnavard.blogsky.com

سلام آقای دکتر
سال نو مبارک
متاسفانه من به دیر به آیتم ۱۱ رسیدم. ولی احساسم میگه نخونده بهترین خاطره این قسمت بوده

سلام
ممنونم
کاملا حق با شماست

Pariiish یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 04:39 ق.ظ http://Magicgirl.blogsky.com

سلام‌.چقدر خوبه که خاطراتتون رو مینویسین.ما هم میخونیم و لذت میبریم.
نمیدونم پیج دکتر لاکساتیو رو میشناسین یا نه ولی اونو هم تو اینستاگرام به خاطر خاطراتش فالو دارم.
وقتی میخونم به خودم یکم امیدوار میشم.

سلام خوش اومدین
ایشونو از وقتی (با یک اسم دیگه) وبلاگ مینوشتند میخوندم. اما چون کلا اینستاگرام ندارم فعلا ارتباطمون قطع شده.
شما چرا؟ شما که دیگه دنیادیده این و باتجربه.

مهربانو پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 09:14 ب.ظ

محبت دارید اقای دکتر
راستی جریان این پرچم ها و آی پی ها مختلف چیه
از ته دل آمین گفتم برای دعای قشنگتون

بزرگوارید
نمیدونم. احتمالا بستگی به وی پی انی داره که در اون لحظه استفاده میکنین.

مهربانو پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 03:08 ب.ظ https://baranbahari52.blogsky.com/

سلام آقای دکتر نوروز مبارک
امیدوارم در کنار خانواده ی گلتون تن درستی و شاد باشید و پر از آرامش.
کلی خندیدم با این پست ولی سر بعضی از شماره ها جداً عصبانی شدم از بی منطقی و نادانیشون امیدوارم همیشه همینقدر صبور باشید .
درمورد شماره 11 هم خیلی بدید الان من چکار کنم بافضولیم؟؟

سلام
ممنونم عید شما هم مبارک
خنده تون مستدام. بله دیگه فکر کردین ارباب رجوع ما هم مثل ارباب رجوع های شما همه شون باکلاسند؟
شرمنده اما روم نمیشه برای خانم محترمی مثل شما بفرستمش
درمورد کامنت خصوصی تون هم بله حق با شماست. دیگه تکرار نمیشه.
امیدوارم به زودی یه سفر به جایی که پرچمشو برای این کامنتتون گذاشته داشته باشید.

زهره پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 12:18 ب.ظ https://shahrivar03.blogsky.com/

سلام آقای دکتر
سال نو مبارک باشه
سال خوبی داشته باشید در کنار خانواده محترم و بیماران سوژه ساز که وبلاگ رو تندتند آپدیت کنید :)))

واقعاً صبورید. مورد 6 م و 7م رو من اگر جای شما بودم ارجاع می نوشتم براشون به مشاور روانشناسی یا حتی روان پزشک. رفتارشون بد بود واقعاً. خود این جور آدمها بیشتر اذیت می شند

سلام
سال نو شما هم مبارک
من هم امیدوارم
دیگه عادت کردم. این نوع افراد عوض شدنی یا تمام شدنی نیستند. حرص خوردن من هم فقط خودمو اذیت میکنه.

Marjan Emami سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام آقای دکتر، سال نو و عید نوروز مبارک باشه. امیدوارم برای همه ما سال خوبی باشه. خیلی پست جالبی بود و من الان دارم از فضولی می میرم که اون موردی که حذف شده چی بوده. ولی با توجه به چند تا نظر خواننده ها فکر کردم حتما جالب نبوده. با زودتر سر میزدم.
ضمنا من و پسرم هم رشته هستیم. گاهی وقتا سوال برنامه نویسی داره ‌و میاد از من بپرسه. وقتی بلد نیستم، همین سوال عسل جان رو از من می پرسه و میگه پس تو دانشگاه به شما چی یاد دادن. واقعیت نمی دونم چی بگم. شاید حق داره

سلام
ممنونم بر شما هم مبارک باشه
شرمنده اما واقعا مثبت هجده بود.
پس همه بچه‌ها همین طورن

زهرا دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 10:53 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

سلام آقای دکتر
سال نوتون مبارک باشه.
امیدوارم سال خوبی رو در کنار خانواده داشته باشین

سلام
ممنونم سال نو شما هم مبارک
شما هم همین طور

لیمو دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 11:22 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com

سلام آقای دکتر. سال نو برای شما و خانواده مبارک باشه
۱. در این حد به فکر منافع شخصی
۲. یاد مربی باشگاهم افتادم. دوستان غر میزدن چرا امروز که باید پا کار کنیم وزنه های دستمون رو سنگین میکنین؟ فرمودن پاهاتون که دست ندارن. بعدشم خودش هنگ کرد گفت یعنی وزنه رو نمیتونم ببندم به پاتون.
۳. این دیگه واقعا سوتی بوده. فکر کنم میخواسته عذرخواهی کنه.
۶. دلم خنک شد.
۷. چقدر پررو. آخر عمری خجالت هم نمیکشن.
۹. ها ها ها توی بد مخمصه ای افتاد بدشانس
پی نوشت ۲: آخی چه حس پدر و دختری خوبی دارین. همیشه پایدار و مهر باشین

سلام
1. شاید هم بیشتر!
2.
3. ظاهرا
6. خودم هم همین طور
7. نفهمیدم چه سودی براش داشت!
9. بله.
پ.ن2. ممنون

شادی یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 12:34 ب.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

سلام آقای دکتر
عیدتون مبارک براتون سال خوب و پر از خوشی آرزو می‌کنم.
مورد 6 رو دمتون گرم عالی بود
مورد 4 و 11، به نظرم توی مناطق مرکزی ایران اینجور شوخی ها رواج بیشتری داره و دیدم که توی جمع های خانوادگی هم در بیان این شوخی ها راحت ترن، علیرغم اینکه جو سنتی و مذهبی بیشتری نسبت به مناطق دیگه ایران دارن.

سلام
ممنونم و همچنین
سپاسگزارم
نمیدونم من نتونستم ولایتو با جاهای دیگه مقایسه کنم.

الی یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 08:56 ق.ظ http://adrinabanoo.blogfa.com/

شماره یازده چقدر ذهن کثیف و چندش آوری داشته ، امیدوارم احساس بانمکی و بامزگی نکنن حداقل

خوبه نوشتم خانمها نخونن
متاسفانه این حالت توی خیلی از آقایون وجود داره. اما نمیگذارن خانمها بفهمن!

دختر جوان جذاب یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 07:53 ق.ظ

سلام سال نو مبارک
نمی‌دونم این آقایون فقط وقتی دختر جوان جذاب می بینند افکار و گفتارشون مثبت هیجده میشه یا کلاً در این عوالم سیر می کنند؟!

سلام
سال نو مبارک.
کلا در این عوالم سیر میکنن. اگه یکی را ببینن تشدید میشه!

کامبیز یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 04:50 ق.ظ

نوروز مبارکباد هرروز نوروز باد امسال اعصابمون برای گریه ها و زجه های یکتا ناصر به خاطر ده سال کتک خوردن و دزدیدن دخترش خرد شد #صدای_بیصدای_یکتا_ناصر_باشیم

ممنونم. بر شما هم مبارک باد.
بله ضجه هاشونو دیدم.

مارال یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 03:36 ق.ظ https://mypersonalnotes.blogsky.com/

اول خواستم بپرسم شما دارین طرح میگذرونین بعد که توضیحات رو در مورد امتحان تخصص و اینا خوندم متوجه شدم نه خودتون دارین تو درمونگاه کار میکنین .
موفق باشین . سر و کله زدن با مردم کار سختیه

نخیر من استخدام هستم. گرچه طرحی ها هم توی درمونگاه ها کار میکنن.
ممنونم. شما هم همین طور.

مورچه شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 10:27 ب.ظ https://hana98r.blogsky.com/

چرا من هر چی فکر کردم متوجه نشدم مورد شماره ۱۸ یعنی چی؟
داروی ضد بارداری بود ؟

شماره ۱۸؟

عسل بانو شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 02:24 ب.ظ

سال نوتون مبارک، امیدوارم بهترین ها واستون رقم بخوره.
ولی انصافا تاریخ مصرف دارو بگذره بهتر از الکی دارو تجویز کردن نیست؟!

ممنون عید شما هم مبارک
من هیچوقت الکی دارو ننوشتم. مثلا وقتی یه شربت خلط آور تاریخ نزدیک داریم برای همه کسانی که سرفه خلط دار دارند اون شربتو مینویسم نه بقیه شربت‌ها را.
ضمنا از وقتی داروخونه ها خصوصی شدن خراب شدن داروهاشون باعث ضرر مالی شون میشه.

نازی شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام اقای دکتر مهربانمون سال نو مبارک باشه امیدوارم امسال خیلی سال عالی باشه برای کل مردم دنیا فقط شماره چهار و شماره هفت اخر خنده

سلام
سال نو شما هم مبارک
ممنونم و همچنین
سپاسگزارم

میترا شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام دکتر جان
نوروزتون همایون.
سال خوب و خوش در کنار خانواده براتون آرزومندم.

سلام
ممنون از لطف شما
سال نو شما هم مبارک

عبد جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام آقای دکتر عیدتون مبارک می گم دست بع دارو نوشتنتون خیلی خوبه ها ما که تا بچه ها دل درد دارن اول یه دستشویی تجویز می کنیم معمولا جوابه

سلام ممنون عید شما هم مبارک

عسل پیش از من دستشویی را برای خودش تجویز کرده بود اما جواب نداده بود.

افسون پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 07:21 ب.ظ

سال نوتون مبارک آقای دکتر؛ به شادی و خوش دلی

درمورد ۴؛ یعنی چی میشه اینجوری میشه؛ حالا یا شنیده یا گوش وایستاده؛ بعدش چی میشه سرش رو میبره تو و نظر میده! یه آدم چندتا پروتکل اجتماعی رو با یه رفتار می تونه زیر پا بذاره آخه؟!!!

امثال خانم مسن مورد ۶ هم قشنگ آزمون شکیبایین!
مورد ۹ هم که چی بگه آدم که نگفتنش بهتره

مورد ۱۱ اما از نظر من خیلی خیلی زننده ست رفتار این تیپ آدمها؛ حالا جلو ذهنش رو نمی تونه بگیره واسه دهنش هم کاری از دستش برنمیاد؟ از هر کلامی یه تعبیر اینجوری در میارند و روشون هم میشه به بقیه میگن؛ کمتر از آزار نیست این رفتار.

ممنونم سال نو شما هم مبارک
4. بیماری مرده اصلا این چیزها نبود. سرما خورده بود بنده خدا! اون حرفو فقط برای شوخی بهش گفتند!
6. دقیقا
9. واقعا
11. قرار نبود اینو بخونینا یه آقایی تازه توی شبکه شروع به کار کرده بود. بعد از چند هفته میگفت: اینجا جرات ندارم برای یه چیزی بگم دوتاش یا سه تاش ... همه فورا میخندن!

زری.. پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 02:18 ب.ظ https://maneveshteh.blog.ir

سال نوتون مبارک!
شماره ۱۲ را نفهمیدم؟ نکته اش چی بود؟

ممنون سال نو شما هم مبارک
خب کافی بود کد رهگیری را بده به داروخونه و داروهاشو بگیره دیگه خودش میدونه چکار کنه چیه؟

الف پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام سال نو مبارک، خیلی خوب بود ولی شماره ۴ رو میشه به عنوان یه آیتم طنز ساخت خیییلییی خنده دار بود

سلام
سال نو شما هم مبارک
سپاسگزارم

زهره چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 11:18 ب.ظ

سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک و سرشار از شادی و سلامتی

سال نو بر شما هم مبارک ممنون

سین چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام
سال نوتون مبارک آقای دکتر. ان شاءالله سال خوبی پیش رو داشته باشید

سلام
سپاسگزارم شما هم همین طور

مینا چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام
سال نو مبارک
گل برای شما

سلام
سال نو شما هم مبارک
ممنون

مارس چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام
سالتون مبارک و بگذره به تندرستی و خوشوقتی و پولداری
۴
۵
۶. خوشم اومد

پیروز باشید دکتر

سلام
سال نو شما هم مبارک
ممنون
ممنون
و باز هم ممنون

یک دوست چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 02:18 ب.ظ

سال نو مبارک باشه آقای دکتر.
با آرزوی سلامتی و شادی برای شما و خانواده ی محترم

ممنونم
سال نو شما هم مبارک

فرزان چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام اقای دکتر
عیدتون مبارک
ایندفعه خیلی خوب بود خاطرات
چقدر خوشم میاد از اینکه میپرسین قرص یا امپول(اصلنم نمیترسم)
عسل نازاما واقعا زشته که اینا را نخوندینما جدیدا هرکی تو اتاق عمل بهمون میگه فلان قسمتم میشناسید(از اناتومی)میگیم جزو حذفیات بودهاستاد درس نداده
شاید مریضی عسل ام جزو حذفیات شما بوده
چه صبری داری دکتر،کاش حداقل پشت در مطب بدتونا نگن ،بزارن بیرون درمانگاه


راستی یادتونه توی پستای قبلی گفتید خیلی ادم ارومی هستید و علت این اروم بودنم گفتید؟از اونجایی که کلا خانواده همه ،خیلی استرسی هستیم و اضطراب داریم(حتی برای چیزای اتفاق نیوفتاده)سعی کردم از راهکارتون استفاده کنم
و باید بگم خیلی راهکار خوبیه


در اخر امیدوارم سال خوب و پر پول و البته پر از لحظات شاد در کنار خانوادتون داشته باشید

سلام
عید شما هم مبارک
ممنون
مسئله اینه که بعضی ها آخرش ناراضی‌اند!

دیگه عادت کردم. هرچی میخوان بگن
چه خوب که این وبلاگ به یه دردی خورد
ممنونم شما هم همین طور

پگاه چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 01:19 ب.ظ

عیدتون مبارک، ممنون که نوشتین و عیدی دادین به ما

ممنون
عید شما هم مبارک

لیدا چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 11:15 ق.ظ

چقدر از شماره ۵خندیدم

خنده تون مستدام

الف مثل الی چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 06:54 ق.ظ

سلام دکترجان
انتظار پست نداشتم و در لحظات آغازین پستتو خوندیم و خندیدیم و به پشتکار و تعهد و مداومتت احسنت گفتیم.

سال نو مبارک باشه، امیدوارم کنار خانم دوست داشتنی و دو تا دسته گلت، همیشه بخندی و پولدار باشی

سلام
ممنون که روز عیدی به اینجا سرزدین
ممنونم شما هم موفق باشید

سمیرا چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 03:38 ق.ظ

سلام آقای دکتر سال نو رو خدمت شما و خانواده محترمتون تبریک عرض میکنم، ان شاءالله که سال خوبی پیش رو داشته باشید

سلام
سپاسگزارم
سال نو شما هم مبارک باشه

لیدا چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 02:19 ق.ظ

پیشاپیش عیدتون مبارک آقای دکتر،انشالله برای شما و خانوادتون سال نو،سال خوب و پر برکتی باشه

ممنونم
سال نو شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد