جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (238)

سلام

1. مرده گفت: شما ظاهرا تجربه تون بالاست. تا حالا مریضی مثل من دیده بودین؟! (دردش یه مورد خیلی شایع ولی مثبت دار بود نشد بنویسم!)

2. توی مرکز واکسیناسیون کرونا خانمه گفت: اومدم واکسن کرونا بزنم. گفتم: توی سایت ثبت نام کردین؟ گفت: نه. آدرس سایتو براش نوشتم روی یک کاغذ و گفتم: میرین توی این سایت ثبت نام میکنین و نوبت میگیرین. گفت: من انگلیسی سردرنمیارم. نمیشه فارسیشو بنویسی؟!

3. یک روز منو فرستادن به ساختمانی که نظام مهندسی ولایت برای تزریق واکسن به مهندس ها اجاره کرده بود. اول وقت که واکسن آوردند موجودی واکسن ها از این قرار بود:

آسترازنکا صد دوز - سینوفارم صد دوز - برکت سی دوز

و در پایان وقت موجودی از این قرار بود.

آسترازنکا صفر - سینوفارم صفر - برکت سی دوز!

4. (12+) با ماشین اداره از درمونگاه برمیگشتیم. دو نفر دیگه از پرسنل هم توی ماشین بودند. یکی شون بهم گفت: دکتر خبر داری که ... داره کلاس آموزش ماساژ میره؟ گفتم: نه! دوره کامل با مدرک و ...؟ اون یکی (که کلاس می رفت) گفت: نه یه دوره فشرده است توی جهاد دانشگاهی. فقط روش ماساژ دادن و نقاط حساس بدنو یادمون میدن. اون یکی گفت: یعنی تو نقاط حساسو بلد نیستی به خاطرش کلاس میری؟!

5. نسخه ها رو که توی سامانه میزنم بهم کد پیگیری میده که زیر نسخه یادداشتش میکنم. چند روز پیش به خودم گفتم: این کد پیگیری که با پیامک برای خودشون هم میره من چرا دارم یادداشتش میکنم؟ و تصمیم گرفتم دیگه یادداشت نکنم که یکدفعه پیرمرده که چند دقیقه پیش براش نسخه نوشته بودم برگشت توی مطب و گفت: ببخشید من گوشیم ضربه خورده شماره آخر کد پیگیریم دیده نمیشه. شما جائی ننوشتینش؟ و از اون به بعد هم به نوشتن کد پیگیری ادامه دادم!

6. مرده با دندون درد اومده بود. بهش گفتم: وضع دندونهاتون خرابه پیش دندون پزشک نرفتین؟ گفت: برادرم دانشجوی دندون پزشکیه. منتظرم درسش تموم بشه!

7. زمانی که بحث اومدن واکسن فایزر بود خانمه اومد توی مرکز تزریق واکسن کرونا و گفت: فایزر دارین؟ گفتم: نه. گفت: مگه نگفتن خریدن؟ گفتم: فعلا که خبری نیست. گفت: بیا شماره منو یادداشت کن هروقت اومد یه زنگ بزن بگو خانم ... فایزر اومد تا بیام!

8. پیرمرده نصف شب با فشار بالا اومده بود. فشارشو آوردم پائین و گفتم: دیگه میتونین تشریف ببرین اما صبح بیائین تا دوباره فشارتونو بگیرن. گفت: سَرَم هنوز داغه ها! زنش گفت: خب اگه سر یخ کنه که یعنی آدم مرده!

9. مرده اومد توی مطب و گفت: من کووید بیست و یک گرفتم. زنش گفت: نوزده نه بیست و یک. مرده گفت: خب دو سال پیش نوزده بود تا الان بیست و یک شده دیگه!

10. خانم مسئول تزریقات دو بار اومد و گفت: امروز چیزی کار نکردم چندتا سرم بنویس. اما چیزی ننوشتم. چند دقیقه بعد دو سه تا مریض پشت سر هم اومدند که احتیاج به بخیه داشتند. وقتی رفتند خانمه اومد و بهم گفت: حالا دیدی؟ روزی من میرسه بالاخره. بهتره به جای این که با تکه پاره شدن مردم باشه با سرم باشه پس سرم بنویس!

11. یکی از راننده های آمبولانس یک مغازه پیتزا فروشی را هم اجاره کرده و روزهائی که شیفت نیست میره اونجا. یک روز توی فروشگاه بزرگ کنار مغازه اش داشتم خرید میکردم که دیدم اومده اونجا و داره کلی مواد غذایی میخره و به خانم صندوق دار میگه: اینها رو برای ناهار خودم میخوام!

12. خانمه گفت: رفتم پیش متخصص و یادم رفت که بگم بچه شیر میدم. حالا توی بروشور داروئی که برام نوشته خوندم که این دارو توی شیردهی ممنوعه. داروشو نگاه کردم و گفتم: بله ممنوعه. گفت: چرا؟ گفتم: چون توی شیر ترشح میشه. گفت: ببخشید اون وقت شیر را ترش میکنه یا تلخ؟!

پ.ن1. خانواده پدری همراه با هر دو اخوی راهی مسافرت شدند. هم برای حال و هوای خودشون خوبه هم خواهر پیش از عمل. من هم گفتم پس دیگه وقت گذاشتن پست جدیده .

پ.ن2. چند روز بود که میرفتم تا دوز سوم واکسن کرونا را بزنم که میگفتند چون ده نفر تکمیل نمیشه نمیزنیم! دیروز بهم از مرکز واکسیناسیون زنگ زدن و گفتن چون چندبار اومدین و رفتین میخواستیم خبر بدیم که واکسن باز کردیم. رفتم و واکسن زدم اون هم یکی دو ساعت بعد از این که توی شبکه بهم واکسن آنفلوانزای امسالو هم زده بودند! خوشبختانه به جز درد هر دو دست مشکل خاصی ندارم. به این ترتیب بعد از دو دوز اسپوتنیک ما هم به جمع آسترازنکا زده ها اضافه شدیم!

پ.ن3. دختر باجناق دوم که قبلا درباره اش گفته بودم بالاخره رفت برای طرح. امیدوارم موفق باشه.

نظرات 43 + ارسال نظر
امید دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 11:24 ق.ظ

اون مورد 10 واقعا تو جامعه پزشکی بیداد می کنه
تو همه شغلها هست ولی جامعه پزشکی که با سلامت مردم طرفه خیلی زشته

بله قبول دارم
حتی داشتیم پزشکی که گفته درصد میگیرم و سرم مینویسم!

یک عدد مامان جمعه 14 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 11:44 ق.ظ http://Www.Kidcanser. Blogsky

سلام آقای دکتر
از خواهرتون چه خبر؟ دیروز خیلی به یادشون بودم

سلام
سپاسگزارم

موناسرابی جمعه 14 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام،وقتتون بخیر.جراحی خواهر،انجام شد؟ امیدوارم همه چی خوب پیش بره.

سلام
بله ممنون

x پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 10:27 ب.ظ http://Malakiti.blogfa.com

فقط اونی که گفته روزی من میرسه بهتره سرم بزنن تا تیکه پاره بشن :))

واقعا

نسرین* پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام
مزاحمتون شدم حال خواهرتون رو بپرسم. دیدم امروز سیزدهمه.

سلام
ممنونم

ویرا بانو پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 04:49 ب.ظ

دعا میکنم عمل خواهرتون موفقیت آمیز باشه و به زودی سلامتیشون رو بدست بیارن
شرمنده حواسم نبود امروز نوبت عمل داشتن

ممنون
خواهش میکنم

مریم پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 03:44 ب.ظ http://mabod.blogsky.com

سلام جناب دکتر
خداقوت وپرتوان باشید
خواهرتون عمل شدند ؟
منتظریم که از موفقیت عمل خواهرتون بهم خبر بدید
دعاگو هستیم و منتظر خبر سلامتیشون هستیم

سلام
بله ممنون
الان مینویسم

مینو پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:31 ق.ظ

سلام اقای دکتر ممنون میشم سوال پزشکی منم جواب بدید من ۳۷ سالمه دو ماه پیش دوز اول استرازنکا زدم الان دقیقا ی هفته است سرما خوردم روزای اول تب داشتم دکتر نرفتم و ازمایش کرونا ندادم اما علایم خیلی شدید نبود در حال بهبودی ام٫ دوز دوم دقیقا یک ماه دیگه است از نظر پزشکی منکه سرما خوردم چند روز بعدش مجاز به زدن واکسن دوز دوم هستم. استرازنکا یکم‌ واکسن سنگینه منم که تازه سرما خوردم نگرانم برای دوز دوم ممنون از راهنماییتون .

سلام
اگه فقط یک سرماخوردگی ساده بوده چند روز بعد از رفع علائم زدن واکسن مشکلی نداره

فرزان چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 11:30 ب.ظ

البته همین شکلی که نمیخورن
من شنیدم که خشک میکنن و به شکل کپسول در میارن
حالا دیگه راست و دروغشا نمیدونم ،حتی مطمعن نیسنتم توی ایران انجام بشه
چون بازم از عصر تا حالا خوندم نوشته بود که با وجود فواید زیادی که داره(جلوگیری از افسردگی و استرس پس از زایمان ،جبران اهن ،حتی خوب شدن پوست مادرو...)ممکنه ناقل بیماری باشه و از طریق اون مادر و نوزاد درگیر بشن
بعدم نوشته بود این رفتار توی خیلی از حیوون ها انجام میشه و الان توی یه مستند انگلیسی گفته بود که برای ما هم خوبه و تحقیقاتی روش انجام شده
اما به طور قطعی نیست



اینا چیزایی که من خوندم در موردش البته به دلیل ضعف توی زبانخیلی به منابع خوبی دسترسی نداشتم و چیزایی که خوندم همه ترجمه بود و ترجمه هم که ممکنه اشتباه باشه



به هر حال معذرت اگه چندشتون شد
فقط اون ایششششش اخرتون

توی حیوانات دیدم اما میگفت در اصل برای اینه که بوی جفت حیوانات شکارچی را به خودش جذب نکنه
از بقیه چیزها واقعا بی خبرم

طیبه تی تی چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 10:52 ب.ظ http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام آقای دکتر
خداقوت
خیلی ممنون و سپاسگزارم برای اینکه به یاد نیکان بودید
اطاعت شد و نیکان هم خیلی خوشحال و سورپرایز شد که تو وبلاگم نوشتم
فرداهم۱۳ آبان هست و صمیمانه برای خواهر عزیزتون آرزوی یه جراحی آسان و موفقیت آمیز دارم.به قول مریم عزیزم به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص
اللهم صل علی محمد و آل محمدو عجل فرجهم

سلام
شما بزرگوارید
ببخشید که توی مسائل خانوادگی تون دخالت کردم

پاستوریزه چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام
دیگه دارید بدآموزی می کنیدا
همون تا دلتون بخواد در جوابشون فکر کنم کافی بود.

سلام

شرمنده

ترانه چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:20 ب.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

سلام.
جالب بود مثل همیشه.
یعنی شما با سرم نزدن باعث تیکه پاره شدن مردم شدین دیگه.
دلم سوخت برای اون که منتظر بود درس برادرش تموم بشه بعد بره دندون پزشکی

سلام
ممنونم
آره چه جنایتی کردم!
واقعا

فرزان چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:04 ب.ظ

سلااام ،اقای دکتر من دوباره سوال دارم با عرض معذرت
میشه جفت را خورد؟امروز یه مطلب خوندم که مادر بعد زایمان اگه جفت خودش را بخوره خوبه!!نمیدونم راسته یا نه
میخواستم بدونم شما چیزی در این باره میدونید.؟

سلام
راستش نشنیدم تا حالا
کی دلش میاد اصلا ایششش

فرهاد سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 10:55 ب.ظ http://hamidfarhad.blogfa.com

من خواستم برکت بزنم گفتن نداریم گفتم بذار سازندگان خودی تجربه کنند
چرا کسی چسب نمیسازه بخیه درد داره
برا ماساژ منم میخوام برم حیفه بمیریم وبلد نباشیم

چسب بخیه که هست
خیلی وقته

ویرا بانو سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام آقای دکتر امیدوارم حالتون خوب باشه
یه سوال داشتم از خدمتتون
داروی ضد استرس و آرام بخشی هست که تست اعتیاد رو مثبت نشون نده؟ممنون

سلام
تا دلتون بخواد
مثلا کلردیازپوکساید

هوپ... سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام
۱- داشتیم دکتر؟! خب میزدین مثبت ۲۵ و مینوشتین دیگه.
۲- خب یکی واقعا بلد نباشه ثبت‌نام کنه باید چیکار کنه؟
۳- خوشم میاد حتی یک نفرم نزده :-)))
۶- فامیل من رو دیوانه کردن کی درست تمومه بیایم پیشت؟ بعدشم کی طرحت تمومه بیای شهر خودمون و بعدش کی مطب میزنی؟ ینی هرررر بار که منم میدیدن. الان خبری ازشون نیست! میگم کروناست میترسیم! :-///

سلام
حالا چه فرقی میکنه که مشکلش چی بود؟
باید به یکی که بلده بگه
واقعا
مسئله اینه که اگه بیان هم انتظار کار مجانی دارن!

مهربانو دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 11:48 ق.ظ http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام آقای دکتر
1- عه خُب بگید دیگه ... ادم می میره از کنجکاوی
2-بنده خدا هیچی از نت و تکنولوژی سر در نمی اورده .
3-غیر از این باشه تعجب داره
4-
5-انقدر از این بدشانسی ها حالم گرفته میشه
6-عجببببببب
7-بعضیا تا همین اندازه خودشیفته و متوقعن
8-
9-
10-چه استدلالی!!!!
11-
12-بعضیا دیگه خیلی از مرحله پرت هستن
پ ن : خیلی خوش بگذره بهشون به سلامتی برن و بیان
پ ن : با آرزوی موفقیت برای همه

سلام
ممنونم برای وقتی که گذاشتید

فرزان دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 05:45 ق.ظ

سلاام
نه اینجا هم دقیقا طبق گفته(سودا)وحشتناک گروووووونه
داداشم یه دندون شیری که قراره ۲سال دیگه بکشه را مجبور شد درست کنه۴تومن
اصلااا یه وضعی گرونه
خدا به دادمون برسه من از ترس روزی ۳بار مسواک و نخ دندون میکشم اما همچنان در حال پوکیدن دندونام

سلام
پس کی ویزیت ما میلیونی میشه؟!

سودا یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام جناب دکتر
آفرین به این فکر عالی برای سفر
صد در صد نتیجه هم عالی،خبرهای خوب.
شماره ۶ که طفلک تا حدودی حق داره البته اگه بتونه صبر کنه. ماه پیش یه دندون با روت کانال و روکش شد ۳/۵! البته برای دندون آخر با پایهء فلزی. با پایهء سفید ۵۰۰ بیشتر بود.
شماره ۱۰ چه تحلیلی برای رسیدن روزی داشته!
موفق باشن دختر باجناق محترم.

سلام
ممنون
امیدوارم
یا خدا! اینجا کمی ارزون تره هنوز
واقعا
سپاسگزارم

من یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 09:28 ب.ظ

خدا کنه کووید در همین ۲۱ بمونه و به ۲۲ نرسه، یازده دی سال ۲۰۲۲ شروع میشه. یعنی توی این دو ماه زندگی روال عادی پیدا می کنه؟ خدا کنه

واقعا امیدوارم
شاید این بار نوبت ما بشه که یه مدت دورکار بشیم!

فرزان یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام اقای دکتر
ببخشید یه سوال دارم
عموم واکسن استارزینکا زده ،البته فعلا دوز اول ،بعد الان انگشت پاش ورم کرده و خیلی درد میکنه دکتر هم رفته ازمایش و....انجام داده ،و گفتن التهاب مفصل(یا یه همچین چیزی)مشکلت
از بین تمام دکتر هایی که رفت یک نفرشون بهش گفته ممکنه از عوارض واکسنی باشه که زدی


این درسته؟یعنی ممکنه از عوارض واکسن باشه؟

الان از دیروز تا حالا انگشت اون یکی پاشم درد میکنه

سلام
باتوجه به این که واکسنهای کرونا روال معمول برای تعیین عوارض احتمالی را نگذروندند و همه شون به طور اورژانسی مجوز گرفتن عملا هر عارضه ای ممکنه داشته باشند. برای همین بله ورم انگشتشون هم ممکنه از واکسن باشه.
البته باز هم توصیه میکنم که همه واکسن بزنن چون عوارض کرونا از واکسن بدتره

رافائل یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 02:47 ب.ظ http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام.
چه خوب که رفتند مسافرت. اینجوری کلی روحیه میگیرند.
اون کووید بیست و یک خیلی خوب بود. کلی خندیدم.
خدا به داد اون بیمارانی برسه که قراره برن زیر دست دختر باجناق، اونجا دیگه شما نیستی بهش برسونی!

سلام
بله جمعه برگشتند و روحیه شون خیلی بهتر شده بود.
ممنون
دیگه اون قدر هم افتضاح نیست!

صفا شنبه 8 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 03:14 ب.ظ http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

ممنون از به اشتراک گذاشتن خاطرات خواندنی و خوبتون . چقدر خوبه ارتباط داشتن با مردم به حالتون غبطه میخورم .

خواهش
وا مگه شما با مردم برخورد ندارید؟

خورشید شنبه 8 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام،
چرا در مورد برکت بد می نویسن؟ من همه کامنتها دو دیس لایک زدم
چون واقعا تاثیر مثبتش رو در اطرافیانم دیدم.
همسرم مهندس هستن توی یک شرکت مهندسی با پرسنل زیاد.
واقعا تفاوت چندانی از لحاظ بیمار شدن بعد از تزریق انواع واکسنها ، دیده نمیشه.
شما که پزشک هستین هم نظرتون همینه؟
به نظرم یک مقدار دچار خودکم بینی شدیم، نشدیم؟

سلام
من فقط چیزی که دیدم نوشتم بدون هیچ نتیجه گیری
نظر همه دوستان هم محترمه

سارا شنبه 8 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 11:16 ق.ظ http://15azar59.blogsky.com

سلام
۵: اینم داستان بخشیدن یا دور انداختن وسیله ای هست همینکه ادم میبخشتش یا میندازه دور چند روز بعد دقیقا همون وسیله را کار داره و مجبور میشه بخردش
.
۶: اخی ذوقشو ولی اخه باید دندونی بمونه تا داداشش بتونه درستش کنه تا اوم موقع
.
۹: راست میگه ها
۱۰: سرم بنویسید اقای دکتر
.
برای خواهرتون دعای سلامتی میکنم امیدوارم جراحی با کمترین خطر انجام بشه و سلامتیشون را بدست بیارن

سلام
تقریبا
البته یه مقدار هم برای هزینه اش بود
نه بابا چیو راست میگه؟
چشم. اما واقعا انصاف نیست کسی که واقعا نیاز نداره و خودش هم اصرار نداره!
ممنونم

ماوی شنبه 8 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:48 ق.ظ

6 و 19 :))))
با اینا که خنده به لبم اومد یادم افتاد که زمان دانش آموزیم شبا که خوابم نمیبرد و خلقم پایین بود میومدم پستای وبلاگ شما رو میخوندم و میخندیدم با این خاطرات و حالم بهتر میشد.

امشبم که یکم غمگین و کلافم اومدم و لبخند زدم با نوشته ها حس و حال اون زمانا یادم اومد.

خنده تون مستدام
امیدوارم الان از نظر شغلی در همون جایی باشید که دوست دارید
فقط این پست شماره ۱۹ نداشت

فریبا جمعه 7 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام آقای دکتر
کرونا دلتا گرفتم تا چند وقت مصونیت دارم؟
دوستای پزشکم که اسپوتنیک واسترازانکا زده بودن دلتا رو شدید گرفتن.
شکر خدا شما نگرفتین

سلام
خداروشکر که بهتر شدین
توی مطالعه های مختلف همه نوع عددی را درآوردن اما حداقل حدود پنج ماه

یک عدد مامان پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:38 ب.ظ http://Www.Kidcanser. Blogsky

چقدر دردناک هست این همه هزینه برای ساخت و تبلیغات واکسن بکنی بعد بازم نتیجه نگیری و از همه دردناک تر اینکه اعتماد عمومی اینقدر نسبت بهت پایین باشه

دوز بوستر مبارک باشه
ایشالله هفته ی آینده پر از خبرهای خوب باشه براتون مخصوصا از جانب خواهر

دقیقا
ممنون
باز هم ممنونم

نسرین پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 07:45 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

شماره سه را خوشحال شدم. چون معلومه مردم چشمشون بازه و برکت بی برکت.
بهز هم میگم خدا بدادتون برسه با این مریض های جالب! و این خانم تزریقاتی نادان!!!

حداقل مهندس ها که این طور بودند!
ممنون

نسرین* چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام دکتر
ان شاءالله که عمل خواهرتون عالی پیش میره.
در مورد واکسن، یاد یه موضوعی افتادم. برای دوز اول که رفتم، بهم گفتند اسپوتنیک دوز اول تموم کردیم، من هم گفتم اشکال نداره، سینوفارم بزنید، برای دوز دوم هم سینوفارم زدم، ولی مسئله، این بود که بعد از دوز اول، به شدت علائم داشتم و حالم بد بود ولی برای دوز دوم، علامت خاصی نداشتم. چند روز پیش که سایت رو چک کردم، دیدم نوشته دوز اول اسپوتنیک، دوز دوم سینوفارم. یعنی به نظرتون دوز اول اسپوتنیک بوده؟
دوز سوم رو اشتباهی آسترازانکا ثبت کنند، کلکسیونم تکمیل می شه. اگه احیانا حق انتخاب داشتم، دوز سوم رو همون سینوفارم بزنم به نظرتون؟

سلام
ممنونم
احتمالا چون گفتین اسپوتنیک اونو ثبت کردند وگرنه بعیده اشتباه بزنن
توی همون سایت یه قسمت برای درست کردن اشتباهات هست
فکر کنم به شما همون سینوفارم را بزنن چون ساختار آسترازنکا و اسپوتنیک خیلی با هم فرق داره

پگاه چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام، دمتون گرم که با نگرانی که دارین بازم می نویسید، من معمولا در چنین مواقعی آچمز میشم،
این مدت چند بار سر زدم که از نگرانی دربیام.
همچنان دعاگو هستم.
کووید ۲۱ هم جالب بود، خودتون نمی خندید؟

سلام بالاخره باید یه طوری حواس خودمونو پرت کنیم!
سپاسگزارم
دیگه یاد گرفتم جلو مریض نخندم!

طیبه تی تی چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 05:21 ب.ظ http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام آقای دکتر
خدا قوت
چه خوب که رفتند سفر ، به سلامتی. ایشالا و کلی خوش بگذره بهشون
همه ی موارد خوب بود، ۶ و ۷ هم که عالی
سالم و تندرست باشید

سلام
ممنون
بله. از زمان شروع مریضی مامان نرفته بودند سفر
ممنونم
شما هم همین طور

زهرا..‌. چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 04:38 ب.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com

سلام اقای دکتر
چفدرخوب که رفتندسفر،واقعا حال وهواشون عوض میشه واین برای روحیه خواهرتون عالیه

چقدرباخوندن مطالبتون مطمئن میشم ک همه جوک ها واقعی هستند ومطمئنا یه جایی ویه زمانی اتفاق افتاده

سلام
چه جالب جمله اولتون تقریبا همون جمله اول طیبه بود!
یعنی شک داشتین تا حالا؟

نل چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 04:31 ب.ظ

مورد یک منو یاد دوتا چی انداخت.یکی اینکه:یک جوک بگم؟؟ نه نمیگم.هاهاهاها

یکی دیگه یاد بگم بگم های معروف


مورد دو
میگفتین با اینترنت ملی بازم باید خارجی بنویسیم

مورد ۵
خیلی خوب کاری میکنین.به سامانه پیامکیشون اعتباری نیست.گاهی خیلی دیر پیامک میاد.

ایشالا سفرخوش میگذره و عمل خواهرتون هم عالی پیس میره.
مبارک باشه.خوش اومدید.

از لطفتون ممنونم
برای جمله آخرتون هم سپاسگزارم

زری چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 03:39 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

وااااای خدا من فقط قیافه ی شما را تصور میکردم وقتی خانم شماره هفت بهتون میگفته شماره ام را یادداشت کن و بهم خبر بده بیام فایزر بزنم چه حالی داشتید
در مورد شماره 4، من هم فکر میکنم خیلی ها نمیدونند:( فکر میکنند میدونند!
دکتر طبیعیه تزریقات بیاد به پزشک بگه سرم بنویس و ....؟ نمیدونم چرا فکر میکنم یه جورایی کارشون بد هست. یعنی فکر میکنم من پزشک باشم بهم برمیخوره و تزریقات باشم به خودم اجازه همچین کاری نمیدهم.

حق داشتین
اون که بله
از وقتی تزریقات را خصوصی کردن و گذاشتن مزایده این برنامه شروع شده

پریمهر چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 11:16 ق.ظ https://parimehr.blogsky.com

قیمت خدمات دندون پزشکی اینقد بالاست که بنده خدا مجبور شده منتظر دانشجو بمونه
کووید 21

واقعا

صبا چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:49 ق.ظ http://gharetanhaei.blog.ir/

کوید ۲۱ خوب بود و واقعا درسته این کوید با اون کوید روزهای اول فرق داره خب

چه خوب که دوز سوم رو هم زدین.

چه خوب که خانواده رفتن سفر.

ممنونم
شما لطف دارید

لیدا سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 11:58 ب.ظ

برا مورد ۷ خیلی خندیدم.بالاخره میخواسته شماره بهتون بده به یه بهانه ای.

خنده تون مستدام

یک دکتر ادبیات سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام
شماره یک و یازده مبهم بود. برداشتم از یک: یک چیزیش غیر طبیعی بوده از یازده: غذای مغازه ی خودش را نمی خورده
شماره ی هفت
بالاخره ترش میشه یا تلخ؟! استیکر استفراغتون کو؟
خدایا به بچه ها و مادرهایی که با دختر باجناق دوم ایشان سر و کار دارند رحم کن به خاطر درس خواندن و امتحان های آنلاین

سلام
نه اون قدر هم غیرطبیعی نبود!
بله دقیقا معنیش همین بود!

نمیدونم نچشیدم
آمین

فرزان سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 06:30 ب.ظ

سلااااام
خیلی کار خوبی کردند که رفتند سفر واقعا برای خواهرتون نیازه

راستی اقای دکتر من دوز اولا تازه زدم اونم بعد کلیییییییی ترس ،که البته بیجا هم نبود دو روز تموم افتادم
من سینوفارم زدم
الان واکسن دیگه ای نمیزدند برام چون ۱۹سالم بود ،بعدا میتونم نوع دیگه ای بزنم؟یا نه؟


و اینکه در مورد واکسن برکت ،هعییییی چه بگم والا ما که بیشتر اقوام بر این باورند که واکسن نباید زد اگه هم قراره بزنیم حداقل ایرانی بزنیم ضرر نداشته باشه،چی بگه ادم فقط تنها کاری که میشه کرد اینه که باهاشون بحث نکنم چون بی فایدس ،وقتی حتی بر این باورند که بیمارستان ها ادم میکشند و درمان سنتی بهتره،البته همشون اینجور نیستند اما اونایی هم که اینجورین واقعا متعصبن روی این موضوع ،بازم هعییییییییییی



خوب من برم پای زیستم ،،با اجازه
خوشحال شدم دیدم دوباره مطلب گذاشتید

سلام
بله موافقم
نخیر هر واکسنی را برای دوز اول زدین برای دوز دوم هم همونو میزنن
به نظر من دلیلی برای بحث وجود نداره چون نهایتا خودشون آسیب میبینن

مریم سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 06:00 ب.ظ http://mabod.blogsky.com

سلام جناب دکتر
خداروشکر که دوز سوم واکسن رو هم به سلامتی زدید
الهی که دختر باجناق هم در طرح موفق و پیروز باشند همینطور همه ی جوان های جهان
الهی که به زودی خبر موفقیت امیز بودن خواهر گلتون رو هم بنویسید ، دعاگوشون هستم حسابی

سلام
طبق معمول به من خیلی لطف داشتید
ممنونم

شیشه سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.sangoshishee.blogsky.com

سلام
در مورد 2: من هم با این جور افراد مواجه شدم و درک میکنم . من اینجور وقت ها در مورد کار خودم فارسی مینویسم و میگم برو تو اینترنت پیدا کن . اکثرا بلدند مرورگر رو باز کنند و اگر در بالای صفحه هم فارسی بنویسند گوگل اتومات اونا رو میبره و صفحات مورد نظر و اونا هم به کارشون میرسن
و یک سوال ، آقای دکتر ، کادر درمان برای دوز سوم باید ثبت نام کنند یا براشون به نوبت sms میاد و یا همینطوری باید خودشون مراجعه کنند ؟

سلام
بله اما واقعا آدرس سایت را نمیشه فارسی نوشت!
ما از کارگزینی شبکه نامه گرفتیم و رفتیم و زدیم.

شیشه سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.sangoshishee.blogsky.com

سلام
در مورد 2: من هم با این جور افراد مواجه شدم و درک میکنم . من اینجور وقت ها در مورد کار خودم فارسی مینویسم و میگم برو تو اینترنت پیدا کن . اکثرا بلدند مرورگر رو باز کنند و اگر در بالای صفحه هم فارسی بنویسند گوگل اتومات اونا رو میبره و صفحات مورد نظر و اونا هم به کارشون میرسن
و یک سوال ، آقای دکتر ، کادر درمان برای دوز سوم باید ثبت نام کنند یا براشون به نوبت sms میاد و یا همینطوری باید خودشون مراجعه کنند ؟

سلام
بله اما واقعا آدرس سایت را نمیشه فارسی نوشت!
ما از کارگزینی شبکه نامه گرفتیم و رفتیم و زدیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد