جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

یک پست تلخ

سلام

این روزها فقط درحال بد آوردن هستم. از مسائل و موارد خیلی کوچیک گرفته تا مسائل بزرگ تر.

مثلا هنوز حقوق خرداد ماه ما پرداخت نشده و از طرف دیگه ناچار شدم به دو نفر از همکاران که اونها هم آخر ماه پول کم آورده بودن پول قرض بدم. حالا من موندم و حدود یک میلیون ته حسابم و حدود چهار میلیون قسط وام که باید تا روز یکم مرداد پرداخت کنم.

از طرف دیگه خواهر گرامی رفت پیش دکترش برای عمل دومش که CT-SCAN انجام داد و بهمون گفتند اون توده ای که باقی مونده بزرگ تر نشده ولی اون طرفی که عمل کرده دوباره عود کرده و این بار چون توده به عصب زوج دهم چسبیده قابل جراحی نیست و باید پرتو درمانی بشه.

پسر خاله گرامی که ساکن آفریقا بود یادتون هست؟ از چند ماه پیش دیدم داره پیجهای کاریابی توی کانادا را لایک میکنه و حدس زدم که خبرهایی باشه. بعد یک روز فهمیدیم راهی کانادا شدن و فعلا مهمون برادر خانمش هستن. اونجا پسر پنج ساله اش دل درد میگیره و میبرنش دکتر که چون اقامت کانادا نداشتن و هزینه درمانش خیلی زیاد می‌شده از خیرش میگذرن و با داروهای خونگی درمانش میکنن تا این که یک شب یکدفعه بدحال میشه و ناچار میشن آمبولانس خبر کنن. میبرنش بیمارستان و بعد از معاینات براش تشخیص تومور معده دادن! این هم از وضعیت پسرخاله که تازه میخواست سر و سامانی به زندگی خودش بده 

امیدوارم پست بعدی پست بهتری باشه.

بعدنوشت:

همین الان یک پیام خصوصی دریافت کردم.

از طرف عزیزی که (دست کم با اسمی که برام کامنت گذاشتن) نمیشناسمشون.

اگر کسی میتونه کمکشون کنه لطفا اعلام بفرمایند. اما با تقبل کامل مسئولیت از طرف خودشون.

این هم پیامی که گفتم:

سلام
دکتر لطفا جوابتون منفی هم بود بی جواب نذارید
به خاطر مسائلی که خودتون خوب میدونید من در حال حاضر به شدت در مضیقه هستم
هم بدهی های قبلی و هم هزینه های جاری
کسی رو سراغ دارید بتونه در قبال سفته وام بده(چون چیزی برای ضمانت ندارم و ضامنی هم ندارم فقط سفته)
به شدت همه درها به روم بسته است

نظرات 40 + ارسال نظر
ساغر پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:28 ق.ظ http://Kachab.blogsky.com

مدتهاست وبلاگ نخوندم، وقت ندارم و ذوق و تمرکز هم، امروز آمدم اینجا برای یکساعت، چقدر خوبه که هر روز می نویسید و اینهمه متصل هستید با آدم ها، متاسفم برای بدبیاری ها، و الهی اون پسر پنج ساله صددرصد سلامتیش بدست بیاره

از دیدن کامنت شما ذوق زده شدم.
شما فقط یک بار در اول آشنائی مون برام کامنت گذاشته بودین.
البته من هم هر روز نمی نویسم اما دوستان خیلی لطف دارند.
قلم شما هم عالیه و من تعجب میکنم که این قدر کم مینویسین (من هر وبلاگی را لینک نمیکنم)

وانی شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:05 ق.ظ

بعد مدتها اومدم و فکر نمی کردم مجدد باید ثبت نام کنم تا بتونم نظر بدم این پست دردناک بود و دعا می کنم برای رفع مشکل همه ی مردم و تشکر ویژه از شما که همچنان برامون می نویسید

خوش اومدین
ببخشید کجا باید ثبت نام میکردین؟ نفهمیدم
ممنونم
میگم شما قرار نیست بازدید ما رو پس بدین؟ حداقل کمی از شرمندگی ما کم بشه

نگار جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 05:16 ق.ظ

برای همه مریضها آرزوی سلامتی دارم.
امیدوارم همگیشون توان روحی و جسمی کافی داشته باشند که از این مرحله عبور کنند.
برای یک سری باید توان مالی رو هم اضافه کرد.
دنیا....

ممنون
من هم امیدوارم
بله متاسفانه

فنجون پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:44 ق.ظ http://embrasser.blogsky.com

گاهی انگار همه بد بیاری ها مثل دومینو پشت سرهم اتفاق میافته و فرصت نفس کشیدن به آدم نمیده ... من با نوشته های شما خیلی وقت ها خندیدم و شاد شدم ، از ته دل آرزو دارم این سربالایی ها هم به زودی تموم شه و دوران خوشی و آرامش شروع شه.

از لطفتون سپاسگزارم

صبا چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 05:18 ق.ظ http://gharetanhaei.blog.ir/

چقدر ناراحت کننده بود مشکلات پزشکی این پست.

امیدوارم روحیه خواهرتون خوب باشه و بتونه بره به جنگ توده و شکستش بده.
اون طفل معصوم هم بدون کمترین دردسری مشکلش درمان بشه.

ممنونم
ببخشید که باعث ناراحتی تون شدم
(اینجاست که فرق بین دو وبلاگ مشخص میشه ها!)

دوست سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام اقای دکتر. حالم گرفته بود اومدم مطالب شما را بخونم که سرحال بشم ولی متاسفانه خبرهای ناراحت کننده شنیدم. ایشالا که خواهر بزرگوارتون زودتر سلامتی شون را بدست بیارن و در مورد فرزند پسرخاله هم ایشالا خبربهبودی بشنوید. دعاگوتون هستیم

سلام
امیدوارم دل هیچ کس گرفته نباشه
ممنونم

سودا سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 05:22 ق.ظ

سلام آقای دکتر
گاهی در زندگی شرایطی پیش میاد و کارها چنان گره‌ای می‌خوره که با تدبیرهای ذهنی نمیشه هیچ راه حلی براش پیدا کرد.
برای خواهر شما و خواهر خودم و همهٔ بیماران آرزوی شفا دارم.
در هر حال باید شکر کنیم و تسلیم باشیم.
ناامیدی‌ها به پیش او نهید
تا ز درد بی‌دوا بیرون جهید
( مولانا)

سلام
دقیقا همین طوره
ممنونم
من هم برای شما و خانواده تون آرزوی بهترین ها را دارم

مهربانو دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:07 ب.ظ http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام آقای دکتر واقعا هم پست غمگینی بود امیدوارم خبرهای خوبی در راه باشه . خیلی جالبه که چند روزه یاد خواهرتون افتاده بودم و تو دلم گفتم حتما همه چیز روبه راهه که چیزی ننوشتید. برای اون بچه و مشکلات ناشی از غربت خیلی ناراحت شدم امیدوارم همه چیز به خیر بگذره . شبیه این کامنت درخواست کمک و یکی دیگه از دوستان هم گرفته بود

سلام
برای همدردی تون ممنون
من هم امیدوارم

sweet دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 05:01 ب.ظ http://sweetheart-n.blogfa.com

انشالا به زودی توی یه پست خبر بهبودی خواهرتون و اون کوچولو رو بذارید .خیلی ناراحت شدم

ممنونم خانم دکتر

زری.. دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام، از کامنتها فهمیدم خداروشکر مشکل مالی حل شده، انشاالله زودتر برامون از سلامتی هر دو عزیز مینویسید.

سلام
ممنونم
انگار واقعا منتظرن من یه چیزی بنویسم بعد پرداخت کنن

عمه اقدس الملوک یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:39 ب.ظ

خدا سلامتی بده به خواهرتون و اون کوچولو
گره از مشکلات مالی همه ما هم بازکنه

آمین

شادی یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:22 ب.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

از خوندن خبرهاتون واقعا متاسف شدم، مخصوصا برای اون پسربچه 5 ساله، امیدورام همه مشکلات و گرفتاری‌های اطرافتون رفع بشن و خبر خوبش رو بهمون بدید.
به نظرم حقوق نگرفتن کمترینش بود .

از لطفتون ممنونم
خوشبختانه هم حقوق واریز شد و هم هردو نفر همکاران بدهی شونو پس دادند

نسیم یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:30 ق.ظ

الهی که خواهرتون و بچه ی پسر خاله سلامتیشون رو زود به دست بیارن
امیدوارم روزگارتون زود تر بر وفق مراد بشه

سپاسگزارم

باران یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:54 ق.ظ http://www.withmygod.blogfa.com

سلام دکتر!
منم باران!
دلم برای نوشته هاتون تنگ شده بود.
و چقدر ناراحت شدم...
راستش منم روزای سختی رو می گذرونم امیدوارم زندگی روی خوششو به همه نشون بده و روزای بد تموم بشن...

سلام خانم دکتر!
چه عجب
خیلی خوشحالم کردین
الان میرسم خدمتتون

پگاه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:30 ب.ظ

پول نداشتن دیگه داره برای همه تبدیل به تجربه مشترک میشه
شما حقوق دوماه پیشتون رو ندادند، من یک ترم دو تا کلاس در خود دانشگاه تهران، تدریس کردم، دو ساله حقوقم رو‌ندادند.‌ دیگه از خیرش گذشتم.
دعای خیر برای خواهران و اون پسربچه...
بخش آخر راستش از همه غم انگیز تر بود. درخواست کمکی از یک ناشناس که ناشناس بودن و‌نوع پیام دادنش، باعث میشه کمتر به کمک فکر کنیم. از طرفی بنظر واقعا در مضیقه هستند.

بله متاسفانه
ببخشید من یک خواهر بیشتر ندارم!
امیدوارم مشکل ایشون هم حل بشه

یک عدد مامان شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 03:16 ب.ظ http://Kidcanser. Blogsky. Com

از دست این روزگار که درست وقتی که آدم فکر می کته همه چی داره خوب پیش میره بدترین چیز ممکنه اتفاق میوفته
برای خواهرتون آرزوی سلامتی دارم همینطور برای اون کوچولو
ایشالله دوباره زندگی روی خوشش رو بهش نشون بده

دقیقا همین طوره
با سپاس از لطف شما

نسرین* شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام
ان شاء الله که مشکلاتتون کمتر و کمتر میشه. به خصوص خواهرتون ان شاء الله که رو به بهبودی برن.

سلام خانم دکتر
از لطف شما سپاسگزارم

فاطمه صاد جمعه 31 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 11:42 ب.ظ https://hich78.blog.ir/

سلام
خیلی ناراحتم برای مشکل خواهرتون و اون کودک، جز دعا چیزی از دستم برنمیاد.
من هم از همین الان برای دوازدهم مرداد و چکاب یک سال بعد از عملم میترسم. استرس نزدیک بودن عمل بعدی رو دارم هز چند جراحم گفت که بیست سال دیگه ولی من از همین حالا استرسش رو دارم...

سلام
ممنونم
استرس برای بیست سال دیگه؟ ای بابا!

زرگانی جمعه 31 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 07:06 ب.ظ

متاسفم برای تمام این اتفاقات. امیدوارم هرچه زودتر خواهرتون سلامتی‌شون رو به دست بیارن و فرزند پسرخاله‌تون هم مشکلش خیلی جدی نباشه. زندگی همینه دیگه. همیشه یه ماجرای تازه توی آستینش داره برامون.

ممنونم
واقعا همین طوره

زهرا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 06:49 ب.ظ

متاسفم خدا به هر دو عزیزتون شفا بده

ممنونم

لیلا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 03:01 ب.ظ

خیلی ناراحت شدم دکتر جان.
آرزوی سلامتی دارم

سپاسگزارم

نیوشا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام
واقعا ناراحت شدم آقای دکتر
امیدوارم هر چه زودتر مشکل مالی حل بشه و حال خواهرتون و فرزند پسرخاله تون هم بهتر بشه و به خیر بگذره.

سلام
از لطفتون ممنونم

روشنا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام ،برای شما و خانواده محترم آرزوی صحت و سلامت دارم و هم چنین آرزوی خیر وبرکت و پول بیشتر،
بخصوص امیدوارم اون پسر کوچولو سلامتی شو بدست بیاره، هیچی تو این دنیا غم انگیزتر و تلخ تر از اتفاقات بدی که برای بچه ها بیفته نیست.

سلام خواننده گرامی
ممنونم
بله حق با شماست

مارتین پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام امیدوارم که همه موارد ختم به خیر بشه که سلامتی مهم تر از همه س. مشکل مالی هم همه درگیرن ولی دیگه برا شما کمی حاد شده دیگه

سلام
ممنونم

لیمو پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 03:19 ب.ظ http://From-m.blogsky.com

سلام
واقعا غم انگیزه که توی این شرایط کار خاصی هم از آدم برنمیاد ولی امیدوارم به زودی همین جا بخونم که حال خواهرتون و بچه ی کوچولو خوب شده و مشکلات مالی هم برطرف شده

سلام
دقیقا همین طوره
ممنون

ترانه ی باران پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 12:30 ب.ظ

حقوق خرداد رو دیروز واریز کردن آن شالله واسه شماهم به زودی واریز کنند
شما به کسی که کمک خواسته کمک کردین خدا هم به شما کمک میکنه

و ان شالله خدا سلامتی بده به خواهرتون هرچه زودتر
در مورد بچه هم ان شالله زودتر حالشون خوب بشه
خبر سلامتی شون رو بنویسین برامون ان شالله
درد خروار میاد ذره ذره می‌ره و خداروشکر که نمی‌مونه

برای ما هم همین طور
امیدوارم
ممنونم

بهار پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 09:11 ق.ظ http://searchofsmile.blog.ir

ای خدا چقدر این پست ناراحت کننده بود . متاسفم بابت اینکه اینهممه اتفاق بد یک جا افتاده . امیدوارم این روزها به خوبی و خوشی بگذرن و برن و دیگه برنگردن

سپاسگزارم
من هم امیدوارم

عاطفه پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام
خیلی ناراحت شدم
پست خیلی تلخ بود.

یا شافی
یا فتاح

سلام
سپاسگزارم

امیر حسام چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 11:23 ب.ظ https://bimoghadame.blogsky.com/

سلامغانشااله همه چیز درست میشه..

سلام
ممنون

گیسا چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 11:12 ب.ظ http://gisa12345.blogsky.com

سلام آقای دکتر
مادر بزرگم همیشه میگه: لعنت به کرمی که خودت محتاجشی !! چرا قرض دادید درحالی که خودتون به پول نیاز دارید؟
دعاهای من که برای خودم مستجاب نمیشه اما امید وارم برای بچه پسر خالتون و خواهرتون مستجاب شه....

سلام
دیگه وقتی همکار چندین ساله آدم بهش رو میزنه چکار میشه کرد؟

زهرا چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 05:05 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

سلام.
ایشالا که خدا سلامتی بده به همه ی بیماران

سلام
آمین

خواننده خاموش چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 04:39 ب.ظ

اوه :((
خیلی متاسفم. ان شاء الله که همه موارد به سلامتی و بدون مشکل حل و برطرف بشه

ممنون از لطف شما

کامبیز چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 02:10 ب.ظ

دکتر حقوق ما را ام ندادن خدا لعنت کنه اون حرامزاده هایی که بیت المال را قبضه کردن
برای چی با نسرین یک روز نو قهر کردین؟ عهههههه ما از اینجا کلیک میکردیم رو لینک میرفتیم وبلاگشون

شما هم از همکاران هستین؟
من با ایشون قهر نکردم خانم نسرین از افراد بسیار محترم وبلاگستان هستند. اما همون طور که بعضی از دوستی ها به دلایلی قطع میشه توی دنیای مجازی هم چنین اتفاقاتی میفته

پریمهر چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 01:04 ب.ظ https://parimehr.blogsky.com

سلام دکتر
ان شاالله در پستهای بعدی خبر از شفای کامل هر دو بیمار میشنویم و قسطها به موقع پرداخت میش، پسر خاله هم یه کار با درآمد بالا تو کانادا پیدا میکنه

سلام
ممنونم
آمین

منجوق چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 12:37 ب.ظ

ظاهرا بیبیاری گریبان اهالی وبلاگستان رو گرفته و شما تنها نیستنید

متاسفانه حق با شماست

دونده چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام

دعا میکنم ان شالله خدا براتون گشایش ایجاد کنه. الهی همه ی مریض ها هم شفا پیدا کنن. توکل به خدا

سلام
از لطف شما سپاسگزارم

دخترمعمولی چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.mamoolii.blogsky.com

نمیدونم چی میشه گفت.
امیدوارم از یه جایی که فکرشو نمیکنین خدا براتون برسونه.
برای خواهرتون و نوه ی خاله تونم خیلی ناراحت شدم. امیدوارم حال هر دوشون زودتر خوب بشه.
بچه ها وقتی درد میکشن، غیر از خودشون، برای پدر و مادرشونم خیلی سخته.
امیدوارم همه چی به خوبی براشون پیش بره و زودتر بهبود پیدا کنن.

ممنونم
بله واقعا همین طوره

لیمو چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 08:27 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com/

سلام
واقعا آدم از سخن میمونه... حقوق اسمش روشه و حق کسیه که کار میکنه چطور انقدر راحت پرداخت نمیکنن و به تعویق میندازن؟!!
برای خواهرتون و بچه ی پسرخاله تون واقعا ناراحت شدم. امیدوارم زودتر بهبود پیدا کنن.
باز میشه این در، صبح میشه این شب دکتر :)

سلام
از لطفتون سپاسگزارم
من هم امیدوارم

Sara چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 12:45 ق.ظ http://15azar59.blogsky.com

سلام
شبیه فیلم ترسناک بود این پست
بچه بینوا
امیدوارم روند درمان خواهرتون خوب پیش بره.
چرا حقوق ندادن بهتون شاید میخوان براتون پس انداز کنن برای روز مباداتون

سلام
واقعا
ممنونم
پس انداز خیلی خوبه اما فعلا برای ما امکانش نیست

مریم سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 11:59 ب.ظ http://mabod.blogsky.com

سلام جناب دکتر
از خدا می خواهم به حق مولا علی ع ، که خواهر گلتون و پسر پسر خاله رو شفای عاجل و کامل بده الهی آمین و بیاین خبر کامل سلامتی هر دو رو بهمون بدید و خواهر حتما قوی هستند و با لطف خدا مراحل پرتو درمانی رو پشت سر می گذرانند ،و ان شالله حقوق های عقب افتاده رو پرداخت کنند و دیگه از این به بعد به موقع حقوق ها رو واریز کنند تا شما هم بتونید به موقع قسط وام ها رو بپردازید الهی آمین

سلام
از لطف شما سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد