جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (126)

پیش نوشت:

سلام

مدت ها از زمان شروع نوشتن این خاطرات میگذره. بیشتر دوستانی که از این وبلاگ بازدید کردن بهشون و به من لطف داشتن و بعضی هم خوششون نیومده.

تا به حال چند نفر اومدن و گفتن که این خاطرات تمسخر بیمارانه و من هربار قبول نمی کردم. تا این که برای اولین بار کامنت منطقی و بدون ناسزا و ... یکی از دوستان خوب مجازی توی این پست بهم نشون داد که ممکنه من تا به حال اشتباه کرده باشم و بعضی از این خاطرات واقعا باعث تمسخر بعضی از بیماران شده باشه.

پس از این به بعد ممکنه بعضی از خاطراتو که اونهارو تمسخر به بیماران تشخیص میدم ننویسم.

باز هم از خانم الهه برای نوشتن اون کامنت ممنونم.

واما خاطرات این بار:

۱. فشار پیرزنه رو گرفتم و گفتم: فشارتون یازدهه. گفت: خوبه؟ پیرزن دیگه ای که همراهش بود گفت: یازده فشار دخترهای بیست ساله است پس بده؟!

۲. یه بچه رو آوردند و گفتند: چندروزه که از بینیش خون میاد. گفتم: خونریزیش زیاده؟ پدرش گفت: نه در حد معمولی!

۳. خانمه گفت: برام آزمایش بنویس. گفتم: چه آزمایشی؟ گفت: هر آزمایشی اینجا هست برام بنویس به جز آزمایش ادرار!

۴. خانمه گفت: من تازه فهمیدم که حامله ام. مدتی هم بود که این قرصهارو میخوردم طوری نیست؟ مادرش که همراهش بود گفت: نه مشکلی نداره نمیدونستی که حامله ای!!

۵. مرده گفت: دیروز سر کار نرفتم یه استعلاجی برام مینویسین؟ گفتم: آخه بنویسم به چه علت؟ گفت: یه چیزی بنویس که ازش سردرنیارن مثلا بنویس به علت CRG!

۶. به پیرزنه گفتم: آمپول می زنین براتون بنویسم؟ گفت: اگه فقط یه آمپول مینویسی بنویس. چون اگه رفتم بیرون دیگه جرات نمی کنم برای آمپول بیام!

۷. گلو مرده رو نگاه کردم و گفتم: عفونت ندارین فقط حساسیته. گفت: خودم هم از رنگ زبونم میفهمم که عفونته یا حساسیته!

۸. (۱۴+) خانمه گفت: مدتیه خونریزی زیاد دارم برام یه سونوگرافی از رحم بنویس. نوشتم. گفت: میشه از کلیه هم بنویسین؟ میترسم از اونجا باشه. گفتم: بعیده اما باشه می نویسم. گفت: از کبد نمیخواد؟!

۹. مرده گفت: من به پنی سیلین و همه آمپول های دیگه ای که با پ شروع میشن حساسیت دارم!

۱۰. به مرده گفتم: بفرمائین. خانمش که همراهش بود گفت: ایشون وکیلند و الان سرما خورده اند!

۱۱. برای خانمه آزمایش نوشتم. گفت: شما همیشه اینجائین یا شغلتون عوض میشه؟!

۱۲. خانم مسئول تزریقات اومد و گفت: برنامه شیفت این ماه پزشکان اومده؟ گفتم: نه چطور؟ گفت: آخه مدتیه ما هم برنامه مونو براساس شیفت های شما مینویسیم. برای هرنفر چند شیفت با پزشک هائی که آمپول مینویسن و چند شیفت با اونهائی که نمینویسن!

پ.ن۱: از اول امسال هربار که یه پست مینویسم چند ساعت بعد با خودم میگم: ای وای باز یادم رفت!! پس با تاخیر روز بهورز (۱۹ فروردین) روز دندان پزشک (۲۳ فروردین) روز علوم آزمایشگاهی (۳۰ فروردین)  روز زن (۳۱ فروردین) روز بهداشت حرفه ای (۹ اردیبهشت) روز کارگر (۱۱ اردیبهشت) روز معلم (۱۲ اردیبهشت) و روز ماما (۱۵ اردیبهشت) رو تبریک میگم. روزی رو که یادم نرفت؟!

پ.ن۲: (۱۴+) کسی میدونه چرا چند هفته است شصتاد نفر دارن با سرچ عبارت (با عرض پوزش) «خوا.بیدن رو.ی زن» به وبلاگ من میان؟!

پ.ن۳: چند شب پیش جائی مهمان بودیم. عماد کتاب تعبیر خوابو از روی طاقچه برداشت و چند دقیقه ای ورق زد و بهم گفت: چرا خوابی که من دیدم توی این کتاب نیست؟ گفتم: مگه چه خوابی دیدی؟ گفت: خواب دیدم اسپایدرمن و بتمن اومدند خونه مون!

نظرات 59 + ارسال نظر
drSEP پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.pezeshkejavan.blogfa.com

خانم تزریقاتی خیلی باحال بود.
اینا تقصیر خودتونه، من تا حالا دکتر رفتم، جدا سوالای سختی می پرسند، آخه مگه مریض اناتومی پاس کرده که بگه دقیقا کجای دلش درد میکنه؟ یا اینکه چه قدر؟ یامثلا حالت تهوع داره یا نه کم یا زیاد.یا خلطش رنگی هس یا نه من اصلا نمیدونم منظور دکتر از این خلطه چی بود بعدم آدم میترسه کم وزیاد بگه دکتره هم ی دفعه دارو زیادی و اشتباهی بده! من که دکتر میرم این طوریم آخرم معلوم نیس حال مارو درک کرد یا نه!
2.متشکرم .با این خاطراتتون به شغل آینده خوشبین شدم. آخه همش میگن شما در آینده با مریص ومرگ ودرد و مرص سر وکار دارین . اما خاطرات شما به نطر میاد به اندازه کافی خنده خون آدم رو تامین میکنه.وای چه طولانی نوشتم! ( دانشجوی پزشکی ام )

ممنون
دیگه دارین بی انصافی می کنین آخه این که آدم حالت تهوع داره یا نه چه ربطی به پاس کردن یا نکردن آناتومی داره؟
خواهش میشود. توی هر موقعیتی هم غم هست و هم شادی. مهم اینه که ما کدوم بخشو ببینیم

ادرینا یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 ب.ظ

یه روز از تو مغازه اومدم بیرون یه موتوری با چاقو زد زیره چشمم رفتم بیمارستان یه پسره جوون جاتون خالی انقدر مسخرم کرد که قیافه شو چیه میترسی مگه میخوام چیکار کنم چهار تا بخیه است دیگه بعد میگه ورزش کاری میگم چطور میگه اخه پاهات سفتن خجالتم نمیکشه پاهایه منو از کجا دیدی حقش نبود بزنم تو دهنش؟

چرا حقش بوده
بی شعوری بی شعوریه حالا از طرف هرکسی که میخواد باشه

مهران یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ق.ظ http://daneshjoyepezeshki.mihanblog.com

به اون مورد ۹ که به امپولای پ دار حساسیت داره یه بیست میلیگرم پتدین میدادین از این به بعد میومد میگفت امپول پ میخوام مشتری دائم میشد
به مورد یازده هم میفرمودین پ ن پ الان روتیشن پزشکی هستم ماه بعد میرم گل ارایی
اون پ ن ۲ رو دیدم فکم افتاد

دائم که چه عرض کنم یه چیزی اون ورتر
گل آرائی
حق دارین

ف م شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام
اتفاقا من هم وقتی نظرات رو می خوندم, میدیدم شده من هم گاهی همینقدر پیش پزشکا سوتی بدم.
من بچه تهرانم, مهندسی خوندم, الان هم دارم دکتری می خونم. واقعا از پیرمرد و پیرزن روستایی چه توقعی هست؟
من هم گاهی ناراحت میشدم و می گفتم لابد پزشکم بعدا مسخره م می کنه,
خوشحالم که کمی دیدتون عوض شد.

سلام
ممنون از نظرتون
من هیچ وقت قصد توهین نداشتم باور کنین

دکتر پرتقالی شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:44 ب.ظ http://dr-orange.blogfa.com

ای چقدر روز برای تبریک داریم من تازه با خوندن این پست یاد دوستای دندانپزشکم و ماما و بهورز و علوم ازمایشگاه و ... افتادم . دکتر یه ماه زودتر این پست رو می ذاشتی کاش

اگه یه ماه پیش بود که یادم نرفته بود خو!

صدای قلم2 شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ب.ظ http://sedayeghalam2.blogfa.com

سلام دکتر
بیا به بالینم که به روزم

سلام
مزاحم میشم

میتینگ انلاین شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:48 ق.ظ http://meetingonline0.blogfa.com/

سلام
برادر این پی نوشتت منو ترکوند.

سلام
کدومشون خواهر؟!

پونی شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:41 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com

هفته آموزش و هفته آمرزش و هفته آزمایش و
هفته آم.. زش و وفات شهادت گونه و شهادت وفات گونه یادتون رفت !

جالبه که همه روزها دارن یکی یکی تبدیل به هفته میشن

ندنیک جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:49 ب.ظ http://blue-sky.persianblog.ir

اقا ی کتاب تعبیر خواب جدید بنویسید واسه عماد

با این جمله ک شما بیماران را مسخره می کنید مخالفم
البته بعضی موارد نادر شاید به نظرم عادی میومد و خنده دار نبود امادر کل شما دارید خاطراتتان را می نویسید. این همه جک ترک و لر و مشهدی و شمالی اصفهانی شیرازی میخونیم و می فرستیم و می خندیم شما هم دارید طنزهای مربوط به یک قشر از جامعه را می گید که شاید هم طنز تلخ بشه بهش گفت. اما با حذفش مخالفم. چون ی جور شناخت از یک طبقه اجتماع هست

خودم که عرضه نوشتنشو ندارم باید بدم براش بنویسن
ممنون از لطفتون

شلیل جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:45 ب.ظ

چه بچه ی باحالی دارید دکتر
زنده باشن

ممنون

نگین جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:22 ب.ظ http://khateratebimarestan.blogfa.com

سلام آقای دکتر.
ممنون که به وبلاگم سر زده بودین.
تازه انترنیه و هنوز عادت نکردیم و بهمون فشار میاد!!!
قربون آقا عماد برم من.
انصافا همه ی خاطرات باحال بودن.عالی.
اون قضیه ی قاشق چنگال نقره توی پست قبل هم واقعا مایه ی تاسف بود!آدم کفرش در میاد۱

سلام
خواهش
عادت میکنین!
ممنون
واقعا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:58 ب.ظ

پ ن 2 باحالللللل بود
اما نمی دونیممممممم که!!!

ممنون دوست ناشناس من!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:58 ب.ظ

5 اسفند روز مهندس !!!
همیشه شما دکترا با مهندسا مشکل دارین!!!!
هه هه

نه بابا مگه شما مهندسین؟
آخه اسم که ننوشتین

پرستار پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام آقای دکتر،‏ مورد5‏ احساس میکنم حق الناسه اگه طرف واقعابیماری نداشته،‏ وما در حوزه پزشکی سوگندنامه داریم بعدفارغ التحصیلی،‏ استاد.

سلام
ممنون از تذکر به جای شما

سپیدار پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ب.ظ

به نظر من که توهینی در نوشته های شما نبوده و صرفا اون چیزی رو که دیدید بیان کردید...همه ما در حوزه هایی ضعف اطلاعاتی داریم و متاسفانه به طور کلی هم اطلاعات عمومیمون پایینه؛ برای همین گاهی حرفهای خنده داری می زنیم و آدم به حرفهای خنده دار میخنده. البته این با تمسخر بیماری که برای مداوای چشمش اومده متفاوته؛ اون کار در محیط کار انجام شده و با بی توجهی گفته شده طوری که بیمار شنیده و بهش توهین شده. در حالیکه اینجا یه وبلاگه شخصیه و نام افراد مشخص نیست و اصلا هدف خنده و شوخیه. پس قابل مقایسه نیستند. شما از پسر و دختر خودتون هم می نویسین. پس اونم تمسخره؟ انصافا هم بعضی از بهترینها مربوط به بچه هاتون هستند. مثل همین تعبیر اسپایدرمن

ممنون از لطف شما
به هر حال باید قبول کرد که برداشت ها متفاوته

خبرنگار پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:04 ب.ظ http://ghasedake90.mihanblog.com

درگیری بین آقای وکیل و سرما منظورم بود دکتر جان

آهان از اون لحاظ

گیلاس آبی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:17 ب.ظ http://thebluecherry.blogfa.com

دکتر شصتاد نفر نمیان
همون یک نفر هست که با اون عبارت پیدا کرده
ولی عقلش نمیکشه صفحه رو ذخیره یا مارک کنه که دفعه بعد احتیاج به سرچ نباشه!!

احتمالش هست!

morteza پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:17 ب.ظ http://psoriasis2.blogfa.com

سلام
٢- دکتر جان وقتی تو هاریسون هموپتیزی ماسیو رو ٢٠٠ تا ٦٠٠ سی سی ذکر میکنه، از ایشون چه انتظاری داری؟؟
٤- ظاهرا یه لحظه حاملگی رو با روزه داری قاطی کرده
٥- والا همینجوریش هم از خط همکاران عزیز سر درنمی یاریم
٧- راست گفته بنده خدا، زبان توت فرنگی تو اسکارلت فیور

سلام
ممنونم که باز به اینجا سرزدین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 ق.ظ

خععععیلی ترسویی

ممنون از نظرتون

سوگل پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ق.ظ http://farda91.persianblog.ir

12 خیلی خیلی منطقی بود !!! حالا شما جزو کدوم دسته این ؟!

واقعا
شرمنده نمیگم!!

پندار چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ب.ظ http://neat.persianblog.ir/

ممنون

sab چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:44 ب.ظ http://sabinaaa.blogfa.com

Salam dr roozetoon ba takhir mobarakkk
Shoharesh ro moarefi kard gheire mostaghim bege age ampool tajviz konin ishoon vakilan:-)))

سلام
ممنون
احتمالا!

شاعر شنیدنی ست چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:13 ب.ظ http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

وای اینقد این خاطره ها باحالن بعضی وقتا ببخشیدا ولی هی به خودم می گم فکر کنم بعضیاشو از خودش درمیاره
لابد وکیلا یه بندی تبصره ای چیزی واسه مریضی دارن واللا!!
پ.ن2 هم بذارین جزء تواناییای ایرانیا
عمادو دوس دارم

ممنون از لطف شما اما باور کنین چیزی شو از خودم درنمیارم
احتمالا
اون که بععععله
ممنون

امیلی چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:48 ب.ظ http://dlneveshtehayeman.persianblog.ir

منظورم همین کامنتی بود که دریافت کردید...
راستی مشابه مورد 5 واسه منم پیش اومد. مریضم گواهی برای دانشگاش میخواست براش نوشتم. اومد گفت این چیه نوشتین؟ فقط تحت درمان دندانپزشکی؟
یه چیز بنویسین که دهن پر کن باشه! مثلا : فلانی مدت ...روز زیر تیغ جراحی دندانپزشکی بوده

آهان
زیر تیغ .... وای وای وای!

مژگان امینی چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

روز پدر بر شما مبارک
هر که در خواب بدیدی اسپایدرمن را از روی میز یا تخت اتاق به طرف پنجره بجهیدی و او را گزندی نرسد.
اما اگر بت من هم همراه او بدیدی از جا تکان نخورد چون پرش تا پنجره خطرناک بودندی و اسپایدرمن وبت من یک دیگر را خنثی کنندی

ممنون
این مال کدوم کتاب تعبیر خواب بود آیا؟!

پرنیان سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:30 ب.ظ


١. الهی چه روحیه ای میدن بهم
٧. اوضاع خواهر منه که وحشتناک سرفه می کنه ، میگم بریم دکتر مریضم نکنی، میگه خودم نگاه کردم گلومو تشخیص دادم حساسیته ، عفونت نکرده ، بزور رفتیم دکتر ، آقای دکتر نگاه کردن نچ نچ کردن ،٤ تا پنی سیلین نوشتن،،،،
٨. آخه بنده خدا فکر کرده مشکل از هرجا باشه ، خونریزیش از پایینه ، ( طبق قانون جاذبه)
پ.ن ٢ . برای اینکه موتور های جستجو گر بر اساس تعداد کلمه و تفکیکی سرچ می کنن ، و توی هرپست شما چند تا کلمه ی زن هست
و بالاخره اینکه روزتون مبارک
غلط املایی که نداشت؟

7. اصلش همون نچ نچشه وگرنه دارو که تاثیری نداره!
اگه به زور رو غلط حساب نکنیم خیر!

baran سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ب.ظ http://mahe-mehr.mihanblog.com

خیلیییییییییییی بانمک بودن روحم شاد شد
پ.ن 1 : چرا تبریک روز تولد من ک دنیارو متحول کردم یادتون رفت
پ.ن 2 :
پ.ن 3 :الهییییی خدا حفظشون کنه بچه های ماهی دارین خواب های منم تو کتاب تعبیر خواب نیستن البته مشکل از خوابای من و عماد نیست کتاب تعبیر خواب باید ب روز بشه!

ممنون
واااای شرمنده خب نمیدونستم چه روزیه خو!
واقعا
ممنون و مسلما!

وکیل سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام مجدد، روز پدر بر پدر عسل خانوم و عماد خان مبارک!

سلام
از لطفتون ممنون

صدای قلم2 سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:25 ق.ظ http://sedayeghalam2.blogfa.com

سلام
دکتر جون
به روزم بیا ویزیت کن

سلام
مزاحم میشم

محسن:) سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:59 ق.ظ http://azghabl.blogfa.com

سلام دکتر جان
مرسی که باعث لبخندهای ماندگار ما میشین:)
خدا برای خونواده حفظتون کنه
روزتون هم مبارک:)))

سلام
خواهش می گردد
ممنون
روز شما هم مبارک

خبرنگار سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ق.ظ http://ghasedake90.mihanblog.com

مورد 10 : ایشونو باید ارجاع میدادین به نیروی انتظامی بابت این درگیری و زد و خوردی که داشتن

کدوم درگیری آیا؟

اقای حس هفتم دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:55 ب.ظ http://seventhhess.persianblog.ir/

سلام. روز پدر مبارک. جورابها و زیرپوشهای جدید هم مبارک!
میگم دقیقا دوس داشتین مردم با جستجوی چه عبارتی به وبلاگ شما برسن که الان با این عبارت مشکل پیدا کردین؟!!!
21 اردیبهشت سالروز شکست گری کاسپاروف از کامپیوتر شرکت ای بی ام رو فراموش کردی!!

سلام ممنون نمیدونین چقدر اندازه پاهام بودن
خب یه چیزی که مایه آبروریزی نشه خو!
شما واقعا تاریخش یادتونه؟

ستوده دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:09 ب.ظ http://aletaha15.blogfa.com

ولادت علی(ع)بهانه ایست برای تبریک روز پدر .روزتان مبارک

از لطفتون ممنونم

امیلی دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:12 ب.ظ http://dlneveshtehayeman.persianblog.ir

مردم به چه چیزهایی توجه میکنند ها
بگذریم
ملت ما خودشان یک پا پزشک ند فقط یه مهر و یه میز کم دارند با چند تا " چوب بستنی" (آبسلانگ)
قبول دارید؟

منظورتون دقیقا کی بود آیا؟
واقعا

ستاره بامداد دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:21 ب.ظ http://morningstars.blogsky.com

سلام
به نظر منم بهتره اون خاطراتی که موجب تمسخر میشه رو ننویسین

سلام
ممنون از نظرتون

ققنوس دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ق.ظ

داروساز چیه آقای دکتر؟؟؟ من روز پزشک را به شما تبریک گفتم... الان نگاه کردم ۱ شهریور.. .ببخشید.
۱ شهریورتون مبارک

باران لاهیجی دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ق.ظ

If you saw a man these days , say congratulations

گفت یافت می نشود جسته ایم ما ...

دلارام دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:56 ق.ظ

وبتون رو خیلی دوست دارم
مدتی هست که خواننده ی خاموشتون بودم
موفق و تندرست باشید :)

شما لطف دارین

وکیل دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام دکتر عزیز
١٠) نکته رو نگرفتین! آخه وکلا از مریخ. اومدن و سرما نمیخورن!!!!
پ.ن: روز وکیل هم هفتم اسفنده، یادتون بمونه! وگرنه سرما میخورم!!

سلام
واقعا؟ فکر می کردم فقط مردهاشون مریخی هستند!
چشم انشاءالله

الهه یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ب.ظ

باز هم ممنون
آره واقعا من اردیبهشتیم
کامنتارو خوندم
من چقدر مخالف دارم وشما چقدر موافق
اما خوب
این خیلی خوبه که شما طرفدار منین دیگه
راستی samar عزیز بله من کامنت شما رو خوندم
اما به نظر م شما کامنتا و نظرات منو نخوندین
ببینید من توضیح دادم وګفتم شاید خیلی ها با بعضی از واژه ها و اصطلاحات پزشکی آشنا نباشن و برداشت اشتباه کنن
بله سوتی دادن با برداشت اشتباه فرق می کنه من خودم هزار به توان بی نهایت سوتی دادم و خودمم مثل شما واسه خیلی ها تعریف کردم و با هم خندیدیم
اما وقتی من نمی دونم در علم پزشکی فشار چشم وآب سیاه یک معنی رو می ده این دیګه سوتی نیست یک نوع بی اطلاعی در مورد علم پزشکیه
ویا همون خانومی رو که مثال زدم
خوب وقتی نمی دونن معنییه پرکاری و کم کاری تیروئید چی می شه خوب مسلما این هم نمی تونه سوتی باشه .

خواهش می گردد
قابل توجه samar!

عاطفه یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام آقای دکتر
من که توی این وبلاگ بی احترامی نسبت به کسی ندیدم...بعضی وقتا یه چیز رو میگید که شاید خنده داره ولی پشت این طنز یه چیز تلخه...اطلاعات عمومی کم بیسوادی
1)
5)آخرش چی نوشتید؟
10)یاد خودم افتادم دوستم پرسید نظرتون درباره ی ازدواج چیه منم گفتم والا بذار از زن داداشم که شهیددددددددبهشتیییییییدرس میخونه بپرسم!!!!

سلام
ممنون از لطفتون

LBP!
اتفاقا داداش من اخیرا از اونجا فارغ التحصیل شده!

سما یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:31 ب.ظ

چرا آقای دکتر
روز خودتون (روز مرد) رو یادتون رفت تبریک بگید.
پیشاپیش مبارک

روزهائی که گذشته بودو تبریک گفتم
ممنون

sahar یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام
خسته نباشید و مرسی.
من با خوندن این پستهاتون هیچ وقت حس نکردم که به کسی داره توهین میشه . ولی حواسمو جمع می کردم که خودم سوژه نشم...اونجا که بودم یه بار با یکی از دوستام که مریض بود رفتیم بیمارستان . دکتر که اومد معاینه کنه با لبخند بهش سلام کردم و به دوستم گفتم فکر می کنم چیزی بارش نیست. دکتر نسخه رو نوشت و به فارسی گفت من تو ایران درس خوندم.بقیه اش هم که بدون شرحه ...

سلام
ممنونم
پس تبادل دانشجو بین دوکشور حسابی برقراره
چند ماه پیش هم تبلیغ دوره تخصص چشم پزشکیو اون جا دیدم

shirin یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:53 ب.ظ

چه بچه های شیرینی دارید دلم خواست
خوش حالم که با وبلاگتون اشنا شدم

قابل شمارو ندارن!
ممنون

فاطمه یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:35 ب.ظ

4 خیلی خوب بود

ممنون

Samar یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام دکتر خسته نباشید
اول لپ اون عماد شیرین زبونو بکشید از طرف من
من نظر الهه خانم رو خوندم اگه نظر منو میخونن خواهش میکنم روش فکر کنن
من خودم وقتى جایى میرم یه حرفى میزنم که نباید میزدم یا به عبارت خودمونى جایى سوتى میدم و باعث خنده میشه ممکنه که براى خیلیا تعریف کنم و خودمم باهاشون بخندم خیلیاى دیگه هم همینطورن من فکر نمیکنم اشکالى داشته باشه اسمشم مسخره کردن نمیدونم. اون دکترى که اون برخورد رو با شما انجام داد باید همون لحظه باهاش حرف میزدین اجازه نمیدادین بهتون توهین کنه. کل این وبلاگ رو خوندم و هیچ کجاش تمسخرى ندیدم اینا خاطرات و مکالمه هاى ((جالب)) هست واقعا.
مسخره کردن اینه که یه ((عمرى)) ملت مارو مسخره کردن صدامون در نمیاد اونوقت تو جاهایى که لبخند به لبمون میاد( جداى مسخره کردن) با برداشت نادرست بقیه رو هم ازرده خاطر کنیم.

سلام
تا چند سانتی متر؟!
ممنون از نظرتون اما خواهشا این جا رو سیاسیش نکنین من از آقافیله میترسم!

بهمن یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام.من نظرات اون جلسه رو خوندم ولی نظر الهه خانمو ندیدم.بنظرم هدف شما مسخره کردن کسی نیست.چون منم مشابه این ماجراها رو دارم.ایکاش بیشتر توضییح میدادین و توضیحات اون خانمو مینوشتید.شادباشید و سرفراز

سلام
وا توی همون پست دوسه تا کامنت داشتن که!
ممنون از نظرتون

mahtab یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:28 ب.ظ http://neveshtehayemahtab.mihanblog.com

سلام!
باید تعبیر خواب ها رو آپدیت کنند.
والا ما هم هرخوابی می بینیم توش نیست!

سلام
واقعا

ماهی یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:57 ب.ظ http://tasmimekobra93.blogfa.com

سلام.خیلی حافظه خوبی دارید. این خاطرات شبیه جوک میمونه که یاد آدم نمیمونه. درهرحال موفق و موید باشید

سلام
ممنون از تعریفتون

عطیه یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:37 ق.ظ

از نظر من که خیلی جالبه. من فکر میکنم مشکل اینجاس که ما همه چیزو به خودمون و قوممون نسبت میدیم. در صورتی که 1سری از این حرفا خیلی سادس و از خود ما هم سر میزنه.
منم بچه که بودم مشکل عمادو داشتم

ممنونم
واقعا؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد