جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

من هم بلدم

سلام 

قصد داشتم ادامه خاطراتمو بنویسم اما وقتی دیدم آنی داره با شعرش قدرت نمائی میکنه میخواستم بگم که من هم بلدم! 

بود   بلبل    عاشق   زار  گلی                               صبح تا شب محو روی سنبلی 

دست شسته از همه یار و دیار                              نزد گل بُد از سحر تا  شام  تار 

مور میزد طعنه اش کای بی خرد                            عاقبت روزی زمستان می رسد 

جهد کن روزی خود انبار کن                                   اندک اندک دانه ات  بسیار  کن 

هیچ ننیوشید بلبل گفتِ اوی                                  دائما او پیش گل بنهاده روی 

نغمه ای میخواند گاهی بهر گل                               چون یکی افتاده در دریای مُل 

مست گل بُد بلبل و مدهوش بود                             با دگر نامحرمان خاموش بود 

مور در جهد غذای خویش بود                                   بلبل اندر کار قلب ریش بود 

مور دائم در پی گشت و گذار                                  بلبل افسرده گل را در کنار 

چون زمستان شد هوا گردید سرد                           برگ گل از سوز و سرما گشت زرد 

هر چه سنبل بیشتر پژمرده شد                             آن هَزارش بیشتر افسرده شد  

حال گل گردید کم کم بس نزار                                 پیش چشم عندلیب بی قرار 

چون که گل از شاخه خود شد جدا                          ناله بلبل رسیدش تا خدا 

خویش را بر خاک سرد افکند زود                             چون خدنگی کز کمان افتاده بود 

تا که آن سنبل نیفتد بر زمین                                 بین چه کرد آن عاشق زار و حزین 

با دو چنگال ضعیف و ناتوان                                    سنبلش بگرفت او در آسمان 

تا نیفتد گُل به روی خاک و سنگ                            پر زِگِل کرد آن پر و بال قشنگ 

مور گفت با طعنه آخر چند بار                                 گفتمت تا دست از عشقت بدار 

خود نمودی بهر این سنبل فدا                                 هیچ داری عقل از بهر خدا 

می نمودی گر دو صد دانه تو جمع                            می نَبُد لازم که برسوزی چو شمع

 حال دیگر نوبت جشن من است                              میبرم تو پیش یاران مست مست 

هر کسی غافل ز قوت جان شود                              عاقبت او طعمه موران شود 

داد پاسخ بلبلش کای بی خرد                                درد عشقش جان من را می درد 

چون که گل مُرد و ز پیشم دور شد                           جان من هم لاجرم ناسور شد 

خواهشم این است بعد از جشنتان                          بعد از آن که ماند از من استخوان 

استخوانها جملگی جمع آورید                                  نزد سنبل نزد سنبل آورید 

هر دوی ما را به خاک اندر کنید                                 چند لحظه را به یادم سر کنید 

این بگفت و قلب او پر درد شد                                   کرد آهی بعد از آن او سرد شد 

لطفا سری هم به ادامه مطلب بزنید

۱.خودمونیم میدونم که بیشتر «ماعر»م تا «شاعر» اما میخواستم من هم جلو آنی خودی نشون بدم! 

۲.قرار بود این هفته اولین مطلبم در نشریه «سپید» چاپ بشه اما چون اسمی رو که  میخواستم مطالبم با اون چاپ بشه دیر براشون ایمیل کرده بودم موکول شد به هفته آینده ضمن اینکه خانم دکتر «خ» از مسئولین این نشریه گفت که متاسفانه شماره «دکتر سارا» از گوشیش پاک شده. 

اگر ایشان در حال خواندن این مطلب هستند لطفا مجددا با ایشان تماس بگیرند 

۳.دو جمله حکیمانه یادم اومده که دلم نیومد نخونیدشون: 

اون پیرزنه که توی بخش روانپزشکی بود و پسرشو قبول نداشت یادتونه؟ او در پایان صحبتی که باهاش داشتم یه جمله حکیمانه گفت که اگه همونجا مینوشتمش مطمئنا جالب تر بود اما حالا هم خالی از لطف نیست: 

من هنوز موندم که این زن و شوهر که خودشونو پسر و عروس من میدونن چطور عکس خودشونو کردن توی همه عکسهای خانوادگی ما!! 

جمله دیگه از دیگر جملات حکیمانه دکتر «م» (همون پزشک اهل یزد)ه: 

«هماچوری» یعنی توی خون «چوری» پیدا شده! دیگه معنی «هموفیلی» رو خودتون پیدا کنید!! 

اگه هم نمیدونید «چوری» چیه باید بگم در بعضی مناطق به جوجه مرغ گفته میشه! 

۴.انشاءالله ادامه خاطرات در پست بعد 

ضمن اینکه لطفا اشکالات شعریمو هم بگین میدونم که (بخصوص در بیتهای آخرش) پر از اشکاله!

نظرات 45 + ارسال نظر
تیچرجان سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:47 ب.ظ

معر نبود ... ولی فرشته یه دونه س

برای شما و ایشون آرزوی موفقیت و پیروزی دارم

تیچرجان سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:49 ق.ظ

پزشکی و شعر ! احسنت !!!!یه خانم دکتر روانپزشک می شناسم حسابی طبع ادبی داره ...‌جسارتا" در زمینه طبع ادبی عمررررا" شما بهشون نمی رسین منم که ادبیات خوندم هزارسال نوری از فرشته دورم !

چرا جسارتا؟
من که دارم میگم معر!

دخترمهربون سرزمین احساس پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ

منظورم این بود یه حرف نون زیاد نوشتید

زیاد ننوشتم
ننیوشید یعنی نشنید دیگه

دخترمهربون سرزمین احساس چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

بله بله پزشک شاعر حتی
ببخشید اونوقت بیت 5مصرع ننیوشید یعنی چی آیا؟؟؟

ما اینیم دیگه
نیوشیدن به معنی شنیدنه

وبلاگ مهندسی پزشکی - معرفی یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.medicblog.blogfa.com

سلام
لینک کنید تا بدینوسیله امکان دسترسی عده بیشتری از علاقه مندان مهندسی پزشکی به
www.MedicBlog.blogfa.com
فراهم آید.

اگه خدا بخواد یه روز بعدازظهر!

مانگیسو پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام دوست!
نمی دونم چطور شد این شعرو اینجا آوردی
اما کلا یه داستان خیلی قشنگ رو که تو کودکی من ریشه داشت کن فیکون کردی. راستش من همیشه تو اون داستان با وجود اینکه می دونستم منطقا حق با مورچه است اما دلم برای بلبل خیلی می سوخت. حالا می فهمم این سوختن و ساختن از کجا سر در آورد. بعد از سالیان سال تو شعر شما و وبلاگ شما! به قول یکی از اساتید قدیمی که خدایش بیامرزد
خوشمان آمد. استعدادکی داری.

سلام
یک نظر تکراری
فقط یه بار بی اسم و یه بار با اسم
به هر حال ممنون

یک دانشجوی پزشکی شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:57 ب.ظ

خصوصی همچنین!

حق با شماست
شما درست حدس زدید :دی

یک دانشجوی پزشکی شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:34 ب.ظ

خصوصی

پدر شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ

خصوصی:
می بینم که دکتر خالقی اینجا رو هم پیدا کرده...!

آهان
حالا این خصوصی بود مثلا؟!!

یک دانشجوی پزشکی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

خدا کنه یعنی چی؟من که قسم خوردم.بمیرم اگر بخوام دروغی بگم!!حالا یک پیشنهاد دادیما باید تا آخر عمر در موردش توضیح بدم!

میگم بهتر نیست این بحثو تمومش کنیم؟ خواهر من پیشنهادات شما کاملا منطقی بود اما من گفتم چون این شعر دستپخت خودمه اینجا عوضش نمیکنم تا بقیه دوستان هم نظرشونو بگن والسلام نامه تمام!

سارای جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:16 ب.ظ http://zeddehaal.persianblog.ir

حول شدم اسمم یادم رفت..شوما در نوشابه ها رو بشمار..!

به قول کلاه قرمزی اکشال نداره
یک ... دو ... سه ....

[ بدون نام ] جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ب.ظ

بابا دکی جان ایول داری!..خیلی باحال بود...
میگم یه کاری کن..بیا کنار مطب یه تابلو بزن شعر درمانی!..ماشالا استعداد شکوفه ای داری ها!
والا..هم درامد داره هم شوما فک کنم پله های ترقی رو هوارتا هوارتا با آسانسور بری بالا!

بشمار ببین چندتا در نوشابعه واست باز کردم!

این هم میشه! ممنون از راهنماییتون حالا من این همه نوشابه باز کرده رو چکار کنم حالا گازشون می پره!

یک دانشجوی پزشکی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ب.ظ

فکر می کنم بهتر هست یک توضیحی بدم.آقای دکتر من اصلا منظور خاصی نداشتم وبرداشت خاصی هم نکردم.شما اون آخر نوشته بودین اگر فکر می کنین اشتباهی در شعر هست بگین من هم فقط دو کلمه که گفتم شاید به بهتر شدن شعر کمک کنه گفتم.راستش من اگر از جواب شما تعجب کردم دلیل بر این نبود که شما خدای نکرده به من حرف تویهن آمیزی زده باشین ویا یک همچنین چیزی برای این بود که فکر کردم شاید من دخالت کردم وکار من درست نبود برای همین چون فکر کردم یک جورایی دخالت کردم ازتون عذرخواهی کردم همین!

ممنون از توضیحتون

راوی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ب.ظ http://ravi-sepide.blogfa.com

سلام دوست عزیز...
ممنون از راهنماییت بابت همون حرفه ه ه ه ه ه
شعر قشنگی نوشتین.
خوشحال می شم به من سر بزنید.

میرسیم خدمتتون

baran جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.banooyemordad.persianblog.ir/

man nemidoonam chera in do esm hey tekraar mishe vali vaseie man hamine khob chikaar konam. man be klhoda bi taghsiram az babam bepors :D

خدا رو شکر یکی دیگه به لاتین نویس های ما اضافه شد!

یک دانشجوی پزشکی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ

بخدا من برداشتی نکردم.نمی دونم در مورد چی صحبت می کنین؟؟!!برداشت بد چیه؟؟!!!!

خدا کنه

زبل خان جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ب.ظ

با یزدی ها درست صحبت کن..من یزدیمااااا

یادم نمیاد توهینی به هیچ فرد یا گروهی کرده باشم

زبل خان جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ب.ظ http://puli.vov.ir/

مثل اینکه بحث داغ رو کم کنیه...

امید که به درگیری جدیدی منجر نشود!

یک دانشجوی پزشکی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ق.ظ

خصوصی

شرمنده الآن سر شیفتم و موبایل هم سایت اکسین ادزو باز نمیکنه نمیدونم چرا؟ انشاءالله فردا میخونمش

آتیش پاره جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:38 ق.ظ

به به به به حافظا!!
ای ول به خودم با چه خانواده ی هنرمندی وصلت کردم!!!
دکتر حیفه این استعداده چرا یه دیوانی چیزی چاپ نمیکنی؟!

حالا کجاشو دیدی؟ ما از این هنرها زیاد داریم

[ بدون نام ] جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام دوست!
نمی دونم چطور شد این شعرو اینجا آوردی
اما کلا یه داستان خیلی قشنگ رو که تو کودکی من ریشه داشت کن فیکون کردی. راستش من همیشه تو اون داستان با وجود اینکه می دونستم منطقا حق با مورچه است اما دلم برای بلبل خیلی می سوخت. حالا می فهمم این سوختن و ساختن از کجا سر در آورد. بعد از سالیان سال تو شعر شما و وبلاگ شما! به قول یکی از اساتید قدیمی که خدایش بیامرزد
خوشمان آمد. استعدادکی داری.

شما هم که اسمتو ننوشتی که!

قهوه ای جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ق.ظ

ای بسوزه پدر عاشقی....
چقدر هوا سرد شده. فکر کنم شهر شما خیلی خیلی سرد شده نه؟
راستی بین خودمون باشه،رفتم یه وبلاگ درست کردم،اما هر وقت رفتم که پست بذارم نمیدونم چرا نطقم کور میشد!منم حذفش کردم!!
چقدر جای سارا خالیه

کاش حذفش نمیکردی
به موقعش نطق مبارک تشریف فرما میشدند
در مورد دکتر سارا کاملا با شما موافقم
دیگه حتی جواب ایمیلهای منو هم نمیده امیدوارم دست کم قبول بشه

سارا از ژوژمان جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.judgment89.wordpress.com

لذت بردیم
قلمتان مستدام !
ما کی باشیم که بخوایم اشکال شعر شما رو پیدا کنیم . هر چند که استقبال شما رو از نظر خانم دانشجوی پزشکی مشاهده فرمودیم و عمرا به خودمان جرات بدهیم اشکال وارد کنیم!
فقط یه چیز آخرش بلبله سرد شد یعنی مرد ؟
نتیجه گیری:عشق یعنی فداکاری و از خودگذشتگی در راه معشوق! ها ها چقد به خودم زحمت دادم

مگه من به خانم دانشجوی پزشکی چی گفتم؟

یک دانشجوی پزشکی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ق.ظ

خصوصی!

بالاخره وزیر شدن این چیزها رو هم داره دیگه!
راستی چون پاسخ من به نظر قبلی شما برای بعضیها شبهه ایجاد کرده بود طور دیگه ای نوشتمش
ضمنا اگه منظورتون ماجرای دکتر ش باشه که ظاهرا چاپیده شده توی همین وبلاگ هست با نام روزی که فاجعه آمد اما بقیه مطالبو هنوز توی وبلاگ ننوشتم!

متاستاز پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ب.ظ http://darusaze59.blogfa.com/

سلام
یک مطلب (داستان دکتر ش )از شما این در هفته در سپید با نام محفوظ چاپ شده بود!!

جدی میفرمائین؟
قرارمون این نبود!

قهوه ای پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ب.ظ

جدا من که نوفهمیدم شعر خودته!تا آخرش خوندم و همش منتظر بیت( جیک جیک مستونت بود...)
بودم!
خوب بود آخرش رو مثل سریال های آبکی تلویزیون ضرغامی تموم میکردی،نیروی انتظامی وارد کار میشد و موره بلبله رو میگرفت و با هم دونه ها رو میخوردن و همه خوانندگان متنبه میشدن در عین حال همه چی به خیر و خوشی تموم میشد!
چه مور بیشعوری بوده که بجای اینکه دونه هاشو بخوره خواسته اون بدبخت رو بخوره.
میتونی یه کتاب چاپ کنی بنام دیوان ربولی حسن!
گذشته از شوخی استعداد شعر داری حسن جان.

ممنون از نظر مثبتتون!

سمیرا پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ http://rangarang2.blogfa.com

یه چیز دیگه شما که دستتون به قلم میره استدعا دارم یه شعر درباره ی ریاضی بگین

تو که از من انتظار نداری درباره چیزی شعر بگم که ازش متنفرم؟!

سمیرا پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:56 ب.ظ http://rangarang2.blogfa.com

نکنه خودتون هم یزدی هستین ما خبر نداریم؟
دوم اینکه مستقیض دیگه چیه؟؟من که تا به حال نشنیده بودم

دیگه همه عالم و آدم میدونن من کجائیم که!!
درک معنی اون جمله رو هم بگذارید به حساب اطلاعات عمومی
من گفتم مستقیض؟
اگه گفتم اشتباه گفتم میخواستم بگم مستفیض ببخشید

باران پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:25 ب.ظ http://baranbanoo.persianblog.ir

عجب شعر طولانی ای...دیوان قصائدتان کی چاپ می شود استاد؟

از جمله حکیمانه آن بیمار بسی خوشمان آمد.

من که گشتم یه کوتاهشو پیدا کردم!!
من هم همینطور!

یک دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ب.ظ

من فقط بخاطر اون جمله آخر عرض کردم وگرنه من که تو کار اساتید دخالت نمی کنم

خواهش می شود
استادی از خودتونه!

یک دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ

اصلا تقصیر منه اینقدر با دقت خوندم!من که نگفتم بذارین من عرض کردم اینطوری بهتر هست!همین!
تازه این جمله خودتون هست!
ضمن اینکه لطفا اشکالات شعریمو هم بگین میدونم که (بخصوص در بیتهای آخرش) پر از اشکاله!

من دیگه از شعری ایراد نمی گیرم!

ای بابا
من که گفتم حق با شماست!
دیگه از چی دلخورین؟

رضا محمدزاده پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.rezamohamadzade.blogfa.com

سلام
مثنوی فوق بر وزن فاعلاتن سروده شده . استفاده از وازه های قدیمی اونو از شعرهای امروزی دور می کنه . ولی استفاده بجا چون شعر برای اندرز سروده شده در قالب فوق اونو زیبا کرده
.
دوست عزیزم غرض از سر نزدن من وبلاگ زیبائی آنی یک دلیل بیشتر نداشت و اون هم جراحی کوچیکی بود که کرده بودم البته رو من جراحی شده بود والا خدای نکرده زبانم لال ما از این بی ادبی ها هیهات من الزله

سلام
ممنون از نظرات کارشناسانه شما
اما یادم نمیاد پرسیده باشم که چرا به آنی سرنزدین!

خاله آذر پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ق.ظ http://www.khaleazar.blogfa.com

والا من که اصلا روحمم خبر نداشته ،و یه مطلب ازم تو نشریه سپید چاپ شده!!
کم کم احساس میکنم به جرگه طوطیان شکر شکر شیرین گفتار پیوستم!!!

جدی میگین؟
خوب یه تماس باهاشون میگرفتین
مطمئنین یه نفر دیگه مطالبتونو ندزدیده بهشون بفروشه؟!

girl69 چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ب.ظ http://naughtydentist.blogfa.com

salam.ghazie chie?shomam shaerid???roo nakarde boodin.
cheghad khob sher migid,fekresham nemikardam ke ahle in kara bashid.

الا بنگر به سمت راست کیبورد
ز بس گفتم زبانم مو درآورد
بنه انگشت هم بر «شیفت» هم «آلت»
ببین راحت زبان فارسی آورد!!

یکی مثل خودم چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام
این شعر خودتون بود.اصلا بهتون نمیاداوحشتناک زیاد خوب بود.حالا سوادم به ایراد گیری نمیکشه.
هموفیلی ...وای چقدر خندیدم

ممنون خواهر زن مهربان
این که چیزی نیست ما از هر سو.... یعنی از هر انگشتمون یه هنر میریزه!

زندگی جاریست... چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com

این کامنت جهت رساندن تعداد کامنتهای این ژست به عدد ۱۰ می باشد و ارزش دیگری ندارد!

باز هم که نوشتی ژست!!!

زندگی جاریست... چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com

ژست = پست

فهمیدم بابا
به جای پ سمت چپ سمت راستو زدی!

زندگی جاریست... چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com

سلام
عالی بود. واقعا زن و شوهر بااحساس به شما میگویند. چقدر طبع ظریفی دارید.
میگما معلومه عشق خانوم آنی بدجور روتون اثر گذاشته بود ها !
هنوز این شماره بدستم نرسیده یعنی هنوز ژست نیاوردتش. خوب شد گفتین وگرنه کلی زیروروش میکردم تا ببینم با چه اسمی مطلب شما رو گذاشتن !

شما لطف دارین
آی گفتی آی ....
کم مونده بود سر بگذارم به کوه و بیابون!

متین بانو چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ب.ظ http://dandanpezeshke-matin.blogfa.com

سلام.
شعر خودتوونه..؟ پس چرا اینقدر آهنگ و وزن و ایناش آشنا میزنه..؟! ببخشید شما احیانا با حافظ و سعدی و برو بچزشون فامیل نیستین...؟!!!

سلام
ممنون از حضورتون
تا حالا تشریف نیاورده بودین یا نظر نمیگذاشتین؟
طبیعیه که آشنا میزنه
وزنشو از مثنوی تقلید کردم
داستانش هم که برداشت آزاد (!) از داستان «جیک جیک مستونت بود ...» میباشد
ضمنا شاعرهائی که گفتین اشعار منو دزدیدن حیف که اون موقع به دنیا نیومده بودم جلوشون رو بگیرم!
منو هم لینک کردین؟
شرمنده میفرمائین شاید در آینده نزدیک مقابله به مثل نمودیم

یک دانشجوی پزشکی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ

بیت 10 مصرع دوم رو هم گردید بنویسین قشنگ تره!
بیت 12 مصرع دوم اینطوری بنویسین بهتره
پیش چشم عندلیب شد بی قرار
یک شد اضافه کنین

بقیش رو خوندم ایرادی نداره خداییش خیلی قشنگ می گین باید بیام کلاس!آفرین

فکر کنم حق با شما باشه
اما چون دستپخت خودمه اجازه بدین فعلا همینطوری بمونه
شرمنده! (چون این پاسخ برای بعضیها شبهه ایجاد کرده بود طور دیگه ای نوشتمش)

یک دانشجوی پزشکی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ب.ظ

از خودتون بود؟؟؟؟!!!!آیکون یک دانشجوی ÷زشکی بهت زده!!!
ولی جدی به شما نمیاد احساساتی بودن و.........
در این دلتنگی ما دست کم غافلگیری جالبی بود!

ای بابا این طور که شما میگین هیچی به ما نمیاد که!!
حالا چرا دلتنگی؟

رضا مدهنی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ http://madhani.blogfa.com/

ما که این توانمندی را باورداشتیم چه نیازی به اثبات بود (هزینه پاچه خواری: اگه رئیس شبکه شدی یه ردیف استخدامی هم برای ما جور کن )

شما مگه توی تامین اجتماعی استخدام نبودید؟!

رها چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ http://rahaarad.persianblog.ir

این بخش روان پزشکی هم خاطره های جالبی داره ها

حق با شماست
انشاءالله در سالهای آینده قسمت شما هم بشود (منظورم به عنوان پزشکه نه بیمار!)

سمیرا چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ب.ظ http://rangarang2.blogfa.com

این پزشک یزدی رو به ما هم معرفی کنید استفاده ببریم
من فقط فک می کردم یزدیا به جوجه میگن چوری
لطفا از اقای دکتر که همشهری ما هستن بپرسین تا به حال بوز پس ملشون رو گزیده(تلفظ:bouz pase moleshoon ro gazideh?)

من که جرات ندارم ازش بپرسم اما فکر کنم با بوی سیگاری که او میده زنبور که هیچ پشه هم سراغش نمیره!! (حال کردی؟)

شهاب حسینی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

سلام
دکتر جون !
خیلی قشنگ بود ، باور کن ، البته من از شعر وشاعری سر در نمی آورم ، اما موضوع قشنگی بود و تا آخرش که میخواندم ، فکر میکردم از جایی نوشتی !
در ضمن اگر بین همسران اختلافی بوجود نمی آید باید بگویم شعر شما چون با سبکی متفاوت از خانم همسر است ، به نظر من جالب تر بود !
با معذرت از پیشگاه سرکار خانم آنی !!!!!!!!

ممنون دوست من
اگر هم اختلافی به وجود بیاید کفشهای پاشنه بلند آنرا حل خواهند کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد