جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۵۱)

نظرات 1 + ارسال نظر
medstudent87 جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام من دانشجوی پزشکی هستم و خیلیم به وبلاگ شما علاقه مندم معمولا از گوگل ریدر مطالب میخونم و به دوستام هم این وبلاگ معرفی کردم اتفاقا اونا هم خیلی این وبلاگ دوست دارن خاطرات جالبی مینویسید نمی دونم چرا بعضیا اونارو توهین و تمسخر تلقی کردن آخه خیلیاشون بین مردم مشترکن مثلا خیلیا اسم داروها اشتباه میگن، یا به جای این که مشکلشون بگن دستور میدن! فلان دارو میخوام یا خیلی از مادربزرگ پدربزرگا داروهارو با رنگشون میشناسن و خیلی موارد دیگه
به هر حال براتون آرزوی موفقیت میکنم

سلام
خوشوقتم
ممنون از لطفی که به من دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد