جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

.

سلام 

چند هفته پیش وقتی تعداد کامنتهای خوانندگانی که معتقد بودند من با نوشتن خاطراتم به بیماران توهین میکنم به میزان بی سابقه ای بالا رفت هیچوقت فکر نمیکردم به زودی قراره چنین توفانی به راه بیفته. 

نمیدونم از کی خواننده این وبلاگ هستین اما من اول اصلا دوست نداشتم که شغلمو لو بدم اما بعدا بطور تصادفی و توی یکی از کامنتهائی که گذاشتم به این مطلب اشاره کردم و همین باعث شد که مدلاگ وبلاگمو کشف کنه و به دیگران معرفی کنه. 

وقتی دستم رو شد (!) تصمیم گرفتم خاطراتمو بنویسم. پس به صورت درهم شروع کردم. هم خاطرات روزها و هفته های اخیرو مینوشتم و هم خاطرات دوران دانشجوئی و بعد طرح و استخدام. 

تا اینکه مدتی پیش یکی از اهالی شهری که زمانی در اون کار میکردم و خاطراتمو مینوشتم فرمودند که من با نوشتن این خاطرات دارم فرافکنی میکنم و چند روز بعد توی کامنت بعدی دوست دیگری منو سادیسمی خطاب کردند. دو کلمه ای که هرکدوم در پزشکی معنای خاص خودشو داره و من هنوز نفهمیدم ایشون این کشفو از کدوم قسمت خاطرات من انجام دادن؟ 

چند روز بعد نفر سوم فرمودند من این وبلاگو از sms هائی که برام میاد مینویسم و از کامنت بعد بود که متاسفانه سیل انواع فحش و ناسزاهای ناجور به طرف من و این وبلاگ روانه شد به حدی که برخلاف میل باطنی خودم مجبور شدم چندتا از اونها رو حذف کنم و بعد هم کامنتهارو تائیدی کنم. 

با وجود اینکه هنوز نفهمیده بودم چه اهانتی به مردم اون شهر کردم همه پستهای وبلاگو حذف کردم و بعد از مدتی هم که بعضی از پستهارو برگردوندم پستهای مربوط به خاطرات بعد از دوران دانشجوئی رو حذف کردم تا شاید مشکلات حل بشه. 

اما متاسفانه بازهم کامنتهائی برام اومد که همچنان برای روز مبادا اونها رو ذخیره کردم تا اگه لازم شد افراد بی طرف بتونن قضاوت کنن که چه کسی به چه کسی توهین کرده؟ 

یکی از دوستان فرموده اند که از من شکایت کرده اند. من از آن روز همچنان در انتظار احضاریه دادگاه هستم تا شاید هر کسی که اشتباه میکنه از اشتباه دربیاد اما هنوز که چشممون به جمال احضاریه روشن نشده. ضمن اینکه طبق تحقیقاتی که من کردم توهین هم میتونه زندانی داشته باشه و توهینهائی به من شده که «مدارکش هم موجوده» 

با خداحافظی من، تعدادی از دوستان توصیه کردند دیگه به وبلاگ نویسی نپردازم و فقط درسمو بخونم اما بیشتر دوستان چنان محبتی به من داشتند که نتونستم این محبتو بی جواب بگذارم.  

وقتی چند هفته بعد از خداحافظی هنوز دوستان با این تعداد به این وبلاگ سر میزنند مگه میشه دیگه برنگشت؟

خلاصه که: گرچه دوستان متعلق به اون شهر خاص فرموده بودند با حذف اسم شهرشون دست از سر من برمی دارند اما من برای اطمینان از راحت شدن خیالم کل اون پستهارو حذف کردم. 

اگه دوستان اون پستهارو نخوندن شرمنده. 

اگر هم بعضی از دوستان همچنان قصد شکایت دارند که درخدمتیم. 

از این به بعد من خاطرات مربوط به شهر خودمو مینویسم امیدوارم دوستان با تمسخر مردم شهر خودم مشکلی نداشته باشند. اگر هم این نوع نوشته ها رو دوست ندارند لطف کنند و آدرس وبلاگ منو فراموش کنند چون توی این وبلاگ فقط از این نوشته ها داریم. 

پ.ن1: بهم حق بدین که تا اطلاع ثانوی برخلاف میل باطنی خودم کامنتها تائیدی باشند. 

پ.ن2: درجریان حذف پستهای وبلاگ بعضی از پستها کلا پاک شدند که به زحمت اونها رو برگردوندم اما متاسفانه کامنتهای اون پستها از بین رفتند. اون پستهارو پیش از این پست میگذارم و به خاطر کامنتها هم شرمنده 

بعدنوشت: 

دوست عزیز «من» 

اولا شرمنده که کامنتتونو تائید نکردم چون بیش از حد بی ادبانه بود 

ثانیا این نوشته ها نه هزله نه طنز و نه هیچ چیز دیگه. اینها فقط بازگوکردن اتفاقاتیه که برام رخ داده شما هم دوست دارین بخونین دوست دارین نخونین 

ثالثا برام جالبه که موردیو به عنوان مثالی برای تمسخر عنوان کردین که کوچکترین تمسخری توش نیست (دختری که قدش کوتاه بود)  اگه واقعا چنین چیزیو تمسخر میدونین بهتره یه مقدار حد تحمل خودتونو بالا ببرین 

رابعا نوشتین امیدوارین من هم روزی مورد تمسخر قرار بگیرم. اگه روزی حرف خنده داری زدم هرکدوم از دوستان که مایلند حرف منو بدون اینکه از من اسمی ببرند توی وبلاگشون بنویسند قسم میخورم که ناراحت نشم.

نظرات 45 + ارسال نظر
نشیمو سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ http://kalepook.blogsky.com

سلام. خوشالم که برگشتین.. این پیروزیه
تو خاطرات (از نظر خودم) جالب (۴۴) شماره 9 اون پسر چند سالش بود؟(تا چند سالگی با دارو بلند میشن؟)
واقعا دارو قد رو بلند تر میکنه؟ یعنی تبلیغات دروغ نیست؟!
و ی سوال دیگه ضرر ندارند دارو ها؟
شرمنده ها! پول ویزیت نداریم!!!!.
پیشاپیش ممنونم

سلام ممنون
اون پسر حدودا ۱۶ ساله بود
از نظر پزشکی قد حداکثر تا حدود ۱۸ سالگی بلند میشه البته گاهی تا حدود ۲۵ سالگی امکان کمی افزایش قد بیشتر وجود داره ولی من که نمیتونم تبلیغات بعضی شبکه ها رو باور کنم

الهه باران سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.elahebaran.blogfa.com

سلام دوست عزیز. چه کار خوبی کردین که برگشتین واقعا خوشحال شدم. خوشحال میشم بازم به من سر بزنین

سلام
شما لطف دارین
چشم

راسکلنیکف سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ق.ظ http://soir1991.blogsky.com

سلام!
راستی چرا اون یکی وبلاگتونو مدتیه اپ نکردین دکتر بجمبین عقب میمونیا..

سلام
آخه چیزی به ذهنم نمیرسه شرمنده

راسکلنیکف سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ق.ظ

سلام مثه اینکه قرار نیست اپ کنید چشممون یه صفحه خشک شدا...

سلام
شرمنده یعنی شما تا این موقع شب نشستین منتظر آپ من؟!

محمدجواد دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ http://asha73.blogfa.com

سلام دکتر جان
من یه سال دیگه باید کنکور بدم واسه همین تعطیل کردم
خوشحالم که شما اومدین
من به وبتون سر میزنم

سلام
امیدوارم موفق باشید

تاراس دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.fatemehalinezhad.mihanblog.com/

سلام بر جناب دکتر گرامی.... اینبار دیگه لازم شد از خواننده ی (تقریبا) خاموش بودنه وبلاگتون در بیام و نکته ای رو یادآور بشم....
من بین خاطرات شما هیچ بی احترامی نمی بینم... شاید آوردن اسم اون شهر درست نبوده باشه ولی شما که پاکش کرد... مسئله اینقدر مهم نبوده و نیست که بخواید پستاتون رو حذف کنید.... باید بکم مهمترین گنجینه ی یه وبلاگ نویس پستاشه بعد خواننده هاش.... هر کسی می تونه نظرش رو بگه و انتقاد کنه ولی نظر شخصی که بی احترامی میکنه اصلن ارزشه خوندن نداره....
شاد باشید...

سلام
از لطف شما ممنون
سعی میکنم از این به بعد مراعات کنم

ناهید کوچولوو دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ http://mohandes-kocholooo.tk/

اینقدر خوشحالم که برگشتید که نگو

ممنون از لطف شما

دکی جون دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ http://manodustegolam.blogfa.com

آخییییش خیالمون راحت شد داشتیم دق میکردیم
مرسیییییییی که برگشتین

ممنونم

رضا دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممم
خوشحالم که دوباره برگشتی. و کاش اون پستهای قبلی ر.و کاملا پاک نکیکردی و فقط سورد واسشون میذاشتی. سالای بعد خاطرات خوبی میشدن.
ولی همین برگشتنت هم غنیمته.
امیدوارم تو کار و زندگیت هر روز موفقتر از روز قبل باشی.
قربانت
رضا

سلام
ممنون
اونها هم هنوز کاملا حذف نشدن
توی پستهای حذف شده وبلاگ جاشون امنه
مخلصیم
ربولی

صـُـب دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ق.ظ

کامنت منم بد بود یعنی؟
به هر حال خوشحالم که برگشتین

شرمنده
میترسم از هر چیزی یه پیرهن عثمان برام علم کنن
به هرحال از لطفتون ممنون

خاطره یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

من همیشه نوشته هاتون رو می خوندم ولذت میبردم.امیدوارم همچنان به نوشتن ادامه بدید

شما لطف دارین
ممنون

محمدجواد یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ http://asha73.blogfa.com

سلام دکتر
خیلی خوشحالم که برگشتین
بیخیال دکتر اینا زیادن
امیدوارم مثل قدیم بنویسین

سلام
ممنون
چشم

سنجاقک یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام دکتر
خوشحالم که برگشتید
وبلاگتون واقعا معروف شده من چند تا ای میل از دوستانم داشتم که وبلاگ شمارو معرفی کرده بودن اگه پاکشون نکرده باشم براتون میذارم بعدا

پایدار باشید و روحیه خودتون را حفظ کنید



سلام
شما و دوستانتون به من لطف دارین
ممنون
چشم

بهداشتی یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ

به به عالی شد...
ممنون که رومونو زمین ننداختین

من هم از شما ممنونم

خیالاتی یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ http://aghushekhiyal.blogfa.com

سلام دکتر
خوشحالم که برگشتین
چه معنی داشت وقتی من تازه برگشتم شما برین
یه چیزی هم من فکر میکنم شاید تمام کامنتهایی که میگین از طرف یه شخص یا چندتاشخص باشه که قصد آزار شمارو داره!
این فکر گذری از ذهنم گذشت گفتم بگم

سلام
ممنون
این هم ممکنه
به هرحال ممنون

امید یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

dیه تجربه اینه که باید نظرهایی که بی نطق هستند و یا تهدید و یا توهین رو نخونده فرض کنی و هیچ اهمیتی بهش ندی و اینکه توی پست هات به اونا اشاره میکنی این پیروزی برای اون باباهه هست بنابراین بی محل و نادیده گرفتن نظرات بی منطق , توهین و از این قبیل بهترین کاره

چشم

دکتر قهوه ای یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ http://drqahvehi.blogfa.com

سلام.
خیلی خیلی خوشحال شدم که دیدم برگشتی.
بنظرم بهترین کارهایی رو که میشد در مقابل این مشکل انجام داد رو انجام دادی
به این میگن برخورد اصولی!!افرین.

سلام
ممنون
شما لطف دارین

×بانو! یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ق.ظ http://x-banoo.blogfa.com

سلام
خوشحالم که برگشتید
من یکی از نوشته‌هاتونو -همون که فاتحه مع الصلوات توش بود- رو لینک کرده بودم که مثل اینکه متاسفانه حذفش کردید...

سلام
ممنون
شاید وقتی آبها از آسیاب افتاد اونها رو هم با تغییر اسم شهر برگردونم

Dent یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ

salam dr!
Khosh halam k bargashtin!
Hamiiinn doroste va joz ostvari az shoma entezar nemiraft

سلام
ممنون از لطفتون
یه طوری گفتین استواری که یکی ندونه فکر میکنه چه خبره؟ :دی

changiz یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ق.ظ

Take it easy man, age gharar bashe adam be saze harki beraghse ke nemishe gole!

اون هم برای من که رقص بلد نیستم!

هانا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ

دکتر جون سلام
نمیدونم منو یادتون میاد یا نه اما انگار این چند وقتو که نبودم و نتونستم یه سر به اینجا بزنم اتفاقات عجیبی افتاده که گویا دکتر مارو ناراحت کرده به هر حال آدم که نمی تونه همه رو راضی نگه داره پس لطفا همین طوری به کارتون ادامه بدید
از دیدن دوباره وبلاگتون واقعا خوشحال شدم

سلام
شما لطف دارین
درخدمتیم

رها(من و نمی دونم) شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ

با اجازتون ثبت موقت شده!!! :|
شاید بعدهااااا خیلی بعدهااااا اومدم دوباره!!!
شما فعلا برای ما دعا کنید!!!

موفق باشید

افسون شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ


گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید
گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم!

(واسه این شعراگه توهینی توشه، لطفا بقه خواجه رو بچسبید من نقل کردم فقط!)

بی اندازه خوشحالم از برگشتتون. چشمم به این فید ریدر خشکید تا آپ کنید

مخلصیم
این کامنتو با ارفاق تائید میکنم

دیادیا بوریا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ

دکتر جان سلام

تو این مدت که نبود چه اتفاقایی افتاده که خبر نداشتم
کاملا درکتون می کنم منم خیلی از این نظرای منفی دریافت می کنم ولی این نشون می ده که وبلاگ تون تاثزگذاره
به هر حال دکتر من مشتری ژروژاقرص وبلاگتون هستم و همیشه می خونمتون
خوشحالم که دلسرد نشدید

سلام از ماست دکترجان
شما که سرور مائید

رها(من و نمی دونم) شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ

ای بابا حالا اشتباهن خودش آدرسش موند!!!! چرا می زنید!!!


اما چرا حذفش کردین؟
حیف بود خو!

رویا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://royaa22.blogfa.com

سلااااااااااااااااام

هورااااااا .. دیدی گفتم برمیگردین

خیلییییییی حال کردیم

ما خودمون یه جمعیتی هستیما

من که خیلیییییییی کم منتقد دیدم شایدم اصلا ندیدم تو نظراتتون اما این همه طرفدار دارین ماشالله

ما گناه داشتیم که خدافظی کنید برید ممنون
برگشتین

سلام
خدائیش اول نمیخواستم برگردم اما نتونستم
به هرحال ممنون از لطفتون

کیمیاگر جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ http://parsartist.blogfa.com

هوووووووووووووورررررررررررررااااااااااااااااا...بازگشت پر افتخارتو دکتر

ممنون از لطفتون

ریحان جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://dr-reihan.persianblog.ir

خوشحالم که برگشتین. و امیدوارم این بار محکم تر از قبل باشه اینجا!

ممنون خودم هم امیدوارم

neda جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ

welcome back

ممنون

رها(من و نمی دونم) جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

جلل الخالق !!! چرا پیج رنکتون؟!!! آب رفته؟!!!
آدرسم درسته!!! ولی خب کلا وبم تعطیل شده
.
مگه قد کوتاه تمسخره؟! پرفسور سمیعی هم قدش کوتاست!!! انیشتنم بلند نبود!!! دکتر حسابی هم بلند نبود!!! کلا کسایی که مغز بزرگی دارن قد بلندی ندارن!!! من اینطوری دیدم البته!!!!
خدا صبرتون بده دکتر!!! می دونید نیست وبلاگتون معروف شده اینجور دردسرا دارید!!! براش اسپند دود کنید!!!

فکر کنم چون یه مدتی یکدفعه بازدیدکننده ها کم شدن و احتمالا بعضی ها لینکو پاک کردن پیج رنک کم شده
شما دیگه چرا پاکش کردین؟ اون وقت آدرسشو میگذارین؟!

sahar جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:40 ب.ظ

"بازگشت گودزیلا ۳"

این فیلمو دیدین؟؟؟

ببخشید شوخی بود.راستش خودم هم دارم بر می‌گردم!

منتظر بودم و تقریبا هر روز چک می‌کردم!

اگه قیافه مو ببینین میفهمین که زیاد هم شوخی نبوده :دی
پس منتظر شما هم هستیم

دوستدار دکتر جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

مخلصیم برگشتی دکتر
بابا بد خواه داشتی یه اشاره کن چرا وبلاگو تعطیل میکنی

نوکریم

دکتر نفیس جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://drnafis.blogfacom

به به !‌

ممنون

روزهای پیلگی جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.peeeleh.blogsky.com

سلام
خوش برگشتین

سلام
ممنون

دکتر ژیلا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://DRJILA.COM

درود.
دکتر ربولی خودت رو ناراحت نکن... همیشه یه عده هستند که اونجوری که ما فکر می کنیم فکر نمی کنن و اصراری هم نیست که مثل ما فکر کنن
شما آزادید که تو وبلاگتون هرچیزی رو که عقیده تونه بنویسید و من که مدتهاست نوشته هاتونو می خونم همیشه با خوندنشون لبخند رو لبم میاد گاهی هم قاه قاه و احساس نکردم به کسی توهین کردید ... خودم گاهی همچین مواردی رو دیدم.منتظر خاطرات جالبتون هستیم.

سلام
از لطفتون ممنونم
به وبلاگتون هم سر میزنم انشاءالله

لژیونلا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام
درهرصورت من که خیلی خوشحال شدم... کارتون درسته دکتر.

سلام
ممنونم

Stager جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ق.ظ

خیلی خوشحالم که برگشتید، این روزا بهترین خبریه که میتونستم بشنوم:) مرسیییییییی_ همیشه رو اسم پزشک حساسیت بوده و هست عیب نداره پزشک بودن بالاترین افتخاره

شما لطف دارین
البته جمله آخر دیگه قدیمی شده

دکتر مـــــیم جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ق.ظ http://maryamos.mihanblog.com

به افتخــــــــــــار دکتر هیپ هیپ هورااااااا

مخلصیم

باران جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلامم دکتر!!!!
خیلی خوشحال شدم برگشتید خیلی زیاد
اتفاقا من همیشه شما یه جور الگو برام بودین
از لحاظ ادب و تربیت!!!!!!!!!
من نمی دونم سادیسمی و یا توهین از کجا در اوده
و از همه مهم تر که تعجب می کنم
نمی دونم کیا هستن که رفتن شکایت!!!!!!!!!! به چه جرمی اون وقت؟؟؟؟؟ خنده داره جدااااااااا
والا اسم شخص خاصی اورده نشده بود تازه شما دوستاتونم با حرف اولشون معرفی می کردین نه اسم کامل!
واقعا برای یه عده متاسفم!
اما خوشحالم برگشتین

سلام
شما لطف دارین
این علامتهای تعجب بعد از ادب و تربیت یعنی برای شوخی نوشتینشون دیگه؟!
ممنون از لطفتون

یه دیوونه خسته(رها)! جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ http://nemidoooonaam.blogfa.com/

سلام
خب پس خدارو شکر باز هم می نویسید !!!
خیلی خوشحال شدم!!!
ولی خب می تونید ۳ ماه مونده به امتحان دیگه ننویسید و حسابی یخونید تا این هنوز عمومی دیگه از اون بالا پاک بشه!!! :)
قصد جسارت نداشتم فقط پیشنهاد بود!!!

سلام
شما لطف دارین
حرف شما منطقیه
خودم هم امیدوارم
راستی آدرستونو درست نوشتین؟ انگار وبلاگتونو پیدا نمیکنه

یک دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://http://manopezeshki.persianblog.ir/

سلام.خوب هستین؟خوشحالم که دوباره می نویسین.می شه کنار درس وبلاگ هم نوشت.ودیگه خاطراتتون رو بنویسین

سلام
از لطفتون ممنون
مسئله اینه که این چند هفته نه آپ میکردم و نه درس میخوندم!

راسکلنیکف پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ http://soir1991.blogsky.com

سلام!!!
بازگشت دوباره مبارک! واقعا خوشحال شدم!
یه ضرب المثل قدیمی میگه: دره دروازه رو میشه بست ولی در دهنه مردمو نه!
درضمن توی عربی داشتیم که رضایت مردم منظور همه مردم غایتی است که به دست نمی اید!!
خداروشکر که برگشتین!
خداکنه اول شده باشم!

سلام
از لطفتون ممنون
شرمنده انشاءالله توی پستهای بعد :دی

یک مرد پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ

درود بر ربولی عزیز
خوشحالم که دوباره برگشتی و مینویسی. با امید به پایداری این وبلاگ و همیشه بروز ماندنش ، نوشته های زیبایت را دنبال میکنم.

ممنونم دکترجان
شما از سر کار رفتین توی نت یا خانم دکتر؟
آخه آی پی تون با هم فرق میکنه :دی

دلژین پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ http://drdeljeen.com

دیگه تائید شما که باشه یعنی همه چی مرتبه

امی پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ http://weineurope.blogsky.com

خوشحالم برگشتین اما کاش اون پست هاتون رو حذف نمی کردین چون همیشه از این دست کامنت های چرند وجود دارن و شما هر کاری انجام بدین باز هم یه عده میان و بی ادبی می کنن.
کسی که اینقدر متعصبه که خاطرات واقعی رو توهین می دونه بهتره کلاً به این وبلاگ نیاد، کاش مردم یاد می گرفتن اگه انتقادی هم دارن درست بیانش کنن نه با بی ادبی.

شما لطف دارین
اما باور کنین دیگه تحمل اون توهین ها رو نداشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد