جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۱۶)

سلام 

وقتی از تهران برگشتم فقط یکی دوتا مطلب دیگه میخواستم برای پست جدید که خوشبختانه بیشتر از اون به دستم رسید: 

۱.گلوی بچه رو که نگاه کردم مادرش گفت: آقای دکتر! گلوش چرک داره؟ گفتم: چرکش تازه میخواد شروع بشه. گفت: این بچه همیشه همینطوره٬ همیشه عفونتش اول شروع میشه بعد زیاد میشه! 

۲.به دختره گفتم: مشکلتون چیه؟ با یه صدای گرفته گفت: هیچی فقط چند روزه که اصلا صدام درنمیره!! 

۳.به دختری که با استفراغ اومده بود گفتم: اسهال هم دارین؟ 

گفت: حالتشو دارم اما نمیاد!! 

۴.یه خانم حدودا ۵۰ ساله دختر حدودا ۱۸ سالشو آورده بود. به دختره گفتم: مشکلتون چیه؟ گفت: دلهره دارم. مادرش زد زیر خنده و بعد گفت: مامان! دل پیچه نه دلهره! 

پرسیدم: چیز ناجوری نخوردین؟ مادرش گفت: چرا «چیسپ» خورده و این بار نوبت دختر بود که بزنه زیر خنده و بگه: مامان چیپس نه چیسپ! 

۵.به آقائی که با سردرد اومده بود گفتم: قبلا هم سابقه داشتین؟ گفت: مثلا چه سابقه ای؟ بعد گفتم: توی خونه داروئی نخوردین؟ گفت: مثلا چه داروئی؟ نسخه شو که نوشتم گفتم: دیگه هیچ ناراحتی نداشتین؟ گفت: مثلا چه ناراحتی؟ 

۶.به خانمه گفتم:اشتهاتون خوبه؟ گفت: هروقت بتونم غذا بخورم میتونم بخورم! 

۷.پیرمرده گفت: همه بدنم درد میکنه غیر از آرنج دست چپم. گفتم: یعنی آرنج دست چپتون درد نمیکنه؟ گفت: نه آرنج دست چپم «خیلی» درد میکنه! 

۸.خانمه اومد و گفت: برام یه آزمایش بنویس. گفتم: چه آزمایشی؟ گفت: نمیدونم.چندوقت بود که هر دو دستم درد میکرد. چند هفته پیش از این دستم آزمایش خون گرفتم بعد دردش افتاد حالا میخوام بگم از این دستم هم خون بگیرن ببینم دردش می افته؟! 

۹.به خانمه گفتم: باید یه آزمایش بدین. گفت: نمیدم! گفتم: چرا؟ گفت: میترسم بفهمم یه مرض ناجوری دارم! 

۱۰.برای آبسه دندون برای مریض کپسول نوشتم بعد گفت: چند روزه گلوم هم درد میکنه. گفتم: خوب اگه عفونت داشته باشه با همون کپسول بهتر میشه. گفت: اون کپسولو که برای دندونم نوشتین چکار به گلو داره؟! 

۱۱.خانمه میگفت: توی آزمایشگاه درمونگاه آزمایش دادم گفتند عفونت داری اما بیرون آزمایش دادم گفتند سالمه! آزمایشهاشو نگاه کردم دیدم توی درمونگاه آزمایش ادرار داده و بیرون آزمایش خون! 

۱۲.خانمی با مادرش نوزاد دخترشو آورده بود و میگفت: ادرار سوختگی پیدا کرده. بعد به مادرش گفت: نشونش بدیم؟ مادره گفت: اگه خانم دکتر بود میتونستیم نشونش بدیم! 

۱۳.این یکیو نمیدونم واقعا ممکنه یا نه؟: خانمه میگفت: پارسال سزارین کردم و از اون موقع وقتی ایستاده یا نشسته ام (روم به دیوار) گاز از روده ام دفع نمیشه و برای دفع گاز باید حتما دراز بکشم! 

۱۴.خانمه میگفت: فکر کنم باز گلوی بچه ام چرک کرده. گفتم: از کجا فهمیدین؟ گفت: آخه از دیروز داره دهنش بوی کپسول میده! 

۱۵.خانمه اومده بود با علائم تیپیک اضطراب. گفتم: از کی اینطوری شدین؟ گفت: از اون روز که دیدم شوهرم برای «اون زنه» پیامک میده! 

۱۶.خانمه میگفت: بچه ام چند روزه یبوست داره براش شیاف هم گذاشتم خوب نشد. گفتم: چه شیافی براش گذاشتین؟ گفت: استامینوفن! 

پی نوشت: انگار خدا تازه یادش افتاده که زمستونه از صبح امروز اینجا بارون شروع شد که از حدود نیم ساعت پیش به برف تبدیل شده ........ 

راستی حتما باید هربار بگم من اینجا هم هستم؟!

نظرات 53 + ارسال نظر
لیمو دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:27 ق.ظ

هی میخوام ننویسم اما نمیشه
خانم شماره 8 هم حکایتش گویا از اون قانونهای مورفیه. یه زمانی من سردرد میشدم، حاضر میشدم سوار ماشین میشدم و یهو تاداااا توی راه خوب میشدم
این اتفاق وقتی افت فشار پیدا میکنم و از هوش میرم هم هست. معمولا به درمانگاه که میرسیم حالم خوبه

نه بنویسین
معلومه نفس دکترهای درمونگاهتون حقه تا بهتون میخوره خوب میشین!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:25 ق.ظ

آقاى دکتر؟
چند وقته دارم آرشیوتونو میخونم
بعد امشب این پستو خوندم شدم
اگه گفتین چرا؟
چند وقت پیش هر دو تا دستم قسمت داخلى آرنج دقیقا همون جایى که آزمایش خون میگیرن احساس درد و کوفتگى شدید داشت
بعد اتفاقى اونروز آزمایش خون داشتم
بعد بلافاصله بعد از دادن آزمایش، دست چپم که ازش خون گرفته بودن دردش قطع شد!!!
بعد الان با این خانوم پیرزن همشهرى احساس همدردى کردم :///
ینى علتش چى میتونه باشه؟

بله؟
کار خوبی میکنین
یعنی اثر داره واقعا؟

من(رها)! سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ق.ظ


حالا بلاخرا اون نوزاد رو دیدین یا نه!!!
ولی دختر خاله من دنیا اومده بود یه دکتری مذکر!!!صبح که اومده بود بچه ها رو ببینه پوشک نوزادای پسر رو باز می کرد دخترا رو نه!!!

نوزادو بله اما پوشکشو نه!

دکتر حسرت پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://http:/www./pezeshktanha.blogsky.com

سلام زیبا مینویسی
خوشحالم از اشنایتون
به من هم سر میزنی و یکم تبلیغ برام
آخه تازه کارم

سلام
ممنون
میرسیم خدمتتون

حافظ سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ http://haafez.net

khoshbehalet ke enghade mikhandi

خوب تو هم بیا بخند!!

آنی پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ق.ظ

موفق باشی
برات دعا می کنم ...
البته نا امید نشو هیچ وقت دیر نیست
ما هم خسته نمی شیم

مرسیییییییی

بابک پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ق.ظ http://babaktaherraftar.blogfa.com

سلام دکتر جان
آقا باور کنید همین نوشته تاون منو به وجد اورد که بنویسم
مورد ۵ خیلی با حال بود خودمو گذاشتم جای شما قیافه تون دیدن داشت ها
مورد ۱۲ آخرشه یعنی اگه منو ببینن احتمالا دوتا سوره و یا وردی بخونن و دور خودشون فوت کنن
۱۵ خیلی بیچاره بود طفلکی...
۱۶ هم اگر براشون شیاف بنویسین احتمالا بخوردش

سلام از ماست
ممنون
خوب ما که اینجا «ریتا پاولونا» نداریم!!

یک دانشجوی پزشکی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام.راستش نه.من هیچ جا هفته نامه سپید ندیده بودم.

سلام
منو بگو فکر میکردم فقط خودم همیشه سر کامپیوترم :دی
ضمنا الان رفتم توی سایت سپید مطلبی از من که این هفته چاپ شده کوچکترین شباهتی به مطلبی که شما گفتین نداره!!

یک دانشجوی اقتصادی سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام اون کامنت بی نام مال من بود
ژترو و پرسپولیسم افتاد تبریز..
ورزشگاهو منفجر می کنیم .اینبار کل ورزشگاه ابی می شود..

سلام
من طرفدار تیراختورم نه پتروشیمی!

یک دانشجوی پزشکی سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام.امروز اتفاقی تو بیمارستان هفته نامه سپید رو دیدم نوشته شما بود خوندمنوشته بودین فکر کنم یک خانومه با علایم سرماخوردگی اومده بود می خواستین معاینه اش کنین اون حاضر نبود ومی گفت .......
این بقیش رو نمی گم اسمتون لو می ره

سلام
یعنی تا حالا ندیده بودین؟!

وروجک سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ق.ظ

اونارو قبلا دیدم ببخشد اما اونطوری که شما نوشتین من فکر کردم خاطرات تهرانیاس حالا کجای تهران اومده بودین؟

خدا ببخشه!
توی بیمارستان امام خمینی کلاس داشتیم

هرمان سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.hermanhese.blogfa.com


سسسسسسسسلام
خوب هستید؟
جالب بود
....

راستی خدا هم حواس پرتی گرفته ....
دستش درد نکنه تازه هوا سرد شده
اصفهان هم سرد شد!!!
تیتر جالبیه

عععععععععلیک سلام
ممنون
واقعا!!

وروجک سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ق.ظ

مگه این خاطرات شما مربوط به این تهرانیا نبود؟منم میگم شاید از شهرای دیگه اومدن تهران زندگی می کنندبه اسم تهرانیا تموم میشه

نخیر
شما یه نگاه به نوشته های گوشه وبلاگ بندازین!

باران دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

بله خوشخیم!
ولی امروز دکتر بودم دوباره پیشه جراح قبلیم خیلی تعجب کرد چون دوباره یه غده در اومده همون جا واسم سی تی اسکنو اف ان ای نوشته منتظریم بابام از ماموریت بیاد بریم انجام بدیم!!!

امیدوارم این بار هم خوش خیم باشه
منتظر خبرهای خوش هستیم

قهوه ای دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ http://drqahvehi.blogfa.com

اولا که من بچه خیلی خوبیم!هم مطلب رو میخونم هم نظرات جلجل رو.
در ثانی اگر اون کار رو بکنم هم بهتر از اینه که فقط نظراتو بخونم و نظر بدم
ببین حالا هم که من یادم رفته خودت هی یاداوری کن کار زشتت رو!!

باشه تو درست میگی
تاریخ قضاوت خواهد کرد!!

آفاق دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:18 ب.ظ http://mafghood.blogfa.com

اینجاو اونجا داره؟

باشه من میرم اونجا... بعد صاحب خونه کجاست؟ اینجاست یا اونجا؟

پس نداره!!
من فقط گفتم نظرات فوتبالیو ببری اونجا نه خودت بری اونجا!!
صاحبخونه هم پابرجا بر سر هر دو وبلاگ ایستاده است!

یک دانشجوی پزشکی دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام.خواهش می کنم این حرفها چیه.برای جواب دادن نظرات تو بلاگفاباید در قسمت نظرات ویرایش رو بزنن بعد یک صفحه میاد تو گوشه سمت چپ بالاش نوشته درج خط جدا کننده اون رو می زنن.
زیر قسمتی که نوشته می شه خط فاصله جوابشون رو می نویسند بلاگفا خودش برای جواب شکلک نداره اگر بخوان از شکلک هم استفاده کنن می تونن مثل ماها که تو وبلاگشون شکلک گذاشتیم یک شکلک انتخاب کنن کدش رو بذارن مثلا [لبخند]
باز هم سوالی بود بپرسین خوشحال می شم کمک کنم.

سلام
ممنون

وروجک دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ب.ظ

همشون جالب بودن من خودم تهران زندگی میکنم وفکر می کنم اونایی که شما میگین تهرانی نبودن فقط مقیم تهران بودن منظورم اینه که دید مردمو نسبت به تهرانیا بد نکنید اینا مشخصات لر ها هستش

ببخشین کی مقیم تهران بوده؟!

باران دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلاممممممم
از بابام پرسیدم ابسه نبوده!!
میکس تومور بوده

خوش خیم دیگه؟

کاکامی دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ق.ظ http://narcist.blogfa.com

سلام خوفی؟ باحال بود
بالاخره وبلاگم ساخته شد.. ولی فعلا خالیه

سلام
به سلامتی انشاءالله

یک دانشجوی پزشکی دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ق.ظ

کل نظرم پرید

آخییییییی

یک دانشجوی اقتصادی یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ب.ظ

البته من الان یه بار امتحان کردم مثل سابتای فیلتر شده نشون میده .خدا کنه فقط فیلتر شده باشه...

ما که از این نرم افزارهای بد نداریم خدا رو شکر!

یک دانشجوی اقتصادی یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام
اتفاقی نظرتونو تو وب یک دانشجوی پزشکی دیدم.
مثل اینکه این وب اکسینادس رو جمع کردن وخیال همرو هم راحت کردن. این سایت تبلیغاتی به منم نزدیک ۴۰ هزار تومن بدهی داشت یه بار رفتم درخواست پرسانت بدم دیدم کلا سایتو از ریشه برداشتن

سلام
ممنون از توضیحاتتون

likemoon یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ب.ظ http://1of1000.blogfa.com

ما اومدیم فقط بگیم شما اینجا هم هستید

ها؟!

باران یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلاممممممممممممممم
دیدی باز دیر اومدم!
اما این دفعه تقصیره من نبود!
کیبوردمون سوخت!!!!!!!!!!!!!!
داداشم یه لیوان ابو روش چپه کرد جالبه نه؟
وای خدا چیسب خیلی باحال بود!!!!
و اون اقاهه که هی می گفت مثلا چی؟!!!
می گما چه خاطراته باحالی تو دورانه مریض دیدن واسه ادم پیش میاد!!!!!
راستی من باز یه غده پیدا شده زیر گلوم همون جااا
البته معلوم نیست درست!
فردا می ریم پیشه جراح قبلیم!!
راستش اون قبلی معلوم نشد چیی بوده!

سلام
لابد میخواسته درباره اثرات ریختن آب بر کیبورد تحقیق کنه! :دی
ممنون نوبت شما هم میرسه
ای بابا خوب بهشون بگو همه شون با هم بیان بیرون دیگه!!

محبوبه یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ http://yaghootekabood.mihanblog.com

سلیم خوفی؟
خوب تو وبلاگ هر دوتون نظر دادم
اشکالی داره ایا؟
حالا درست نوشتم ببین میاد یا نه؟

سلام
من نگفتم اشکالی داره فقط میخواستم آدرسو درست کنی
آره اومد ممنون

آفاق یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ب.ظ http://mafghood.blogfa.com

چه می‌کنه این بارسلونا دکتر. لیگ فقط لیگ اسپانیا. بزنه امسال قهرمان شه...

دکتر خوشم اومد که شماهم اینوری هستی‌... آفرین...

(اما خودمونیما استقلال یه چیز دیگه‌س)



ای بابا
آقاجان وبلاگ ورزشی اون یکیه نه این یکی!

خانم ورزش یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ق.ظ http://sahar444.blogfa.com/

سلام راستی تا حالا شده جلوی مریض خنده اتون بگیره و جوری بخندید که متوجه شده باشند؟

سلام
در هنگام دیدن بیمار از قسمت یخچالی و سرد وجودم استفاده میکنم که ابدا لبخند بهش راه نداره!

دکتر قهوه ای یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ق.ظ http://www.drqahvehi.blogfa.com

ههه ههه...چقدر نظر جلجل باحال بود!من میگم یه ژورنال ماهانه بده زیر چاپ هر ماه شیرین کاریهاشونو چاپ کن!ارزشش رو داره
ارنج دست چپ و چیسپ خیلی باحال بودن!

حالا من هم بگم اول میای نظراتو میخونی بعد یه نگاه به خود مطلب میکنی؟!

medisa یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ق.ظ

slm
jaleb bud!delam gerefte bud,labkhand umad b labemun!
morede 12 ,mage taraf nemidune doktor mahrame
vase 14 ham b haghe chizaye nashnide

سلام
همین لبخند شما هم برای ما غنیمت است
خوب دیگه همولایتی ما هستند دیگه!

یک دانشجوی پزشکی شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ب.ظ

فضولی نباشه ها!.محبوبه خانوم یک o رو تو آدرس بلاگشون بیشتر گذاشتنادرسشون این هست ظاهرا
http://yaghootekabood.mihanblog.com/

ماشاءالله شما از همه چیز هم خبر دارینا!!

یک دانشجوی پزشکی شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام.راستش خبرش رو دارم نمی دونم چه اتفاقی برای سایت افتاده!ولی خب امیدوارم درست شه.شما هم اطلاع بدین به دوستانتون که فعلا اونجا نظر خصوصی نذارن.شاید می خوان سایت رو بهتر کنن کسی چه می دونه

سلام
خوشبختانه فعلا امکان گذاشتن نظر رو هم نداره

آفاق شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ب.ظ http://mafghood.blogfa.com

یعنی‌ barcelonai نیستی‌؟ (خوب این خیلیییییییی بده)
سعی‌ کن باشی‌ دکتر

فقط تیم ، بارسلونا

من گفتم نیستم؟
خدائیش وقتی گواردیولا اومد فکر نمیکردم بتونه تیمو جمع کنه!

بهداشتی شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ

این مورد ۵ مورد داشته ها

چه جووووور

مهدیه شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ب.ظ http://atropin.blogfa.com/

الان میفهمم چی میکشی دکتر....
مریضم امروز سرگیجه داش هر کاری کردم نتونستم کمکش کنم که توضیحش بده حتی با طرح سوالات چند گزینه ای......
هی میگف نمیدونم که سرم گیج میره.............

تکذیب میشود اساسی!!
من چیزی نمیکشم! :دی
اما خوب خدا رو شکر بالاخره یه نفر فهمید من چه وضعی دارم!

آفاق شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:22 ب.ظ http://mafghood.blogfa.com

۵: اسلیتشو میپرسیدین...

۹: جریانه من دکتر. یک ساله درد میکشم اما از ترس اینکه مرض نا‌ علاج باشه نمیرم دکتر.

۱۳:یه دارو میدادین کلا گازو کنار بذاره

برف چیه اه اه، من دلم آفتاب می‌خواد


دکتر barcelonai هستی‌؟



۹.واقعا؟!
من وبلاگم به بارسلونائیها میخوره؟!
به خاطر رنگ اون وبلاگ فوتبالیم میگی؟

محبوبه شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:12 ب.ظ http://yaghoootekabood.mihanblog.com

سلام خوبین؟
همش خوب بود شما فقط انگار از این مورد ها براتون پیش میاد من از پزشکای دیگه پرسیدم این جوری نبودن کلا خدا صبرتون بده
راستی مامان بزرگم به سونو گرافی میگه تلوزیون همشش میگه کی منو میبرین تو تلویزیون نشونم بدن

سلام ممنون
خوب همه که همولایتی ما نیستن که!
میگم شما هم اینجا نظر گذاشتین هم توی وبلاگ آنی اما ظاهرا آدرس وبلاگتونو درست نمینویسین چون چنین وبلاگی رو پیدا نمیکنه

رهـــا شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ب.ظ http://rad6718.wordpress.com

اون پیرمرده مورد ۷ منو کشته!!!

ممنون از لطفتون
اگه پیرمرده بفهمه!!

وفــــــا (... از عهد من تا وفای تو ...) شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ب.ظ http://vafaaa.persianblog.ir

۱- گاهی وقت ها ٬ سادگی شون خیلی با مزه ست ..!!
۲- مدل حرف زدن و لهجه شون اینجوری بود یا نه ؟؟!!!!!!
۵- مافوق تصوره !!!!
۶- من بودم میگفتم : خسته نباشین ..!!
۷- آخی .. پیر مرد بود دیگه ...!!!
۸- بعضی ها تو سرشون چی میگذره ؟؟!!!
۱۲- فاجعه بود ..!! ادم چی میتونه بگه ..!!!
۱۵- من بودم یک آلپرازولام براش می نوشتم میگفتم خونسردیت رو حفظ کن .. که وقتی خواستی بکشیش .. یک جوری بکشیش که ردی ازت به جا نمونه ..!!!!!
.
.
جالب بودن ..

۱.بله
۳.آره بعدا بازم شنیدم
۵.واقعا؟
۶.سلامت باشین!
۷.آره بینوا
۸.چی بگم؟
۱۲.اینو میشه گفت: دیگه شورشو درآوردین!
۱۵.شما اینقدر خشن بودین و ما نمیدونستیم؟!

خاله آذر شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.khaleazar.blogfa.com

تازه فهمیده به اون زنه پیامک میده اینطوری شده!وای به روزی که زنگ هم بزنه به اون زنه...
وای وای..امان از دست اون زنه..

امان امان امان ..... (حیف که آواز ترکی بلد نیستم!)

[ بدون نام ] جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام
جالب بودند.ایول به مغزتون...
تازگیا کشف شده خود انسانها باعث ایت تغییرات اب و هوایی شدن..
اقا پرسپولیس با پترو افتاد...

سلام
ممنون دوست خوب ناشناس من!

زندگی جاریست... جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام
دیدم همه گفتن چقدر جالب خواستیم ما هم الکی همین را بگوئیم دیدیم نظرمان را بگوئیم بهتر است قبلی ها جالبتر بودند.
اونجا هم که ما همیشه کامنت می نگاریم. می خواین ما هم یک تبلیغ اساسی کنیم اون یکی وبلاگتون رو؟!

سلام
مطمئن باشین من از فهمیدن حقیقت بیشتر از تعریف الکی خوشحال میشم ممنون
نه مرسی
وبلاگ اگه وبلاگ باشه و نویسنده اش هم نویسنده بالاخره مشتری خودشو پیدا میکنه

سمیرا جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ب.ظ http://rangarang2.blogfa.com

من همیشه با نوشته هاتون عقش میکنم

ممنون

http://www.medicaleducation.blogfa.com جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.medicaleducation.blogfa.com

http://www.medicaleducation.blogfa.com

چشم
دوباره میرسیم خدمتتون

نرم افزار فارسی ارسال ایمیل گروهی جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ب.ظ http://noavarancorp.sub.ir

اولین نرم افزار رایگان ارسال ایمیل گروهی . اگر می خواهید وبلاگ و یا سایت خود را برای همه به نمایش قرار دهید و تبلیغات سالمی در سرتاسر اینترنت و میان کاربران فارسی زبان داشته باشید ، نرم افزار فارسی ارسال ایمیل گروهی را به شما پیشنهاد می کنیم . (برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس موجود مراجعه کنید ) محصولی از تیم برنامه نویسی نوآوران

قربونت ما همین خواننده هائی که داریم از سرمون هم زیاده!

fifi جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ

Doctor joon bahalash ro gozashte boodio akharesha.
yani man az morede 8 be bad kafe zamin pahn boodam.
ye weblog khareji ham bezan ya ye hoghoogh sabeti bara man ke inaro too office mikhoonam ham dar nazar begir.

سلام
شرمنده ما توی همینش موندیم همین حالا آنی داره غر میزنه
خوب بیا گوگل ریدر که قشنگ فارسیو نشون میده!

دکتر اشتباهی جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.dreshtebahi.blogfa.com

سلام...جالب بود.بسی خنده شد

سلام
بسی ممنون

×بانو! جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ب.ظ http://delneveshteha-007.blogfa.com/

خاک وَ چوووووووووووک! یعنی استامینوفن رو بجای شیاف........
ای خاک بر سرِ من!

خاک بر سر شما چرا؟!

مانیل خانومی جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.manil65.blogspot.com

باز هم مرسی آقای دکتر... خیلی خندیدم... جالبه که شما این همه خاطره ی جالب یادتون مونده.

ممنون
هر کدوم از این پستها شامل خاطراتیه که از پست قبلی تا به حال رخ داده!

wandering stager جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.wanderingheart.blogfa.com

سلام چه عجب من یه بار یه خورده زود رسیدم!
فکر کنم اگه یه بار اول شم از ذوق سکته کنم!!

خیلی باحال بود!
میگم این شماره ی 1 رو کیس ریپورتش بکنین!!
3 هم خیلی .....میشه بگم تمیز بود؟؟؟؟
13 هم عجیب بود!! نشنیده بودم تا حالا!

سلام
تبریک!
شما لطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد