جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

لیوان فرانسوی

پیش نویس: 

سلام 

مدتیه که هم ولایتی های عزیز حسابی به من لطف دارند. به طوری که همین حالا به اندازه دست کم دو پست دیگه از نوع خاطرات (از نظر خودم) جالب مطلب دارم. اما با توجه به اینکه دو پست گذشته هم از همین نوع بوده و ممکنه با ادامه دادن به این نوع پستها بعضی ها حوصله شون از اونها سر بره یا اینکه فکر کنن من این مطالبو از خودم درمیارم پس بقیه شونو میگذارم برای پستهای بعدی. 

مطالب این پست مطالب پراکنده ای هستند که بعضی شون از مدتها پیش توی ذهنم هستند و فرصت نوشتنشونو نداشتم. ضمن اینکه از نظر جذابیت (دست کم از نظر خودم) چندان چنگی به دل نمی زنند. 

۱. نمیدونم من با بقیه فرق می کنم٬ یا مردم ظاهر سازی می کنن یا سلیقه ها می تونن این قدر با هم فرق کنن؟ 

منظورم چیه؟ مثلا دو سال پیش باتوجه به تعریف های زیادی که از ابیانه شنیده بودیم راهی اونجا شدیم. خوب اعتراف می کنم که شهر جالبی بود هم رنگ قرمز خونه ها و هم لباسهای محلی مردم جالب بود اما همه جذابیت این مسائل برای من حداکثر پنج دقیقه بود و خیلی زود همه چیز برام عادی شد. من واقعا نمی فهمیدم بعضی از مسافرها چطور میتونن دقایق طولانی توی کوچه ها قدم بزنند و با تحسین به اطراف نگاه کنند؟ تنها موردی که توجه منو توی ابیانه به خودش جلب کرد تعطیل بودن آتشکده هارپاک بود که میتونست به عنوان یه جاذبه توریستی فوق العاده مطرح بشه و نشون دهنده قدمت تمدن این ناحیه باشه. 

اعتراف می کنم به جز تخت جمشید و مسجد ایاصوفیه تا بحال هیچکدوم از آثار تاریخی که دیدم برام جذابیت واقعی چندانی نداشته. 

خوب شاید بگین من از جاهای تاریخی خوشم نمیاد اما مسئله اینه که در موارد دیگه هم همین وضعیت دیده میشه. مثلا من تا حالا سه بار با دقت تمام فیلم همشهری کین رو دیدم و واقعا نفهمیدم چی توی این فیلم این قدر جذابه که هنوز یکی از مطرح ترین فیلمهای تاریخ سینماست؟ 

من دو بار «رنگ انار» پاراجانف رو دیدم اما واقعا هیچی ازش نفهمیدم!  

و .....

۲. ظاهرا برادران محترم پارازیت انداز این وبلاگو می خونن چون به محض اینکه نوشتم تصاویر ماهو.اره رو به خوبی دریافت میکنیم مجددا انداختن پارازیتو شروع کردند. به طوری که ناچار شدیم قسمت آخر عشق ممنوعو باز هم کله سحر و اون هم نه به طور کامل ببینیم! 

اما من از این برادران یه سوال دارم. 

انصافا این سریال به قول شما مستهجن بیشتر میتونست به آدم درباره روابط نامشروع و نادرستی اون هشدار بده یا برنامه های صدا و سیمای ملی ایران مثل زلال احکام و ..... 

۳. مدتی بود که از یکی از مسئولین داروخونه که توی درمونگاه های شبانه روزی شیفت می داد خبری نبود. یه شب سر شیفت از پرسنل سراغشو گرفتم که گفتند: مهاجرت کرد به کانادا. گفتم: تا جائی که میدونم کانادا مسئول داروخونه نمیخواست! گفتند: نه خانمش که پرستار بود پذیرش گرفته بود و شوهر و پسرشو هم با خودش برد. بعد همه زدند زیر خنده. گفتم: جریان چیه؟ یکیشون گفت: اونها برای کِبِک (منطقه فرانسوی زبان کانادا) پذیرش گرفته بودند و یک سال بود که سه نفری کلاس خصوصی فرانسه می رفتند. هربار میدیدیمش میپرسیدیم: فرانسوی یاد گرفتی؟ میگفت: زبون سختیه. من الان فقط معنی کلمه لیوان یادم مونده! گفتم: خوب حالا لیوان به فرانسوی چی میشد؟ اقلا یه کلمه فرانسوی هم یاد بگیریم. یکدفعه همه شون ساکت شدند!! 

۴. برای اولین بار در طول تاریخ (!) دارم عمو میشم. اطلاعات تکمیلیو در پست آینده آنی میتونین بخونین!

نظرات 60 + ارسال نظر
مژگان امینی یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
شما الان تهران هستید ؟
خوب سلیقه ها فرق می کنند ولی بعضی چیزها با سلیقه ی خیلی ها جور در می آیند .
بعضی ها هم بلدند که چه طوری دیگران را پشت سر خودشان بکشانند و با سلیقه ی خودشان جور کنند.

سلام
از کجا چنین نتیجه ای گرفتین؟!
حق با شماست بخصوص توی اون جمله آخر

ایرمان چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ق.ظ

یک:سال نو مبارک
دو:منم دقیقا همین مشکل دارم!!!جدیدا حتی حس میکنم نکنه شعور فرهنگی هنریم کمه که این جوریم!!!مثلا فیلم اینک اخرزمان همیشه جز بهترین های سینما بوده ولی من به زور نیم ساعتشو دیدم و بعد خوابم گرفت!!!
سه:اولین نفری هستید که در سال جدید وبلاگشو موفق میشم بخونم.ایشا... همیشه شاد و تندرست باشید به همراه خانواده دوست داشتنیتون.

یک:سال نو شما هم مبارک
دو:پس من تنها نیستم!
سه:شما لطف دارین امیدوارم شما و خانواده محترمتون هم موفق باشید

نگران آینده سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ق.ظ http://skn.blogfa.com/

سلام.خدمت شما و خانواده محترمتون سال نو رو تبریک میگم.
یا مقلب قلب من در دست توست
یا محول حال من سرمست توست
کن تو تدبیری که در لیل و نهار
حال قلب من شود همچون بهار

سلام
سال نو شما هم مبارک

فریماه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ http://eugenie.persianblog.ir/

سال نو شما هم مبارک دکتر[گل]

چرا اسمایلی گل نداره اینجا؟؟؟!!

سلام
ممنون
سال نو شما هم مبارک
سفارش دادیم هنوز نرسیده!

راسکلنیکف دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ب.ظ http://soir.blogfa.com

سلااام سال جدید پیش پیش مباارک

سلام
ممنون سال نو شما هم مبارک

آنا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.anna1980.persianblog.ir

دکتر تو کامنتا خوندم چرا اسمتونو گذاشتین ریولی حسن کور....بهر حال شما ماشالا دکترید تحصیل کرده و امروزی هستید تازه برای اولین بار در تارج هم عمو شدین..اسمتونو بذارید ریولی حسن نابینا یا ریولی حسن روشندل؟؟؟؟

اگه این کارو بکنم دیگه نه قدیمیها معنیشو میفهمند نه جدیدی ها!

الناز دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ http://life-code.blogfa.com/

عیدت مبارک دکتر
عمادو دوماد کنی ایشالله

ممنون
انشاءالله!

آنا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.anna1980.persianblog.ir

نرم نرمک می رسد اینک بهار....خوش به حال روزگار...عیدتون مبارک..[گل]

ممنون
عید شما هم مبارک

فریماه یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ http://eugenie.persianblog.ir/

در مورد عشق ممنوع هم بگم
دلتون آب روی کانالای ما پارازیت نیست..

در ضمن شنیدم پارازیت ها رو هوایی میزنن دیشت رو بذار توی حیاط بهتر تره

خوشا به سعادتتون
توی آپارتمان اون هم شمالی حیاطش کجا بود آخه؟
ما حتی توی تراس هم نمیتونیم بذاریمش

فریماه یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ http://eugenie.persianblog.ir/

عمو شدنت مبارک حس خوبیه
البته هنو عمو نشدم

حالا لیوان به فرانسه چی میشه؟؟

ممنون
من هم زن عمو نشدم!
دوستان توی کامنتهاشون گفتن

آنا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.anna1980.persianblog.ir

والبته در صورتی خاله خواهم شد که خواهرم قصد ازدواج داشته باشد

صحیح صحیح ....

رکسانا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

مبارکه . ایشالا شیرینیشو هم بخوریم

ممنون تشریف بیارین بخورین!

میثم شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://meysam-z.blogfa.com

آماده تبادل لینک با سایتها و وبلاگ های مختلف :
در صورت تمایل منو با اسم " وبلاگ یه پسر ساده و مثبت " لینک کنید و بهم خبربدین با چه اسمی لینکتون کنم .[چشمک]

شاعرشنیدنی ست شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ق.ظ http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

سلام دوستم من چند وقت پیش رفته بودم مصر (البته روستای مصر!)و تا لحظه آخر طوری مناظر را نگاه می کردم که انگار یک گاو به قطار نگاه کند دور از جانم!!!! و احتمالا خب شما پس فرق فوکولی!!
من به مناسبت رحلت امام به ابیانه خواهم رفت و خبرش را به شما می دهم که تا آخر جذابیت داشت یا نه؟!
به روزم که هستم

سلام
کجا هست آیا این مصر؟
به مناسبت رحلت امام میرین ابیانه؟!
مزاحم میشم

نگران آینده جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام آقای دکتر!بنده خرجشو نمی دم ولی شما هم نباید نگران باشید چون شما هم خرجشو نمی دین!!!!!!!

ا راستی این (اسم گلتون و ایمیل قشنگتون و وبلاک هم دارین ) منو کشته!
دوست دارم یه سری به وبلاگ اقا پسرتون بزنم.باید بانمک باشه!
شغل شما و همسرتون یکیه؟(هردو دکتر عمومی هستین؟)

سلام
خرج بچه های خودمو که باید بدم اگه تعدادشون اینقدر زیاد بشه
شما لطف دارین
نه بابا برای یه خونه یه پزشک کافیه!

آنا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ http://WWW.gandom1980.persianblog.ir

حالا شنیدم میگن دائی شدن بهتر از عمو شدن..البته فقط شنیدم ..چون که مادر طول تاریخ!!! نه دائی خواهیم شد نه عو و نه عمه..

عجب
پس شما فقط خاله میشین!

نگران آینده جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ق.ظ

بله؟چیزی گفتین؟اِ ببخین مثل اینکه با من کار دارن باید برم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


خدمت شما عرض شود که من خرجشونو نمی دم اما شما هم لازم نیست نگران باشید چون مخارج با پدر بچه هاست نه با شما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نخیر چیزی عرض نکردیم
اما درمورد من پدر بچه ها خودمم!

سایه جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://phantomstudent.blogfa.com

ئکتر جان اصلا غم به خودتون راه ندین که من و بسیاری دیگر مثل شما از دیدن این چیزها لذت نمیبریمبه سلامتی قدم نورسیده ی برادرتون مبارک

پس شما هم؟
ممنون

zink جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ http://zink.persianblog.ir

سلام.من بالاخره جرات کردم بعد دو سال اینجا کامنت بذارم
موافقم دیدن چند تا محله قدیمی خیلی جالب نیس مگر اینکه یه آدم تیتیش مامانی باشی که تا حالا کوچه قدیمی ایرونی ندیده باشی!اون فیلما رو هم نمیدونم!
خب این عشق ممنوع اولش تشویق میکنه آخرش هم یه پیام اخلاقی میده!البته با روشهای رایج داخل هم موافق نیستم!
فعلا با اجازه عمو حسن

سلام
پس نوشتن این پست دست کم یه فایده داشت
خوب آره قبول دارم که ما از این طرف بوم می افتیم و اونها گاهی از اون طرف
صاحب اجازه این

نگران آینده پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام با عرض تبریک امیدوارم این واقعه!بارها در طول تاریخ تکرار شود.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عمو شدنتان مبارک.

سلام ممنون اما اون وقت شما خرجشونو میدین؟!
ممنون

سیدعلی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام...حالا لیوان چی میشه واقعا؟
برای اولین بار در طول تاریختان؟ یا برا اولین بار در طول تاریخ؟(از نکات ریز ربولی بودها....)

سلام سید
دوستان توی نظراتشون گفتن
در طول تاریخ دیگه
من کی دیگه عمو شده بودم؟!

ماما مهربون پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ب.ظ http://midwife40.blogfa.com

سلام دکتر.مبارک باشه
حالا ادرس وبلاگ انی خانوم چیه؟

سلام ممنون
توی لینکهام هست
با اسم کلبه تنهائی من

دکتر پرتقالی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://dr-orange.blogfa.com

چه جالب من هم ۵ مین بیشتر تو ابیانه نموندم

اما من بیشتر موندم
به این امید که چیز بیشتری ببینم که ندیدم
دست کم در حد اون ۵۰۰ تومن ورودیه که داده بودیم!

باور تلخ و خاکستری پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ http://mahisahel.blogfa.com/

سلام

همیشه سبز باشید و جاری

سلام
ممنون

سارای پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://sari-i.blogsky.com

خوب طبیعتا ادما باهم قرق میکنن...
منم برم ابیانه مطمئنم مثل شما زود خسته میشم!

در موردپارازایت هم خدا روشکر تی وی نمینگرم

دقیقا
وا نکنه از صبح تا شب توی نت پلاسین؟!

nova پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

saligheha ke zamin ta asemoone moham ine ke jorate ebrazesho dashte bashi!pishapish sale noton ham mobarak migam mage shoma az avale tarikh ta hala boodin ke migin avalin bar dar toole tarikh

خوب آفرین به جرات من!
من نه اون یکی دیگه است که از اول تاریخ بوده!

الی... پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ http://57degreeeast.persianblog.ir/

اومدم دوباره بگم اینقدر ازین جوگیری خودمون ایرانیا که در راستای تجمل گرایی بی حد موون شکل گرفته بدم میاد.. بدم میاد. بلطف کامنت گذارا معنی لیوانم فهمیدم.

تکبیر!
من هم همینطور

الی... پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ http://57degreeeast

سلووم. حالا لیوان به فرانسوی چی میشه؟ اونا هم یادشون نبود؟؟ خداوکیلی زلال احکامو دیدین؟ یه بار داشت نظر مراجع عظام رو درباره یه مقوله ای میخواند بعدش همه را به ترتیب خودشون گفت و اسم بعضیا من جمله اقای صانعی رو نخوند. فقط من موندم تو این زلالی دل اینا..

سلام
دوستان توی نظراتشون گفتند
مثل شما که یادتون رفته آدرس وبلاگو کامل بگذارین!
آره متاسفانه چند باری دیدم!

دکتر نفیس پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ق.ظ http://drnafis.blogfa.com

خب راستشو بخواین منم فرانسه رو دوست ندارم به خصوص این که زبونیه که خیلی ها باهاش کلاس می ذارن !‌ به خاطر همین نمی رم یادش بگیرم . تو دماغی و غ داره ! و لهجه انگلیسی رو هم خیلی خراب می کنه !
راستی ممنونم که ما رو در جریان این واقعه مهم تاریخی قرار می دین !‌

خوب پس شما هم ...
گاهی خدا رو شکر میکنم که توی اون رای گیری سازمان ملل فرانسه زبان رسمی بین المللی اعلام نشد!
خواهش می شود وظیفه است!!

دانشمنگ چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ http://daneshmang.blogfa.com/

سلام
نگران باش دکتر
ما هم تو یه مسافرت یک چند ساعتی زدیم تو خاکی تا برسیم به جایی که ملت اینقدر می گفتن قشنگه... هیچی نمی گم هنوزم افسوس اون چند ساعت رو میخورم
دکتر اگه برادرا جواب دادن منتشرش کن ماهم بفهمیم
مبارک باشه عضو جدید

سلام
چرا باید نگران باشم؟!
کجا بوده آیا؟ گرچه هرجائی ممکنه باشه
معلومه طرفهای شما از این خبرا نیستا! فعلا که همون وضعه
ممنون

مرجان چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

نمیدونم اسمم رو نوشتم یا ننوشتم.امافکر کنم ننوشتم!
همون کامنت بالایی رو میگم!!!

نه ننوشتین!

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

هیچ دو نفری مثل هم نیستن و در عین حال سلیقه ها هم باهم فرق میکنه
تخت جمشید که حرف نداره.اما هرکدوم جذابیت خودشون دارن.ابیانه یه جورایی کمی مثل ماسوله ماست.گرچه ماسوله پربارتر هست.

به سلامتی انشالله آقاعمو.فکرکنم پارسال داداشتون ازدواج کرده بودن.مبارک باشه

خوب این که درسته
ماسوله شما رو ندیدم پس نظری در این مورد نمیتونم بدم
سلامت باشید
نه دو سال پیش بود

AMMA چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ http://WWW.AMMA.LOXBLOG.COM

من را جستجو کن پذیرای حرفهایت هستم
(ساده اما سخت)

شما که آدرستو نوشتی دیگه جستجو نمیخواد اخوی!

سارا چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ http://sm19.blogfa.com

سلام
گاهی وقتا بقیه از مکان فیلم و یا کتاب ووو تعریف میکنن.ادم میره میبینه یا میخونه یا.... بعد میبینه ب دلش ننشست.اما اینقد دیگران تعریف میکنن ک ادم روش نمیشه بگه من خوشم نیومد.حالا باز خوب شما اومدی گفتی.
تبریک واسه عمو شدن

سلام
کاملا موافقم
اما به نظر من آدم باید همیشه نظرشو بگه
ممنون

هشت الهفت چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://hashtalhaft.persianblog.ir

ابیانه خیلی دلگیره...غروبش آدمو می خوره...

پس شانس آوردیم
آخه غروب نشده بود که از اونجا زدیم بیرون

ماردین چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ق.ظ

بن ژوغ مسیو. کم تله وو؟
خواستم بگم من 3 تا عمو دارم ولی در اصل ندارم.یه ادمای سرد و خشک و بی روحین. انگار نه انگار برادرزاده ای هم هست.ولی شما از همین اول حواستون بهش باشه.باش دوست شین. از همین فردا هم شروع کنین.نزارین مثل من احساسی به عمواش نداشته باشه.
اووغ وواغ. ا دومه

مقسی بوکو
ژو سو مدسن
ووز ات پقفسور؟
کیف کردین فرانسه رو؟!
فکر کنم صبر کنم وقتی به دنیا اونمد باهاش دوست بشم بهتر باشه ها!
اووغ وااغ مادام (مادموازل؟)

جرم شناس/الناز سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ http://justiceways.blogfa.com

سلام علکم
من واقعا نمی دونم توی این کبک چه خبره معلم زبان ما هم کلاس زبانمون رو ول کرد البته اون واسه کار رفت مث اینکه واسه اقامت توی سفارت خونه شون تو کشور ترکیه امتحان زبان میگیرن بعد اگه قبول شدین میشه رفت.
من می گم کلا از برنامه هایی که خوشتون نمیاد تعریف کنید روی اونا پارازیت بندازن این جور که معلومه برعکس کارای
شما رو انجام میدن

با یه چنتایی قتل و قاتل و آدم کش به روزیم اگه نترسیدین خوشحال میشیم سری بزنید

سلام
حالا اگه شد یه روز میریم ببینیم چه خبره؟!
ممنون از اطلاعاتتون
چشم حتما
مزاحم میشیم

بهداشتی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام.
حال شما؟؟؟؟
منم ازین بناها و آثار تاریخی خوشم نمیاد.اصلا اصلا.فقط ازین کاخ موزه ها دوست دارم...
چهارشنبه سوری مبااااااااااااارک
پس عموجان دارین میشینمبارکه خدا سلامتش کنه

سلام
ممنون
خوب پس انگار من تنها نیستم!
ممنون از شما هم مبارک
من که دیشب شیفت بودم چندتا آبسلانگ آتیش زدم از روشون پریدم!!
ممنون

آنا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.gandom1359.persianblog.ir

نفرمائین.....منخودمو گفتم...فسنجونم چون کلا این با کلاسا ادعاشون میشه که خورش مورد علاقهشونه از اون جهتمن اینجا آوردمش...که خودتون دیگه به عمق فاجعه رو در مورد بی کلاسی من پیببرید...

آهان پس از اون لحاظ فرمودین

یک مهندس سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ

آقای دکتر من یک خواننده خاموشم فکر کنم کارگردان رنگ انارسرگئی پاراجانف باشه

واقعا؟
برم یه سرچ بکنم ببینم
یعنی آلزایمر دیگه اینقدر اثر گذاشته؟
به هرحال ممنون

پزشک دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http://eltiam.persianblog.ir

:)) نه من راهی نمی شم
اون جا بزرگ شدم :)

واقعا؟
پس چطور سر از اینجا درآوردین؟

روزهای پیلگی دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ http://peeeleh.blogfa.com

اِِِِ همون داداشتون که تازه دانشجوی تهران شده بودن یا یکی دیگه؟!؟!؟
مبارکه!

یکی دیگه
البته اون داداشمون هم سال آخرشه تازه دانشجو نشده!
ممنون

خلوت دل دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://khalvated.blogsky.com

ممنون

ترنم دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

4- تبریک میگم !

ممنون

ترنم دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ

در مورد داستان هم نمیدونم چرا به بیگانه آلبرکامو و کیمیاگر پائولوکوئیلو میگن شاهکار .
بیگانه خیلی قشنگه ها ولی دیگه فکر نمیکنم بشه جزو شاهکارهای ادبی جهان حسابش کرد !!!!

راستشو بخواین من هیچکدومو نخوندم!

ترنم دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ

با سلام خدمت آقای دی آر !
1- واااای ، این واقعا مسئله منم هست . مخصوصا در مورد شعر و فیلم
شاید اگه این مثالا رو بگم خیلی تعجب کنید : میگن بهترین و شاهکارترین فیلم عاشقانه جهان کازابلانکاس ، اما وقتی من این فیلمو دیدم نفهمیدم چرا به این فیلم همچین القابی دادن
یه فیلم دیگه هم هست که به نظرم فیلم خیلی خوبیه ولی فکر نمیکردم اینقدر مطرح بشه اسم این فیلمه رو هم نمیگم چون اگه بگم میدونم خیلی خیلی تعجب می کنید در مورد این حرفی که در موردش زدم و این باعث میشه من بیشتر خجالت بکشم .
اشعار فاضل نظری هم برام جای سوال داره که چرا میگن خیلی قشنگه ( نمیگم شعرای ضعیفی میگه ها ، میگم نمی فهمم چرا جزو بهترین شعرا محسوب میشه که اینم حتما از بیسوادی من در زمینه شعره )من اشعار محمد علی بهمنی و محمدرضا ترکی رو بیشتر دوست دارم

سلام از ماست
کازابلانکا رو دیدم و ازش خوشم اومد ولی من هم با شما موافقم
درمورد شعر که ما از بیخ ....

راسکلنیکف دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام اولامن ازتون سوال پرسیدم که ایا تا حالا دایی شدین؟ حالا که دارین عمومیشین...
دوما من پست جدیدمو پنج شنبه نوشتم وبعد نوشتشو دیروز... پنج شنبه خیلی از دست خودم ناراحت بودم ولی دیروز خیلی خوب بودم...

سلام
آهان از اون نظر
نخیر نشدم
پس این طور من اشتباه فهمیدم انگار

9 دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ http://mydreams999.blogfa.com

1- چه می کنه این کبک!
2- آخه دکتر چرا از فرانسه خوشت نمیاد زبان به این شیرینی و البته پدر درآری
3-پس ما یه شیرینی تپل افتادیم دیگه

خوب خوشم نمیاد دیگه فقط ق و ق میشنوم توش!

آنا دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ق.ظ http://www.gandom1359.persianblog.ir

حالا بی خیال...اتفاقا منم دیروز داشتم از این بی کلاسی که گریبانگیرم شده با یکی از دوستان دردودل میکردم...مثلا من با هیچ اثار باستانی حال نمیکنم( غیراهرام ثلاثه مصر که هنوز سعادت بازدید از ایشان رو نداشتم) از فیلمای مخصوص علاقمندان واقعی سینما مثل همشهری کین هم خوشم نمیاد درکشون نمیکنم و اصلا نمیبینم..از این کتابای روانشناسی لوس و با نوشته های قلمبه سلمبه هم اصلا خوشم نمیاد..خدمتتون عرض کنم موسیقی خارجی هم خوشم نمیاد و گوش نمیدم...از این نمایشگاه های چه میدونم صنایع دستی و اینام اصلا خوشم نمیاد.. به عمرم نه تاتر رفتم نه فسنجون خوردم خلاصه...نمیدونم خدا چرا اینقدر منو بی کلاس افریده؟؟!!!

پس بفرمائین منم بی کلاسم دیگه؟!
به هر حال ممنون از لطفتون فقط من نفهمیدم فسنجون اون وسط چکار میکرد؟!

×بانو! دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ق.ظ http://x-banoo.blogfa.com/

سلام
در مورد خیلی جاهای دیدنی منم همین حسو دارم. ولی سیتیزین کین رو نفرمایید! دنیائیه واسه خودش...

لیوان میشه لُ و ِغ

بــــه سلامتــــی، کِی شیرینی میدید؟

سلام
خوب پس میشه نتیجه گرفت بیشتر یه امر سلیقه ایه
ممنون تشریف بیارین شیرینی بخورین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد