جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۹۹)

سلام:

۱. میخواستم نسخه پیرزنه رو بنویسم که گفت: خدائیش من دفترچه ندارم. نسخه مو توی دفترچه دخترم می نویسی؟ گفتم: باشه. گفت: ممنون. توی این دوره و زمونه که دیگه د.و.ل.ت به فکر ما نیست خود ما مردم هستیم که باید به داد هم برسیم 

۲. خانمه درحال دست کشیدن روی قفسه سینه اش گفت: درد از شکمم شروع می شه بعد تیر می کشه توی همه قفسه هام!

۳. خانمه بچه سرماخورده شو آورده بود و گفت: بی زحمت حتما براش شربت بنویس. گفتم: از کدوم شربتهارو میگین؟ گفت: از همون شربتها که کپسولو آب می کنن باهاش شربت درست می کنن!

۴. به پیرزنه گفتم: قرصهای فشارتون چه رنگی بودند؟ گفت: نمیدونم من سواد ندارم. گفتم: دیگه رنگشون که ربطی به سواد نداره که. گفت: من بی سوادم نشنیدی که میگن آدم بی سواد کوره؟!

۵. خانمه گفت: من اسهال ندارم فقط مدفوعم خیلی شله و روون!

۶. گوشیو که گذاشتم روی سینه بچه گفت: نفس نکشیا!! 

۷. خانمه نوزاد سه روزه شو آورده بود و گفت: الان چندوقته که دهنش برفک زده!

۸. مرده اومد توی مطب و گفت: خانمم الان بیست روزه که عمل کرده اما هنوز جای عملش درد می کنه. همون موقع خانمه با یه پیرزن اومد توی مطب. پیرزنه گفت: الان سی روزه که عمل کرده اما هنوز دل درد داره. خانمه که نشست روی صندلی گفتم: کی عمل کردین؟ گفت: چهل روز پیش!

۹. پیرزنه اومد توی مطب و دفترچه شو گذاشت روی میز و گفت: برام آزمایش بنویس. گفتم: چه آزمایشی؟ گفت: چه میدونم همون آزمایشی که همه میدن!

۱۰. نسخه خانمه رو که نوشتم گفت: میشه این کپسولهارو توی خونه با بچه ها با هم بخوریم؟!

۱۱. مرده اومد توی مطب و گفت: سرما خورده ام. گفتم: گلودرد دارین؟ گفت: نه گفتم: سرفه می کنین؟ گفت: نه گفتم: پس چی؟ گفت: از چند روز پیش اسهال دارم و استفراغ!

۱۲. به خانمه گفتم: حالت استفراغ هم دارین؟ گفت: تهوع دارم اما حالت استفراغ نه!

پ.ن۱: چند روز پیش از عید ماشینو بردم برای معاینه فنی که متوجه یه صف دم باجه شدم. من هم مثل بقیه ایستادم توی صف و وقتی نوبتم شد کارت ماشین و پولو تحویل دادم و بلافاصله کارت و برچسب معاینه فنیو گرفتم. بدون اینکه اصلا کسی نگاهی به ماشین بکنه! به همین سادگی به همین خوشمزگی!

پ.ن۲:طبق یه نامه محرمانه که برای رئیس شبکه اومده امسال اضافه کاری ما باید حداکثر هفتاد درصد سال پیش باشه و ماموریت هامون شصت درصد سال پیش! (کی گفته تحریم ها اثری داره؟) ضمن اینکه دوتا از درمونگاه هائی که توشون شیفت میدادیم دارن به بخش خصوصی واگذار میشن و دوتا دیگه شون هم که تبدیل به دو شبکه جدا میشن و عملا جای چندانی برای خریدن شیفت هم برام باقی نمی مونه. مثل اینکه برای بازپرداخت قسط های وامها باید فکر دیگه ای بکنم.  

پ.ن۳: دیروز دربرگشت از دیدار اقوام ساکن یه شهر دیگه سری به سیتی سنتر اصفهان زدیم تا عمادو ببریم شهربازیش اما گفتند هنوز افتتاح نشده. یه سر رفتیم توی هیپرمارکتش و با آنی تصمیم گرفتیم چون این ماه وضع مالی مون خیلی جالب نیست توی خرید صرفه جوئی کنیم. اما وقتی خریدهارو بردم پای صندوق خانم صندوق دار فرمودند: دویست و هجده هزار و ... بعدا کلی داشتیم با آنی به فاکتور نگاه میکردیم و می گفتیم حالا خوبه داشتیم صرفه جوئی می کردیم!! 

پ.ن۴: کسی میدونه جریان این پیامی که اخیرا توی گودر میاد که قراره از اول جولای یه بلائی سرش بیاد چیه؟ تکلیف اون لینکهای کنار وبلاگمون چیه اون وقت؟ 

پ.ن۵: یکی از دوستان خوب دنیای مجازی پیشنهاد کرده اند جواب کامنتهارو برای دوستان ایمیل کنم که متاسفانه امکان پذیر نیست چون اولا ایمیل همه رو ندارم و ثانیا وقتی که پای کامپیوتر میگذرونم دوبرابر میشه و این برای من که فقط وقتی سر کامپیوترم که آنی و عماد کاری باهاش ندارند عملا غیرممکنه!

نظرات 84 + ارسال نظر
Dr.t چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام
خیلی خاطراتتون جالبه
من که از ته دل خندیدم
راستی من دانشجوی ترم ٢یی هستم خیلی ذوق میکنم واسه منم در اینده این خاطرات اتفاق بیفته

سلام
ممنون
اونقدر از این خاطرات ببینید که خسته بشید!

عقیق شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ق.ظ

کپسولهای بند 10!!!

چکاوک شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ق.ظ http://yazdan-paki1.blogsky.com/

عالی بود جناب دکتر
خیلی خندیدیم
سرزنده باشید کنار عماد وآنی

ممنون از لطفتون
شما هم سلامت باشید

شیرین امیری شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ http://zanedovomnashodam.persianblog.ir/

به به خاطرات جدید اولیه غم انگیز بود ولی بعدیها باحال وخنده دار بودن..

راستی اقای دکتر لازم نیست شماوبلاگ منو بخونین زحمتتون میشه
اخه خوب خاطره نویسیه بیشترش..واسه خانومها خوبه واونایی که وقتشو دارن..
من خودم ازوبلاگ شما خوشم میاد سرمیزنم..
نمیخوام معذب باشین وحتما سربزنین..
فقط این پست ومشکلاتی باهمسر رو که نوشتم دوست دارم بخونید ونظرتون رو بنویسید..
احساس میکنم همسرم داره زیادی سخت میگیره..

ممنون از لطفتون
حالا این یعنی باید حتما بیام دیگه؟!

سارا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ http://avayesokoot.blogfa.com

بله دیگه آموزنده...
بی سواد ها کورند....خیلی زیبا گفته بودن...

واقعا

[ بدون نام ] جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ http://nemidoooonaam.blogfa.com/

چراااا آپ نکردین آخه !!!!

باور کنین وقت نشد

یک جراح جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ http://dr_ahmadi.mihanblog.com/

" همه قفسه هام"
خیلی جالب بود

ممنونم دکترجان

دکتر پرتقالی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ق.ظ

سال نو مبارک با تاخیر چندین روزه، لحظات خوبی با آنی و عماد و عسل داشته باشین

ممنونم خانم دکتر
سال نو شما هم مبارک

مریم پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ http://soir.blogfa.com

سلام اولا که بله این ماجرا واقعیت داره...(یاد ماجراهای باورنکردنی تو خنده بازار افتادم)بار اول آخرشون هم نیست ولی خوب کم هم از این مهربونی آسیب ندیدن.ولی چه میشه کرد..
دوما اینکه اون مهمونی که از شهر اسمشو نبر اومده بود هم سن بابام بود وبچه بزرگش همسن من که بچه اخر بابامم بود. تازه خیلی تکیده تر وپیرتر از بابامم بود.

سلام
درهرحال مسئله مهم لطف و مهربانی خانواده شماست

cna یـــه سرباز پشتـــ کنکوری!!! پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ http://captain-medic.blogfa.com

سلامــ آقای دکتر
یه سوال داشتم از خدمتتون!
این دانشگاه بین المللیایی ک رشته های پزشکی رو بدون آزمون دانشجو میگیرین چجورین؟یی کنین؟
مدرکشون ارزش داره،میشه بی زحمت راهنما

سلام
شرمنده من کوچکترین اطلاعی در این مورد ندارم

امید پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ http://taadodzojat.blogfa.com/

جالب بود.
موفق باشی

ممنون از لطفتون
شما هم موفق باشید

من و پنجاه درصد خودم........... پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ http://parsara.persianblog.ir

جالب بود ...لینکتون می کنم با اجازه

ممنون
شما لطف دارین

یلدا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام حق دارین به من بی اعتماد باشین من خودمم نمیدونم چرا آی پی من با اون آقا یکی بود از برادرمم سوال کردم گفت که شاید مشکل از ای اس پی باشه نمی دونم باید چه جوری بهتون ثابت کنم که من اون آقارو اصلا نمیشناسم

آقای دکتر فقط وبتونو میخونم دیگه کامنت براتون نمیزارم خودمم از این قضیه خیلی ناراحتم من همیشه به وبلاگتون سر میزدم و نظرات میخوندم همش منتظر آپ جدید بودم
ترو خدافقط فکر بد درموردم نداشته باشین

سلام
انگار شما دارین بیش از حد موضوعو بزرگ میکنین
این مسئله برای من فقط در حد یه مچ گیری بود و بس
خوشحال می شم کامنت های بعدیتونو ببینم

آذرخش پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ http://asarakhsh.persianalog.ir

سال جدید رو با تاخیر بهتون تبریک میگم!
خاطرات پراکنده هم مثل همیشه جالب بود، 20 -30 -40. !!! یه بازی راه میانداختند ;-)
من که تازه لینک شما رو به گودر اضافه کردم.

سال نو شما هم مبارک
ممنون
شما لطف دارید

مرجان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ http://mahroo1371.blogfa.com

ما هیچی نمیگیم به ضایعات سفید رنگ دهان نوزارد

از این به بعد مشاوره در امور وام و اینا خواستین بگین ، در خدمتم

وقتی توی دهن نوزاد خودتون (در آینده) زد مجبورین یه چیزی بهش بگین!
چشم

فضایی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.crazywriten.mihanblog.com/

جالب بود
فکر می کنم بلاگ اسکای هم امکان ایمیل رو داره

ممنون
نچ نداره!

جیرجیرک چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ http://jirjirakmahtabi.blogfa.com

مورد 4 بسیار فهیمانه بود! خداییش می دونسته چی داره میگه!

واقعا

دخترمهربون سرزمین احساس چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

یعنی اگه بخواین جواب همه رو با ایمیل بدید چه شود
یه پیشنهاد خصوصی در مورد وام بهتون می دم
بابی من گاهی از این روش استفاده می کنه
من هر وقت می رم بیرون قبل اینکه از خونه بیرون برم همش می گم من چیزی نمی خرم
اما برگشتنی با کیف پول خالی و دست پر برمی گردم خونه

واقعا
خوندم ممنون گرچه همون هم یه سرمایه حسابی برای شروع میخواد
واقعا

نگین چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ http://khateratebimarestan.blogfa.com

نه دکتر.اون مریضمون که توی کما بود فوت کرد.
اون خانمه که بچه در بغل گرفت و با شادی رفت خونشون!

آهان
از اون لحاظ

طاها چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
حالتون چطوره؟شما دکترین من ازتون میپرسم؛کار دنیا عوض شده
تحریم ها اصلا اثر نکرده...از قیمت های سال جدید کاملا معلووووووووووووومه

سلام
فکر کنم این هم از نشونه های آخرالزمون باشه!
نه بابا کی میگه اثر داره؟

مجتبی هادی پور چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام همولایتی عزیز. سال نو با تاخیر مبارک. دکی این دوره زمون زن سالاری دیگه بیداد میکنه. نمیذارن بشینی پای کامپیوتر!!!!!!!!!! ای زن ذلیل

سلام از ماست
سال نو شما هم مبارک
وبلاگو چکارش کردین؟

مرجان چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ق.ظ http://mahroo1371.blogfa.com

سلام

" دهنش برفک زده! "مگه یخچاله ؟!
"تهوع دارم اما حالت استفراغ نه!" خخخخ تهش بود
وام بگیرین که اقساط وامو بدین!
ولی چقدر بد! امیدوارم از پسش بر بیاین

سلام
ببخشین شما به ضایعات سفیدرنگ دهن نوزادان چی میگین؟
ممنون
واقعا فکر خوبی بود نمی دونم چرا به فکر خودم نرسیده بود
ممنون

یلدا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام من بازم متوجه نمیشم که شما چی میگین اگه کامنت قبلیرو میگین من ایشونو نمیشناسم

آقای دکتر خواهش میکنم تهمت نزنین نمیدونم شاید این آقا با من تو ی منطقه باشه که آی پی مون یکی شده

یعنی هر کس برای شما کامنت میزاره شما آی پی شو نگاه میکنین چه حوصله ای دارینا

سلام
من تهمتی به شما نزدم
درواقع اصلا ربطی به من نداره
همه آی پی هارو نگاه نمی کنم اما وقتی دو نفر با آی پی یکسان میان و تقریبا همیشه کامنتهاشون دقیقا پشت سر همدیگه است جلب توجه می کنه دیگه

سارا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ http://avayesokoot.blogfa.com

سلام دکتر....
سال نوتون مبـــــارک ایشالا سال خوبی براتون باشه
شماره 1 خیلی درد آور بوووودش.
شماره 4 هم آموووزنده بود...

سلام
سال نو شما هم مبارک
آموزنده؟!

عسل سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام آقای دکتر تازه با وبلاگتون آشنا شدم البته تازه تازه هم که نه ایام عید داشتم آرشیوتونو میخوندم

سال نو رو با تاخیر بهتون تبریک میگم امیدوارم سال خوبی در کنار خانواده داشته باشید

سلام
شما لطف دارین
سال نو شما هم مبارک

سحر سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.pezeshkeayande.blogfa.com

سلام آقای دکتر
وبلاگ جالبی دارین.هراز چند گاهی که دلم میگیره میام اینجا واقعا نوشته های طنزتون قشنگه.من دانشجوی فیزیوپات هستم خیلی دوس دارم از کسایی که این راهو رفتن کمک و راهنمایی بگیرم.ممنون میشم اگه کمکم کنین.راستش یخورده از رشته ام زده شدم بخاطر شرایط سختی که دارم....

سلام
شما لطف دارین
گرچه فکر نمی کنم تجربیات عهد دقیانوسی من به درد شما بخوره درخدمتم
میدونم که زده شدین
اما پزشکی شبیه یه سرسره است که وقتی شروعش کردین باید تا آخرش برین
خدائیش از همین حالا میتونین خودتونو توی یه شغل دیگه تصور کنین؟

خانم گل سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ق.ظ

خوشم میاد از رقابت شیراز و اصفهان!
از اصفهان بعیده که تو این مورد (سیتی سنتر) حداقل یه یک سالی از شیراز عقب افتاده!هه هه

رقابت؟
به نظر من که بیشتر شبیه یه فرصت برای مردم اون شهره

مژگان امینی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

1.واقعاً
7.به این می گویند آشنایی با دنیا از آغاز زندگی
8.واقعاً چند وقت بود؟
پ.ن.2هر روز سپهر می آد خونه می گه مامان فلان زمین فوتبال کنار پارک یا مدرسه سابقش یا پولی شده و شهرداری ساعتی اجاره می دهد!
پ ن 3ما هم یک هایپر استار نزدیکمان داریم کاملاً درکتان می کنم.فقط یک چاره دارد کارت و پول زیاد همراهتان نبرید.

ممنون از نظرتون
اونطوری هم میترسم وقتی حساب میکنن پول کم برده باشیم و ...

رکسانا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

من چند روز پیش اومدم اینجا ُ پستتونو خوندم ُ کلی هم دلم وا شد اما نمیدونم چرا اینقدر گیج بودم که نظر نگذاشتم !!!
حالا لااقل فقط برای پی نوشتهاتون ابراز تاسف میکنم .
هنوز هم انگار گیجم !

شما همیشه به من لطف داشتین
بازهم ممنون از لطفتون

dr.rana دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام ، امروز 19 فروردین، 11 صبح تا 11 شب شمس الشموس است. خورشید طوری در آسمان قرار میگیرد که حاجت ها یرآورده میشود. سوره شمس را بخوانید و آخر هر آیه بگویید: " یا شمس الشموس و یا انیس النفوس ادرکنی"
التماس دعا

سلام
محتاجیم به دعا

دخترمهربون سرزمین احساس دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ

با کلی تاخییر سال نو مبارک
پست هم ایشاا...فردا می خونم

سال نو شما هم مبارک
پس منتظر نظرتون هستم

ی دوست یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام دکتر خسته نباشید ممنون بابت آپ


این مورد 12 دیگه خیلی باحال بود

سلام خواهش میگردد
ممنون

سکوت سپید یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.Rainylady1.blogfa.com

ما سال نو رو به شما تبریک گفتیم؟
روزهاتون پر از آرامش

این مریض شماره 3 دقیقا منظورش پی بوده؟ کدوم شربتا؟

شما تبریک هم نگین ما قبول داریم
ممنونم
سوسپانسیون آنتی بیوتیک

نگین یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ http://khateratebimarestan.blogfa.com

سلام دکتر
سال نو مبارک
کجا بود اونجا اینقدر کار دقیق انجام میدادن برای معاینه فنی؟؟!!
۸.ولی اونطور که من یادمه ۵۰ روز پیش عمل کردنا!!!حالا ببینید به حرف کدوممون بیشتر میشه اعتماد کرد!

سلام
سال نو شما هم مبارک
ولایت ما
خوب ممکنه اگه یه بار دیگه اومد باید بگم تاریخ روز عملشو بگه!

مهاجر زمان یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ http://mohajerezaman.persianblog.ir

این بی سوادی بی داد میکنه ها!!!
بی سواد ها کورن!!!!!!!!

مث همیشه عالی بود
ایشالا که سال خیلی خوبی داشته باشیددددددد
از دختر گلتون عکس برامون نمیذارید؟؟

واقعا
ممنون
شما هم همین طور
آنی داره عکسهاشو آماده میکنه که بزنه توی وبلاگش

فاطمه یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

خیلی جالب ناک بودن .خنده دارترازهمیشه

شما اینقدر کارمی کنید؟تو 4تا درمانگاه؟شیفتم می خرید؟
درست فهمیدم؟
شما یک مرد خانواده اید

ممنون
برای گذروندن زندگی و دادن ماهی یک میلیون تومن شیفت چاره دیگه ای نیست هست؟
البته ظاهرا شما یه کم اشتباه متوجه شدین
قبلا نوشته بودم که من پزشک سیار شبکه بهداشت شهرستانمون هستم و هر روزی به یه درمونگاه فرستاده میشم
همه درمونگاه هائی که من میرم دولتی هستند و نه خصوصی

. یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

می گم این 13 بدر ه واسه شما خیلیییییییییی مهمه ها! آخه دو سال پیشم پرسیدین 13 رفتیم یا نه؟!
تا خونه مادربزرگمان رفتیم !

ما اینیم دیگه
ای بابا
راه به این دوری؟!

یلدا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:55 ب.ظ

بله منم آدمای بی جنبه زیاد دیدم

فقط:

آقای دکتر من آخرشو متوجه نشدم دریا کیه؟

واقعا
از شما باید پرسید
یکی برام کامنت میگذاره که دریا الان منو میکشه و پشت سرش یه نفر دیگه دقیقا با همون آی پی کامنت میگذاره و اسمش یلداست و دریاروهم نمیشناسه
جالب نیست؟

دانیال یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

دکتر جان من وترسم به دادم ورس

هااااا
من شرمنده بیدم
خرج داشته بید!

یلدا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام آقای دکتر .....این چه حرفیه من اصلا ناراحت نشدم

شمام پس مثل داداشم توصیتون خاک رسه
این داداش بنده البته چند نوع خاک دیگه هم پیشنهاد داده بودن ولی گفتن اگه گیر نیاوردی همین رسم به تنهایی کفایت میکنه

سلام
خوب خداروشکر
آخه آدم هایی که با چنین شوخی هائی ناراحت میشن کم ندیدم
راستی
شما مطمئنین که اسمتون دریا نیست؟!

دانیال یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ

خاک وچوک دریا منو وکوشه
این کامنت برره ای بود

دکتر جان برای همیشه خداحافظ

ای وایییی
حالا من با این عذاب وجدان چکار وکنم؟
چه کار از خودم دروکنم که وشد جونتو نجات وداد ها؟

آنا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ق.ظ http://www.anna1980.persianblog.ir

سلام علیکم...مدتیه فکر کنم دچار آلزایمر شدم ...من اینجا قبلا کامنت گذاشته بودم یا نه؟؟؟؟؟

سلام
شرمنده من که ندیدم

پونی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com

مثل همیشه از نوشته های زیبات لذت بردم

پایدار باشی

ممنون از لطف شما

دانیال شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام دکتر جان
این پستم مثل بقیه پستا همه مواردعالی بودن

دکتر جان غلط املایی که ندارم
دریا ایندفعه اگه غلط املایی داشته باشم پوستمو میکنه دیگه کامنت میزارم مثل پسرای خوب میخونمش

سلام
ممنونم دکترجان
پس از همین الان رسما کنده شدن پوستتونو تسلیت میگم
چون شما اینجا کامنت نمیزارین بلکه میذارین!

یلدا شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام آقای دکتر
نمیدونید چقد ذوق کردم دیدم آپ کردین همه موارد خیلی جالب بودن مخصوصا مورد 4و 6 و8 فقط در مورد شماره 1وقتی به کلمه د و ل ت رسیدم یاد زودتر برگزار شدن امتحانای این ترم بخاطر انتخابات افتادم و اینکه چه خاکی به سرم بریزم

سلام
جواب قبل تکرار میگردد
به شرطی که ناراحت نشده باشید

یلدا شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام آقای دکتر
نمیدونید چقد ذوق کردم دیدم آپ کردین همه موارد خیلی جالب بودن مخصوصا مورد 4و 6 و8 فقط در مورد شماره 1وقتی به کلمه د و ل ت رسیدم یاد زودتر برگزار شدن امتحانای این ترم بخاطر انتخابات افتادم و اینکه چه خاکی به سرم بریزم

سلام
شما همیشه به من لطف دارین ممنون
من خاک رسو توصیه می کنم

پروانه شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ http://bestmoments.blogfa.com

سلام دکتر،
خیلی جالب بودن مخصوصا 3،4،5،11
ممنون!

سلام
من هم از لطف شما ممنونم

مهدیس شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:11 ب.ظ http://ladyrose632.persianblog.ir

مقدمه کادوی ویژه همون تنباکوی قلیون بود دیگه . منتها مهمونا منحرف تشریف داشتن چیز دیگه ای حدس زده بودن

یعنی شما دیگه منو این قدر جیگر فرض کردین که منظورتونو نفهمم؟!

اسطوره شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ http://oos2re.blogsky.com/

این سری همه مطالبت قشنگ بود
مخصوصا اون قسمتی که گفت بی سواد کوره!
اینروزا دخلو خرج ریخته به هم
من دم عیدی 12 میلیون تومن فروش داشتم
حالا که بدهی هامو صاف کردم میبینم 4 میلیون مونده که حتی نمیتونم باهاش جنس بخرم باز!

ممنون
خوب همینه که میگن چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن دیگه

شکوفه گیلاس شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ http://cherrybloom.persianblog.ir

1.
2. دارندگی و برازندگی
3.what?
4.واقعا نشنیدین میگن بی سواد کوره؟ دکتر از شما بعیده.
5.جا نیفتاده خب. چی بگه؟
6.کی به کی گفت نفس نکشیا؟
7. بستگی داره معیار وقت چی باشه؟
8.نیاز شدید به کلاس جبرانی حساب
9.
10.چه اشکال داره، مهمونم اومد جلوشون بذار با هم حالشو ببرید
11. بازم جا نیافتاده چه میشه کرد؟
12. ایضا شماره 5 و 11
1:مملکت گل و بلبل اینجاست دیگه حالا خوبه کاری انجام نمیدادنو صف بوده اگه واقعا معاینه میکردن چی میشد؟ فک کن.
پ.ن3: میخواسم جواب یکی از کامنتا یه چیزی بنویسم اما کظم غیظ می کنم چیزی نمیگم.
بازم مرسی دکتر عزیز

ممنون از این همه وقتی که گذاشتین و برای دونه دونه شون نظرتونو نوشتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد