جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (120)

سلام:

۱. داشتم نسخه مرده رو مینوشتم که گفت: اگه میخواین برام کدئین بنویسین بی زحمت کدئین دارشو برام بنویسین!

۲. میخواستم برای خانمه نسخه بنویسم که گفت: شما میدونین اون شربتی که هربار میخوردم خوب می شدم چی بود؟!

۳. خانمه گفت: بچه مو هروقت بهش استامینوفن میدم تبش بالا میره!

۴. نسخه مرده رو که نوشتم گفت: ما دوتا کپسول اکسیژن هم توی خونه لازم داریم میشه توی دفترچه بنویسینشون؟!

۵. با خنده از مطب اومدم بیرون. مسئول داروخونه گفت: چی شده؟ گفتم: اسم این مریض آخری که اومد «آخربس» بود! گفت: این که چیزی نیست چند روز پیش «آتش بس» اومده بود!

۶. خانمه گفت: بی زحمت برام چندتا شیار مسکن هم بنویس! (ترجمه: شیاف مسکن)

۷. دوتا مرد حدودا شصت ساله حوالی نصف شب اومدند توی مطب تا فشار بگیرند. بعد گفتند ما امشب خیلی استرس داشتیم گفتیم شاید فشارمون رفته باشه بالا. گفتم: چه استرسی؟ گفت: من پدر عروسم ایشون هم پدر داماد!

۸. به پیرزنه گفتم: قبلا هم اینطور می شدین؟ گفت: نه بعدا این طور شدم!

۹. فشار پیرزنه رو که گرفتم گفت: میشه یه بار هم فشار دست چپمو بگیرین؟ گرفتم. گفت: حالا یه بار دیگه از دست راستم بگیر ببین فرق نکرده؟!

۱۰. به خانمه گفتم: دفترچه تون که برگه نداره. گفت: وا من که چند روز پیش هم باهاش اومدم دکتر که!

۱۱. به پیرزنه گفتم: کجای کمرتون درد می کنه؟ چند ثانیه ای بخش هائی از چادرش بالا و پائین رفت و بعد گفت: اینجاهاش!

۱۲. به خانمه گفتم: دفترچه تون تموم شده. گفت: یعنی حالا باید عوضش کنم؟!

پ.ن۱: به لطف کامنت یکی از دوستان موفق شدم توی یاهو یه چیزی شبیه بلاگ رول گوگل ریدر درست کنم. (البته با چند تغییر) اما چون اسم تیتر هر پستو مینویسه و نه اسم وبلاگو میخواستم لینکدونی سنتیو هم داشته باشم که چون یه سطر از کد وبلاگو حذف کردم همچنان ناموفق مونده ام. این هم روش درست کردن این بلاگ رول

پ.ن۲: به آنی میگم: اگه بدونی چه صفی برای سبد کالا جلو فروشگاه بود. عماد میگه: توی سبدش چی بود؟ حیوون زنده هم بود؟!

پ.ن۳: امروز یه نامه اومد توی درمونگاه و وظائف جدید واحد بهداشت خانواده رو برامون توضیح داد. بعضی از این وظائف عبارتند از:

تشویق زنانی که تازه ازدواج کرده اند به فرزند دار شدن.

تشویق خانواده های تک فرزند به فرزند دار شدن

تشویق زنانی که از تولد آخرین فرزندشان بیشتر از سه و نیم سال گذشته به فرزند دار شدن

تشویق زنان بالای سی سال به فرزند دار شدن

................

چی بگم؟ لابد مسئولین محترم فکر تحصیل و اشتغال و .... این بچه هارو هم کردن دیگه.

پ.ن۴: وا .... الن! پس وبلاگت کو؟!

نظرات 75 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.eltiam.persianblog.ir

آقای دکتر یعنی عالی بود،خصوصا قسمت پیرزناش

یعنی ممنون
یعنی مردونه اش خوب نبود؟!

Rojin دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ق.ظ http://rojna.blogfa.com

نه دکتر الاوکیلی این وظائف جدید رو بگین پشت گوش بندازن. بیخیااااال!

الان متخصصین زنان زایمان خوشحالن دیگه؟

:)) ٬ آتش بس

چشم
حتما

نیایش پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ب.ظ http://1392niayesh.blogfa.com

خیلی خاطرات جالبی بودن..مخصوصا7و8
در مورد خط آخر...اونوقت تکلیف سندروم داون چی میشه تو سنین بالا؟!

ممنون
اینو بهتره از آقایون قانون گذار بپرسین

آنا پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.gandom1359.persianblog.ir

اینا دیوانه اند با این پیشنهاداتشون....

شاید هم برعکس

مامان چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ http://namopa.blogfa.com

پیرزنه خیلی جالب بود و از اون جالبتر شما که باز براش گرفتید...کارتون قابل. تحسینه دکتر جون ...
خیلی عالی...ممنون ...که خنده هاتون رو با ما تقسیم می کنید ........
نمیدونم الی جون چی شده ....خبر دار شدید به ما هم بگید لطفا ..

خواهش میگردد
چشم

منصوره چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ب.ظ http://midwifery2012.blogfa.com

سلام دکتر ربولی.
4.کپسول اکسیزن؟؟؟؟؟
5.ما اسم مریض داشتیم بسم الله
7.خیلییی باحال بودن اینا
حالا سبد کالا بهتون تعلق گرفت یا نه؟
ظاهرا کلا ززنان باید تشویق شن به بچه دار شدن

سلام از ماست
5.بسم الله؟! خانم بود آیا؟
پ نه پ نمیدادن سبدو از حلقومشون میکشیدم بیرون!
آره دیگه کار شما رو میخوان زیاد کنن

محسن:) سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ http://azghabl.blogfa.com

سلام دکتر
چقد خوشم اومد از پستهات و چقد با داداش خندیدیم...
وبلاگ شما هم اکنون از همسایه های وبلاگ من شد;)
ایشالا بیشتر سر میزنم;)

سلام
خوش اومدین
باز هم تشریف بیارین

دکترکوچولو سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ

اها !!

بعله!

ستاره سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ http://razesukoot.blogfa.com

حالا که گفتم
بسم الله هنوز هم دیر نشده طفلی عماد تنهاست

تنها که نیست عسل هست

سینا سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.sinaa.blogsky.com

سلام من شما رو لینک کردم !

سلام شما لطف کردین

ستاره سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ق.ظ http://razesukoot.blogfa.com

سلام
تفکر مسئولین هم مثل تبلیغات شرکت مولفیکسه که گفته اگه خانواده ای 12 تا بچه بدنیا بیارن نمی دونم تو نا کجا آباد بهش خونه می دن به بقیه مسائلش هم کار ندارن که فقط پوشک هاشون فروش بره سود کنن این مهمه !

سلام
واقعا خونه میدن؟
پس چرا زودتر نگفتین؟!

دکترکوچولو دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ

یهنی چی بالای 18 ؟؟

خوب یعنی چی ؟؟!!
د ایی ؟؟

وا
خب بالاخره یه علتی داره که زن خوشگلتر بیشتر حامله میشه دیگه!

سینا دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.sinaa.blogsky.com

سلام جدا خنده دار بود سرحال اومدم . و این نکته رو هم فهمیدم پزشکی هم تو نوع خودش خنده داره !
حالا بذارین من یه خاطره براتون بگم من شغلم نت (هستش) یکی از فامیل هامون که یه پیرمرده چند مدت میومد خونه ما تا من کامپیوتر یادش بدم خلاصه چند روز و یک روز ایشون اومد خونه ما به من گفت مهندس من مریض شدم فک کنم از کامپیوتر شما ویروس گرفتم !!!
تا اینو گفت من کنترل خودمو از دست دادم از اتاق رفتم بیروم شانس خوش داداشم بود جمش کرد

سلام ممنون
خب مگه آدم از کامپیوتر ویروس نمی گیره؟!

طاها دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
خوبین ایشالا؟
مورد هفت خیلی جالب بود...ممنون دکتر برای این لحظات شاد
عجب وظائفی دارید دکتر با این وضع اقتصادی تشویق مردم به زنده بودن هم خیلی جسارت میخواد...

سلام
ممنون
باز هم ممنون
واقعا

فرشته دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ق.ظ http://bietemad.mihanblog.ir

خدا خیرتون بده...بعد از مدتها اومدم توی وبلاگی و کلی خندیدم دلم شاد شد.
تازه یک صفحه بیشتر نخوندم
ماشالله چه دکتر خوش ذوقی که می شینید بعد هر مریض ، مکالمات را یادداشت می کنید
موفق باشید

ممنون
ما اینیم دیگه

ققنوس دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ق.ظ http://ghoghnooshope.blogfa.com/

سلام
آقای دکتر بنده که تک فرزند نیستم.... اینجانب با خواهر و برادرها یک جین می‌شویم ماشا...
منظورم این بود که من یک فرزند دارم و برای دومی همش در حدال جدال با خویشتن و البته با اطرافیانم هستم.
همه می‌گن بعدا متوجه می شی که اشتباه کردی... نزار بچه‌ات تک بمونه.....

سلام
خدا زیادترتون کنه
بله واقعا این حدال جدال خیلی سخته

وانی یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

زمزمه چیه، من خودم دو ترمه دارم دانش خانواده و جمعیت درس می دم !! اولین رفرنسش هم کتاب شکوه همسرداریه!! دکتر یک مزخرفاتیه که نگووو جالبه هنوز بچه ها تو خط سوال های ترمیم پرده بکارت و روش های اورژانسی از بارداری هستن!!! ای وای آخه چرا تیک خصوصی نداره؟! خودتون صلاح دونستین تاییدش نکنین ولی به اون دکتر کوچولو بگین اتفاقن برعکس!! اصلن خانوم زیبا یه عالمه بچه بیاره دیگه چیزی از زیبایی براش می مونه؟؟!! جوونا گول نخورید!!

شرمنده که تائیدش کردم چون دلیلی ندیدم که تائید نکنم

یک عدد مامان یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ http://kidcanser.blogfa.com

حالا تشویق ها شامل چی می شه؟؟ یعنی چجوری تشویقشون می کنین ؟ چه وعده هایی می دین ؟!
نه این که منم بالای سی سالم خواستم ببینم ارزش گول خوردن اره یا نه

نوشته ما تشویقشون کنیم
انتظار دارین چیزی هم بدن؟
لابد منظورشون همون یارانه بیشتره!

mahtab یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ب.ظ http://neveshtehayemahtab.mihanblog.com

جالب بودن! خصوصا اون پیرمردا
واقعا الناز چی شد؟

ممنون
من هم نمی دونم

مژگان امینی یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

1.به نظر شما چرا من نمی توانم کدئین دار را تحمل کنم؟
7.صبر کن عماد را داماد کنی !
9.حالا فشار دست راست چند بود دست چپ چند بود ؟
به سرایدار آپارتمان ما سبد تعلق نگرفته !
پ.ن.3.این فامیل ما تنظیم خانواده درس می داد الان پنج سال است که ازدواج کرده نذاشته بچه دار بشه همه را از رو برده حالا ببینم چه طوری شکوه همسرداری درس می ده

9. به ترتیب 14 و 13
شکوه همسرداری

گل پونه یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام دکتر یک وبلاگ بذارین فقط از سخنان گرانبار عماد خدایی خییییییییییلی بامزست اگه یکم دیگه بزرگتر بشه با وبلاگش قطعا بازار بقیه وبلاگارو کسات میکنه
راست میگنن اول خودشون امار بچه هاشونو بالا ببرن بعد...........
طرح تشویقی نکنه لوح تقدیره عایا؟؟؟
به جنسیت بچه اشاره ای نشده ؟؟اخه تو تبلیغات هی عکس پسر میکشن اصن چه وضیه!!!

سلام
شما لطف دارین هم به من هم به عماد
به هر حال پسر کو ندارد نشان از پدره دیگه ...

گیلاس آبی یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ق.ظ http://thebluecherry.blogfa.com

ممنون

ققنوس یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ http://ghoghnooshope.blogfa.com/

تو روستای زادگاهی بنده هم وقتی چند دختر پشت سر هم می آومد اسمش را قیزبس یا قیزتمام (دختر دیگه بسه) می‌گذاشتند... احتمالا اون خانمه هم آخرین دختر بوده ....

شاید هم آخرین دختر تا زمان تولد دختر بعدی!

ققنوس یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام آقای دکتر
دیگه روش‌های پیشگیری از بارداری که رایگان انجام می‌شد برداشته شده آیا؟؟؟؟
اصلا انجام می‌شه؟؟؟
سوال دیگه اینکه: حالا شما می خواهید تشویق کنید؟؟؟ مثلا اگر بنده تک فرزند را بخواهید تشویق کنید چه می فرمایید؟؟؟

سلام
همین امروز یه نامه دیگه اومد که از اول سال آینده هیچ هزینه ای برای روش های پیشگیری تعیین نشده
شمارو که نه پدر و مادرتونو باید تشویق کرد!

آسیه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ب.ظ

ممنون

دکترکوچولو شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ

مبحث بالای 16 و 18 چیه دکتر ؟؟
+ نمیدونم والله ...
واسه منم خعلی جالب بود .... این مططالعه ذکرنکرده بود ک معیار زیبایی زن ها رو چی در نظر گرفته ، ی چیزی در حد ابسترکت منتها بیشتر از اون رو واسم میل کرده بودن اما خعلی رو حرفی ک میزدن تاکید داشتن ...
+

چی بگم؟

حسین شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

دکتر ماشاالله وبلاگ پرطرفداری داری ، نمی خوای سایتش کنی ؟ اگه خواستی من در خدمتم همه جوره.
اگه تصمیم گرفتین حتما خبرم کنید

ممنون
ای بابا سایتش کنم که چی بشه؟

نئو شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ

بلی!میشه غیرفعال کرد!
میهن بلاگو بلاگ اسکایو میشه ولی بلاگفا یا باید کلن حذف بشه یا باید منتقل شه به یه آدرس دیگه یا اینکه هیچی نشه!!!
تو بلاگ اسکای، وقتی نام کاربری و پسوردتونو میزنین وارد صفحه تون میشین، قبل ازینکه تنظیمات وبلاگتونو باز کنین،توهمون قسمت وبلاگهای من، سمت راست نوشته مدریت وبلاگها...اونو میزنین و بعد میتونین یه سری از تنظیمات وبلاگتونو اونجا عوض کنین مثلن وبلاگتونو منتقل کنین به یه آدرس دیگه یا به یه ایمیل و نام کاربریِ دیگه،یا وبلاگتونو حذف کنین یا موقتن غیر فعال کنین.
برای اینکه بیشتر با بلاگ اسکای آشنا شین(!)، یکی دیگه از امکاناتِ خاص بلاگ اسکایم میگم!(:دی):
تو بخش مدریت وبلاگتون،همونجا که سمتِ راستش منو داره برا لینکا و نظرسنجی و...،از منوی سمتِ راست تنظیماتو انتخاب میکنین،قسمت پایینش تو حریم خصوصی میتونین برای ورود به وب رمز بذارین.ینی اگه کسی خواست بیاد وبتون،باید یه رمزو وارد کنه...یا میتونین از موتورای جستجوگر جدا کنین وبتونو یا... .
بلاگ اسکای تنظیمات جالبی داره یخورده بیشتر توش بگردین خودتون متوجه میشین چقد باحاله.
راستی اگه از تو برنامه های جانبی آمار و چیزای دیگه رو فعال نکردین اونم فعال کنین برا خودتون...به پای وبگذر نمیرسه ولی درنوع خودش منحصر به فرده.
امیدوارم تونسته باشم با بلاگ اسکای آشناتون کنم!!!
خخخخخخخ:دی
ببخشید اگه جسارت کردم.شما خودتون تو بلاگ اسکائیا پیشکسوتین.
من از سال89بلاگ اسکای داشتم.یه دوسالی بعد شما!ولی الان مث وب النا خانوم غیرفعاله.

ممنون از نظرتون
راستش دیگه مدتهاست که اون قدر وقت آزاد ندارم که به همه جای تنظیمات وبلاگ سربزنم

اسطوره شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ب.ظ http://oos2re.blogsky.com

با شماره 8 خیلی حال کردم واقعا پیرزنه جالب و هوشمندانه جواب داده

هوشمندانه آیا؟!

niliiii شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ب.ظ

salam.babaye aroos doomad kheeeili bahal budano khojaste!!
badesh inke bache ziad beshe daghighan ke chi beshe?? yeki yedune dalil biare lotfan!

beheshon begin man omran ziad bache biaram,yadetun nare,albate badan ke ezdevaj kardama!!

سلام
ممنون از لطفتون
حالا این یکی یه دونه کی هست که باید دلیل بیاره آیا؟!

عاطفه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام مجدد!!!نظرم ثبت نشد ولی اگه صدبار دیگه هم هنگ کنه من بدون نظر گذاشتن از اینجا نمیرم
۱و۲
۵
۷)اونا چرا استرس داشتن!!!بابای عروسمون که همولایتی شماست هم شب عروسی فشارش افتاد پس طبیعیه اینجور چیزا توی ولایت شما

سلام
شما لطف دارین
از بس که خانواده دوستن این همولایتی های ما!

مریم شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ http://soir.blogfa.com

سلام
پ ن 3:خوب حالا ننوشتن تشویق دختران مجرد به بچه دارشدن یا حتی شوهر پیداکردن برای دختران مجرد ...ولی درکل تشویق هر زنی برای بچه دار شدن.این طرح انگار خیلی وقته اومده شهر ما که خانوم دکتر مرکز به خواهرم گفته بود دوباره بچه دار شو...حالا ما تو همین یکیشم موندیم...

سلام
احتمالا به زودی به اینجا هم میرسن!

پونی شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com

احتمالا دختران مجرد رو هم به صورت سینگل مادر تشویق به زاییدن بکنند این ها

چه گلی سر اون 75 میلیون زدن که به بقیه بزنند؟

لابد اول به صورت راندوم تا نقاط قوت و ضعفش مشخص بشه

اقای حس هفتم شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

رونوشت از پ ن 3 به سرکار خانم انی و جناب دکتر ربولی جهت استحضار و اقدام مقتضی

ما هنوز سه سال و نیم از تولد بچه مون نگذشته!

nasrin شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ب.ظ

بالا ى ٣٠سال خیلى کلى نیست!٦٠سال هم بالا ى ٣٠ساله،خو این شکلى بچشون خل میشه که!

البته اگه کسی بتونه بالای شصت سال بچه دار بشه

آسیه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام آقای دکتر
وای این مریضای شما چرا این طورین؟ آه آدم فکر میکنه از کره ماه اومدن

مخصوصا مورد 9 و 12 حرص آدمو در میارن

سلام
راستش تا حالا ازشون آدرس نپرسیدم امیدوارم دفعه بعد یادم نره!

morteza شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ق.ظ http://psoriasis2.blogfa.com

سلام
جمله ی 8 : عاشق بحث با اینجور بیمارا هستم
جمله ی 9 : دکتر انصافا ایشون فرد مطلعی بوده ! مریضی بوده که کتاب خونده بوده! نگفتش که در حالت خوابیده رو تخت هم بگیر یا فشار اندام تحتانی؟
پ ن 2 : انصافا خیلیا هنوز منتظر سبدش هستن! چرا نمیدن؟؟
پ ن 3 : تشویق زنان بالای سی سال به فرزند دار شدن؟؟؟ اینا انگار سوادشون رو هم مورچه خورده! یادشون رفته دروس زنانشونو انگار!

سلام
خدا از این بیماران نصیبتون کنه
ممکنه
شما هم اون کلیپو دیدین؟!
البته ربطی به دروس زنان نداره دستور از جای دیگه است

دکترکوچولو جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

طبق اخرین اخباری ک طی یکسری ایمیل مهم!! بهم رسیده :
خانم های زیبا نسبت ب خانوم هایی با چهره معمولی بیشتر بچه دار میشوند ...
مث اینکه روی 2000 تا زن نشستن مقایسه کردن و دیدن اونایی ک قشنگ ترن 3-4 تا بچه داره البلقی1-2 !!
حالا معیار زیبایی از دید طرف چی بوده بماند ، منتها دکتر کارتون راحت شد :)
خوشگلا رو بگین سوا کنن ، بفرستن خونشون ، شما واسه جمعیت باقی مونده توضیح بده

واقعا؟
میدونین از این حرفتون میشه کلی مبحث بالای شونزده و هجده برداشت کرد؟
شاید هم میخوان خانمهارو وادار کنن که بچه دار بشن تا خوشگلیشونو نشون بدن!

c.N.A یکـــ پشتـــ کنوکـــوری!!! جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ http://captain-medic.blogfa.com

سلامــــــــــــــــ
بچه رزق و روزی و برکت رو میاره دکترجان :)

سلام
اون که بله
اما پوشک و شیرخشک و ... از رزق و روزی هم گذشته

مرسده جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ http://avaiezendegi.blogfa.com

سلاممم آقای دکتر عالی بود
2.خوب دکتر قبول کنین مقصرشمایین دیگه
3.حالا خوبه کپسول اکسیژن خواسته ازتون خدارو شکرکنین کپسول گازمایع نخواسته
7.آخی چه فشاری بهشون وارد شد یادتون باشه عروسی عماد حتما فشارتون روچک کنین (این بیمارا نکات آموزشی دارن بعدن نیازتون میشه)
9.مگه فشار دست چپ و راست فرق میکنه؟!؟!
ای بابا این سبد کالا هم قضیه ای شده ها ولی خوبیش اینه که ملت موضوع واسه جک پیدا کردن موضوع های قبلی دیگه تکراری شده بود
ولی آقای دکتر در کل با این پست حسابی خندوندینمون از فردا هم که دیگه کلاسا شروع میشه و بایدبریم دنبال درس و مشقمون امشب یه تجدید قوا نیاز بود

سلام و ممنون
مثل خونه که من همیشه مقصرم :دی

تا اون وقت بعید نیست ما بعد از عروسی متوجه جریان بشیم!
البته فرق که می کنه
امیدوارم توی ترم جدید و همه مراحل زندگی موفق باشید

ترنم جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام آقای دکتر
خوبید ؟ آنی خانوم و عماد جون و عسل نازنین خوبن ؟

8-
پ.ن 3 :
آقای دکتر مدیونید اگه همچین تشویقایی بکنید

سلام
ممنون
می ترسم چند وقت دیگه حقوقمون از روی تعداد بچه های جمعیت تحت پوشش تعیین بشه!

وکیل جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام،بله دقیقا اینو هفته پیش در قالب یک تحقیق در خبرها منتشر کردند که هرچی تحصیلات بالاتر...،
اینم مثل خاطرات شما: دیروز یه خانمی به برنامه دکتر سلام( شبکه آموزش) زنگ زد گفت:
شوهرم آزمایش داد، پروستاتش بالا بود!

سلام
دقیقا
نگفت تا کجا؟!

شیدا مهرزاد جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ http://manohichkas.mihanblog.com

بازم اسمم یادم رفت بنویسمتوی کامنتم..شیدا مهرزادم!!!به جون خودم حافظم یه چیزیش شده!!!

اشکالی نداره حواستون به سعدی تون باشه

شکلات جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام آقای دکتر

9) چیکار کردید؟دوباره فشارشو گرفتید؟؟

ممنونم

خیلی قشنگ بودن آقا دکتر.... همیشه شاد باشید

سلام
جرات داشتم نگیرم؟
خواهش میگردد

[ بدون نام ] جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام دکتر.خوبید انشالله.
1)دکتر برای من کدئین نداشته باشه،من با قند میخورم!
2)ترکیدم از خنده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3)قرصاش احتمالا توهم زدن و برعکس عمل میکنن!
5)خواستن یادشون بمونه که این تهشه!
7)آخییییییییییییییییییییی،چه باباهای باحالی.
8)ای جونمممممممممممممم،چه پیرزنی!
عماد خیلی بانمکه.گاهی به افکار بچه ها که دقت میکنم میبینم چه راحت فکر میکنن و برعکس آدم بزرگا که همه چیز رو میپیچونن و سخت میکنن...
جایزه بذارید برای خانوما،مثلا اگر بچه دار بشید شوهرتون رو عوض میکنیم با بردپیت!!!!!!

سلام
ممنون از نظرتون
بیچاره بردپیت مگه چقدرررررر ..... بی خیال

آرزو! جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

منم در اثر نابودی ریدر عزیزم خیلی فشار بهم اومده !
خدارو شکر کارتون با شادی و تشویقم عجین شده

ایضا
خداروشکر!

شیرین امیری جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ

دمتون گرم باحال بود..
ولی دکتر عزیز متاسفانه این مسئولین جمعیت نمیخوان گوشت جلوی گلوله میخوان!اخه نیروی کار لازم دارن کو کار..؟
کارگر لازم دارن؟
الان که یه عالمه جوان ونیروی اماده کار بیکارن هنووز فکری به حال اونا نشده اینا چی دارن میگن
اقا میگن ژن افراد فرهیخته نباید کم بشه درحالی که فرهیخته ها یا ازدواج نکردن یا اگر ازدواج کردن بچه دار نشدن اگرم شدن یک بچه یا نهایتا دو تابچه دارن..
درحالیکه بازم همون افرادی که یا ازسر نداری یا اعتیاد یا ندانم کاری تعداد بیشتری بچه دارن که حتی شکم این بچه ها رو نمیتونن سیر کنن...
نگران ازدیاد موالید کشورهای همسایه هستن که طی سالهای اینده جمعیت جوانی خواهندداشت و کشور پر منابع ما طعمه مناسبی براشون خواهد بود نگرانن نسل اینده شون تو بخور بخور راحت دچار مشکل بشه چون ازین منابع عظیم سهمی به همین ملت که نمیرسه..ملتی که تو خفقان غرق شده و چاپیدن های بی حد و حصر اینا رو تماشا میکنه.
حالا شما به وظایفتون درست عمل میکنید در راستای تشویق و اینا؟

ممنون از نظرتون
من معمولا قبل از هرچیز به عقل خودم رجوع میکنم
ما که دیگه بچه نمیخوایم بقیه هم هرطور خودشون صلاح میدونن

soodi جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ http://soodi. blogfa. com

سلام...خداقوت آقای دکتر
مورد11خیلی باحال بود، بابچه هاکلی خندیدیم
دوستم میگه اگه یه روزمن به پیرزن مورد9بر بخورم یاسرخودمومیکوبم به دیواریااونو....بااین دانشجوهای پزشکی، خدابه دادمرضابرسه

سلام ممنون
خنده تون مستدام
اگه سر اونو بکوبه که بعدش باید دیه بده

شیرین جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ق.ظ http://SILVERSKY5.BLOGFA.COM

سلام
4.اینجا من دیگه مردم از خنده
7.چه استرسی!!!!
9.یکی چپ یکی راست یکی چپ یکی راست....چه بازی با مزه ای
حیوون زنده؟!!!!

بعد روش تشویقی چطور باشه؟!!!
چند سال بعدم یکی لطف کنه بیاد وظایف مسئولینو بهشون گوشزد کنه...

سلام
ممنون از نظرتون
لابد میگن ایول ایوله ایول بچه اش پسر (یا دختر) ه ایول

وانی جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ق.ظ

منظورم یک و نصفی شما نبود. خدا حفظشون کنه. گفتم تشویق زوجین می کنین و اجرش طبقه هفتم جهنم می مونه براتون! بعد کی برامون خاطره های جالب بنویسه!!

یه بخش از اونجا که برای من رزرو شده هست دیگه با این کارا چندان فرقی نمی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد