جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۲۱۱)

سلام

۱. یکی از راننده های شبکه بعد از چند سال درمونگاهشو عوض کرد. علتشو که ازش پرسیدم گفت: آقای دکتر مثل پسرش باهام رفتار میکرد. گفتم: مگه بده؟ گفت: این که یهو نصف شب زنگ بزنه بهت بگه برو یه ظرف ماست برام بخر بیار خیلی خوبه؟!

۲. (۱۶+) توی یکی از درمونگاه های همیشه شلوغ بودم. چند نفر  از مریضها هم پشت در مطب ایستاده بودن.مرده به خانمها گفت: بیایید همه با هم نریم توی مطب، هرکسی سر نوبت خودش بره، مثلا الان من شماره هشتاد و یکم، شماره ۸۲ کیه؟ ۸۳ کدومه؟ ۸۴ کجاست؟ و بعد یکدفعه گفت: خانمها! کدومتون هشتاد و پنجه؟!

۳. پیرزنه گفت: قرصهای فشارمو هم بنویس. میدونی که من از کدوم قرصها میخورم؟ گفتم: من از کجا باید بدونم؟ گفت: از اونجا که درسشو خوندی!

۴. به پیرمرده گفتم: امروز فشارتون خوبه. گفت: از دولتی سر شماست!

۵. خانمه گفت: بیا گلوی منو ببین درد میکنه؟!

۶. مرده گفت: چند روز بود که روی دستم عفونت کرده بود، حالا عفونت دستم زده به دندونم درد گرفته!

۷. خانمه پسرشو با فرم و کیف مدرسه آورد. گفتم: بفرمائید. گفت: داشتم از مدرسه پیاده میبردمش خونه دیدم توی راه صورتش یخ کرده!

۸. خانمه گفت: میخواستم مادرمو با دفترچه خودم بیارم دفترچه مو پیدا نکردم دفترچه شوهرمو آوردم، گفتم اول ازتون بپرسم ببینم توی دفترچه یکی دیگه دارو مینویسین؟!

۹. (ناراحت کننده) چندتا بچه دبستانیو برای معاینه آوردن درمونگاه. یکی شون یه دختر بود که دستهای خیلی کوتاهی داشت و عملا از شونه تا آرنجو نداشت. فرستادمشون خونه بهداشت برای معاینات اولیه. چند دقیقه بعد بهورزشون بهم زنگ زد و گفت: ببخشید آقای دکتر! این دختره رو از کجاش فشار بگیریم؟!

۱۰. نسخه خانمه رو که نوشتم گفت: راستی مدتیه که یبوست هم دارم. هربار که میرم دستشویی اندازه یه زایمان طول می کشه!

۱۱. نسخه یه بچه رو می نوشتم که مادرش گفت: یه سوزن هم براش بنویس. بچه گفت: نهههه پس اقلا به جای سوزن آمپول بنویس دردش کمتره!

۱۲. پیرزنه گفت: دفترچه مو مهر کن برم پیش متخصص. گفتم: پیش کدوم دکتر میری؟ گفت: همون که گرون میگیره!

پ.ن۱: خوشحالم که خانم مینوچهر و همین طور مادر سرکار خانم رافائل کمی بهتر شدن. به امید سلامتی کاملشون.

پ.ن۲: همیشه سعی کردم مطلب سی.ا.سی توی این وبلاگ نگذارم. پس با اجازه تون درمورد وضعیت این روزها هم سکوت می کنم. بخصوص که حال و حوصله نوشتن توی یه وبلاگ دیگه را هم ندارم و نمیخوام جناب فیل.تر پاشون به اینجا باز بشه.

پ.ن۳: عسل از مدرسه اومده خونه و میگه: آناهیتا گفت: ما تازه یه تبلت آمریکایی خریده بودیم، اون وقت اونها به جای این که ازمون تشکر کنن که جنسشونو خریدیم سردارمونو کشتن!

نظرات 47 + ارسال نظر
گندم شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 09:36 ق.ظ http://40week.blogfa.com

سلام خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا .
الان هم مشکوکم صدای دخترا نمیاد امدم دو کلوم حرف بنویسم برم برم

هیچو شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 04:46 ق.ظ

مخلصیم
وظیفه بود :)

ما بیشتر
اما به خودم امیدوار شدم

مریم ک شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام ،سالها بود که وبلاگ نمی خوندم تا آبان امسال و قطعی نت و یهو دیدم تنها راه ارتباطی با مردم کشورم همین وبلاگهاست و الان آخر شبها و روزهای تعطیل به اکثر وبلاگ های به روز شده سر می زنم و اینجا رو صبح جمعه پیدا کردم و عجیب دلنشینه، سعی می کنم مطالب این ۱۰_۱۲ سال اینجا رو تو فراغتم بخونم،ممنون که می نویسید

سلام
خوش اومدین
اون روزها که خیلی از وبلاگها هم باز نمیشدن
شما لطف دارین

هیچو پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.hichkade.blogfa.com

عحسنت
خود نامردشه
اسمش چیه؟

همونی که چند روز پیش بهم لطف داشت و بهم ایمیل زد

هیچو چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 05:49 ق.ظ http://www.hichkade.blogfa.com

آقای دکتر ربولی راه نداره نمی بخشم
خب از ادبیاتم بشناسینم وااا
من وبلاگمو پاک کردم فقط به خاطر از دست ندادن ارتباط با وبلاگ شما این وبلاگه رو زدم. البته یه وبلاگ دارما ولی خب در وردپرس هست. اونم اکتیو نیس چندان. ولی خب چند تا پست داره لااقل.

به یه نفر شک کردم
کسی که الان ایران نیست

مهربان سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 10:32 ب.ظ http://daneshjoyepezeshki.mihanblog.com/

سلام دکتر
اون مورد دوم خودش فهمید چی گفته ؟احیانا کسی منهدم نشد اون وسطا؟
لنگه کفشی؟فحشی؟ فکر میکردم فقط خودم خیلی منحرفم . من که از سوتیهای جن سی ملت نیشم وا میشه. زمستونا ماسک آبروداری میکنه خدا رو شکر
راستی خیلی مخلصیم

سلام
ظاهرا که پنج تومنی هیچکس نیفتاد!
پس تنها نیستم
راستی چه عجب!

فامس سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام
استاد از این باب که خیلی چیزا از شما یاد گرفتم
و مهم ترینش بر خورد با دیگرانه...
صد البته..

سلام
سپاسگزارم

هیچو دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 06:39 ب.ظ http://www.hichkade.blogfa.com

سلام
کم کاری می کنید کم پست می ذاریدا
راستی منو شناختید؟

سلام
شرمنده فرصت نمیشه
شما به پرکاری خودتون ببخشید
واقعا چطور باید بشناسم؟

الی یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 05:22 ق.ظ http://mamanemicrooei.blogfa.com/

اقای دکتر از اونجا که درسشو خوندید بی زحمت گلوی منم یه چک بکنید ببیند درد میکنه؟


چشم
فقط مراقب باشید پارسا جان مبتلا نشه خدای نکرده

یک دکتر ادبیات یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 12:20 ق.ظ

دور باد از من و گوش اهریمن ننیوشاد که چونان ایشان، شگرف و سخته و سره بنویسم و پارسی را این گونه پاس دارم، به هیچ روزگار.


سپاس شما را

طیبه شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 11:08 ق.ظ http://almasezendegi.mihanblog.com/

سلام دکتر مهربون
مورد 3 که خب معلومه راست گفته.نخوندید مگه؟

مورد 8 داروها رو تو دفترچه شوهرش نوشتید؟

سلام
آره یادم رفته بود
بله نوشتم اون روستا مردم خشنی داره!

ویرا بانو جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 11:46 ب.ظ http://bano-vira.blog.ir/

اشکالی نداره واستون میل کنم؟

اگه بتونم‌کمک کنم درخدمتم

ویرا بانو جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 10:09 ب.ظ http://bano-vira.blog.ir/

سلام آقای دکتر
یه سوال توی قسمت تماس با من ازتون پرسیدم ممنون میشم اگه وقت داشتید جواب بدید،مرسی

سلام
شرمنده اما سوالی نبود!

فامس جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام استاد منم زبونمو مدیون شما و مرجان خانم هستم... دست وپا شکسته معنی می کنم.. اونجا هاییم که بلد نیستم میریم می پرسم .. دنبال غلط های گرامری:) هم می گردم و باز دلایل و اون قاعده ی رو می پرسم... به هر حال این نظراتم مفید هستن مرسی...

سلام
استاد؟
فکر کنم کمتر کسی بتونه ادعا کنه که زبونی به جز زبون مادریو به طور کامل بلده
ممنون از لطف شما

یک دکتر ادبیات جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام دکتر، خوشحالم که حالتون بهتره شده و دوباره می نویسید. دکتر باحالی هستید. خدا حفظتون کنه.
چرا بعضیها اینجا انگلیسی یا فینگیلیش می نویسند؟ خوب بگذارند ما فارسی زبانها هم از نظرات بهره ببریم.

سلام
از لطف شما ممنونم
اتفاقا کم کم داشتم نگرانتون میشدم
دوستی که انگلیسی نوشتن عذرشون موجهه چون ساکن ایران نیستند و فونت فارسی ندارند.
امیدوارم شما هوس نکنین شبیه جناب کزازی بنویسین!

ویرا بانو چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 06:36 ب.ظ http://bano-vira.blog.ir/

سلام
منم یه بار داشتم نتایج تست های دوستم(پسر) رو واسش میخوندم
یکیشون 85 بود چندبار ازم پرسیدش
بعد از چند دقیقه متوجه شدم منظور کثیفش چی بود

سلام
عجب پسرهایی پیدا میشن

بهار چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 10:28 ق.ظ http://Searchofsmile.blog.ir

آخی عسل

ممنون

خلیل چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 12:05 ق.ظ http://tarikhroze4.blogsky.com

سلام،

بر روال همیشه، کوتاه، پر طنز و بیان سواد عمومی . با سپاس گذاشتم تو تلگرام با سرخط « جامعه شناسی خودمانی »

سلام
سپاسگزارم

M.f سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 02:34 ب.ظ http://mrmfarsi.blogfa.com

سلام نه بابا شوخی بود دیگه منم شوخی کردم چرا ناراحت بشم اخه
درضمن دشمنتون شرمنده باشه

سلام
خب خداروشکر

یک عدد مامان دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1398 ساعت 03:09 ب.ظ http://kidcanser.blogsky

برام سوال هست.چرا اینقدر مراجع بی دلیل دارین؟!! مثلا همین شماره ی هفت یا خیلی موارد دیگه توی پست های قبلی
اخه ادم این همه وقت بزاره و توی ترافیک بره دکتر و تازه توی نوبت هم وایسته فقط واسه یخ کردن صورت

من بیشتر روزها توی درمانگاه های روستایی هستم
از ترافیک خبری نیست و حق ویزیت هم فقط پونصد تومنه!

Zari یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1398 ساعت 04:47 ب.ظ http://maneveshteh.Blog.ir

قانونا میتونه دکتر از راننده همچین درخواستی بکنه؟ اگر انحام ندهد راننده براش مشکلی ایجاد میشه؟
طفلک دوست عسل، این بچه بزرگ بشه اذیت میشه وقتی بفهمه ما خیلی چیزهای دیگه را با قیمت چند برابر از آمریکا میخریم! بنظرم تفکر نقادانه داره.

قانونا نه اما مسئله اینه که پزشک مرکز مسئول مرکز محسوب میشه و میتونه در آینده با بهانه های قانونی حسابی اذیتش کنه
واقعا

هستی یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1398 ساعت 12:09 ب.ظ

شاد و سلامت باشین آقای دکتر, لذت میبرم از خوندن نوشته هاتون توی این روزهای پر از غم و غصه .

سپاسگزارم
به امید روزهای شاد و پر از موفقیت برای همه

M.f شنبه 28 دی‌ماه سال 1398 ساعت 07:58 ب.ظ http://mrmfarsi.blogfa.com

سلام دکتر
به نشانه اعتراض به کامنتتون امدم اینجا سکوت کنم

سلام
شرمنده اگه ناراحت شدین

حسنا جمعه 27 دی‌ماه سال 1398 ساعت 11:48 ب.ظ http://labkhandmizanam.blog.ir

1. اینه که میگم سواد باعث شعور آدما نمیشه ها!!! زنگ میزنه نصف شب میگه ماست بخر؟ خدایا!
5. واقعا کاش میشد دردو سنجید. این خانم که زبون داشته اینو میگه. بی زبونا چی بگن.
9. کنجکاو شدم بدونم مشکلش چی بوده. ژنتیکیه، عوارض دارو بوده، یا چی؟ امیدوارم مشخص شده باشه

۹. علتشو نمیدونم والا

شیرین جمعه 27 دی‌ماه سال 1398 ساعت 09:44 ب.ظ http://khateraha95.blogfa.com/

مثل همیشه عالی
وقتی میخونم کلی میخندم ممنون از شما
والا اناهیتا راست گفته

ممنون
خنده تون مستدام
والا

دوست جمعه 27 دی‌ماه سال 1398 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام آقای دکتر. ممنونم بابت خاطرات که باعث میشه توی این شرایط واقعا برای دقایقی غصه یادمون بره.
اقای B سخت نگیرید واضحه که اشتباه لپی بوده

سلام
ممنون از لطف شما

معلوم الحال جمعه 27 دی‌ماه سال 1398 ساعت 01:55 ب.ظ http://daneshjoyezaban.mihanblog.com/

سلام
آقای B چقدر سخت میگیرن. یه اشتباه ریز بوده دیگه. یک نمره کم میکردن، میرفت پی کارش! چی کار دارن به جامعه پزشکی که باید در کنار شیفت و کار و ... مقاله هم بخونن که مریضاشون از سر قضا و بلا زبونم لال میمیرن

سلام
ممنون
اما خدایی اشتباه بچه گانه ای بود

Marjan پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1398 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام،من که تا حالا اشتباهی پیدا نکرده ام. یادتونه که تو اولین پیامم چه سوتی بدی دادم. که شما تصحیح کردین.
هنوزم که یادش می آفتم خنده ام‌می گیره

سلام
ترجیح میدم سکوت کنم

Marjan پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1398 ساعت 02:35 ب.ظ

Salam
dar javabe aghaye B, va albateh ba arze mazerat,
man khodam danesh zabane Englisim ziyad bala nist.
mibinid ke tarjih midam Finglish benevisam,
vali kheili ziad in ro mibinam ke hata native ha ham sevom shakhs ro jebe ja be kar mibaran.
masalan
They has it wrong or she get there
va mesalha faravanand.
man khodam avayel kheili be dorost boodan Grammeram tavajo mikardam vali didam in kar sorat har zadanamo kam mikoneh va flowye sohbat ro paeen miyare.
banabarin alan rahat tar barkhord mikonam va bavar konid ke jeloye 50 nafar Native English Speaker harf zadam va sohbat ham ham bi eshkal naboodeh vali faghat tashvigh shenidam va judge nashodam. English is not the first language for me and too many other people so it might happen for all of us to have some errors in talking an writing, in my opinion it is better to take it easy to convey the concept
It worked better for me this way
Just a thought
On the contrary, assume a foreigner talks in Farsi, I think we all appreciate him even though he makes a grammatical mistake
Regards

سلام
هی وای من
پس چه کشیدین این مدت از نوشته های پر از اشتباه من!

B پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1398 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام
وقتی اسم جمع بکار میبرین باید theseاستفاده کنین.
These days
یا
This day
بنابراین this daysغلطه
شما موارد پیشو پاافتاده انگلیسی رو بلد نیستین، پس چطور علمتونو آپ دیت میکنین و مقالات انگلیسی روز دنیا رو میخونین؟ واسه همیناست ک بنظرم پزشکای ایران واقعا کم سوادن و غیر قلبل التماد، اینهمه خطای پزشکی و کشتن آدما زیاد شده.علم وقتی در حد کتابای کنکور و دانشگاه باشه همین میشه. متاسفانه ایرانیا از علم روز دنیا خیلی عقبن و ب جاش دور از جون جمع ،غوطه ور در خاله زنک بازی و پیگیر اخبارای مزخرفن ک واقعا هیچ نقشی توش ندارن. ب جای اینها کتاب بخونیم

سلام
حق با شماست ممنون باید موارد پیشوپاافتاده را بلد باشم
تصحیح شد
اما قبول کنید با درمونگاه های شلوغ و شیفتهای شب و تاخیر چند ماهه در پرداخت حقوق و مزایا حال و حوصله ای برای مطالعه باقی نمیمونه اما امیدوارم ب جای اون قلبل التماد مردم باشم
راستی شاید براتون جالب باشه که همین امروز چه کلاس آموزشی داشتیم:
درمان اختلالات خونریزی قاعدگی در طب سنتی!
من که نتونستم تا آخر کلاس اونجا بشینم

رافائل چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1398 ساعت 12:21 ب.ظ http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام.
واقعا ازتون ممنونم. خیلی به من لطف دارید. امیدوارم خداوند دل شما و خونواده تون و دل تموم مردم ایران رو شاد کنه.

سلام
همیشه سعی کردم با هرکسی مثل خودش رفتار کنم اما درمورد شما نتونستم به بزرگواری شما باشم
امیدوارم

شیرین چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1398 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام دکترجان
دومی رودوبارخوندم تازه فهمیدم چی به چیه
خیلی شیطونیا

سلام شرمنده

ماهک چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1398 ساعت 09:01 ق.ظ

9 - واقعا ناراحت شدم. امیدوارم جلوی خود اون بچه یا همکلاسهاش نپرسیده باشه. کنجکاوم که جواب چی بوده؟
پ.ن.3: الهییییییییییی . تفکرات بچه های

حق دارین راستش نمیدونم جلو خودش بوده یا نه
گفتم از پاش بگیرن گرچه پا فشارسنج مخصوص داره که توی درمونگاه های ما نیست و مطمئنا فشارش دقیق به دست نیومد اما باز بهتر از هیچی بود

مریم چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1398 ساعت 08:48 ق.ظ

2. من نمیدونم ۸۵ چرا اینقدر مشهور شده خیلی هم حال بهم زنه الله اکبر
۹. آخرش چطوری فشار گرفتن؟ من شنیده بودم چون بچه ها رگشون نازکه اصلا نباید فشارشون رو گرفت
۱۰. Same here

حال به هم زن که نیست
گفتم از پاش بگیرن گرچه پا فشارسنج مخصوص داره که توی درمونگاه های ما نیست و مطمئنا فشارش دقیق به دست نیومد اما باز بهتر از هیچی بود، طبق کتاب هر فرد بالای سه سال که به هر دلیلی میاد دکتر باید فشارش گرفته بشه اما اینجا با این حجم مریض عملا امکانش نیست

هیچو چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1398 ساعت 04:15 ق.ظ http://www.hichkade.blogfa.com

پیرو مورد دو من جای شما بودم تو مطب غش می رفتم از خنده
و سلاااام

دیگه عادت کردم بعد از این همه سال
سلام

مریم سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1398 ساعت 10:54 ب.ظ

مورد9: وقتی اینطور بچه ها رو می بینم حالم از دنیا بهم بخوره.... الهی عسل.... من می گم حرفای همه ی کودکان حرفای خودشون نیست یعنی انگار فرشته داره با زبان کودکانه باهامون صحبت می کنه

حق دارین
واقعا

فرزانه سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1398 ساعت 09:50 ب.ظ

در ضمن منظورم پی نوشت 3 بووود

آهان ممنووون

فرزانه سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1398 ساعت 09:48 ب.ظ

دشمنتون شرمنده
مطمئن بودم یه جوری گفتم استدلال که فقط خودم میفهمم
دکتر منظورم این بود که انقدر کودکان دل صاف و پاک دارن که فکر میکنن از لطفی که با خرید تبلت به دشمن کردن،امریکا باید جلوشون سر خم کنه

خواهش
اینو که فهمیدم اما ربطی به شماره سه نداشت

فامس سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1398 ساعت 06:36 ب.ظ

آقای دکتر خیلی متن نوشتم... چون هرچی می گفتم احساس می کردم از بار جمله کم می کنه
فقط ممنونم واسه خنده ایی که بعد از این حوادث روی صورتمون آوردید...

سپاسگزارم

نسرین سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1398 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام. از وقتی قالب وبلاگتون عوض شده با موبایل نمی تونستم کامنت بدم تا الان که فهمیدم با مرورگر کروم با موبایل هم میشه
ولی دکتر این همه مرورگر گر عوض کردم که بگم دکتر جان ذهنتون منحرفه اون تسبیح من کوووو

ولی جدی بخوام بگم مرسی که هستید، مرسی که هنوز شاد هم می نویسید. فردا امتحان دارم ولی ذهنم نمی فهمه این رو، تو تهران اطراف ما که این روزا داستانیه، خدا رحم کنه.

سلام
من شرمنده ام اما باور کنید من قالب وبلاگو عوض نکردم
آخ آخ نزن تسبیح درد داره
مخ لسیم ممنون

دخترمعمولی سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1398 ساعت 05:49 ب.ظ http://mamoolii.blogsky.com

۴- چیز بدی نگفته که. ولی کلمه ی دولتی رو واقعا غیر از تو شعرها نخونده بودم. جالب بود برام که هنوز مردم استفاده می کنن تو بعضی جاها .
۸-
۱۲- مگه قیمت ها فرق داره؟!

میدونم اما برای من هم جالب بود
خنده تون مستدام
فکر کردین اینجا اونجاست؟!

سید آشنا سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1398 ساعت 04:44 ب.ظ

دکتر میدونستی شماره تلفن برج میلاد 8585 ه؟!
پ.ن3: شاید منطقی نباشه، ولی حرفشون درسته! اگه شرای اقتصادی درستی داشتیم و صادرات درست ؛ به نظرتون کسی جرات داشت چپ نگاهمون کنه؟!

نهههههه
همون طور که ی زمانی داشتیم

منجوق سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1398 ساعت 03:02 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

با اومدن به اینجا کمی حال و هوای این روزها رو فراموش کردم
در مورد 2 باید بگم دکتر جان خودتو اصلاح کن هر 85 اون 85 که شما فکر می کنی نیست

ممنونم
قبول دارم شرمنده

ونوس سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1398 ساعت 09:00 ق.ظ http://shakibajoon90.blogfa.com

جالب های شما خوندن داره

چشماتون خوندنی میبینه!

Marjan سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1398 ساعت 05:19 ق.ظ

Salam
.thank you for bringing a smile to our faces. appreciate and need it
Kind regards

Hi
I think it's my duty these days
Thanks

امیر سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1398 ساعت 01:20 ق.ظ http://yahazratzahra.blogfa.com/

سلام
دلخوشی این روزهای مسخره، فقط با اومدن به این وبلاگ کمی لبخن واسمون میاره....
1 : قبول کنین بیشتر دکترها ، انگار از دماغ فیل افتادن
4 : تیکه انداخت یا جدی گفت؟ از نوع محبت به شما؟
9: مادرزادی هست؟
12 : واقعاااا واقعا بخدااااا
عسل هم دیگه از مدرسه اومده بود و.... من خواهرزاده ام همون روزها از مدرسه اومد بود میگفت : اقای سلیمانی رو نمیارن شهر ما که بریم ببینیمش؟
---------------------------
ممنونم ازتون دکتر... به دلیل خاصی ...... ممنونم ازتون

سلام
ممنون
قبول دارم البته بعضی شون نه بیشترشون!
ظاهرا که جدی گفت الله اعلم
بله متاسفانه

نیاوردن؟
دلیل خاص؟ یا حضرت زهرا!

فرزانه دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1398 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام
1.حق داشت.باید از این آدما فاصله گرفت
2.دکتر چقدر منحرفید!!ناراحت نشید
3.از استدلال های شیرین کودکان

سلام
واقعا
قبول دارم شرمنده
چه ربطی داشت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد