جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

سوگ موسیقائی!

سلام 

من هیچ وقت از گوشی هوشمند شانس نیاوردم. از اولی شون که سونی اکسپریا سی بود و حافظه داخلیش فقط یک گیگا بایت بود، تا این گوشی فعلی (سامسونگ A8) که حدود یک ماه بعد از خریدنش و درست دقایقی پیش از بازی ایران و مراکش توی جام جهانی از دستم افتاد و صفحه اش خرد شد و از همون موقع هر چهار روز یک بار یه مشکلی داره، مثلا اون ماجرای خاموش و روشن شدن خودبخودی که همون طور که بی دلیل ظاهر شد و کسی هم نتونست علتشو پیدا کنه مدتیه که خودبخود هم قطع شده، اما وای اگه یه روز گوشیو به دلیلی خاموش و روشن کنم، تا چند روز دوباره همون آشه و همون کاسه و گاهی مثلا نیم ساعت پشت سر هم خاموش و روشن میشه و کفرم حسابی درمیاد، و بعد دوباره درست میشه، با این قیمت ها هم که گوشی خریدن کار حضرت فیله.

مدتی بود که گوشیم مرتب پیغام میداد حافظه داخلی پر شده. اول هرچقدر عکس و فیلم و.... توی حافظه داخلی بود فرستادم توی مموری اما فایده ای نداشت. بالاخره یه روز دیدم دیگه چیزی توی حافظه داخلی نیست اما باز پیغام میداد که پره! بی خیالش شدم تا این که گوشیم عملا از کار افتاد. بردمش تعمیر که بهم گفتند ویروس گرفته و باید فلش بشه. ماجرای فلش سال پیش توی تهرانو بهش گفتم(توی وبلاگ نوشتم) که گفت همه پیامها و شماره هاتو نگه میدارم و همین کار رو هم کرد و مشکل هم حل شد. 

روزی که رفتم گوشیو بگیرم گفت مموری گوشیت مشکل داره. گفتم: یعنی چی؟ چکارش کنم؟ گفت: باید هرچیزی که توش هست بریزی روی کامپیوتر بعد فرمتش کنی و دوباره برشون گردونی روی مموری. گفتم: خودتون زحمتشو میکشین؟ گفت: من نمیتونم ببر یه جای دیگه(خدایی اگه میگفت خودم این کارو میکنم شک میکردم که داره کلا الکی میگه) بردم جای دیگه و گفتم می رم جایی و برمیگردم، وقتی که برگشتم گفت: مموریت مشکل داره فرمتش کردم اما دیگه نمیشه چیزهایی که روش بود از توی کامپیوتر برگردونیم توی مموری! گفتم: خب حالا من چکار کنم؟ گفت: چاره ای نیست باید یه مموری دیگه بخری! خریدم و همه چیزو از روی کامپیوتر ریخت روی مموری و برگشتم خونه.

برگشتم خونه و پوشه آهنگ ها رو باز کردم، من حدود شش گیگابایت آهنگ توی گوشیم داشتم، آهنگ هایی که از زمانی که گوشیم حتی هوشمند هم نبود جمع کرده بودم. از آهنگ اصلی بادا بادا مبارک بادای حسین همدانیان تا چند آهنگ رپ که ارزش گوش دادن داشتند (نه مثل بعضی از آهنگهای رپ که طرف از اول تا آخرش یا به بقیه رپرها فحش میده یا از خودش تعریف میکنه) از شجریان تا دی جی مریم، از چاوشی تا سلین دیون، از مرضیه تا  علیشمس و .........

نه که همه شون مورد علاقه ام باشند، خیلی شونو برای این نگه داشته بودم که منو به یاد کسی یا چیزی یا خاطره ای می انداختند. مثلا تو عزیز دلمی منصور که برای اولین بار زمانی گوشش داده بودیم که برای خرید عید از شهر اسمشو نبر رفتیم اصفهان و از ترس انفجارهای شب چهارشنبه سوری به خونه یکی از همکلاسی های دوره دانشجویی آنی پناه بردیم و نهایتا پدر و مادرش شب همون جا نگهمون داشتند! یا ترانه کجایی دادا از شاهین نجفی که مال شبی بود که با اخوی سوار بر اتوبوس می رفتیم تهران تا اون بره خوابگاه دانشجوییش و من خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی استان تا توی دوره سه روزه طب کار شرکت کنم (قبلا توی وبلاگ نوشتم) اون شب برای چند ساعت ترانه های گوشی اخوی را گوش دادیم درحالی که هرکدوممون یکی از هدفونها توی گوشمون بود یا ..... بگذریم.

داشتم اولین ترانه رو گوش میدادم (اگه یه روز بری سفر با اجرای مشترک فرامرز اصلانی و داریوش) که رفتم بقیه ترانه هارو نگاه کنم و یکدفعه خشکم زد. حدود ده درصد از ترانه ها بودند و بقیه شون ناپدید شده بودند! رفتم سراغ مغازه که گفت: من هرچیزی که توی کامپیوترم بود ریختم توی مموری! نمیدونستم چکار کنم، انگار عزا گرفته بودم، آخه چند سال طول کشیده بود که این آهنگ هارو جمع کنم و حالا یکدفعه ناپدید شده بودند،سلیقه موسیقاییم هم حدودا شصت درجه با آنی و صد و هشتاد درجه با عماد فرق داره! به هر حال مموری فرمت شده را نگه داشتم تا دو هفته پیش که اخوی از تهران اومده بود. جریانو که بهش گفتم مموریو ازم گرفت و بردش تهران. دیشب سر شیفت یکدفعه یادم به مموری افتاد، باهاش تماس گرفتم که گفت: کلی آهنگ و عکس از توی مموریت برگردوندم! و حالا من نمیدونم در چه حدی و به عبارت دیگه نمیدونم باید ذوق کنم یا به عزاداریم ادامه بدم و فقط همین ده درصد از ترانه ها برگشتن؟

پ.ن۱: شرمنده اگه این پست بی مزه بود، بخصوص که یه خواننده بسیار محترم جدید از اون ور آب به وبلاگ اضافه شده (البته همه شما محترم هستید) اما طبق قانون این وبلاگ نخواستم بیشتر از سه پست خاطرات پشت سر هم بگذارم.

پ.ن۲: تا الان هشت مورد برای پست خاطرات بعدی پیدا شده!

پ.ن۳: بچه ‌ها گاهی حاضر به استفاده از تجربیات والدین نیستند و قصد دارند خودشون یه چیزهایی را تجربه کنند که در خیلی از موارد سرشون به سنگ میخوره. (این هم پی نوشتی که هربار از اعضای خانواده می نوشتم شرمنده که نمیتونم توضیح بیشتری بدم درواقع بیشتر برای ثبت در تاریخ نوشتم!)

نظرات 38 + ارسال نظر
فرهاد سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 12:02 ب.ظ http://hamidfarhad.blogfa.com

من فکر میکردم گوشی من اینجوریه همش میگه پره! فکر میکنم مازیاد باهاش ور میریم دلش از ما پره

خب ممکنه گوشی شما هم این طور باشه

نسرین شنبه 14 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 03:13 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

فروغ فرخزاد درس خوبی به من داد که: نمیشه به کسی بگی نخور زمین ممکنه سرت بخوره به سنگ اونوقت دردت می گیره. هر کسی خودش باید سرش به سنگ بخوره تا درد را تجربه کنه.
البته اگر فکر کنید این درس رو در مورد پسرم یاد گرفتم، اصلاً .
هنوز بعد از سی سال از تجربه هام بهش میگم و او همچنان کار خودشو می کنه که فکر می کنم کار او درسته.

موافقم
فقط میشه امیدوار بود خیلی آسیب نبینند

گندم پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 12:55 ب.ظ http://minima.blog.ir

به خاطرات موسیقایی خودم فکر کردم
آمنه آمنه منو یاد یک سیزده بدر می اندازه
ای دختر زیبا نیلوفر و سیاوش یاد دانشجویی
یک آهنگ یاد عروسی مون و ....
واقعا موسیقی ، بو ، تکه پارچه های قدیمی و یا حتی یک دکمه گاهی خودشون یک دفتر خاطره را برای آدم زنده می کنند اینقدر پر از حس که با نگاه کردن و یا شنیدنشون پرتاب می شی به اون لحظه ها

دقیقا
و حذف ناگهانی همه این آهنگها ناراحت کننده است

Mj.balaz سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام آقای دکتر
من عضو جدید به حساب میام
امیدوارم که حالتون همیشه خوب باشههه
به امید خوب بودن حال شما و خانواده

سلام بر عضو جدید
خیلی خوش اومدین
سپاسگزارم

زری دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 07:27 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

واقعا اعتقاد دارم بعضی چیزها دست بعضی افراد دوام نداره!
خدایی اینقدر قیمت همه چیز یهویی میره بالا که از توان آدم خارج میشه با قیمتهای جدید خودش را انطباق بده:( یعنی ما داریم میدویم که به قیمتها برسیم و همیشه اونها جلوترند

متاسفانه کاملا حق با شماست

شیرین یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 03:48 ب.ظ http://khateraha95.blogfa.com/

یاد اهنگهای اقای پدر افتادم کلا چیزایی گوش میده اصلا من تو عمرم خیلیهاشو نشنیدم والا

حق دارین
هر نسلی با یه سری آهنگ خاطره داره

منجوق جمعه 6 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 11:31 ب.ظ

دکتر جان تولد خودتون و عسل خانم رو تبریک می گم برا تولد خودتم که شده یه گوشی نو بخر
دیدی بعضی ها میان یه تعریفی میکنن بعد بلافاصله یه ضد حال میزنن بعد نوشتن کامنتم دیدم این طوری شد

ممنونم
بعد از ساخته شدن خونه چشم

سودا جمعه 6 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 06:54 ق.ظ

سلام جناب دکتر
هر چه ما پدر مادرها صرفه جویی می کنیم و راضی به خرج های گرون نمیشیم ماشاالله خدا حفظ کنه بچه هارو ، آخرین مدل گوشی می گیرن تا جدیدش میاد اون از چشمشون میفته جدیدرو می خرن، به همین علت منم صاحب یه گوشی یه مدل پایین تر از آخرین مدل شدم

سلام
یه زمانی بچه ها وسایل کهنه پدر و مادر یا خواهر و برادر بزرگتر خودشونو صاحب میشدن
دنیا برعکس شده

سارا چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 07:28 ب.ظ http://15azar59.blogsky.com

سلام
من البته ورودی جدید نیستم اما کامنت گذار جدیدم
از گوشی نوشتید و اتفاقاتی که براش افتاده منم همش میترسم گوشیم تو این گرونی و کروناها خراب بشه یه علائمی هم داره ها امیدوارم جدی نباشه
راستی من سریال سرباز رو میدیم یاد شما میوفتادم اونم پزشک بود

سلام
کامنت نو مبارک!
واقعا امیدوارم مشکلی نباشه وگرنه خدا به دادتون برسه!

رافائل چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 06:05 ب.ظ http://raphaeletanha.blogsky.com

حدس میزنم که بشناسمشون. با این حال چه فرقی میکنه! مهم اینه که جای خوبی اومده.

از لطف شما بی نهایت سپاسگزارم

طیبه چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 11:05 ق.ظ http://almasezendegi.mihanblog

سلام دکتر مهربون
یادم افتاد بهتون بگم از عنوان پستتون هربار می ترسم.آخه سوگ ناتمام فقط به خاطر یه گوشی؟؟؟!!!
دوم که هربار می خوام بنویسم یادم میره، سووگ تر از سوگ ناتمام شما، هاردی هست که من داشتم و چیزای شخصی رو منتقل می کردم به اون
یه بار از دستم افتاد قابش و جلدش و اینا شکست و دفعه دوم خودش
متاسفانه خیلی ا عکس های خانوادگیمون، مخصوصا عمس های نیکانم ، عکس های یهویی ، عکس هایی که به هزار بدبختی می نشوندمش بدون شیطنت و خیلی از فیلم هاش، فیلم اولین راه رفتنش و ...خلاصه پارسال بردیم این مرکز و اون مرکز که نوشته مرکز تخصصی ریکاوری هارد بعد از بررسی گفت احتمال زیاد برنمی گردن اما ۵۰۰ بدید شاید برگرده شایدبرنگرده
بابای نیکان هم گفت ۵۰۰ واسه همچین احتمال کمی زیاده.بی خیالش شو

سلام
حق با شماست چشم عوضش میکنم
ما هم کلی عکس از بچگی های عماد به دلیل سوختن هارد از دست دادیم

مهربانو سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 04:28 ب.ظ http://baranbahari52.blogsky.com/

من غصه تونو درک میکنم گاهی به یه چیزایی وابستگ دارم که برای هییییچ کس توجیه نداره ولی واقعا برای من مهمه . (مثلا کاغذی که از دستگاه پوز یه رستوران دریافت کردم که نصفش پاک شده ولی اون رستورانه و اون شبی که اونجا بودم خیلی بهم خوش گذشته و کاغذه یه گوشه ی کیفمه شاید سالی یه بار هم نبینمش ولی باید باشه) آیکون زدن دست روی پیشونی

حق با شماست
و توضیحش برای دیگران هم غیرممکنه

یک دکتر ادبیات سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 01:31 ق.ظ

سلام من از این سوگها زیاد کشیده ام ولی نه برای آهنگ برای عکسهایی که چند سال یک بار از روی گوشیم به سی دی یا فلش منتقل کرده ام و آنها هم سوخته اند. چون من به عکسهایی که از خودم در زمانهای خاص یا مکانهای خاص گرفته بودم دلبستگی داشتم. آهنگ را که میشه راحت امروزه تو نت پیدا کرد.
ولی گاهی یک اتفاق ناخودآگاه باعث میشه آدم از دلبستگی‌هاش دل بکنه، توی رشد آدم تأثیر داره. جدی میگم. روزگار به کام :گل

سلام
کاملا حق با شماست
عکسها سوگشون شدیدتره

مریم دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 11:50 ب.ظ http://mabod.blogsky.com

سلام جناب دکتر
روز عسل جون مبار ک باشه
خدا خیلی براتون حفظش کنه و ان شالله که تا همیشه شاد و سلامت در کنارتون باشه الهی امین

سلام
سپاسگزارم
روز شما هم مبارک
ما که کلی شیرینی خوردیم امشب

رافائل دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 07:08 ب.ظ http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام آقای دکتر.
اتفاقا من این پست رو خیلی دوست داشتم.
چه بد که گوشیتون آسیب دیده. من که نود درصد کارهام با گوشیه کاملا میتونم دردش رو حس کنم.
اون تعمیرکار از اول باید اطلاعات رو میریخت روی یه مموری دیگه! یه بار فرستاده داخل کامپیوتر و بعد دوباره مموری.
من هم به خواننده ی جدیدتون ورودشون رو به این خونه تبریک میگم.

سلام خانم مهندس
واقعا از لطف شما بی نهایت سپاسگزارم
مگه شما هم میشناسینشون؟

فریبا دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 02:48 ب.ظ

منم خیلی ساله سونی اکسپریا سی دارم.هنوزم دارم و استفاده می کنم فقط کند شده.چند ماه پیش نوکیا ۶.۱ گرفتم هم قیمتش خوبه هم کارایی خوبی داره.البته نوکیا فقط ۶.۱ خوبه مدلهای دیگه اش مشکل داره.اینو از نظرات سایت ها خوندم.
تجربه ای شد همه چی رو بک آپ بگیرید.یا حداقل در اینترنت بفرستید تا بعداً بازیابی کنید
نگران بچه ها نباشید اونها هم از ما جلوتر هستن هم عاقل تر.اصلا زندگی اونی نیست که ما فکر می کنیم.نسل های جلوتر بهتر فکر می کنند اگر اینطور نبود ما هنوز تو غار بودیم.

خوش به حالتون
من چندتا برنامه که دانلود کردم حافظه داخلیش پر شد
کاملا حق با شماست

فروغ دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 10:20 ق.ظ

به سلامتی و خوشی
خرج برای ساخت خانه،خیلی بهتر از خرید گوشیه...گوشی رو به وقتش میخرین،اتفاقا الان نخرین بهتره چون دلار خیلی گرونه

سلامت باشید
چشم

فروغ یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 04:41 ب.ظ http://f27.blogfa.com

سوگ رو تموم کنید و یک گوشی بخرید

فعلا که همه پولمون خرج ساخت خونه میشه

مرضیه یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 02:59 ب.ظ http://because-ramshm.blogfa.com

سلام دکتر
منم دقیقا اولین گوشی هوشمندم سونی اکسپریا سی بود و خعلی شیک یهو از هوش رفت و دیگه هیچوقت برنگشت
الان اما سامسونگ A5 راضی ام خیلیم زمین خورده ماشاااالله بهش
ولی جای شما بودم واقعا دیگه گوشیم رو دوس نداشتم

سلام
این هم از شانس منه

کاکا یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 02:38 ب.ظ

کاری که از دستمون بر میومد دیگه!

مخ لسیم

هاله یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 09:43 ق.ظ

گوشی گفتی و کردی کبابم
همسرمن تو 10 سال 7 تا گوشی خریده همه رو خراب کرده من یکی دیگه ذله شدم آخریشم شیامی نت 7 که پاییز پارسال خریده حدوده یک ماهه خاموش شد دیگه هم روشن نشده هر جایی برده می گن بردش ایراد داره و به خاطر کرونا فعلا موجود نیست
البته اینکه گوشی خاموش شده علت داره از بس ایشون از گوشیهای بدبخت فلک زده کار می کشه و در حد یک کامپیوتر ازش توقع داره هیچ گوشی تو دنیا راضیش نمی کنه حتی آیفونم داشته. هزار صفحه برنامه می ریزه روشون الانم نوکیا 1200 مال عهد قاجار رو داره تازه چون تقریبا از این گوشی راضی بود برای منم زمستون پارسال خریده که همچنان مثل روز اول کار می کنه ولی کم کم داره پر از برنامه و بازی می شه هر چی هم اعتراض می کنم این برنامه ها چیه می گه یه روزییییییی لازمت می شه :
نقطه مقابلش منم که اولین گوشیم رو هنوز داره و دو تا دیگه که اونام به دلیل قدیمی شدن هر پینج شش سال یک بار عوض کردم همشونم سالم سالم دارمشون هنوز
ببخشید طولانی شد آخه هر روز بحث خونه ماست گفتم که کبابم

عجب دل پری داشتین

یک عدد مامان یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 06:56 ق.ظ http://Www.Kidcanser. Blogsky

من چرا این دی جی مریم رو نمی شناسم.! حتی اسمش هم تا الان به گو‌شم. نخورده بود
درصمن خوش به حال خواننده ی جدید وبلاگ تون

واقعا؟
یه زمانی ترانه هاش یکدفعه گل کرد
بعد شایع شد داخل ایرانه و مخفیانه میخونه
بعد هم گفتند دستگیر شده
معروف ترین کارش هم همینه که چند نفر از دوستان نوشتن
صداش هم یه طوری بود انگار با کامپیوتر روش کار میکردن
همه دوستان قابل احترامند اما گفتم نیومده توی ذوقشون نخوره

دانشجو یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 12:56 ق.ظ http://mywords97.blogfa.com

از این جور اتفاقا که ناگهان اطلاعات بپره واسه من زیاد پیش اومده. راستش همیشه ته دلم خوشحال بودم. مثلا کلی فایل توی شاخه ویندوزم داشتم که مشکل پیش اومده و مجبور شدم کلا درایو رو فرمت کردم. فایلهای قدیمی و خاطرات قدیمی باید برن. وقتی موضوعات و وسایل کهنه میرن جا برای جدیدها باز میشه....

میفهمم چی میگین
خودم هم عمرا حاضر نبودم حذفشون کنم!

طیبه شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 09:43 ب.ظ http://almasezendegi.mihanblog

سلام
منم همه ی این اهنگ ها رو یادم هست ، ولی من همون موقع ها هم هایده و گوگوش و مهستی و افتخاری و معین و لیلا فروهر اینا گوش می دادم
الان هم غم مخورید چون فکر می کنم همه ی اونا تو اینترنت باشند و بشه دانلود کرد.تو شیفت شب ها که مریض کمتره ولی مجبورید بیدار باشید دانلود کنید.
ایشالا معوقه هاتون رو زودتر بدن که دلتون بیاد برای خودتون هم خرج کنید و یه گوشی دیگه بخرید .

سلام
میدونم اما کی حالشو داره تک تک دنبالشون بگرده و دانلودشون کنه؟
آمین البته اول باید هزینه ساخت خونه رو پرداخت کنیم

لیدا شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 06:49 ب.ظ

دکتر موندم چطوری با این گوشی خراب سر کردی.بابا خسیس یه دونه نو بخر


باور کنید فلوس لاموجود

فاطمه شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 05:31 ب.ظ http://fatamfatam2000.blogfa.com

همون قدر که آنی از شوهر شانس آورده من از گوشی شانس نیاوردم

خود این جمله پتانسیل پست شدن داره :))))))))
راستی سلام آقای دکتر، خوبید؟
هم استانی هستیم مثل اینکه... شاید هم همشهری

ما اینیم دیگه
ممنون
از کجای این پست فهمیدین؟

سعیده شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 05:03 ب.ظ http://hiddensaid.blogfa.com/

ترجیحا باید میبود که اهنگاتون برمیگشت...
ولی خب امیدوارم صدای عهدیه به تنهایی برای بازگشت موزیک هاتون کافی باشه

آمین یارب العالمین

seventhsky شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 04:56 ب.ظ http://seventhsky.blogsky.com

من گاه گداری وبلاگ شما را میخوانم ولی نظر نمیذاشتم

اتفاقا من گوشیم حافظه داخلیش کمه و هر برنامه ای مخواستم نصب کنم پیام میداد که حافظه پر شده در حالی که حافظه 4 گیگ خالی داشت اما موضوع از این قراره که شرکت های موبایل سازی یک مقدار از حافظه گوشی را به برنامه ها اختصاص میدن و گوشی نمیتونه از کل اون حافظه به عنوان فضا برای نصب برنامه ها استفاده کند! (تنشون میخاره)
تا اینکه حدود یک ماه پیش یک راه حل براش پیدا کردم
منتها باید گوشی روت بشه و بعد با استفاده از یک نرم افزار میشه کل نرم افزار های نصب شده بر روی گوشی را به کارت حافظه منتقل کرد و همیشه گوشی فضای خالی داشته باشد.
الان که این را خواندم با خودم گفتم ای کاش این راه حل را تو وبلاگم نوشته بود شاید شما میتوانستی استفاده کنی، اما ...
راستی دی جی مریم چی شد؟؟ ناپدید شد

ممنون از لطف شما
اون گوشیو که دیگه عوض کردم
شنیدم که از کشور خارج شده بعدشو خبر ندارم دیگه

سعیده شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 02:57 ب.ظ http://hiddensaid.blogfa.com/

از دی جی مریم،ما تصویری شو هم داشتیم
خیلی خفن تر بودیم
از عهدیه و فرشته هم اهنگ گوش کردین؟؟
دیگه اگه اینا باشه
واقعا امیدوارم اهنگاتون برگرده

واو بله حق با شماست
فرشته نه اما یکی از ترانه های توی گوشی مال عهدیه بود (عاشق شدم من ....)
حالا که فرشته نیست امیدوار نیستین؟!

منجوق شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 02:53 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

دی جی مریم منو برد سال 84 تو ماشین شاسی بلند یه معدن دار پیر تو فیروزکوه که رفته بودم ماموریت . مریم رو برام گذاشت به یاد دختر جوونش که جوانمرگ شده بود و این آهنگ اونو به یاد دخترش مینداخت

انگار دوستان بیشتر از همه با این دی جی مریم خاطره دارن

ویرا بانو شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 01:42 ب.ظ http://bano-vira.blog.ir/

سلام
وای چه صبری دارید شما از دست این گوشی :))
همه پستتون یه طرف این کامنت یه طرف:
همون قدر که آنی از شوهر شانس آورده من از گوشی شانس نیاوردم
خخخخخ

سلام
واقعا
ما اینیم دیگه

افق بهبود شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:25 ق.ظ http://ofogh1395.blogsky.com

حس و حالتون رو در باره ی آهنگا کاملا میفهمم
بعضیا وقتا اون روز یا اون خاطره خیلی خاص نیس ولی اینقدر قشنگ اصویر ا ن روز و حال و هواشو برات زنده میکنه که انگار داری فیلمشو میبیبینی حتی بیشتر انگار دقیقا تو اون فضا حضور داری

دقیقا
واقعا همینطوره

مریم شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:08 ق.ظ http://mabod.blogsky.com

سلام جناب دکتر
ان شالله که به زودی مشکل گوشیتون حل بشه و آهنگ‌هاتون هم برگرده
تجربه معلم سختگیری هست اول سر رو به سنگ می زنه و بعد به آدم درس زندگی میده

سلام
امیدوارم
واقعا

سهیلا شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:01 ق.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

بودن این گوشی ها نعمت هست.امان از روزی که مشکل پیدا کنن.

واقعا
حرص آدمو درمیارن

ونوس شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 09:35 ق.ظ http://shakibajoon90.blogfa.com

میمونم صبور صبور
میکنم غرور غرور
آخ که زندگیمو من
میبازم کرور کرور

این اهنگ شده شرح زندگی امروزه من...

وا
چرا؟

نون سین شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 02:52 ق.ظ http://free-like-a-bird.blogsky.com

من رو میگفتید خواننده آنور مرزها :دی چه حس مهم بودگی بهم دست داد خدایی:)
در مورد اینی که فرمودید گوشی ... آخ آخ درک میکنم ... خیلی رو اعصابه این حالتی که گوشی ها پیدا میکنن ... ولی خب ... بجاش میشه گفت گوشی هایی که دست من بیفتن بدشانسی آوردن از بس که من میندازمشون زمین :))
آقا اون دوره دی جی مریم و اینا یه دوره خیلی خاص بود واقعا ... حداقل از نظر من خاص بود ... آرش مثلا حتی بعد این در اومد ... بعد دیجی الیگیتر رو هم یادمه من آره:)
چه روزگاری داشتیم با این آهنگا و اون آهنگای رپ و ... یادش بخیر واقعا:)
منتظر پستای بعدیتون هستیم:) ایشالا ملت جالب بیشتر بهتون مراجعه کنن:)

Hej välkommen
بالاخره هر روز که یه کارشناس ارشد از کشور باسوادها نمیاد اینجا!
دقیقا بیچاره گوشی ها! البته باتوجه به درآمدهای ما توی ایران قیمت هاشون هم برای ما خیلی زیاد میشه
چشم

مهربان شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 01:54 ق.ظ http://daneshjoyepezeshki.mihanblog.com/

سلام
دی جی مریم رو مگه کسی هنوز یادشه
میمونم صبور صبور
میکنم غرور غرور
آخ که زندگیمو من
میبازم کرور کرور
من یه آهنگایی تو گوشیم دارم رندوم که باشه آدم پشماش میریزه.سبک ها یهو از متال و راک میشه سنتی بعد یهو تتلو و زدبازی
جوانم و خام
ایشالا اهنگاتون برگردن

سلام
اختیار دارین
اون حمایت دی جی الیگیتور ازشو هم یادتونه؟
کاملا درک میکنم
ممنون

طیبه جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:50 ب.ظ http://almasezendegi.mihanblog

سلام دکتر مهربون
واقعا این گوشی چقدر برای شما کارنکرد و اذیت کرد

درصورتی که اطرافیان من که گوشی شما رو دارند خیلی هم راضی اند
‌همه مون گاهی بعضی چیزا رو بدون توضیح بیشتر می نویسیم
پستت حال و هوای منو داشت انگار، غمگین و بی حوصله اما ناچار به زندگی همیشگی

سلام
همون قدر که آنی از شوهر شانس آورده من از گوشی شانس نیاوردم
ممنون از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد