جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

دوباره؟؟ (2)

سلام

از همه  شما دوستان برای محبتتون ممنونم.

برای خواهرم برای سیزدهم آبان نوبت عمل زده شده. دکترش هم اصرار کرده به شرطی عمل میکنه که پدرم اول بره پزشکی قانونی و رضایت ویژه بده چون محل توده به شدت به عروق و اعصاب حیاتی نزدیکه.

تا ببینیم چی میشه.

ببخشید اگه باعث ناراحتی شما شدم.

نظرات 45 + ارسال نظر
محمد جمعه 26 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام ان شاء الله مریضتون زودتر شفا پیدا کنه.

سلام
ممنونم

طیبه تی تی پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 06:51 ب.ظ http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام آقای دکتر بزرگوار
من و نیکان امروز خیلی به یاد شما و خواهر عزیزتون بودیم.نیکان با قلب پاکش برای خواهرتون دعا می کنه ،انشالا خیلی زود خبرهای خوب و پر از سلامتی و شادی برامون بنویسید.

سلام
شما همیشه به من لطف دارین
ممنونم

نسرین پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 07:36 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

الآن حالشون خوبه؟

فعلا که درحال مسافرتند.
درواقع به جز همون تورم هیچ مشکلی نداره

آنا دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام.اقای دکتر من متخصص بیهوشی هستم .کلا برای عملها یه رضایت از همراه بیمار میگیرند ولی این رضایتها وجاهت قانونی ندارند وصرفا جهت اگاهی هست.ولی در مورد عملهایی که ریسک بالا دارند یا مریض شرایطش خوب نیست مثلا سن بالا یا مشکلات قلبی یا مغزی و... برائت پزشک قانونی گرفته میشود .یا اولیای دم به مطب متخصص پزشک قانونی مراجعه میکنند ویا متخصص پزشک قانونی در بیمارستان بصورت مشاوره بربالین بیمار حاضر میشه و با توضیح خطرات احتمالی برائت نامه که وجاهت قانونی داره ثبت میشه.این برائت نامه شامل قصورات نمیشه ولی شامل حوادث غیرقابل اجتناب و عوارض میشه.مثلا برای همه تومورهای مغزی یا انوریسم و.. اخذ میشه.من اصفهانم اگه سوالی داشتید در خدمتم

سلام
ممنون از لطف شما
بله با یکی از دوستان دوران دانشگاه که الان متخصص پزشکی قانونی هستند مفصلا صحبت کردم
تشکر میکنم

من یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام
انشالله که به خیر میگذره و طوری نمیشه

سلام
ممنونم

نون یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 10:02 ب.ظ http://second-house.blogfa.com/

سلام
چهارده سال پیش درست چندماه قبل عروسی داییم دچار این مشکل شد، دقیقا در محل شاهرگ گردن...اوف که چه استرسی کشیدیم و چه عمل طولانی ای بود،عروسی عقب افتاد و داماد همه خرج و مخارجی که برای جشن کنار گذاشته بود داد برای عمل جراحی...دکترها از ما هم رضایت نامه ویژه گرفته بودن و خیلی هاشون اصن زیر بار جراحی نمیرفتن،بالاخره یکی سوپرمن وار با احتمالا ده درصد موفقیت!!!عمل رو انجام داد،نتیجه؟ عالی! دقیقا دو ماه بعد عروسی گرفتن
شما خودتون پزشکید و با تمام احترامی که برای شما و همکاران تون قائلم خیلی وقتها الکی بیمارهارو میترسونید و بجای قوت قلب دادن ته دلشون خالی میکنید ...سعی کنید به خواهر قوت قلب بدین و بگین خدا خیلیییی بزرگه خیلییییبراشون آرزوی عملی بی خطر و سلامتی دارم

سلام
عجب
خداروشکر که همه چیز به خوبی و خوشی تموم شده
حق دارین اما باور کنید موردی را دیدم که جراح به مریض گفته اصلا نگران نباشید یه عمل ساده است و تصادفا عارضه ای بروز کرده و باعث مرگ بیمار شده و خانواده بیمار به خاطر مرگ مریض در یک جراحی ساده شکایت کردند

عمه خانم یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 10:41 ق.ظ

انشاالله که عملشون با موفقیت انجام میشه و خیلی زود خوب میشن وبه همراه شما و اخوی و پدرتون، دست جمعی و خانوادگی یک سفر شاد خانوادگی تشریف میبرید و خوش میگذروتید و سختی اینروزها را از تن میشویید.

ممنونم
فعلا که با یه فلاکتی به ما مرخصی میدن!

مهربانو یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 10:23 ق.ظ http://baranbahari52.blogsky.com/

خیر باشه ان شالله .. آره خوندم که عمل باید با دقت و ظرافت خاصی انجام بشه .
مطمئنم همه چیز خوب پیش میره .

بله همین طوره
ممنون

افق بهبود یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 09:44 ق.ظ http://ofogh1395.blogsky.com

ان شاالله که هر چی زودتر بهتر میشن

ممنونم

طیبه تی تی یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 08:41 ق.ظ http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام آقای دکتر
خدا قوت
اول که معذرت می خوام پست قبل رو در حالت روحی بسیار ناآرام و شتابزده خونده بودم
دوم اینکه من هم مثل خیلی از هموطنانم سرچی هستم و کمی درباره خواهرتان سرچ کردم ،انشالا به خوبی و سلامتی نتیجه عالی میشه،دست های ما به دعاست، انشالا خداوند زیباترین و قشنگ ترین تصویر رو برای آینده خواهر محترمتون نقاشی کنه.یه زندگی پر از سلامتی و شادی

سلام
ممنونم
اختیار دارین متوجه شدم
از لطف شما سپاسگزارم

سهیلا یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 06:49 ق.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

سلام
گر نگهدار من ،آن است ،که من میدانم
شیشه را در بغل سنگ،نگه میدارد.
ان شالله دفعه بعد خوش خبر باشید.

سلام
ممنونم

سمیرارضابیک شنبه 1 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 07:36 ب.ظ http://sinnmimmree.persianblog.ir

خیلی ناراحت شدم اقای دکتر توی تهران و توی هرمرکزی هرکاری داشتید من در خدمتم

ممنونم ولی عمل در تهران انجام نمیشه

مجتبی شنبه 1 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 07:32 ب.ظ http://basijtabari.rzb.ir/

بلا دوره انشاالله

ممنونم

دوست شنبه 1 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام اقای دکتر. ان‌شالله عمل به خوبی انجام بشه و خبر سلامتی‌شون رو از شما بشنویم

سلام
ممنونم

لیلا شنبه 1 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام دکتر جان
آرزوی سلامتی براشون دارم
منتظر خبرهای خوش هستیم

سلام
ممنون
امیدوارم

شنبه 1 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 11:25 ق.ظ

من دلم روشنه که حالشون خوب میشه و میاید خبرشو بهمون میدید! :)
روح مادر گرامیتان هم قرین رحمت...

ممنونم دوست ناشناس من

شبنم شنبه 1 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام ان شاا.. بزودی خبر سلامتی شون رو اعلام می کنید
پزشکی قانونی چون خدای ناکرده اگه مشکلی پیش بیاد اونا باید تشخیص بدن قصور پزشکی بوده یا حساسیت و احتمال بالای خطر
خیلی سخته پدری بره و این برگ رو امضا کنه ! تا خدای ناکرده دور از جونشون اگه مشکلی پیش بیاد حتی نتونه اعتراض کنه !!!
به امید خبر سلامتی شون

سلام
حق با شماست واقعا سخته

شارمین جمعه 30 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 01:58 ب.ظ http://behappy.blog.ir

سلام. ان‌شالله به زودی خبر سلامتی‌شون رو بدید

سلام
ممنونم

صفا پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 11:52 ب.ظ http://Mano-tanhae-va-omid

انشااله که به سلامتی عمل میکنن و خبر این سلامتی رو در آینده نزدیک تو وبلاگتون می خونیم . با آرزوی سلامتی برای همه .

ممنونم
موفق باشید

نسرین* پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 10:31 ب.ظ

خواهش می کنم. خدا رو شکر

واقعا خداروشکر

نسرین* پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام دکتر
متاسفم. چه قدر باید حرص و جوش خورد ان شاءالله که عاقبت کار، به خیر و خوشی باشه.

سلام
ممنونم
راستی برای اون کامنت خصوصی تون هم ممنون
خوشبختانه دیگه خبری ازش نشد!

زرگانی پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 06:10 ب.ظ

بله شکر خدا، خوب شدم دیگه. گرچه چشایی و بویایی‌م هنوز برنگشته. ممنون از احوالپرسی تون.

اون هم برمیگرده اندکی صبر

پگاه پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 05:26 ب.ظ

ای خدا،
خدا خودش کمک کنه، به تعداد بارهایی که دلمون رو شاد کردید از خداوند برای خواهرتون طلب سلامتی دارم...

ممنون اما فکر نکنم تعدادش زیاد باشه ها!

زهرا پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 02:48 ب.ظ

ما هم به همراه شما برای سلامتی شون دعا میکنیم بخصوص روز عملشون

سپاسگزارم

الناز پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 12:53 ب.ظ http://manesara.blogfa.com

سلام آقای دکتر مرسی که به وبلاگم سر میزنید،والا قلم توانائی تو نوشتن ندارم و اگر راستشو بخواین تا اون حد زمانی هم برای نوشتن ندارم،چون شاغلم و از صبح تا بعد از ظهر سرکارم،بعدشم که خونه داری و سرزدن به خانواده ها و گرفتاریهای ریز و درشت دیگه که وقت برای رسیدگی به وبلاگ نمیزاره واسم و واقعیتش وجود اینستا و استفاده آسون از این نرم افزار واسم جذابتره،اما به وبلاگتون سر میزنم همیشه و میخونم نوشته هاتونو و واقعا لذت میبرم از خاطرات که مینویسین یا پستهایی که میزارین،زندگی بر وفق مرادتون باشه آقای دکتر

سلام
هرطور که صلاح میدونین اما خاک وبلاگ دامنگیره مطمئنم که باز هم مینویسین

زری چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 10:15 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

سلام دکتر، ای بابا شوک شدم این دو تا پست اخیر را خوندم... توکل به خدا انشاالله عمل بهتر از انتظارتون پیش بره. زودتر خبر سلامتی خواهرتون را بشنویم.

سلام
ما هم همین طور
ممنونم

زرگانی چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام. من چند هفته به خاطر ابتلا به کرونا حسابی درگیر بودم و نمی‌تونستم به وبلاگتون سر بزنم. امروز که اومدم و پست‌های جدید رو دیدم مغزم سوت کشید. خیلی خیلی ناراحت شدم. اما اصلا موقعیت ایشون رو با مادر جان مقایسه نکنید. ان شاالله خواهر جان به خوبی جراحی میشن و خیلی زود از بستر بلند میشن به آغوش خانواده برمی‌گردن. دعای همه ما پشت ایشونه. ما رو بی‌خبر نذارین

سلام
عجب
الان بهترین؟
ممنون

zahragoli چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 05:40 ب.ظ http://zahragoolii.blogfa.com

ان شاالله بیاین اینجا و خبر سلامتیشون رو برامون بنویسید

ممنونم

مریم چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام دکتر یک خواننده خاموش هستم که خیلی وقت هست میخوانم تان و بارها خواستم سوالی هایی بپرسم که نشده ولی الان پیامم برای شما دعای خیلی خیلی زیاد برای سلامتی خواهر گل تان هست که ان شاالله همه چیز به خیر و خوبی و سهولت انجام بشه و خواهر عزیزتان بزودی در نهایت سلامت همراه عزیزانش به مسافرت بروند

سلام
از لطف شما سپاسگزارم

ریحانه چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 11:09 ق.ظ

انشالله که خیره. دیگه خودتون پزشکید و میدونید این امضاها قبل عمل عادیه. قطعا خودتون همکارهاتون را میشناسید و بهترین را برای عمل انتخاب کردید. خیر پیش.
اللهم اکشف کل مریض
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السو

راستش تا به حال ندیده بودم مریضو بفرستن پزشکی قانونی
ممنون

سودا چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام آقای دکتر
خودتون که بهتر می دونید این روند کار اکثر پزشکاس!
آرزوی خیر و سلامتی برای خواهر گرامی دارم.

سلام
ممنون از لطف شما

رافائل چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 08:44 ق.ظ http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام.
در مورد اتفاقات ناخوشایند مشابهی که پشت هم پیش میاد، واقعا نمیدونم چی باید بگم. ان شاءالله که حالشون زود خوب بشه.
خودتون پزشکید و نیازی به گفتن نیست اما حتما سعی کنید بهترین جراحی که ممکن هست رو پیدا کنید. حتی اگه میشه با چند جراح توی تهران هم مشورت کنید.
الان مهمترین چیز حفظ روحیه خواهر و اطافیانه. توکلتون به خدا باشه، ان شاءالله زود زود بیماریشون خوب میشه.

سلام
ممنونم
بله همه سعیمونو کردیم
ممنون

ماجد چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 08:17 ق.ظ

سلام دکتر جان
لطفا حال غم و حال بد رو از خواهر دور کنید
با حوصله کارا رو دنبال کنید
اینم از پایینایه زندگی دگه، امیدوارم زودی بالابکشه

سلام
چشم
امیدوارم

سالومه چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 08:00 ق.ظ

سلام
من متوجه نمیشم که چرا پدرتون باید رضایت بده ؟ خواهرتون مگه کودک هست ؟

سلام
گفتن ولی باید رضایت بده نمیدونم والا

ترانه چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 05:54 ق.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

ممنون که در مورد شرایطشون نوشتین. امیدوارم جراحی بخوبی پیش بره. این هم برای خواهرتون با آرزوی سلامتی هرچه زودترش

خواهش
ممنون از لطف شما

صبا چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 03:34 ق.ظ http://gharetanhaei.blog.ir/

خواهرتون مجرد هستند؟

ایشالله که عملشون بدون هیچ خطری و با موفقیت انجام میشه و شما هم خبر سلامتیشون رو با ما شریک میشید.

بله
ممنونم

نون سین چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 12:49 ق.ظ

از شنیدن این موضوع بسیار متأثر شدم و امیدوارم به خیر بگذره و برطرف بشه...

سپاسگزارم

پرتقال سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 11:45 ب.ظ http://Zendegieporteghali.blog.ir

دکتر ربولی عزیز
ارزوی سلامتی و ارامش برای شما و خواهرتون و خانواده محترم دارم
انشاالله هر چه زودتر بهبود پیدا میکنند

از لطفتون ممنونم
امیدوارم همیشه موفق باشید

زهرا..‌. سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 11:15 ب.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com

خیییلی ناراحت شدم وبراشون ارزوی سلامتی میکنم وانشالله عمل بخوبی وبدون هیچ خطر وعوارضی بگذره وسلامتی کاملشونوبدست بیارن....
واقعا دنیا نمیزاره یه چندوقت زندگی بامامهربون باشه

ممنون از لطف شما
بله متاسفانه

هوپ... سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام آقای دکتر
دوست نداشتم وقتی بعد از مدتها میام سر میزنم، اینطور خبری بخونم،از صمیم قلب امیدوارم که عملشون عالی پیش بره.

سلام
ممنونم
باز هم افتتاح مطب مبارک باشه

یک عدد مامان سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 09:54 ب.ظ http://Www.Kidcanser. Blogsky

روح مادرتون شاد
امیدوارم خواهرتون بسلامتی عمل کنن و برگردن خونه
ولی چه حس بدی داره اینجور رضایت دادن ها، یک دلهره ی عجیب و تلخ داره
کاش میشد آرامش هامون دائمی باشه برای خانواده تون آرامش دائمی آرزومندم

ممنونم
بله همین طوره
میدونم که شما هم تجربه شو داشتین
ای کاش

Zahra سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام آقای دکتر وقتتون بخیر
وبلاگ جذابی دارین، طوری که دو روزه منو درگیر خاطراتتون کرده
انشاءالله خواهرگرامیتون هرچه زودتر سلامتیشونو به دست بیارن.

سلام
خوش اومدین
ممنون

a سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 08:31 ب.ظ

دکتر ربولی عزیز

به نوبه خود آرزوی سلامتی می کنم
هرچند باید تسلیم رضای خدا بود

ممنون از لطف شما

مریم سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 07:40 ب.ظ http://mabod.blogsky.com

سلام جناب دکتر
خداقوت و پرتوان باشید
الهی که به حق ارحم الراحمین بودن خدای مهربون عمل خواهر گرامی صددرصد موفقیت آمیز باشه و بدون هیچ عارضه ای باشه ،وبه زودی با لطف خدای مهربون لباس سبز و زیبای عافیت رو بر تن کنند تا دل شماو اعضای خانواده و دل ما و تمام مخاطبین شاد بشه
الهی امین

سلام
شما همیشه لطف دارین
ممنون

دخترمعمولی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 06:24 ب.ظ http://mamoolii.blogsky.com

سلام،
برای شما و خانواده تون آرزوی سلامتی دارم.
ان شاءالله که مشکلی نباشه و عملشون با موفقیت انجام بشه :).

سلام
از لطف شما ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد