جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

گوشی!

سلام

دوستان قدیمی تر حتما با مصیبت هایی که من با گوشی های موبایل هوشمند خودم داشتم آشنا هستن.

فقط خدا میدونه که چندبار به آنی گفتم من به همین گوشی بی هوش (!) سونی اریکسون w810 خودم راضیم. اما به اصرار آنی گوشی هوشمند خریدم و دردسرها شروع شد. از اولین گوشیم (Sony Xperia) که یادم نیست C بود یا M و بعد از خرید فهمیدم فقط یک گیگابایت حافظه داخلی داره! تا گوشی بعدی (Sony Xperia Z3) که بعد از مدتی شروع کرد به شارژ خالی کردن وحشتناک و هر کاری کردم درست نشد. تا گوشی بعدی(Samsung A8) که حدود یک ماه بعد از خرید و درست در روز بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ از دستم افتاد و از اون به بعد دیگه برای من گوشی نشد که نشد. بخصوص اون ماجرای خاموش و روشن شدن های مکررش که کفرمو درآورده بود اما دیگه روم نمی شد دوباره برم و گوشی بخرم! بخصوص با وضعیت اقتصادی فعلی. برای همین خاموش و روشن کردن هاشو تحمل میکردم گرچه واقعا عصبی میشدم.

تا روز جمعه گذشته و درست راس ساعت پنج و نیم عصر که گوشی باز هم خاموش و روشن شد. فکر کردم حتما مثل همیشه چند بار خاموش و روشن میشه و تموم میشه اما این بار ماجرا ادامه پیدا کرد و گوشی هر دو سه دقیقه یک بار خاموش و روشن شد. این ماجرا همچنان ادامه داشت تا جایی که شب موقع خواب شارژ گوشی تموم شده بود و برای همین صبح گوشی زنگ نزده بود و من خواب موندم و فقط وقتی راننده زنگ خونه را زد از خواب پریدم! و نهایتا اون روز به خاطر من همه پرسنل درمونگاه با تاخیر سر کار رسیدند و حسابی شرمنده شدم. 

وقتی خاموش و روشن شدن گوشی تا غروب روز شنبه ادامه پیدا کرد بردمش برای تعمیر که آدرس یک مغازه را دادند و گفتند برم اونجا اما وقتی رفتم اونجا دیدم مغازه اش تعطیله و روی یک کاغذ نوشته تا یک هفته کار نمیکنه. گوشی را بردم مغازه کناری اونجا که گفت درستش میکنه. باز هم همون گوشی غیر هوشمند قدیمی را برداشتم و چون اندازه سیمکارت هام به اون نمی‌خورد شماره ای که عسل باهاش میرفت سر کلاس مجازی را ازش گرفتم. این ماجرا تا چند روز ادامه داشت و هر بار که به جناب تعمیرکار موبایل زنگ میزدم میگفت هنوز برای گوشیم بورد پیدا نکرده! نهایتا دیشب وقتی با آنی از اون طرف رد می‌شدیم رفتیم دم مغازه و جناب تعمیرکار رسما گفت معلوم نیست بورد چه زمانی پیدا بشه. گفتم: به نظر شما چکار کنم؟ برم توی فکر یه گوشی دیگه؟ که گفت: آره! بعد هم به یک نفر زنگ زد و گفت: دو نفر میان اونجا گوشی بخرن. براشون مناسب حساب کن آشنان! بعد هم آدرس یک مغازه را داد که رفتیم اونجا. توی راه به آنی گفتم: حالا خوبه این کلمه "آشنان" یه نوع رمز باشه که بهمون گرون بفروشن! رفتیم اون مغازه که یک گوشی بهمون نشون داد و قیمتشو گفت و وقتی داشت از گوشی تعریف می کرد آنی آروم  بهم اشاره کرد و دیدم با گوشی خودش قیمت این گوشی را سرچ کرده و قیمت واقعی اون بیشتر از یک میلیون ارزون تر از چیزیه که جناب مغازه دار داره میگه! گفتم: ما بریم یه دور بزنیم و برگردیم! رفتیم یک مغازه دیگه و یک گوشی بهتر از اونو با قیمت ارزون تر گرفتیم. و خلاصه که از دیشب با گوشی جدید درخدمت فضای مجازی هستم. گوشی سامسونگ M32.

پ.ن۱. از یکی از دوستان که کامنت خصوصی گذاشته بودن و نشد براشون ایمیل بزنم عذرخواهی میکنم. 

پ.ن۲. چند روز دیگه باید بیمه مسئولیتمو هم تمدید کنم. فکر کنم این ماه رسما میریم زیر خط فقر!

پ.ن۳. چند روز دور بودن از گوشی هوشمند باعث شد به بعضی از کارهای دیگه هم برسم و ازجمله بعد از مدتها یک کتاب بخونم! باید سعی کنم از این به بعد هم برای حضور در فضای مجازی محدودیت بگذارم.

نظرات 46 + ارسال نظر
لیمو دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام دکتر.
آخ آخ یادم اومد از چندسال پیش که سفر رفته بودیم شمال و ماشین یه صدای اضافه ای میداد بردیمش یکی از تعمیرگاه های نزدیک اونجا، ویلایی که داشتیم لب ساحل نبود و آقای تعمیرکار گفت اصلاااا غصه نخورین برید فلانجا و بگید من فرستادمتون ما رفتیم و جای خوب و شیک و تمیزی بود و اتفاقا خیلی خوش گذشت و شب که خواستیم برگردیم با یه صورت حساب نجووومی و تقریبا چندبرابر چیزی که باید باشه مواجه شدیم و اونجا بود که من معنی لفظ "آشنان" رو فهمیدم

سلام
پس شما هم تجربه اش کردین!

ف دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام
گوشی نو مبارک.
ایشالا تا زمانی که دوست دارید ازش استفاده کنید، اذییتون نکنه و به مشکل برنخوره.

سلام
ممنونم
من هم امیدوارم!

یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 10:14 ب.ظ

به به گوشی نو مبارک دکتر
خیلی مراقبش باشید ، قیمت‌ها سربه فلک کشیده
گوشی منم از کار افتاد تعمیرش هیچ فایده نکرد
از اون ور برام یه گوشی اصل فرستادن ، نگم براتون دو ماه (بنا به دلایلی)معطل ریجستری شدم
در نهایت یه فروشنده موبایل گوشی نو اصل ! رو برام کارای ریجستر ی شو انجام داد ... چشمتون روز بد نبینه!! نمیدونم چه قطعه ای ازش برداشت که تو دو ساعت کل شارژش خالی میشه !! نمیدونم مردم ما چرا اینجوری شدن ، چرا به هیچی رحم نمیکنن؟

ممنون
بله واقعا همین طوره دوست ناشناس من!
برای ما که رجیستری را همون موقع خرید جلو چشممون انجام داد!

مینو شنبه 20 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 10:04 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

سلام
گوشی نو مبارک.
من برای واتس اپ، تلگرام ، وبلاگ و....از تبلت استفاده میکنم واز گوشی فقط برای مکالمه و پیامک.هیچوقت هم جور نشده که مثلا بخوام آیفون بخرم.هزینه های دیگه زندگی اینقدر زیاد شده که مدام باید در حال حساب کتاب کردن باشم.

سلام
ممنونم
بله واقعا همین طوره

دوست شنبه 20 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام آقای دکتر. گوشی نو مبارک. گوشی که خریدید بسیار خوب هست، من تابستون برای یکی از اقوام گرفتم و بسیار راضی هستن و بهم میگن که همیشه دعام میکنن بخاطر خرید این گوشی.
ایشالا شما هم بسلامتی و شادی استفاده کنید. میخواستم احوال خواهرتون را هم بپرسم. ایشالا بهتر شدند؟

سلام ممنونم
بله تا الان که کاملا راضیم
ورمش از بین رفته و منتظر عمل دوم هستیم

Sinadal جمعه 19 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:13 ب.ظ

خب چرا انقدر از این برند ها گوشی می گیرید . من خودم فکر کنم قشنگ ده تایی گوشی عوض کردم ( هوشمند و غیر هوشمند)

به نظر شما چی باید میگرفتم؟

فرزان پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 06:24 ب.ظ

ممنون دکتر بابت جواب گوییتون

خواهش میگردد

فرزان پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام دکتر
شرمنده اینجا سوال میپرسم ،اگه جواب بدید ممنون میشم
من تقریبا ۱۰روز پیش کرونا گرفتم درگیری ریه نداشتم و توی این مدت همیشه اکسیژنم روی ۹۷یا۹۶بود
اما الان تقریبا ۲یا۳روزی هست که خیلی ضعف دارم
حس میکنم عضلاتم ضعف میکنه
نشستن عادی هم برام سخته و خسته میشم
حتی امروز نفس کشیدنم خستم میکنه
دکتر رفتم و فقط یه سرم بهم دادن با امپول بکمپلکس و گفتند طبیعیه
اما من کنکوریم و تا همین الانم کلی تایم از دست دادم ،به نظرتون چیکار کنم زودتر سرپا بشم
و اینکه توی خانواده فقط من اینقدر ضعف دارم و بقیه اینطور نیستند
از نظر غذا خوردن هم واقعا چیزای مقوی میخورم هرچند اشتهام عجیب کم شده

ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

سلام
متاسفانه یکی از عوارض کرونا همین ضعف و بی حالیه که در همه هم دیده نمیشه
این حالت به تدریج بهتر میشه و درمان اختصاصی نداره
اما من برای هر کسی که آمپول ویتامین سی توی سرم نوشتم راضی تر از ب کمپلکس بوده

رافائل پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 01:13 ب.ظ http://raphaeletanha.blogsky.com

جالبه آقای دکتر، وقتی اومدم جوابم رو بخونم، دیدم یه نفر کامنتم رو دیس لایک کرده، اول فکر کردم فقط منم بعد دیدم کامنت های شبنم، یاسی، من و چند نفر دیگه هم دیس لایک شده، کامنت دوستان رو خوندم شاید متوجه بشم که چرا اما نفهمیدم. فکر کنم یکی از ماها خوشش نمیاد
در مورد شبها مطمئنم شیفت هستید. شوخی کردم.

بله
اتفاقا همون روز یه نفر با ادبیات بالای 18 سال کسی را که برای همه دیسلایک زده بود مورد نوازش قرار داده بود که طبیعتا تائیدش نکردم!

نل پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام دکتر جان
سابقه الزایمر در خانواده داشتیم
من هم بااینکه سنی ندارم.۲۹ سال، جدیدا یادگیری و یا بخاطر سپردن یا آوردن برام خیلی سخت شده.یعنی دو سه ساله هی بیشتر و بیشتر این اتفاق میفته.
و به یاد الزایمر افتادم ..
میدونم یک سری ازمایشهایی هست مشخص کنه من ژنشو دارم یا نه؟
از کجا باید پیگیری کنم؟هزینه اش زیاده؟
اصن من بفهمم ژنشو دارم.کاری از دستم برمیاد؟
ممکنه از الان شروع شده باشه؟

سلام
واقعا بعیده که آلزایمر از 29 سالگی شروع بشه
البته فراموشی علل دیگه ای هم داره
به هر حال اگه واقعا اذیتتون میکنه میتونین با یک متخصص مغز و اعصاب مشورت کنین

سودا چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام آقای دکتر
گوشی نو مبارک باشه،همیشه خبرای خوب و شاد بشنوید و برسونید.
امیدوارم هر چه زودتر قسط ها تموم بشه و بهترین گوشی رو که دوست دارین، بخرید.

سلام
از لطف شما سپاسگزارم

لیدا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 09:21 ق.ظ

مبارک باشه گوشی جدید.ایشالله هرچی تماس و پیام و کلیپ خوبه ازش دریافت کنین.راستی دیگه مفهوم «آشنان»رو فهمیدیم،بقول خودتون یه رمزه که «گرونتر حساب کن »و یا «چون من فرستادم درصد من فراموش نشه»از طرفه اقای تعمیرگاه بوده

ممنون
دقیقا

صبا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 03:18 ق.ظ http://gharetanhaei.blog.ir/

گوشی جدید مبارک باشه.

ممنونم

ندا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:40 ق.ظ http://diyazpame10.blogfa.com

مبارک باشه
منم همه فشارهای زندگیم روی ال سی دی گوشیه همین سامسونگ آ ۱۰ فعلیم توی دو سال و نیم اخیر سه بار ال سی دیش خورد شده عوض کردم این بار چهارم اما ال سی دی افتاد و چند روزه که از بدنه کامل جدا میشه دوباره با دستم فشار میدم میچسبه جل الخالق رکورد کوتاه ترین زمان تعویض ال سی دی سه روزه رو در کارنامه دارم

ممنونم
برین توی گینس ثبتش کنین

مهربانو دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:45 ب.ظ http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام آقای دکتر
گوشی نو مبارک باشه امیدوارم کلی پیام ها و تلفن های خوب باهاش تجربه کنید .
اصلاً زندگی بدون گوشی هوشمند تقریباً مختل میشه . حتی مامان و بابا که دوران سالمندیشون رو طی میکنند مجبورند گوشی هوشمند داشته باشند و حداقل از اپلیکیشن هایی مثل بانک ها و اسنپ و واتس اَپ استفاده کنند مخصوصاً واتس اپ که همه ی سلام علیک ها و مناسبات خانوادگیمون همونجاست
درمورد گوشی من فقط نظرم با برند آیفون هست . منظورم این نیست که از آخرین ورژن هاش خرید بشه چون قابلیت های تخصصی داره که اغلب مردم براشون کارایی نداره . اما همین که شما مطمئن هستید ویروسی نمیشه و نیاز به رَم نداره عالیه . در واقع میشه گفت اگر شما چندینن سال از یه آیفون استفاده کنید (که میکنید چون خراب نمیشه) بعد که میخواید تغییرش بدید و بفروشید از قیمت اولیه که خریدید بیشتر هم میفروشیدش درواقع یه جور سرمایه گذاریه. (ببخشید دیگه حسابدارم و امروزم روز حسابداره حسابی جوگیر شدم)
درمورد اینکه فکر میکنید خیلی گرونه بنظرم اتفاقاً مقرون به صرفه ست چون مجبور نیستید هر چند وقت یه بار دوباره کلی پول گوشی بدید اعصابتونم خورد بشه . غیر از مشکلات دیگه ای که شما دچارش شدید و گفتید گوشی های برند دیگه هنگ میکنند، دوربین های خوبی ندارند، سرعت عملشون فاجعه ست و ...
خلاصه ببخشیدا کلی برای ایفون رفتم بالای منبر ولی نظرم به عنوان کسی که همیشه خودم و مهردخت و نفس آیفون داشتیم ولی خواهر و برادرها در مقطعی احساس کردن دیگه خیلی گرون شده و حالا مگه چه خبره بریم برند های دیگه بخریم و خریدن و بعد از مدتی به گریه افتادن .. قابل توجهه . بنظرم هر کی گوشی غیر ایفون داره و ازش راضیه دلیلش اینه که هیچوقت ایفون نداشته

سلام
ممنونم
حق با شماست من هیچ وقت آیفون نداشتم. اما در شرایط فعلی عملا امکان خریدنشو هم ندارم! شاید در آینده
روز حسابدار هم مبارک

یک عدد مامان دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:45 ب.ظ http://Www.Kidcanser. Blogsky

گوشی نو مبارک
حالا خداییش همه اش هم تقصیر شما نیست گوشی ها زود به زود خراب میشن و دو سه سال بعد آدم مجبور میشه یکی دیگه بگیره

ممنون
همه اش که نه اصلا تقصیر من نیست

رافائل دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 08:51 ق.ظ http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام آقای دکتر.
یاد مادرم افتادم. هر ماهی که هزینه ها زیاد بود و به قول مادر باید با حساب و کتاب ماه رو به پایان میرسوندیم، یهو یکی از وسایل برقی خونه سکته میکرد و یه خرجی میگذاشت روی دستمون. مادرم همیشه میگفت اینا فهمیدن حواسمون جای دیگه است، دارن خودشون رو لوس میکنند تا مورد توجه قرار بگیرند خدابیامرز اینجوری اعصاب خودش رو آروم میکرد.
گوشی نو مبارک باشه. با دقت ازش استفاده کنید.
این دنیای مجازی خیلی از آدم وقت میگیره، مخصوصا شبا

سلام
واقعا همین طوره. شاید از بس آدم اضطراب خراب نشدنشونو داره.
ممنون
اگه منظورتون دیشبه سر شیفت بودم و تصادفا زود فهمیدم که آپ کردین

یاسی دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام دکتر جان
گوشی نو مبارک..انشاا..ازش اخبار خوب خوب بشنوین...

سلام
ممنونم

من یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:39 ب.ظ

فضولی نباشه شیشه جان ولی ربع سکه چهار میلیونه نه یک میلیون
الان یک‌میلیون پول خرد حساب میشه متاسفانه

ممنون از یادآوری شما

زهرا..‌. یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:27 ب.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com

سلام اقای دکتر مباررررکه
انشالله کلی خبرای خوب وتماس های عالی داشته باشید باهاش و یارهمیشگیتون باشه و ب مشکل نخورید باهاش

سلام
ممنونم

نسرین* یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام دکتر گوشی جدید مبااارک این یکی، بمونه براتون

سلام
ممنونم

سارا یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 03:54 ب.ظ http://15azar59.blogsky.com

سلام
گوشی نو گوشی های بعد از این گوشی مبارکتون باشه
هر چی شما با گوشی هاتون مشکلات دارید من همونقدر با جاروبرقی هام اصلا نمیدونم چرا انقدر زود خراب میشن هر چی جاروبرقی تا الان خریدم باهام لج بودن

سلام
امیدوارم به این زودی ها خبری از گوشی های بعدی نباشه!
عجب

شیشه یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:45 ب.ظ http://WWW.SANGOSHISHEE.BLOGSKY.COM

و اینجاست که نقش خانم ها مشخص میشه
خدایی دکتر اون یک تومن باید به خانم برسه من جای شما باشم میرم یک ربع سکه ای میخرم و به آنی خانم هدیه میدم و میگم این بابت ذکاوت و هوشیاری شما
با اینکار هم آنی خانم همیشه حواسش به شما هست هم هر وقت پول کم آوردید میتونید رو اون ربع سکه حساب باز کنید
گوشی جدید هم مبارک

اون که بعله
من هم عوضش حواسم بهش هست. قبول نیست؟

زهره یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:38 ب.ظ

افق بهبود یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:06 ق.ظ http://ofogh1395.blogsky.com

مغازه دار میدونسته دکترین؟
مبارک باشه گوشی نو

فکر نکنم
ممنون

آلبرتو یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 10:15 ق.ظ https://zirebaran.blogsky.com

سلام
آخه یک میلیون گران‌تر؟

سلام
باور بفرمائید

شیرین یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 09:27 ق.ظ http://khateraha95.blogfa.com/

سلام دکتر جان
گوشی نو مبارک
همیشه همیشه کنار شنا آقایون یه خانم باهوش و فعال و زرنگ باید باشه والا وگرنه دکتر و سرهنگ و پروفسور ندارید
آفرین به خانمتون

سلام
ممنونم
البته من هم باید کنار ایشون باشم

ترانه یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 04:26 ق.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

مبارک باشه گوشی جدید امیدوارم با شادی و دلخوشی ازش استفاده کنید.

ممنونم

نسرین یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:13 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

چقدر بد میارید تو مبایل. ولی یکی از تعمیرکارای اینجا بمن گفت هر وقت می بینی مبایلت زود شارژ خالی میکنه، معطل نکن و یه باطری نو و خوب براش بخر.
مبارک باشه
بیمه مسئولیت دیگه چیه؟
به هر بهانه ای از مردم عادی پول می گیرن تا خواص یه موقع کم زیاد نیارن!
کتاب خوندن محشره. کلا نت و دنیای مجازی بخصوص خیلی زیادیش وقت تلف کردنه و بس.

واقعا همین طوره
ممنون
بیمه مسئولیت یه بیمه جدیده کار رو تضمین نموده (این شعر مال تبلیغ اولین بیمه مسئولیتی بود که اومد ایران) و معنی و مفهوم آن این است که اگر مثلا فردی از من شکایت کنه و من محکوم به پرداخت دیه بشم بیمه پولشو میده.
اون که بله
موافقم

zebele یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:05 ق.ظ

مبارک باشه دکتر جان
منم تو فکرشم
برم یکم پول جمع کنم
یعد اول یکی برای خانمم بگیرم یکیم برای خودم

ممنونم
اپل بگیرین

رها شنبه 13 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:53 ب.ظ

منتظر بودم بگید ایفون ۱۳ گرفتید!

پولم کجا بود آخه؟

یک دکتر ادبیات شنبه 13 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 09:54 ب.ظ

مزاح بود.
ولی خدایی باید بگوییم زندگی قبل از اختراع گوشی و بعد از آن
خوبی‌های زیادی دارد و البته وقت کشی و اعتیاد به آن هم هست.
انشاء الله براتون پربرکت باشه

بله متوجه شدم
ممنون

نل شنبه 13 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 06:20 ب.ظ

مبارک باشه
زنگهای خوب داشته باشید

سپاسگزارم

مینو شنبه 13 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 03:36 ب.ظ http://Rozhayetanhaie.blogsky.com

دقیقا همونطوری که فکر میکردین
یارو میخواست گرون تر بهتون بفروشه
شانس آوردین

الانا اگه وسیله ای خراب بشه باید عزای عمومی اعلام کنیم تو خونه

واقعا همین طور بود!
دقیقا همین طوره

سمیرا شنبه 13 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 01:11 ب.ظ

آقای دکتر مبارکتون باشه انشالا چرخش براتون بچرخه

ممنون
برم ببینم چرخش کجاشه من ندیدم؟

یک دکتر ادبیات شنبه 13 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام
من زیاد اهل تعارف نیستم. بنابراین می روم سر اصل مطلب علمی که از نظرات شما و خوانندگانتان گرفتم.
۱-مغناطیس بدن شما گوشی را می خوره و از درون نابود می کنه :
۲- شما گوشی را می خورید و به استخوانهایتان مواد لازم را می رسانید.
بیچاره گوشیهاتون

سلام
کار خوبی میکنین
یعنی من این قدر ترسناکم؟

شبنم شنبه 13 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام ان شاا.. مبارکتون باشه من برای پدرم این گوشی رو گرفتم و خودم توی مشخصاتش راضی بودم ازش ولی وقتی اومد به نظرم سری A سامسونگ یه چیز دیگه هست ولی کلا گوشی خوبیه مبارکه
فقطططط مواظب باشین این گوشی قابلیت این رو داره که برای افراد نا بینا استفاده بشه
اگه این قابلیت فعال بشه حسابی اذیتتون می کنه بیشتر توضیح نمی دم فقط اگه یهو دیدن که هر کاری می کنید گوشی هنگه و هیچ کاری نمی کنه اون قابلیت فعال شده و باید برین غیر فعالش کنین نحوه غیر فعال کردن رو توی نت قشنگ توضیح داده هر وقت کارش داشتن سرچ بزنین
فقط بدونین اگه اون حالت فعال شد برای هر کاری باید حتما دو بار با فصله چند ثانیه روی آیکن مورد نظرتون بزنین مثل موس و هر بار بعد از زدن یکبار به انگلیسی بهتون می گه میخواد چکار کنه
ببخشید اینقدر توضیح الکی دادم چون پدر من دو بار در دام همین مورد افتاد که ناخواسته فعال شده بود و دفعه دوم تا مرز فروش گوشی پیش رفت
ولی اصلا موردی نیست و از گوشیتون اذت ببرید که با توجه به مشخصاتش قیمتشم نسبتا به صرفه تر هست.

سلام
ممنونم
من توی این دو سه سال اون قدر بدبختی کشیدم که هر گوشی که میخریدم الان خوشحال بودم!
ممنونم که گفتین نمیدونستم برم ببینم کجای تنظیماتشه

شنبه 13 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:28 ق.ظ http://Bl0gfa.blogfa.com

دکتر من که برام عبرت شده همچین کالاهایی میخوام بگیرم معمولا از قبل تعیین میکنم چی میخوام و قیمتاشونو قشنگ تو اینترنت در میارم سرم کلاه نره!
شما هم همین کارو کنین.
راستی ببخشید یه سؤال, سینوفارم دوز سوم داره؟ من دو دوز زدم برای دفعه بعد چیزی نگفتن. یکی از اشناهامون واکسن زده گفتن چندماه دیگه بیاد برای دوز سوم.

کار درستی میکنین. من هم دیگه اورژانسی شد.
دوز سومو برای همه دارن میزنن ربطی به نوع واکسن نداره

پریمهر شنبه 13 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:27 ق.ظ https://parimehr.blogsky.com

گوشی هوشمند یکی از ضروریات زندگیمون شده، مجبور به خریدش هستیم
مبارک باشه، امیدوارم گوشی جدید سالهای سال به خوبی کار کنه

واقعا همین طوره
ممنون

نازی شنبه 13 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 07:27 ق.ظ

شما بدنتون مغناطیس داره که گوشی تو دستتون زود خراب میشه فقط مارک اپل بگیر تا بیشتر دووم بیاره احتمالا متولد تیرماه باشید چون مغناطیس تیرماهی ها خیلی بالاست

شما دعا کنین پول اپل را داشته باشیم چشم!

زری.. شنبه 13 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 02:16 ق.ظ http://maneveshteh.blog.ir

گوشی نو مبارک باشه... چقدر راحت خرید کردید :)) من اول میرم دیجی کالا کلی تو محدوده ی قیمتی ام را سرچ میکنم و مقایسه میکنم خلاصه سه چهار روزی اسیر میشم

دیگه واقعا از بی گوشی داشت استخونهام ذق ذق می‌کرد

سهیلا جمعه 12 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 07:00 ب.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

سلام،مبارک باشه،گوشی خراب آدم رو از زندگی سیر میکنه.

سلام
ممنون
واقعا

ویرا بانو جمعه 12 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 05:26 ب.ظ

علاقه ای به خریدش ندارم ولی مجبورم
گوشی جدید مبارکان شاالله رم و مموری،باتریش حالا حالاها براتون کار کنن

بله توی این زمونه آدم مجبوره
ممنون

مریم جمعه 12 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 03:04 ب.ظ http://mabod.blogsky.com

سلام جناب دکتر
خدا قوت و پرتوان باشید
گوشی نو بسیار مبارکتون باشه و ان شالله حسابی بتونید سالیان سال ازش استفاده کنید وبی نهایت دست آنی خانم هم بابت این همراهی و این خرید خوب درد نکنه

سلام
مثل همیشه به ما لطف دارین
ممنون

ویرا بانو جمعه 12 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام
منم اگه بخوام داستان گوشی هامو بگم یه چیزی تو همین مایه هاست
با این تفاوت که من هنوز گوشیم ساده س
و خدا رو شکر تمام گروه های کاری هم واتسپ هستن منم روی لپ تاپم نصب دارم فقط تایم غیراداری میتونم چک کنم
امان از بی پولی...

سلام
اندکی صبر
آن شاء الله به زودی گوشی هوشمند هم میگیرین

پگاه جمعه 12 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 02:17 ب.ظ

گوشی جدید مبارک باشه، براش گلس و قاب بگیرید که اقلا تا چند ماه براتون کار کنه
در عجبم از مغازه دارایی که با وجود اینترنت انقدر قیمت ها رو بالاتر میگن.
من هم این تجربه رو در خرید داشتم، اسپیکر بلوتوثی دو و نیم میلیونی رو می‌گفت سه و نیم! آدم احساس می‌کنه طرف فکر می کنه از پشت کوه اومدیم که می تونه اون جنس رو با اون قیمت بهمون بفروشه!

ممنون
همون دیشب خریدیم!
واقعا گرچه شاید اگه آنی همراهم نبود خریده بودم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد