جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

مو!

سلام

سالها بود که موهای عسلو کوتاه نکرده بودیم و موهاش تا پایین کمرش اومده بود. خودش هم موهاشو خیلی دوست داشت اما هربار بعد از حمام، وقتی آنی موهاشو براش شونه می‌کرد واقعا اذیت میشد. از طرف دیگه موهای عسل کم کم داشتند کم پشت تر می شدند‌. آنی بارها تصمیم گرفته بود موهای عسلو کوتاه کنه ولی عسل راضی نشده بود.

یک روز وقتی از سر کار برگشتم خونه و در اصلی ساختمان را باز کردم یک کاغذ تبلیغاتی از لای در افتاد پایین که مربوط می‌شد به خرید موهای طبیعی. بدون دلیل کاغذو برداشتم و بردمش توی خونه. عسل کاغذو خوند و چند دقیقه ای فکر کرد و بعد گفت: اگه موهامو بهشون بفروشم میشه پولش مال خودم باشه؟ آنی هم با کمال میل موافقت کرد!

اول چند روز صبر کردیم تا مطمئن بشیم که تصمیمشو گرفته. بعد بردیمش آتلیه و چند عکس با موهای بلند ازش گرفتیم و بعد آنی بردش برای فروش موها و ناراحت برگشت چون به بهانه های مختلف از پولی که قرار بود بدن کم کرده بودن و درمجموع کمتر از یک میلیون تومان داده بودند.

اون شب وقتی داشتم برای عسل قصه میگفتم گفت: یادت باشه این ماه یک میلیون از خرج خونه را من دادم!  گفتم: حالا میخوای با پولت چکار کنی؟ گفت: باید فکر کنم. و هنوز هم داره فکر میکنه به جای گوشی نابود شده اش گوشی بگیره یا به جای تبلت زمین خورده اش تبلت؟! گرچه فکر نمی‌کنم که هیچ کدومو بشه با یک میلیون تومن خرید! اما هربار که عسل موهاشو شونه میکنه یا بعضی از کارهای روزمره را انجام میده میگه کاش زودتر کوتاهشون کرده بودم!

پ.ن۱. برای اولین بار بعد از شیوع کرونا بچه ها را بردیم سینما. فیلم دینامیت را دیدیم. یکی دیگه از فیلم‌هایی که در سال‌های اخیر با تم برخورد افراد حزب اللهی با افراد عادی جامعه ساخته شدند و  صرفا برای یک بار دیدن و خندیدن خوب بود وگرنه هیچ پیام اخلاقی و... نداشت.

پ.ن۲. من معمولا اهل تبلیغ نیستم. اما از روزی که اپلیکیشن باسلام را نصب کردم هرچند روز یک بار یک جعبه از یکی از استان های کشور میاد در خونه مون که توش یکی از سوغاتی های شهرهای مختلف کشوره که تا به حال نخوردیم. امروز هم جعبه محتوی بستنی خشک از آذربایجان شرقی به خونه رسیده که بعد از این که فردا از شیفت برگردم خونه امتحانش میکنم!

پ.ن۳. این پست همه اش درباره عسل بود. واقعا پی نوشت از عسل هم میخواین؟ نه واقعا میخواین؟ 

نظرات 37 + ارسال نظر
شنبه 25 دی‌ماه سال 1400 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام دکتر
اتفاقا من امروز رفتم آرایشگاه که موهامو
کوتاه کنم ولی از ما رو نمی‌خرند چون رنگ
شده هست ! موهای عسل رو چه خوب خریدن!
هر وقت احساس افسردگی میاد سراغم موهامو کوتاه میکنم تازه بعدشم چند روز بخاطر کوتاهی مو غصه میخورم و جدیدا افسردگی به حدی رسیده که لازمه موهامو کلا ماشین صفر بزنم !

سلام
ممنون از لطف شما دوست ناشناس من

منجوق جمعه 24 دی‌ماه سال 1400 ساعت 01:04 ق.ظ http://Manjoogh.blogfa.com

کاش زودتر می گفتید موهامو از اول کرونا بلند کرده بودم تا زیر کمرم رسیده بود یکدفعه کلافه شدم و با قیچی همشو بریدم در حد ۵ سانت مو رو سرم موند. میتونستم ازش پول دربیارم حیف
اما واقعا از اینکه سرم سبک شد کلی کیف کردم کاملا حس عسلو میفهمم که گفته کاش زودتر کوتاه میکردم

شرمنده
قول میدم دفعه بعد زودتر بگم

مهربانو دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1400 ساعت 09:54 ق.ظ http://baranbahari52.blogsky.com/

مبارکش باشه عسل جون .
یعنی همه رقم باید دزدیشون رو نشون بدن هااا.
موی سالم کاملا طبیعی به اون بلندی خیییلی ارزش داره
خیلی بامزه بود هم میگه پولش مال خودم باشه هم میگه خرج خونه رو من دادم

ممنون
واقعا
از حالا داره زرنگ بازی درمیاره

مینو جمعه 17 دی‌ماه سال 1400 ساعت 03:31 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

چه خوبه که عسل خانم برای خریدهاش برنامه ریزی داره و با حساب وکتاب میخواد خرج کنه.
من از پیج های مختل که در اینستا فعال هستند خرید میکنم.بعضی مواد غذایی مثل گردو ، بادام یا میوه خشک هم از همین طریق از محلی ها میخرم.فکر میکنم پسرم یک سری وسائل را قبلا از دیجی کالا می خرید.

بله ممنونم
دیجی کالا هم سایت بزرگ و خوبیه

باران جمعه 17 دی‌ماه سال 1400 ساعت 01:35 ب.ظ http://julia88.blogfa.com/

چه بانمک. منم یه روز داشتم فک میکردم موهامو کوتاه کنم باهاشون کلاه گیس برای خودم درست کنم :)). اینجوری نیاز نیست همیشه موهام بلند باشه :))
بعدش به هزار و یک دلیل عقلانی ردش کردم

ممنون
عجب فکر بکری

هوپ... جمعه 17 دی‌ماه سال 1400 ساعت 12:37 ق.ظ

عه الان نظرات رو خوندم فهمیدم پولی بوده. اینکه تصمیم گرفتین با حروف الفبا جلو برین، خیلی جالبه.

بله
ممنون

هوپ... جمعه 17 دی‌ماه سال 1400 ساعت 12:34 ق.ظ

با چه دلایلی پول کمتری داده بودن؟
اون چیزی که که در مورد باسلام گفتین راست بود؟ همینطوری الکی؟

Crazy girl چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1400 ساعت 07:57 ب.ظ

بعد این موها رو چی کار میکنن؟؟
برای مصارف خانگی لابد استفاده میشه

فکر میکنم‌ برای کلاه گیس باشه

آرزو چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1400 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام دکتر جان
من هم شاغل هستم در سازمان دولتی فوق لیسانس دارم خوشحالم که پیجتون دیدم

سلام
خوشوقتم

معلوم الحال دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1400 ساعت 09:44 ب.ظ https://daneshjoyezaban.blog.ir/

سلام
جسارتا موی خانما اینقدر ارزشمنده؟ چرا کسی به موی ما مردا بها نمیده؟ :) من حاضرم یک پنجم قیمت عسل بفروشم. نبود؟
این اپلیکیشن سوغاتی هاش رایگانه؟

سلام
فقط موهای بالای پنجاه سانت را میخرید اگه شما هم این قدره تا شماره شو براتون بفرستم
نخیر چیز رایگان دیگه پیدا میشه آخه؟

نگار دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1400 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام. با سلام ما آمازونه. از شروع کرونا همینجور داریم از آمازون خرید می کنیم و هر چند روز یک بار یکی دو تا بسته میاد! چند روز قبل از پایان ۲۰۲۱ دیدم که فقط با اکانت خودم دقیقا صد تا سفارش دادم که خوب از یک قلم هم بیشتر بودند. فقط فکر کنید حجم بسته های دریافتی رو. یعنی از سنگین‌ترین وسایل خونه رو خریدیم تا خوراکی و جایزه گربه و کابل یو اس بی.
حالا ثبت کن اگه معتاد نشدید به خرید این مدلی.

سلام
ما معتاد نمیشیم وقتی پولمون تموم شد دیگه نمیخریم!
اینجا هم سایتهای واسطه برای خرید از سایتهای خرید جهانی هست اما اصلا مقرون به صرفه نیست

یاسی دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1400 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام دکتر جان
الهی...اینا واقعا دیگه چقدر زرنگن!!!! مثلا چه ایرادی از موهای قشنگ و لطیف یه دختر بچه معصوم تونستن بگیرن؟؟؟!!

سلام
خب دیگه هرکسی بنا به شغل خودش

لیلی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1400 ساعت 11:41 ب.ظ http://Leiligermany.blogsky.com

من چهارسالی میشه که از باسلام خرید می کنم.هر چیزی بخوام اول میرم اونجا سرچ می کنم چون به خرید اینترنتی عادت دارم معمولا پستچی هفته ای یکبار میاد در خونه مون و از خوردنی و پوشیدنی و برامون میاره.خوردنی های شهرهای مختلف و صنایع دستی از حصیربافی تا رومیزی و دفتر و زیتون رو اونجا می خرم.خرید گروهی و دعوت دوستان و جشنواره ارسال رایگان رو هم امتحان کنید.لینک دعوت رو برای دوستتون بفرستید و با خرید اون ۲۵ تومان اعتبار به شما اضافه میشه.سوالی دارید در خدمتم

بله من هم تحت تاثیر قرار گرفتم.
ممنون از لطف شما

Researcher یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1400 ساعت 03:56 ب.ظ

ممنون!!
دکتر شماره حساب بدید حق ویزیت بریزممن سؤال زیاد پرسیدم.
ببخشید یچیز دیگه، حالا واقعا لازمه پیگیر بشیم و دوز سومشو پدرم بزنن؟

اختیار دارین
بعد از گذشت مدت زمانش بله چرا که نه؟

فرزان شنبه 11 دی‌ماه سال 1400 ساعت 05:49 ب.ظ

مرسی
لطف کردید

خواهش می گردد

فرزان شنبه 11 دی‌ماه سال 1400 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام و وقت بخیر
اقای دکتر من کنکور دارم و به پیشنهاد یکی از دوستام قرص اپتی وومن روزی یکی میخورم
چند روز پیش که رفته بودم پیش دکتر ازشون در مورد این قرص پرسیدم گفتن اگه برای کنکورت میگی اینا فایده نداره و فقط صبح به صبح یه کاپ قهوه بخور تا سر حال بشی
این قرصا نه فایده داره نه ضرر
میخواستم بدونم نظر شما چیه؟
واقعا تاثیری ندارن؟
اخه من یکم بیحال میشم و سردرد میگیرم مخصوصا از بعد کرونام ،و حتی ریزش مو هم گرفتم
ممنون میشم جواب بدید

سلام
باید بگم من هم با پزشکتون موافقم
اپتی وومن داروی تقویتیه و چندان تاثیری روی تمرکز و امثالهم نداره

افق بهبود شنبه 11 دی‌ماه سال 1400 ساعت 08:08 ق.ظ http://ofogh1395.blogsky.com

عجب فکر بکری
حالا دیگه یه کمک خرجم دارین تو خونه خوش به حالتون
باسلام هم خوبه،چند تا قلم جنسی که تو دیجی کالا گرونتر میداد یا نبود اونجا راحتتر پیدا کردم
فقط یه خبر خوندم دباره ی اینکه هک شده بود
شاید یه بار رمزتون رو عوض کنید بد نباشه
البته من دیگه سعی میکنم از این سایتا بیشتر پرهیز کنم که به اقتصاد خانواده بیشتر کمک کنم

بله
اون روز داشت حساب می‌کرد برای خریدن هر چیز باید چندبار موهاشو بفروشه!
بله بهم هشدار داد و رمزمو عوض کردم ممنون

نسرین* جمعه 10 دی‌ماه سال 1400 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام، ممنون بابت پست های اخیر
عمل دوم خواهرتون رو نگفتند کی انجام می دند؟

سلام
خواهش
قرار شد شش ماه بعد از عمل اول انجام بشه ولی تاریخ دقیقش هنوز مشخص نیست

Researcher جمعه 10 دی‌ماه سال 1400 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام. ببخشید اقای دکتر من پدرم سه سال پیش انژیوگرافی کردن و الان داروهای مربوط به قلب و رقیق کننده خون رو مصرف میکنن. مشکلی نداره بنظرتون دوز سوم واکسنشو بزنه ؟ یا با دکتر متخصصش مشورت کنیم؟
بعضیا ترسوندنمون که نزنیم و اینا. بخاطر شرایطش.
ببخشید نامربوط به پستتون بود

سلام
اگر آزمایشاتشون طبیعیه و بخصوص INR کمتر از سه است هیچ مشکلی نداره

نسرین پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1400 ساعت 09:48 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

چه جالب! موی بلند قشنگه ولی برای بچه ها دردسر.
هر کدوم زیبایی خودشونو دارن. مبارکش باشه.
پول هم که بهش دادن پس خیلی نوش جونش

سپاسگزارم
بله دردسرش هم زیاده

سهیلا پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1400 ساعت 07:59 ق.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

سلام،یه کوچولو طلا بخرید،یادگاری از روزی که موهاش رو کوتاه کرد.

سلام
بله میشه
طلا خودش پس انداز هم هست

رها پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1400 ساعت 01:03 ق.ظ

آخه گفتی سوغاتی شهرهای مختلف فک کردم اشانتیونی و مجانیه

اگه بود که خوب بود

ویرا بانو چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1400 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام
ای جانم عسل چه تصمیم خوبی گرفت مبارکش باشه
موی کوتاه خوبه ولی زمانی که نمیشه بستشون نه باز بذاری خیلی اذیت کننده س
ای ول دخترمون خرج خونه رو هم میده

سلام
ممنون
نمیدونم من تجربه شو نداشتم
واقعا

زری.. چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1400 ساعت 09:56 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

آخ من قشنگ میفهمم چه حس خوبی داره با موی کوتاه :)) دیگه بعید میدونم موهاش از روی شانه اش بلندتر بشه :)
چهجالبه این اپلیکسشن نشنیده بودم ازش

ممنون
نمیدونم باید صبر کرد و دید

پگاه چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1400 ساعت 05:46 ب.ظ

آخی، چه کار بامزه ای کردین و عسل هم چه تصمیم خوبی گرفته. کسب درامد تو هر سنی واقعا لذت بخشه، امیدوارم در آینده هم لذت درآمد داشتن رو بچشه( البته نه دیگه از موهاش)
میبینم که سریع هم به روتون آورده که خرجتونو داده
پیشنهاد من اینه که با پولش براش یه تیکه طلا بخرید که یادگاری بمونه. البته خودتونم روش بذارید دیگه
ممکنه بچه ها تو بچگی خیلی طلا دوست نداشته باشند اما بعداً دوست خواهند داشت

ممنون از لطف شما
بله طلا هم پیشنهاد خوبیه بخصوص که نوعی پس انداز هم هست

پریمهر چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1400 ساعت 01:58 ب.ظ https://parimehr.blogsky.com

من هم با موهای بلند دخترم مشکل دارم، راضی به کوتاه کردن هم نمیشه
باید به روش شما عمل کنم که از کوتاه شدن موهاش ناراحت نشه
عسل جان برا پولش خیلی برنامه داره

دکتر وبلاگمو اپ کردم، خوشحال میشم سربزنید

عجب
خب پس منتظر خبرتون هستم
چشم مزاحم میشم

لیدا چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1400 ساعت 01:44 ب.ظ

خیلی حس خوبیه وقتی بعد مدتها موی بلند داشتن میری و کوتاه میکنی موها رو .‌دختر منم همینطور بود.عذابی بود شانه کردن موهاش.دیگه اخریها مو خوره هم زده بود.خلاصه هم خودش راحت شد هم مامانش.فکر کردم مجانی میفرستن .خواستم منم نصب کنم.

نمیدونم من هیچ وقت تجربه اش نکردم
مجانی؟ یه چیزی میگینا!

مریم چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1400 ساعت 12:40 ب.ظ http://mabod.blogsky.com

سلام جناب دکتر
خدا قوت و پرتوان باشید
مبارک عسل جون باشه و الهی که به زودی دوباره موهای زیباش پرپشت بشه وریزش موش کاملا قطع بشه
والهی که یه چیز عالی ودوست داشتنی و قابل استفاده وکاربردی بتونه با این یک میلیون برای خودش بخره
بستنی خشک هم نوش جان و گوارای وجود جسم و روح و روان شما و اعضای خانواده ی گرامیتون باشه
هرچی از شیرین عسل بنویسید بازم کمه

سلام
ممنون از لطف شما
چشم

سارا چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1400 ساعت 12:30 ب.ظ http://15azar59.blogsky.com

سلام
میدونید یکی از ارزوهام چی بود در کودکی اینکه موقع حمام و زیر روسری و مقنعه موهام کوتاه باشن و بعد موقع عروسی و تولد و مهمونی یهو خیلییییی بلند بشن
منم با سلام را دارم ولی تا بحال خرید ازش نکردم بنظرم شما جالب خرید کردید احتمالا من هم روش شما را امتحان کنم (سوغاتی شهرهای دیگه )

سلام
اگه میشد که چی میشد!
بله جالب بود

یومّا چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1400 ساعت 12:08 ب.ظ http://um-ma.blgsky.com

باسلام خیلی خوبه ، من دیگه داشتم اقتصاد خانواده رو فلج میکردم با خرید کردن ازش
حالا الآنو نمی‌دونم ، قدیم تر آدم لینک معرفی شو می‌فرستاد به دوستاش ، دوستا که عضو میشدن و خرید میکردن یه اعتبار هم به ما میداد ، اون خیلی خوب بود

عجب! نه من هنوز به این درجه نرسیدم!
نمیدونم امتحان نکردم

رسول چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1400 ساعت 12:08 ب.ظ

سید جان
1 - فیلم قهرمان اصغر فرهادی رو ببینید شما که اهل این جور فیلم ها هستید .
2 -یک خرما تو با سلام هست واقعا عالیه بهتون پیشنهاد میدم از بوشهر میاد
یک شیرینی کنجدی هم داره تو دزفول با چایی میچسبه

چشم
ممنون تعریفشو شنیدم (خرمای پیارم را میفرمایید؟) آنی زیاد اهل خرما نیست و رطب را ترجیح میده
چشم اما نمیدونم چرا هوس کردم استان‌ها را به ترتیب حروف الفبا برم جلو!

رها چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1400 ساعت 11:41 ق.ظ

من تا حالا این اپ رو ندیدم
چ جوریه؟
الان فقط دیدم ک انگار غرفه میخرن!
یعنی ی پولی دادید ک براتون سوپرایز میاد؟

مثل بقیه آپ های فروش اینترنتی اما پر از محصولات خانگی
نمیدونم ما که جنس می‌خریم
سورپرایزی درکار نیست اول انتخاب میکنیم و پولشو میدیم بعد با پست میاد

زهره چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1400 ساعت 10:00 ق.ظ

ممنون

زهرا..‌. چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1400 ساعت 09:56 ق.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com

عززززیزم حس وحال عسل رو برای کوتاه نکردن موهاش درک میکنم وهمچنین راحتی بعدش چون خودمم دقیقا همینطوربودم....

اپلیکیشن جالبیه ممنون بابت معرفیش حتما باید نصبش کنم....حالا کاربردش چیه!! البته مهم اون بخش خوشمزشه

عجب
خواهش میکنم. اجناس خوبی توش پیدا میشه

ترانه چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1400 ساعت 05:47 ق.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

چه کار خوبی کرد عسل، مبارک باشه. اگر اینجا بود بابت موی به اون بلندی پول خیلی خوبی بهش میدادن.
این اپلیکیشنی که میگین خیلی عالیه.یک جور حالت سورپرایز داره. یعنی آدم هر روز که میره خونه میدونه یکجورخوراکی جدید منتظرشه. با اینکه هزینه اش رو پرداخت کرده اما انگار یکی هر روز به آدم هدیه میده. از اون دلخوشیهایی هست که من خیلی دوست دارم. نوش جانتون.

ممنون
بله
البته نه دیگه هر روز، اون قدر هم پول نداریم

سمانه چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1400 ساعت 04:00 ق.ظ

بستنی خشک یا سوت شیرینی محشره
امیدوترم خوشتون بیاد

ممنونم
من هم همین طور

صبا چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1400 ساعت 02:44 ق.ظ http://gharetanhaei.blog.ir/

مبارکش باشه

فقط اونجا که گفته این ماه من یک میلیون از خرج خونه رو دادم

یعنی چطوری براتون سوغاتی میاد! یه کم بیشتر توضیح میدین؟

ممنون
واقعا
توی اپلیکیشن باسلام محصولات خانگی شونو میگذارن برای فروش و آدم انتخاب میکنه و میخره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد