جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

دکتر پرسیسکی وراچ

سلام

مسئولین محترم شبکه به من لطف دارند و مدتیه خیلی از روزها منو به مراکز خلوت تر میفرستند و برای همین تا به حال فقط نه مورد خاطره پیدا شده. امیدوارم به زودی بتونم یک پست جدید بگذارم. 

الان فقط میخواستم بگم با دکتر پرسیسکی وراچ صحبت کردم و حالشون خوبه. البته فرمودند: 

سلام دکتر جان

جنگ تمام عیار

خوب هستیم خدا رو شکر 

نیروهای روس دارن به کی یف نزدیک میشن

بد جور حمله می کنه دکتر بدجور

نظرات 26 + ارسال نظر
پرنده گولو یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام دکتر جان
سرت خوش و سلامت
چقدر خوشحال شدم خبر دادی از خودتون و از پرسیسکی وراچ عزیز
یاد قدیم افتادم که خواننده پرو پا قرص ایشون بودم
پرسیسکی هر کجا هستی دلت شاد

سلام از ماست
ممنون
امیدوارم حال دوست تازه سفر کرده تون هم خوب باشه!

عمه خانم یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 12:40 ب.ظ

آدم یاد این علائم مورس قدیم میفته تلگراف که میزدن، مکالمتون با دکتر اونطوریه

اینو باید به ایشون بگین
من چکاره بیدم؟!

شادی شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 02:08 ب.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

سلام متن مکالمه تون با دکتر آدم رو یاد سریال های قدیمی میندازه. واقعا این نوع از جنگ تو این دوران غیرقابل هضمه

سلام
من با کدوم دکتر مکالمه کردم آیا؟

رها چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 11:46 ق.ظ

این فقط من و شماییم ک وبلاگ و ول نمیکینم

ظاهرا

منجوق چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 10:50 ق.ظ

این دیس لایکیه با نسرین بیشتر از همه لج بوده

پس میشه حدس زد چه جور آدمیه!

رها سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 05:19 ب.ظ

قبلنا لینکدونی پر پزشک بود الان چرا همه شده وبلاگای روزمرگی؟؟؟

حق با شماست
متاسفانه بعضی همکاران مثل پرسیسکی وراچ و دکتر آرش و ... دیگه ننوشتن

صفا دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 05:45 ب.ظ http://Mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

به امید روزی که هیچ جنگی آسایش انسانها رو بهم نریزه .

آمین

یک خواننده آگاه آمریکایی دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 04:11 ب.ظ

دکتر ربولی ازتون یک خواهشی دارم لطفا گزینه دیس لایک را غیرفعال کنید طرف اومده نوشته جنگ بد هستش. شش تا دیس لایک خورده!؟ واقعن دیگه ساندیس این روزا حکم شراب مجلس یزید زنازاده را پیدا کرده. خاک بر سرشون بر روسیه و مدافعانش و هرچی ساندیس خور کثافته لعنت باد خاک بر سرشون کنن

ای بابا چه خشانتی
برادر من تا مجبور نشم کامنتی را حذف نمیکنم بیام دیس لایک ها را حذف کنم؟

لیلا دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 03:47 ب.ظ

خیالم راحت شد که هواتون رو دارند. همیشه فکر میکردم جزو اون پزشکانی هستید که مهارت نه گفتن ندارین و حسابی بهتون زور میگن. شکر شکر

بالاخره پیش کسوتی گفتن
تازه کاری گفتن

نیمفادورا دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 10:57 ق.ظ http://nimfadora.persianblog.ir

وقتی شنیدم اوکراین... وقتی شنیدم اگه کسی رو اونجا دارین... یاد پرسیسکی وراچ افتادم که یازده ساله نمی‌نویسه! چقدر خوب نوشته که هنوز یادشیم. ممنون که خبر سلامتی‌شونو گذاشتین و امیدوارم به زودی خبر دوباره نوشتن‌شون رو هم بدید

حق با شماست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد ...

رها دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 12:12 ق.ظ

ولی بهشون بگید ما انقد ب یادشونونیم ک بعد این همه سال تنها چیزی ک بعد از شنیدن جنگ ب ذهنمون رسید خبر از ایشون بود
روا نیست ما رو انقد بی خبر بزارن از خودشون...

هربار گفتم یا میگن وقتش نیست یا حسش نیست!

مهربانو یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 01:35 ب.ظ http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام دکتر جان
نفرین به جنگ هر جا و هر کدلش بده .
خدا رو شکر خوبند و خبردارید ما هم این چند روز مشغول خبر گرفتن از دوستان بودیم

سلام
دقیقا همین طوره

منجوق یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 11:37 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com

اتفاقا الان وبلاگتون رو باز کردم که بگم یه خبر از دکتر پرسیسکی به ما بدهید که خدارو شکر خودتان پیش دستی کردید
متشکرم از خبر رسانی شما
امیدوارم این جنگ زودتر تمام بشه هر خبری از اکراین میخونم گریه می کنم و تمام خاطرات جنگ هشت ساله میاد جلو چشمم
به دکتر سلام برسونید که بگید که ما برا سلامتی همشون و اتمام جنگ دعا می کنیم. و بهش بگو معرفتتو برم که پیش اکراینی ها موندی

ما اینیم دیگه

بهار شیراز یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام دکتر جاان...
ممنون که خبر سلامتی اقای دکتر دیادیا بوریا را دادید

سلام
خواهش میکنم

پریمهر یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 10:03 ق.ظ https://parimehr.blogsky.com

چندتا از آشناهای ما بچه هاشون اکراین هستن، چندتایی هم روسیه، کل کل بین اینا افتاده دیدنی
امیدوارم همه ی مردم اکراین مخصوصا ایرانیان مقیم اونجا در صحت و سلامت کامل باشند

کل کل سر چی آخه؟
عجب

سودا یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 03:53 ق.ظ

سلام جناب دکتر
معلومه بهترین الحمدالله!
چقدر خوب که از حال دکتر پرسیسکی وراچ مارو مطلع فرمودین.امیدوارم هیچ جای دنیا جنگ نباشه و هر چه زودتر این جنگ هم تموم بشه.این بشر بخاطر خودخواهی‌هاش زمین رو چه ناامن کرده!!!

سلام
ممنونم
خواهش میکنم

رها یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 01:31 ق.ظ

دقیقا اومده بودم حال بابک رو بپرسم ...
نمیدونم چی بگم
ممنون ک اطلاع دادید ...

ما اینیم دیگه
میدونیم بقیه چی میخوان

زری.. شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 11:18 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

چه جالب من دیدم همه میروند اوکراین دندانپزشکی میخونند برمیگردند ایشون مثال نقض بودند که اونجا موندند. امیدوارم همیشه سلامت باشند و جنگ هم زودتر متوقف بشه.
دکتر همون نه تا را بذارید

ایشون پزشک متخصص زنان هستند
امروز شدند ده تا

عابر شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام . میشه به اون که از دم به همه دیسلایک داده بگید بیاد برای تنویر افکار من بگه با چی مشکل داره با این که ادمها از جنگ بدشون میاد، از اینکه یه نفر حالش خوبه یا چی !!!!!!

سلام
اگه فهمیدم کی بوده چشم

یک عدد مامان شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 10:35 ق.ظ http://Www.Kidcanser. Blogsky

وااای چقدر خوشحال شدم که شما ازشون خبر دارین. این چند روز خیلی به یادشون بودم و دوست داشتم یکجوری از احوالشون باخبر بشم
ایشالله همیشه سلامت باشن و اینروزها رو بسلامتی بگذرونن

ممنون
فیسبوک تنها راه ارتباطی ماست

نسرین شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 08:45 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

در ضمن نه تا خاطره هم خوبه ها...
به امید بهبودی کامل حال خودتون و خانواده

چشم
ممنونم

نسرین شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 08:43 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

مرده شور جنگ رو ببرن... هر جنگی.
ایکاش هیچ مرزی نبود تا اینهمه مردم بیگناه بخاطر اسم روی خاک کشته نشن.
خوشحالم دوستتون حالشون خوبه. امیدوارم همین روزا خبر تمام شدن این حملات رو بشنویم.

امیدوارم
گرچه اون موقع هم بهانه های دیگه ای برای جنگ پیدا میکردن
ممنونم

samira شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 08:25 ق.ظ

سلام دکتر جان
به محض حمله به کی یف من یاد دکتر بابک افتادم خیلی نگرانشون بودم ممنون که اطلاع دادید

سلام
شما لطف دارین

زهرا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 08:23 ق.ظ http://pichakkk.blogsky.com

سلام.
خوشحالم که دکتر بابک خوبن
این چند روز مدام تو فکرشون بودم. بخصوص دیشب که میخوندم نیروها به کی یف هم نزدیک شدن.
با آرزوی سلامتی برای ایشون
و ممنون از شما که اطلاع دادین

سلام
من هم همین طور
خواهش میکنم

ترانه شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 01:54 ق.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

منهم برای شما، همسرتون و عسل خانم آرزوی سلامتی دارم. هر جا هستین خوب باشین و روزهاتون پر خاطره. نگاه هنرمندانه ای دارین که توی بیماری و سختی هم جنبه طنز قضایا رو از دست نمیدین.
دکتر پرسیسکی وراج رو نمی شناسم ولی خوشحالم که حالشون خوبه.
شنیدن اسم جنگ حال آدم رو بد میکنه مهم نیست که کجا باشه.

شما لطف دارید
توانایی پست گذاشتن هر روزه از وقایع روزمره هم چیز کمی نیست
موافقم

مریم جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 11:43 ب.ظ http://mabod.blogsky.com

سلام جناب دکتر
امیدوارم الان دیگه شما و آنی خانوم جان و شیرین عسل گلم حالتون کاملا خوب باشه و مریضی و بلا از این به بعد ازتون دور باشه
من این آقای دکتر رو نمی شناسم ولی براشون خوشحالم که حالشون خوبه و دوستایی که جویای حالشون بودند ، از نگرانی در آمدند
منتظر پست جدیدتون هم می مونیم

سلام
از لطف شما ممنونم
ایشون از وبلاگ نویسان قدیمی ساکن اوکراین هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد