جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

صرفا برای امتحان

سلام

فقط میخوام ببینم مطالب وبلاگم قابل دیدن میشه یا نه؟!

آخه برای من فقط یک صفحه سفید باز میشه!

نظرات 31 + ارسال نظر
اراز پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 05:38 ب.ظ

نه دکتر
در واقع قرص هایی که روانپزشک ها میدن

منظور من از گریه آور تحریک غده ی اشک به صورت مستقیم نبود
بلکه چیزی که باعث غلیان احساسات درونی مثل فوت یک عزیزی که باعث گریه میشه
و نه چیزهایی مثل پیاز و اشک مصنوعی و امثالهم

خب پس من بلد نیستم
شرمنده

محبوبه پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 10:31 ق.ظ http://mahboobe3t.blogfa.com/

سلام، سال نو مبارک
الان که چک میکنم مطالب وبلاگ شما کامله ولی گویا چند روزی بلاگ اسکای دچار اختلال شده بود.

سلام
ممنونم
بله کلا بلاگ اسکای مشکل پیدا کرده بود

سارا چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 10:24 ب.ظ http://15azar59.blogsky.com

سلام
سال نو شما هم مبارک
من در حال حاضر وبلاگ شما رو کامل مشاهده میکنم

سلام
ممنونم
خوشحال شدم

مهربانو سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 09:33 ق.ظ http://baranbahari52.blogsky.com/

آخییییش خدا رو شکر انگار مشکل همه ی ما بلاگ اسکایی ها برطذف شد.
آقای دکتر سال نو مبارک صدسال به این سالاااااااااااا

بله خوشبختانه
ممنونم بر شما هم مبارک باشه

اراز دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام دکتر
عیدت مبارک

یه سوال فنی

تو اینترنت چرخیدم چیزی پیدا نکردم

داروهایی که باعث گریه می شوند و گریه آور هستند برعکس خنده آورها میتونید چند تا بگید و دقیقا مورد تجویزشون چیه ؟

سلام
ممنون
بفرمائید
اگه واقعا منظورتون گریه آوره چیزی پیدا نکردم اما داروهائی هستند که ترشح اشک را زیاد میکنند و در افراد دچار خشکی چشم استفاده میشن.
مثل قطره پیلوکارپین که البته عوارض خاص خودشو هم داره و اکثرا از قطره اشک مصنوعی استفاده میکنن

رها دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 11:41 ب.ظ

من فک کردم رفتین

فکر کردین به همین راحتی از دستم راحت شدین؟

من دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام .نوروز مبارک. فک کردم نکنه همه مطالب پریده یا پاک کردین چون هر از گاهی مطالب قبلیو میخونم. خوشبختانه درست شده مث اینکه

سلام ممنون بله خوشبختانه مطالب برگشت

مریم دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 03:13 ب.ظ http://http:://mabod.blogsky.com

سلام جناب دکتر
خدا قوت و پرتوان باشید
گویا این مشکل برای تمام وبلاگ های بلاگ اسکای پیش اومده بود و خدارو شکر حل شد والبته باید دوستان‌ یه پست جدید بگذارند تا صفحشون دوباره فعال بشه

سلام
ممنونم
بله هنوز بعضی از وبلاگ‌ها باز نمیشن

آرام دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام آقای دکتر .سال نوتون مبارک .
من فکر کردم خودتون وبلاگ پاک کردین و برا همین نگرانتون شدم .
خداروشکر خوبین .

سلام ممنون
مطمئن باشین من این کار رو نمیکنم دست کم یهوئی!

مرجان امامی دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام، عیدتون خیلی خیلی مبارک باشه. برای من هم‌چند روز فقط صفحه آبی وبلاگ تون باز می‌شد بدون هیچ پستی ولی از دیروز درست شد. خدا رو شکر. دیگه داشتم نگران میشدم که خدا رو شکر وبلاگ درست شد.

سلام
ممنونم
همه دوستان لطف دارند از جمله شما

پگاه دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 08:56 ق.ظ

عیدتون مبارک، فکر کردیم وبلاگ کلا از دست رفته! یه صدقه کنار بذارید براش

ممنون
چشم

نل دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام،سال نو مبارک

چنوین روزه فکر میکردم پاک کردید که دیدم دو وب دیگه هم اینجوریه، باز بعضی وبها نمایش میداد،نظر نمیشه گذاشت.
خداروشکر هستید

سلام ممنونم
شما لطف دارید

صبا دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 03:34 ق.ظ http://gharetanhaei.blog.ir/

سلام و سال نو مبارک :) امیدوارم سالی به از سالهای پیشین پیش روی همه مون باشه

سلام
سال نو شما هم مبارک
امیدوارم

اول شخص دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 01:09 ق.ظ http://vision.blogfa.com/

سلام سلام
بله خداروشکر درست شده. مشکل فقط وبلاگ شما نبود و خیلی دیگه از ساب دامین های بلاگ اسکای این مشکل رو داشتن.
دلم برای خاطرات شیرینتون تنگ شده، بنویسین بازم لطفا

سلام سلام
بله شکر خدا
چشم

نسرین* دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 12:22 ق.ظ

خب خد رو شکر درست شد، کلافه کننده بود. راستی یه وبلاگ فوتبالی داشتین، پیداش نکردم، برای اینجور مواقع یه وبلاگ زاپاس هم خوبه.

ممنون
اون وبلاگو مدتهاست که نمیتونم واردش بشم میگه یوزر و پسوردت مشکل داره!

مینا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 11:47 ب.ظ http://Searchofsmile.blog.ir

خب هستین هیچوقت بیخبر نرین لطفا

چشم

فرزان یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام دکتر
‌‌ اول اینکه عیدتون مبارک
امیدوارم سال خوبی باشه براتون
و در کنار خانوادتون لحظات خوبی را بگذرونید



فکر میکردم گوشی من مشکل پیدا کرده
روزی چند بار چک میکردم اما هربار فقط یه صفحه سفید باز میشد
الان خیلی نا امید دوباره زدم وفتی باز شد فکر کردم اشتباه میبینم

دکتر منتظر خاطراتتون هستیم

سلام
ممنونم
و همچنین
کفر خودم هم دراومده بود!

مینا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 10:49 ب.ظ http://Searchofsmile.blog.ir

واااای خدا رو شکر این دو روزه غصه خوردماااااا...
گفتم دکی غیب شد ...پس خطای سیستم بوده شکر خدا

نمیدونستم این قدر مورد لطف دوستان هستم!

لیدا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 09:07 ب.ظ

البته بعضی ازصفحات دوستان هنوز مشکل رفع نشده و باز نمیشه

بله
امیدوارم مشکل همه وبلاگها هرچه زودتر برطرف بشه

لیدا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 09:05 ب.ظ

بله.بعد از چند روز.بلاگ اسکای مشکل پیدا کرده

بله متاسفانه

خواننده هشت ساله ای که خاموش میخونده یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 07:41 ب.ظ

وای چقدررر غصه خوردم دکتر کاش یه صفحه اینستا بزنید به اسم همین وبلاگتون و ادرس بزارین گمتون نکنیم واقعن

یکی از افتخارات من اینه که اینستا ندارم خو!

زرگانی یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 06:27 ب.ظ

واسه من همچنان صفحه سفیده!
از شوخی گذشته نگران به فنا رفتن صفحه تون بودم!!


شما لطف دارین

صفا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 05:55 ب.ظ http://Mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

آخیش درست شد چند بار تو عید اومدم وبلاگهای دوستان هیچکدوم باز نمیشد .
خوب خوبه مشکل حل شده .
عیدتون خیلی خیلی مبارک . انشالله سال خوبی رو پیش رو داشته باشید.

بله خداروشکر

سین یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 05:27 ب.ظ

خوشحالم که درست شد اقای دکتر عزیز
سال نو هم مبارک و امیدوارم در کنار همسر گل و عماد و عسل نازنین سال خیلی خوبی داشته باشید و چندتا سفرنامه تپل بنویسید برامون :)

شما لطف دارین
ممنونم
اجازه بدین پول هامونو جمع کنیم چشم

افسون یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 05:05 ب.ظ

رفع مشکل رو که دوستان گفتند

تبریک با تاخیر برای سال نو، سال خیلی خیلی خوبی داشته باشید

بله گفتند
ممنونم امیدوارم شما هم موفق باشید

نیروانا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 03:51 ب.ظ

آخییششش درست شدددد
عیدتون مبارک

ظاهرا مشکل از بلاگ اسکای هست
الان باز من یکی از دوستان رو‌ ندارم

بله خوشبختانه
عید شما هم مبارک
بله
من هم همین طور

شارمین یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 02:24 ب.ظ http://behappy.blog.ir

سلام.
من فکر می‌کردم همه پست‌ها رو پاک کردید.

چند وقتی برای منم فقط یه صفحه سفید بود. ولی الان مطالب هستن

سلام
مطمئن باشید اگه یه روزی خواستم وبلاگو حذف کنم حتما یک پست خداحافظی میگذارم

یومّا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 01:34 ب.ظ

برای ما هم صفحه سفید باز میشه !

برای خیلی از دوستان همین طوره

شینسه یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام آقای دکتر سال نو مبارک الان دیگه صفحه تون باز شده

سلام
چند روز راحت بودینا

زهرا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 01:04 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

الان درست شد

پس باز هم باید منو تحمل کنین

نسرین یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 11:58 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

سلام
از دیروز تا بحال بارها اومدم اینجا و صفحه تون سفید بود. اسکای اشکال داشت کلا.
خوشحالم الآن بنظر میاد مشکل رفع شده

سلام
خوشبختانه بله
جالب این که من الان مطالب وبلاگ شما رو نمیبینم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد