جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات( از نظر خودم) جالب (۱۴)

۱.بیمار یه پیرمرد ۹۳ ساله بود که با چهار پنج تا همراه آمده بود.تا گفتم مشکلش چیه ؟یکی از همراهانش گفت: ببخشید آقای دکتر راسته که میگن یه آمپولی هست که وقتی میزنی عضلات گرفته را باز می کنه؟گفتم: بله گفت: بی زحمت یکی از اون آمپولا براش بنویسین. گفتم :مشکلش چیه؟ گفت :چند روزه شکمش کار نکرده می خوایم عضلات پایینش شل بشه!!  

۲.به پیرزنه گفتم با اینکه داروهاتونو زیاد کردیم هنوز چربی خونتون بالاست .گفت:توی آزمایشگاه هم بهم گفتن فکر کنم دیگه مجبورم پرهیز هم بکنم!

۳.به پسر ۱۴-۱۳ ساله ای که با درد شکم اومده بود گفتم: دردش اونقدر هست که شبها از خواب بیدارت کنه؟ گفت: شبها درد میگیره اما منو از خواب بیدار نمیکنه!  

۴.یه خانم عروسشو که حامله هم بود به خاطر سرماخوردگی آورده بود. وقتی نسخه شو نوشتم گفت: فشارشو هم بگیر! فشارسنجو برداشتم و برای اینکه حرفی زده باشم به مریض گفتم: توی حاملگی که فشارت نمیره بالا؟ یکدفعه مادر شوهرش گفت: حالا کَمِت میاد فشارشو بگیری؟! 

۵.یه دختر دبیرستانی با سردرد اومده بود. داشتم ازش شرح حال میگرفتم که مادرش گفت: آقای دکتر! از زیاد نشستن پای تلویزیون توی شب هم آدم سردرد میگیره؟ گفتم: ممکنه٬ از بیخوابی هم ممکنه آدم سردرد بگیره. حالا مگه شبها میشینه پای تلویزیون؟ گفت:چند شبه سی دی های سریال «فرار از زندان» رو گرفته شبانه روز پای تلویزیونه! 

۶.پیرزنه میگفت: آقای دکتر چندوقته بیخوابی افتاده به جونم٬ بعضی از شبها تا ۱۰ یا حتی تا ۱۱ هم بیدارم!! 

۷.به یه آقای ۳۵ ساله گفتم: گلوتون چرک کرده. گفت: میدونستم٬ آخه از دیشب ادرارم پررنگ شده بود! 

۸.آقائی با سرماخوردگی اومده بود و میگفت: گفتم تا شدیدتر نشده بیام٬ آدم زودتر پیشگیری کنه بهتره تا دیر پیشگیری کنه! 

۹.خانمه میگفت: آقای دکتر بچه ام به همه شربتهای «چرک خشک کن» حساسیت داره فقط «آموکسی کولا!!» بهش میسازه! 

۱۰.برای معاینه یه بچه سرماخورده اول توی گلوشو (درحالی که به شدت گریه و بیقراری میکرد) نگاه کردم٬ بعد گوشی رو برداشتم تا بگذارم روی سینه اش که دیدم بچه داره جیغ میزنه و مادرش داره دوباره با زور دهنشو باز میکنه! 

۱۱.برای یه پیرزن قرص «آلفن-ایکس ال» (مسکن) نوشتم. یکی دوساعت بعد که «حمله» تموم شد و از مطب اومدم بیرون مسئول داروخانه مرکز گفت: آقای دکتر! چرا آتنولول (داروی فشارخون) رو اینقدر بدخط نوشته بودین؟ به زحمت تونستم بخونمش. یه چیزی شبیه آلفن نوشته بودین!! (امیدوارم بلائی سرش نیومده باشه) 

۱۲.یه پسر جوون با سرماخوردگی اومده بود و گفت: چند روز پیش هم اومدم اینجا و خانم دکتری که اینجا بود برام آمپول نوشت اما بهتر نشدم٬ نمیدونم آمپولش آمپول نبود یا دکترش دکتر نبود؟! 

۱۳.مریض یه دختربچه یک ساله بود که مادرش میگفت: آقای دکتر! از دیروز ادرارش «شور» شده! گفتم: از کجا فهمیدین؟ گفت: آخه پاهاش خیلی سوخته! 

۱۴.خانمه میگفت: چندروزه که وقتی غذا میخورم معده ام ورم میکنه٬ اونقدر زیاد که معده ام از کل شکمم بزرگتر میشه! 

۱۵.برای یه بچه آزمایش مدفوع نوشتم و به مادرش گفتم: برید از آزمایشگاه یه قوطی بگیرین. 

گفت: قوطی رو بگیرم و بیارم خدمت شما؟! 

۱۶.مادره میگفت: آقای دکتر! این بچه رو چند روز پیش آوردم پیش خودتون اما اصلا خوب نشده. 

یه نگاه به دفترچه بیمه و نسخه قبلیش کردم و گفتم: یعنی هنوز سرما خورده؟ گفت: نه! سرماخوردگیش که همون روز خوب شد الان اسهال داره! 

من اینجا هم هستم اما میترسم خوندن این پست به بعضی از شما بربخوره!!

نظرات 64 + ارسال نظر
الی چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1397 ساعت 07:17 ب.ظ

بعضیاشون جالب و خنده داربودن,

ممنون

عارف جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 07:56 ق.ظ

خعلی ژالب بود.

ممنون
هجده شدین!

گلاب دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:10 ق.ظ

دکتر بودن خوبه ولی از اون مهم تر انسان بودنه!

همه افراد در زمینه ای تخصص دارن که دیگران ندارن و این مساله نباید باعث فخرفروشی بشه!

این روزا تخصص داشتن در همه علوم محاله پس ممکنه ما نظراتی رو درباره اصنافی بدیم که به نظر اون صنف مسخره وگاهی مضحک بیاد ولی این دلیل نمیشه میوه فروش محل به خاطر اینکه به طالبی گفتی مگسی مسخرت کنه!

کاملا حق با شماست
اون میوه فروش هم میتونه توی وبلاگش بنویسه یه نفر به طالبی گفت مگسی و من اصلا احساس نمیکنم داره اون فردو مسخره میکنه
بلکه اتفاقیو که افتاده نوشته

physio شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام روزتون بخیر خدا کنه همیشه از این مریض ها با مزه به پستتون بخوره من در مورد آلفن ایکس مطلب سرچ میکردم به این خاطرات قشنگ شما برخوردم ی سوال دارم از خدمتتون امکان داره قرص آلفن ایکس ال 100 باعث تکرر ادارار بشه مرسی اگه راهنمایی کنید.

سلام
خوش اومدین
آلفن ایکس ال درواقع چیزی نیست جز دیکلوفناک پیوسته رهش
پس معمولا نباید باعث تکرر ادرار ب

باسی56 یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ق.ظ

دنبال اطلاعاتی در مورد آلفن ایکس میگشتم که وبلاگ شما رو دیدم خیلی مطالبتون بامزه بود من که نصف شبی کلی خندیدم البته بیصدا! خداییش منم دچار بیخوابی و سردرد موقع خواب میشم نمی دونم باید چکار کنم با کوچک ترین صدایی از خواب می پرم و بیخوابی میاد سراغم؟

امیدوارم اطلاعات لازمو به دست آورده باشین
اتافاقا خیلی ها با سرچ اسم این دارو میان به وبلاگم
شما لطف دارین

شاهین پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ق.ظ

فکر میکنید این کار درست باشه ؟
همیشه فکر میکردم دکترها رازدار مردم هستن..
نگو برای خنده میان همه چیو تو نت میگن..

مگه من میگم آقائی به نام .... اهل ..... اومده بود که رازداریم زیر سوال بره؟
شاید یکی از همین موارد همسایه خود شما بوده از کجا میفهمین؟

جوجه اردک دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ق.ظ

شرمنده .دیگررر نظر نمیگذارمممممممممم.

خوب مستحضر باشید که حالا که دوباره آپ کرده اید نظر گذاشتنتان مانعی ندارد!

جوجه اردک یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.doky. blogfa.com

سلام .
من در مطب دکتر
دکتر:خانم مشکلتون چیه؟
من :آبله گرفتم.
دکتر:آبله
خانم چندین ساله دیگه کسی آبله نمی گیره .ببخشید شما از کجا اومدین ؟!!!!
من:

من نمی دونستم آبله با آبله مرغون فرق داره .

سلام
ممنون از حضورتون
میرسیم خدمتتون

باران چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

خیلی باحال بود!!!!!!!!!
انگار من باید اول همه کامنتام همینو بگم!
شماره ۲
۴
۵ چون منو بابام با هم فرار از زندان می دیدیم شبا همش پای تلویزیون بودیم تو تابستون!!!!! البته من که عادت دارم
۶ بی نظیر بود!
۱۵
البته همشش خووب بوداا اینا دیگه کلی خندم انداختن

ممنون
لطف دارین شما

رها# دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:02 ب.ظ http://rozegaresyah.blogfa.com/


اینا که خودشون یک پا دکترن !
منم دانشجوی داروسازیم ! امیدوارم از اون خنگ بازی های مورد 11 در نیارم یک روز

خوب دیگه
همولایتی های ما هستن دیگه!

باران دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:09 ب.ظ http://baranbanoo.persianblog.ir

ایندفعه انصافا همش بامزه بود.

در وبلاگ ورزشیتان هم کامنتیدیم!

ممنون
اونو که دیشب پاسخ دادیم!

مژگان امینی دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

پسرم متولد هفتاد و هشت است .ده سال وهفت ماه
آمار آمار، یعنی آمدم آمار بالا بره.
باز هم آمار آمار
از این شکلک ها برای عماد

جدا
پس واقعا عالی نوشته بود
عجب تازه جریانو فهمیدم
ممنون

هرمان دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.hermanhese.blogfa.com

سلام سلام
چطوری شما؟ آقا احساس کردین ما یه مدت نبودیم ؟ حالا هم که اومدیم شدیدا سرماخوردیم !
شما که دارویی تجویز نمی کنین
مجبوریم بریم درمانگاه دانشگاه
همش جالب بود

علیک علیک
ممنون
جدی؟ فقط برای یه سرماخوردگی این همه غیبت کردی؟
مجازش نمیکنم!

دکی بارونی یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ب.ظ

۱. عضله ی پایین؟مودبانه شه؟
۶.پیرزنه احتمالا همزاد من بوده شبا فرتی میخوابیده
کاش مردم ولایت ما همین قدر خوشمزه باشن. البته اگه زبونشو متوجه بشم که سوتیهاشونو بیا بنویسم

سلام
پس بالاخره دوران ترک اعتیادتان به پایان رسید!
حالا تا دوران طرح شما ...

[ بدون نام ] یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ

خیلی باحال بود... کلی خندیدم آقای دکتر

شما؟

خان داداش یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:13 ب.ظ http://asemann.wordpress.com

سلام.حالا خودمونیم آمپولش آمپول نبود یا دکترش دکتر نبود؟
در مورد شماره ۱۵به ایشون هم می گفتین نخیر ببرید بذارید سر تاقچه خونه تون!!! به درد خودتون بیشتر میخوره.

سلام
فکر کنم هر سه!
خوب دیگه من عقلم به اینجا قد نداد!

مرجان یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ب.ظ

! !

و همچنین!

مانگی سو یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.mangisoo.blogfa.com/

سلام آی دکتر!
منم یه چند وقتی بود که مثل اون پیرزنه بیخوابی زده بود به سرم تا ساعت ۲ بعد از نصفه شب خوابم نمی برد و در نتیجه قیر و قات بودم روز بعدش. اما حالا که تا ساعت ۱۱ می شه پلکام می افته رو هم می فهمم همش از استرس امتحانا بود. شما دارویی درمانی واسه این استرس امتحان(غیر از خواب آورا...) نداری؟
می گما... شما تمام روز با این مریضای باحال خوش می گذرونینا... حالا تو دلتون می خندین یا بلند؟

سلام
متاسفانه بیشتر ضد اضطرابها خواب آور هم هستند
جرات داریم جلوشون بخندیم؟!

مژگان امینی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:41 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

آمار آمار

ها؟

دکتر ف.خش شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ

همکلاسی نیستم دکتر
من از هول شروع زودتر طرح بخاطر امتحان رزیدنتی اوایل طرحم در یکی از ولایات همجوار ولایت خودمون مشغول طبابت شدم.. در وصف مردمانش سکوت می کنم تقریبا به سمت ولایت خودمون فرار کردم پیرم دراومد تا انتقال طرح گرفتم! البته مریضای شما یه ورژن بالاترن انگار (برای خنده اضافه کنم: آخرشم بخاطر چند روز که حکمم دیرتر از ۳۱ شهریور خورد نتونستم رزیدنتی شرکت کنم)

عجب
پس حسابی خوش گذشته بهتون!!

رضا مدهنی جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام
پیام خصوصی

سلام
خواندیم
خصوصی پاسخ خواهیم داد

شهاب حسینی جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

سلام دکتر جان !

مثل همیشه مطالبتون جالب هستند !

موفق باشید

سلام از ماست
ما مخلصیم

زبل خان جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:01 ب.ظ http://zebelestan.wordpress.com

اپیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم...................

میرسیم خدمتتون

[ بدون نام ] جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ق.ظ

روزگار صحیح است
(همراه مهر و امضا)

خوب شد مهر و امضاش کردین وگرنه بیمه برش میگردوند!

رضا مدهنی جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ق.ظ http://madhani.blogfa.com/

خداوند هم ولایتی های شما را از گزند حوادث روزگاری حفظ بفرماید
خیر و برکت شان جهانی شده

انشاءالله!

مریم! پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ب.ظ

اها من باب کامنت بالایی عرض کنم اینجانب با مشقت زیاد از تو میدترم و فاینال و اینا خولاصه الان من فصل آخری فرار از زندان هستمآقا من نشستم فقط قربون صدقه این فیلمسازای خارجکی میرم

بعد این جناب دکتر از اون جاهای مفتکی هم میشه دید این رو اما یکم جلو هستن یعنی یکی آوا بود که گذاشت و تموم شد.الان هم یه شبکه دیگه میذاره اونم آخرای فصل۳ میباشد.فکرکنم جدیدا فارسی وان هم میخواد بذاردش!

((راستش من خودم هم نفهمیدم چرا اینقدر زود صمیمی شدم))

عجب!
پس احتمالا ما هم در آینده نزدیک این سریال را خواهیم دید!
ناراحت نباشید من هم در برابر بعضی از دوستان همین حالتو دارم و زود صمیمیت از خودم دروکنم!

مریم! پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ب.ظ

دکتر من متحیرم از این اسپید بالای شمادست مریزاد داره

بعد اینکه بعله دیگه شما منو نمیشناسید اما من میشناسم شما رو

یعنی که مدتی است اسمتون رو خیلی دیدم و بسیار هم مشکوک بود حتی نتونستم بخونمش(باور کنید من سواد نوشتن و خوندن دارم ها)

گفتم بیام سر و گوشی آب بدم چه خبره

شما لطف دارین
اسپید هم از خودتونه :دی
شرمنده آنی هم بعضی وقتها غر میزنه که اسمتو عوض کن آخرش بهش گفتم هروقت تخصص قبول شدم اسممو عوض میکنم!

زندگی جاریست... پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:09 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام
خاطرات این دفعه بسی جالب بود.
فرار از زندان که فوق العاده است . من با اینکه وقت ندارم فصل دومش رو تموم کردم و کم کم میخوام فصل سومش رو شروع کنم. بجای ۲۴ برین فرار از زندان رو ببینین. هر چند آقاداداش من میگکه ۲۴ هم سریال جالبیه.

سلام
ممنون
شما انگار خانوادگی هرازچندگاهی غیبت میکنین
مسئله اینه که ما فعلا داریم ۲۴ رو از یه جائی مجانی میبینیم اما فرار از زندان پول میخواد!

مریم! پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ

والاه من نمیدونم تو فکر شما چی میگذرهحالا میخواین بدین من کف دستتون و ببینم

من اولین باره اینجا اومدم جناب دکتر.اسمم رو احتمالا توی کامنتدونی های فینگیلی و دکتر رعیت دیدینگرچه دکتر نیستم ها

عجب
پس شما اون مریم که من فکر میکردم نیستین
شرمنده

بهداشتی پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:31 ب.ظ

چیزایی که فکر می کردم لازمه رو گفتم دیگه.
بسی از آشنایی با وبتان خرسند شدیمو اینا

و همچنین و اینا!

رهـــــا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ب.ظ http://rad6718.wordpress.com

راستی به یه بازی دعوتتون کردم

بیام ببینم چیه؟

رهــــا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ http://rad6718.wordpress.com

اون مورد ۷ منو کشته

منو کشته منو کشته منو کشته وااای!!

سمیرا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ http://rangarang2.blogfa.com

بسی نشاط رفت

بسی مرسی

مرجان پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام
وای خانم پیره تا ۱۰ شب بیداررررررررررررررررر بود.وای وای وایچقدر خطرناک
شماره ۷ فوق العاده بود و واقعا" دو موضوع با هم سازگاری داشتن!
شماره 9: احتمالا منظورشون کوکاکولا بود!
شماره 11: مگه داروها رو نمیارن شما چک کنین ؟؟!!!
ما که داروخونه مرکزمون نداره باز مریضا دارو رو میارن برای چک شدن.شما که داخل مرکز دارین و راهم نزدیک.ووووووی
برای شماره 13 : به توان n

وای شماره 14 خیلی باحال بود.چقدر خوب حس میکرد خانمه
شماره 15 خندیدیم


این دفعه خاطراتتون خیلی بامزه و خنده دار بود.

سلام
آره من هم براش نگران شدم!!
کاملا منطبق بودند!
لابد
اکثرا نمیارن
و همچنین
ممنون
بازهم ممنون
دوباره ممنون!!

مانیل خانومی پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ

وبلاگتون رو باز کردم اما فرصت نشد بخونمش! زودی میام

پس منتظر میمانیم

مریم! پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ب.ظ

سلامممممم

چقدر با مزه بوووووووووووووووود.

اما عجب حافظه ای دارین شما ها

سلام
ممنون
میگم شما همون مریم هستین که من فکر میکنم یا اون یکی که من فکر نمیکنم؟!

wandering stager پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.wanderingstager.blogfa.com

سلام اقای دکتر خسته نباشین
میگم بعدا میتونین از اینا یه کتاب جک بنویسین ها خداییش!!!
وای انصافا 7-13-15 خییییییللللیییی تمیز بودن!!!
حالا دکتر واقعا کمتون می اومد از بدبخت یه فشار بگیرین!!!!دهه!!!!

سلام
کسی چه میدونه شاید این کارو کردم!
تمیز بودن؟!
تا فشارشو نگرفتم که نرفت!!

DR Eli پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ق.ظ http://myeli.blogsky.com/

من فعلا مهندسم!
ولی به عنوان اسم مستعار DR ELI رو انتخاب کردم
چون می خوام هدفم هویشه جلوی چشمم باشه!
شکلک ها هم فقط با IE میشه ازشون استفاده کرد!

عجب
پس هویجوری گذاشتین!
خوب ما هم با همون اومده بودیم!

مژگان امینی پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

هیچ فکر کردید راز طول عمر پیرمرد 93ساله چی بوده ؟ بله تجویزهای همراهانش!
اگر مورد شماره دو مرد بود می گفتم حتما" همسرم پیش شما آمده!
مورد هفت : چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار

یعنی همیشه از اون آمپولها میزده؟!
چادر که سرش بود اما دیگه مطمئن نیستم!!
دقیقا!

بهداشتی پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ق.ظ

...آدم زودتر پیشگیری کنه بهتره تا دیر پیشگیری کنه!
کلا آدم باید پیشگیری کنه.خیلی کلاس داره(اون خانومه بود تو انیمیشن بهینه سازی مصرف سوخت)

دقیقا اصل مطلبو گفت!!
راستی خصوصیتان را هم خواندیم
ممنون

medisa چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ http://naughtydentist.blogfa.com

salam!
mese hamishe jaleb va khande dar!
morede 7 o 9 fogholade bud!makhsusan 7
tu morede 9 shoma khodetun khandatun nemigire??

سلام
ممنون
دیگه عادت کردیم که جلو مریض خنده مون نگیره!

خانم ورزش چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ

جالب بود مخصوصا شماره ۱۵

ممنون

DR Eli چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ http://myeli.blogsky.com/

دکتر جون اولین باره میام اینجا
ولی خاطراتت خیلی بامزه بود
کلی خندیدمممممممم
ایشالا بازم پیدامون میشه!!!!
مشتری شدیم!

خوش اومدین
ممنون
ایشالا
ما هم میرسیم خدمتتون

زبل خان چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ب.ظ

شماره 15: می گفتید نه قوطی رو ببرید پیش بابش....
شاید فکر میکرده منظورتونه خودتون ازمایش بدید...



خوب شاید همیشه این طوری آزمایش میدادن!

زبل خان چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ب.ظ http://zebelestan.wordpress.com

چرک گلوشو دفع کرده..زده به مثانه اش..وقتی میگن همه چی به همه چی ربط داره همینه..

از مثانه اش کجا میره اونوقت؟!

زبل خان چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 ب.ظ http://zebelestan.wordpress.com

زیادی عضلاتشون شل نشه...بد میشه..

داشتیم زبل خان؟!

یک دانشجوی پزشکی چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:10 ب.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

سریال فرار از زندان رو همه تعریف می کنن.من خودم چند قسمت دیدم.هیجانی بود!باید همش میخکوب بشین!

نمیدونم
من که کلی دی وی دی دارم که هنوز ندیدم
همونهائی که اخوی گرامی از تهران برام آوردن

دکتر نفیس چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:44 ب.ظ httP://drnafis.blogfa.com

سلام
کما فی السابق از نظر ما هم جالب!
تازه اخیرا چند مامان جان ما هم به خوانندگان وبلاگ شما پیوسته (وبگرد حرفه ای است ایشان!)
ازون خاطره کشتینش بالاخره اینترنی اطفال هم کلی خوشش اومده!

سلام
آی آی آی ....
خودم که هنوز متعجبم با اون هجومی که اونها داشتن چطور در رو نکندند و بیان تو!
خیر مقدم خدمت چند (!) مامان خانم وبگرد حرفه ای دکتر نفیس عزیز
به افتخارشون هی بیب ....

دکتر ف.خش چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ

بسی خوشمان آمد دکتر
من تازه وبلاگتونو پیدا کردم. یک جی پی تو یک مرکز تحقیقات که مدتیه از درمان دورم بنابراین خاطراتتون خاطراتمو زنده میکنه. با این نکته سنجی منو یاد یکی از دوستام میندازید

خوش آمدی که خوشم آمد از خوش آمدنت!
یعنی مردم ولایت شما هم .... بله؟!
من که هرچی فکر میکنم توی همکلاسیهام ف.خش نداشتیم!

fifi چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ق.ظ

kheili bahal bood doctor joon.kolli khandidim khoda shadet kone ishalla

ایشالا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد