جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۸۶)

سلام:

۱. توی دفترچه یه زن باردار نوشتم لطفا سونوگرافی کامل حاملگی انجام شود. گفت: حالا حتما باید کامل باشه؟ میترسم خیلی گرون بشه!

۲. برای مرده آزمایش نوشتم. مسئول داروخونه که همون موقع برای کاری اومده بود توی مطب میخواست برگه دوم دفترچه رو بکنه که مرده گفت: برگه دفترچه رو برای چی می کنی؟ مسئول داروخونه گفت: این برگ ویزیت پزشکه دیگه. به درد تو که نمیخوره. مرده گفت: به درد من نمیخوره به درد دفترچه که میخوره!

۳. پیرمرده گفت: از دیروز سرگیجه دارم. البته ناراحت کننده هم نیستا. اتفاقا خیلی هم خوشاینده!

۴. ساعت حدود دوازده شب یه زن و شوهر دختر حدودا هجده ساله شونو آوردند درمونگاه. گفتم: چی شده؟ خانمه گفت: این دختر داشت پشت تلفن با نامزدش صحبت میکرد. یکدفعه جیغ زد و افتاد روی زمین و تشنج کرد. حالا هم هرچی ازش میپرسیم مگه .... چی بهت گفت؟ میگه: .... دیگه کیه؟! 

۵. خانمه پرسید: این قرصهائی که میگن اشتها آورند، فقط اشتهارو بالا می برند یا وزنو هم بالا میبرند؟!

۶. به مرده گفتم: از کی این مشکلو دارین؟ گفت: از دو هفته پیش البته قبلش هم همین طور بودم!

۷. میخواستم فشار خانمه رو بگیرم گفت: راستی من الان پریو.دم برای گرفتن فشار طوری نیست؟!

۸. به مرده گفتم: فشارتون شونزدهه. گفت: امروز یه کم عصبی شدم. طوری نیست!

۹. خانمه گفت: از دیروز تنگی نفس پیدا میکنم. البته یه بار با آب خوردن و یه بار با پاشویه خوب شد!!

۱۰. خانمه گفت: خانم دکتر برامون این آزمایشو نوشته نشد که بریم تاریخش گذشت. گفتم: مشکلی نداره توی یه برگه دیگه براتون مینویسم. گفت: اون وقت آزمایشگاه ایرادی نمی گیره که یه نفر دیگه نوشته بوده حالا شما نوشتین؟!

۱۱. نسخه پیرزنه رو که نوشتم گفت: راستی من یه قرص دیگه هم میخورم. گفتم: اونو هم باید براتون بنویسم؟ گفت: نه اونو دارم نمیخواد بنویسی!

۱۲. پیرمرده گفت: چند روزه که خیلی خلط به دنیا میارم!

پ.ن۱: نمیدونم چه زمانی ممکنه من بخوام یه کاری بکنم و اون کار راحت انجام بشه؟! خونه ای که اخیرا قولنامه کردیم نوسازه و سندش آماده نبود. دیروز به فروشنده زنگ زدم و سراغ سندو گرفتم که گفت: سندش تا هفته دیگه آماده است. اما تعداد پارکینگهائی که برای ساختمان تائید شده یکی از تعداد واحدها کمتره و مثل اینکه قرار شد واحد شمارو بدون پارکینگ توی سند بنویسن! و این درحالیه که توی قولنامه نوشته این خونه پارکینگ دارد. حالا نمیدونم چی میشه؟ درست میشه؟ معامله رو فسخ کنیم؟ جریمه بگیریم؟ اون وقت ماشینو چکار کنیم؟ و خیلی سوالات دیگه.

پ.ن۲: اولین چک خونه جدید با پولی که از خریدار خونه خودم گرفتیم + پس انداز خودم توی این دو سال رد شد. برای چک دوم هم که تاریخش فرداست ناچار شدیم طلاهای آنی رو بفروشیم. برای چک سوم هم درخواست وام کردم. میمونه پول موقع انتقال سند و تخلیه خونه که تقریبا همون مقداریه که قراره خودمون از خریدار خونه بگیریم.

پ.ن۳: ببینین من چقدر توی اداره اعتبار دارم که ضامن های وامم رئیس و معاون اداره مون هستند! سومی هم خواهر آنیه.

پ.ن۴: باتوجه به مقدار قسطی که وام جدید داره هرچقدر فکر میکنم میبینم اگه (گوش شیطون کر) یه روزی روزگاری رزیدنت بشم عملا غیر ممکنه با حقوق رزیدنتی بتونم قسط این وامهارو بدم. 

پ.ن۵: عماد ازم پرسید: وقتی ما بزرگ شدیم، اول منو زن میدین یا اول عسلو مرد میدین؟!

نظرات 57 + ارسال نظر
بهار شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ

خوب که فکرشو میکنم میبینم منم سوالات 1 و 6 و 7 و 8 و 10 رو ممکنه بپرسم:|

واقعا؟

ممول جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.dejapense.blogfa.com

وای ازدست این مریضای قاطی

وای

مامان ارین واروین جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ http://myfamilly.persianblog.ir/

اقای دکتر تازه وبلاگ ساختم
خوشحال میشم سربزنید...
این خاطراتتون منو کشته....

مزاحم میشم
پس الان کی این کامنتو گذاشته وقتی خاطراتم شما رو کشته؟!

nova جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

12 sahkar booda!jatoon khali mam ye zamani sobhe zood az khab bidar mishodim dars bekhoonim be lotfe hamsayeye motademoon az iin sargije haye khoshayand migereftim

به به قدر این همسایه رو بدونین!

ترانه چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ http://taraneeeee.blogfa.com

سلام با خاطرات یک زن همراهم باش

سلام چشم

آنا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.anna1980.persianblog.ir

چیکار کردین با خونه؟؟؟؟

عرض می کنیم

سارای چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ http://dumaaan.blogfa.com/

1...
2.
3.نوع جدیدی از سرگیجه!
6.
12.چی بگم اخه؟؟
پ.ن4:انشالله ک روزی زدیدنت میشین..چرا میگین گوش شیطون کر؟؟بچه های کلاس ما از الان ب فکر تخصص اند!!!
پ.ن5:چقدر آینده نگر

ممنون از لطفتون
آفرین به بچه های کلاس شما

ساده باجی چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ق.ظ http://lhichl.blogfa.com

چند روزه که خیلی خلط به دنیا میارم
چند روزه که خیلی خلط به دنیا میارم
چند روزه که خیلی خلط به دنیا میارم

ینی بی هوش شدم از خنده.
......................
آغا اصلن کوتاه نیا واسه پارکینگ
چون تو قولنامه نوشته باید پاش وایسن...
اینا یه تیری می زنن تو تاریکی...
..............
ماچ به لپای عماد به خاط اون جمله ی شیرینش

ممنون از لطفتون
چشم
ماچتونو به عماد میرسونم!

Maryam چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ق.ظ http://soir.blogfa.com

Salam, hale shoma? Kheili vaqt bod nayomade budam inja, halam ba gushi, khabgahemon internet nadare! Vay man b hamash khandidam fek mikonam in dafe az hamishe khandedartar bud. Makhsosan emad! Man bache budam y bar b babam goftam adam bayad zan pesar amush beshe, bedune inke bedonam in harfam che maani mide!!! Rasti yeki az asatidemo copy shomas.

سلام
چه عجب
گفتم دیگه دانشجو شدین و دوستان قدیمو فراموش کردین
نکنه با استادتون دوقلو بودیم از هم جدامون کردن؟!

فلفل سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.milapila.blogfa.com

ینی من عاشق عمادم این حرفش باعث شد کلا یادم بره چی میخواستم بگم از طرف من یه ماچ محکم +اسفند لطفا

شما لطف دارین
فعلا که خوابه وقتی بیدار شد چشم

باران سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ http://barane-deltangiha.blogfa.com

سلام دکتر جان خوبید
۱- مگه سونو نصفه هم داریم
۲-
۳- احتمالا پای عشقی چیزی در میونه
۴-یعنی چی بهش گفته بوده خدایا چقدر ما باید از دست این مردا حرص بخوریم آخه
۵- آخی..تناسب اندام هم این روزا معضلی شده ها
۷-
۹-
۱۲- قدمش خیر باشه ایشااله...
آخی ما هم یه خونه رهن کردیم با پارکینگ بعد که اومدیم یارو میگه شما پارکینگ ندارید میگیم پس این چیه میگه این پارکینگ واسه ماشین مامانمه ....مارو بگی
گفتیم بیشین بینیم باباخلاصه ازش گرفتیم
شما هم مطمئن شو بعد معامله کن...
واقعا شانس داریدا چون ضامن پیدا کردن هم این روزا سخت شده تازه با کلی مکافات ضامن پیدا میکنی بعد میگن معتبر نیست...فک کن
بازم عماد و حرفهای تاریخی

سلام
1.احتمالا از این به بعد داریم
فعلا که هنوز دنبال پارکینگیم

mahdis سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ http://tasvire-roya.blogsky.com

3. khob alan moshkelesh chie ??? :|
5.[
8. faghat ye kuchulu ... asan chizi nis k ...
12. hala ma in 2nyaye por ze khelt chikar konim ???
p.n.5. yani man halake in soal porsidane bache ham ... kheili bahalan ... mojoodate jalebian ...
asal kuchulu dar che hale ???

این که چرا مریض نشده!
واقعا
چی آیا؟!

ایضا
در حال شیر خوردن و پس دادنش!

الهام مامان دل آرام سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ http://delaramemaman.persiablog.ir

انشااله همه چیز جور میشه برا ی رفتن به خونه جدید...به نظر من پارکینگ خیلی مهمه...به فرض اینکه تو کوچه جای پارک داشته باشین هر روز باید کل خریداتونو بگیرین تو دستاتونو بیارین تا آپارتمانتون....خیلی بارکشی داره

ممنون از لطفتون
به نظر من که دزدان محترم مهم تر از بردن بار از ماشین تا خونه هستند
دردسرهای روشن کردن ماشین توی زمستون هم بماند

miss arefe دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ http://shooooooot.blogfa.com

..|\
.(,"c
<|>
_\/_ ســــلام بالاخره منم اااااااومدم
.
.
.
../|\
.(,"c
<|>
_\/_ مـن آپـــــــم
.
.
.
.
./|\
.(,"c
<|>
_\/_ منتظرممممممممممممممممما
جا نمونی

سلام
خوش اومدین
مزاحم میشم

مهتاب دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام من تازه با وبلاگتون آشنا شدم و می خوام خواننده دائمی شم با اجازه در مورد پارکینک کوتاه نیاید این حتما از اول می دونسته پارکینگ نداره نمی دونم چه شهری زندگی می کنید ولی تو تهران خونه بدون پارکینگ قیمتش خیلی کمتره موقع فروشم ابنجوری به مشکل بر می خورید و خونتون سخت فروش میره

سلام
از لطفتون ممنون
حق با شماست

نگار دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ http://drnegar.lxb.ir

دکتر هیچ رقمه کوتاه نیاید.
به شدت پشیمون میشید.
خونه ی بدون پارکینگ مشتری اول و آخرش خودتون هستید.
این توصیه رو جدی بگیرید

توصیه های ایمنیو جدی میگیریم
اما اگه الان معامله رو فسخ کنیم خدا میدونه کی بتونیم پولمونو پس بگیریم و اون وقت کجارو بتونیم بخریم

yasna دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ http://delkok.blogfa.com

سلام
1- آخییی دکتر خیلی درد داره این حرفش ها.. نگرانه بنده خدا...
2-عجب.. چه مملکتی داریم دکتر به فکر دفترچه هم هستن حتی
6- دکتر این 2 هفته پیشش چند سال بود شروع شدخ بود؟

دکتر خداایی شما هم که نه بدتر من همیشه در حال قسط دادنی ... کی تمام میشه ..اصلا دکتر قسطی به دنیا میام انگاری...

خدایی دکتر عماد از همین الان به فکرها .. بچه نگرانه

سلام
ممنون از لطفتون
بچه های قرن بیست و یکند دیگه

پزشک طرحی دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ

1_ امان از گرونی
2 _
3_ روشی برای جلب توجه
4 _ هیستریک ! خوراکمونه !
5 _
7 _ سوال روتین !
9_ اندیکاسیون شروع فلوکستین رو داره
10 _
12 _ مبارک باشه
پ.ن 1 : دکتر پارکینگ خیلی لازمه ! چه نامردن ! ببینید می تونید اگه همسایه ها پارکینگ نمی خوان ازشون بخرید؟ سند شو بزنید رو سندتون .
پ.ن 2 : ایشالا درست میشه . این ریسکا تو زندگی واقعا لازمه !
پ .ن 3 : به ، به
پ .ن 4 : امان از رزیدنتی
پ .ن 5 : آفرین به شما که حقیقتو به کوچولوتون گفتین . من میدونم ، تحملشو داره .... !

9.
پ.ن5: ایضا

من76576 دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

مورد 11 حتما گفته که دلت بسوزه

آخه برای چی باید دلم بسوزه؟!

یه خانم مهندس دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام
3)سرگیجه خوشاینده!!
9)آخه تنگی نفس چه ربطی به پاشویه داره!!!!!
همش به این فکر میکنم که ایشالا اگه تخصص بگیرین باز این همه خاطرات جالب میتونید بنویسید!!

سلام

چی بگم؟
حالا تخصص بگیرم تا بعدش

شاه پری دختر بهار دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ

دکتر بهممممممممم برخورددددددددددددیعنی مارو به غلامی قبول نمیکنین؟

اصلا من چکاره بیدم
توی وبلاگ خودش بگین به من چه؟

سمیرا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ http://ekhrajiha90.blogfa.com

خخخخخخخخخ
۶ خیلی خخخخخخخ هه

ممنون از خخخخخخخخخخ تون!

آنا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.anna1980.persianblog.ir

کاش منم یه سرگیجه خوشایند بگیرم....
اگه خونه خیلی خوبیه که به نظر من نگه شداریدخسارت بگیرید..اگه نه معمولیه که معاله روفسخ کنید ولی با این شرایط که معلوم نیست چی به چیه اگه فسخ کنید ممکنه باپولتون دیگه نشه یه جای مناسب گیر اورد...گرفتاری شدیم...
راستی اولواسه عماد زن میگیرید یا عسل رو شوهر میدین؟

برای سرگیجه گرفتنتون دعا میکنم!
خودمون هم توش موندیم
پسرم که فعلا میخواد درس بخونه!

الـهه ی آرامــش ... دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.spread-of-silence.blogfa.com

سلام

با شرحی از یک واقعیت بروز هستم .

نگاهی به زندگی یک جوان مسیحی که به طرز زیبایی به دین مبین اسلام مشرف شدن

تشریف بیارید [لبخند]

سلام
مزاحم میشم {هار هار}

حنانه دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ق.ظ

پی نوشت 5 فقطططططططط

ممنون

masi دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام اى جانم عماد چه زودم میخواد سروسامون بگیره
واقعا چرا مریضا اینقدر سوتى میدن؟؟
چند وقت پیش بیمارستان بسترى بودم تخت کنارى اومده پیشم تو یه دستش تیغ اصلاح گرفته تو یه دستش ژیلت یکبار مصرف میگه این تیغه چه جورى میره تو این ژیلته

سلام
واقعا
واقعا چطوری میره؟ من هم تا حالا امتحان نکردم!

مرجان-رشت یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام
شما نشون ندین که میترسین خونه رو از دست بدین.یکمم شما لفتش بدین و تهدید کنید.کم پولی نیست که.(دیگه از این بیشتر نمیتونم راهنماییتون کنم.شرمنده)

حرف عماد خیلی جالب بود.
انشالله این کار هم به خیری و خوشی و میگذره.

سلام
ممنون از راهنمائیتون
چشم

جرم شناس الناز یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ http://life-code.blogfa.com

آقای دکتر چی شد پس گرفتین یا نه؟ بیام وکیلتون بشم؟

هنوز نه
امشب گفت یه پارتی پیدا کردم که یه پارکینگ برام اضافه میکنه

aid ajun یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

خیلی باحال می نویسن این خاطرات جالب واااااااقعا جالب هستن!!عالییییییییی
فقط یهچیزی راجع به اسم وبلاگ که یکم کلیشه ایه و به محتواش نمیخوره

ممنون
واقعا؟
اما دیگه با همین اسم معروف شده

هانیه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ http://khoda-behtarindost.blogfa.com

سلام سوال عماد خیلی خوب بودبهش میگفتین عسل چون تو شهر ما دخترا زودتر از پسرا ازدواج میکنن

سلام ممنون اما عماد هم چند سال بزرگتره ها

من از همه بهترم یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ http://2khtare-khoof.blogfa.com/

سلام
3- احتمالا چیزی مصرف کرده!!!
4- وا!!!
12-

به نظر من معامله ای که درش شک دارین و مبهمه انجام ندین!

پ.ن5:

سلام
ممکنه
والا!
ممنون
میترسم پولمونو پس بگیریم و دیگه خونه گیرمون نیاد!

پری خاموش یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

.

مرجان یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ http://mahroo1371.blogfa.com/

۵. خانمه پرسید: این قرصهائی که میگن اشتها آورند...
کلا سیستم نتیجه گیری بانو تعطیل بوده!
پ.ن۵: عماد ازم پرسید: وقتی ما بزرگ شدیم...
فکرش ب کجاها رسیده این عمادخان!
خونه هم درست میشه...
راستی پارتیتون اگه کلفته ب ما هم قرض بدین

واقعا
امیدوارم توی درس و مشق هم باهوش باشه
انشاءالله
حرفی نیست ولی اجاره شو میگیریم!

شاه پری دختر بهار شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

اخههههههههه نازی عماد چه دور اندیشه بهش بگین خواست ازدواج کنه من دختر دم بخته خوب واسش سراغ دارم اگه 9 سال واسش اختلاف سنی زیادی نیستوالاااا به غران الان باید اینطوری شوهر پیدا کزد

ممنون از لطفتون اما پسرم فعلا میخواد درس بخونه

hedie شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ

aslan natarsin chon az nazare ghanooni tedade parking bayad hadeaghal ba khuneha barabar bashe...takhalofe dar gheire in surat..pedaram migan ghabele shekayat ham be khatere zekre tu ghol name mitune bashe...ishun migan moghe moamele paiane karo bayad neshunetun midadan ke tush tedade parking be tafkik zekr shode...mishe goft ghashe sarih dar moamele mahsoob mishe...man ba khanoome elnaz kolan movafegham yani age tahdideshn konino mohkam barkhord konin ja mizanan...negaranam nabashin bayad khesarat bedan...ishala zudtar bartaraf she...

از لطف شما و پدرتون ممنون
امیدوارم حل بشه

دانشجوی پزشکی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

مورد9.
آقای دکتر این تنگی نفس ها که خانمه گفته با پاشویه(!!)خوب شد،به این برنمیگرده که بعضیا فقط تلقین میکنن که مرض هستن؟؟
آخه استادمون میگفت باید توی اورژانس حواستون باشه،بعضیا واقعا بیمار نیستن و این رو به خودشون تلقین میکنن که مثلا سردرد دارن یا علائم بیماری دیگه،ولی وقتی معاینه میشن سالم هستن.
میخواستم بدونم این خانم هم ازین موارد بوده؟؟

حق کاملا با شماست
تنگی نفس اگه واقعا تنگی نفس باشه که اینجوری خوب نمیشه

ریحان شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ http://itwasntme.persianblog.ir

وای خدا! به دنیا اوردن خلط!!!

نایس شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.parvaze-lahzeha.mihanblog.com

سلام
نمونه ی مشکل شما چهار سال پیش واسه داداش منم پیش آمد.بنگاه دار گفته بود خونه پارکینگ داره اما بعد مشخص شد که دروغ گفته. این مسئله هم براشون دردسرساز شد هم باعث شد کلی ضرر کنن.

سلام
امیدوارم کار به اونجاها نکشه

طاها شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
بازهم مطالبتون لبخن رو لبام نشوند
اصلا پارکینگو بیخیال نشین که خونه بدون پارکینگ عذاب الهی داره
ما که خواب اینروزا رو هم نمیبینیم که بتونیم یه آلونک برا خودمون داشته باشیم
آقا عماد و عسل خانمو خدا براتون حفظ کنه

سلام
ممنون
چشم
خدا پول خونه رو جور میکنه
ممنون

مژگان امینی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

قیمت خونه با پارکینگ خیلی فرق داره با خونه ی بی پارکینگ .
باید از قیمت خونه کم کنه.
شما رزیدنت بشو ، خدا کریمه.

دقیقا
واقعا
چشم! اگه امسال رزیدنت بشم با این وضع درس خوندن!

لالیکو شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ


عماد هم بلاییه واسه خودش ها

واقعا

بیوطن شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام
زیاد نگران قسطهاش نباش
پول که نداریم بجاش با کمپوت میایم سراغتون البته دور از جون فقط گفتم تا بدونید تنها نیستید ...
بجای جریمه و این حرفا سعی کن مسئله رو یه جوری حل کنی
اگه با این متراژ بدون پارکینگ بگیری خونه اول و آخر خودته ...
بابت خصوصی هم واقعا ممنون

سلام
ممنون پس منتظر کمپوتهای خوشمزه تون هستم!
امیدوارم حل بشه

جرم شناس الناز شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ق.ظ

فسخ نکنین ایشون رو ملزم به رعایت شروع مندرج در قولنامه کنین این حق شماست

مسئله اینه که توی پایان کار سه تا پارکینگ برای این خونه تعیین شده و ایشون توی قولنامه هرچهار واحد نوشتن پارکینگ دارد!

وانی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ق.ظ

همش خندیدم ولی شماره 12 نفسمو بند آورد.خدا شادت کنه دکتر
کاش جمله های جالب عماد رو یه جای دیگه هم جداگانه بنویسین شاید یه روز خواستین چاپش کنین یا وبلاگ براش درست کنین قربونش برم هم فکر خودشه هم مرد دادن عسل

ممنون
عماد که همین حالا هم وبلاگ داره اما تنبلیش میاد توش بنویسه

dr setare شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ق.ظ

اخیییییییییییی عماد چه بچه بانمکیه.از طرف ببوسینش دکتر

ممنون چشم

من و هسملی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ http://manohasmali.blogfa.com

عسل مرد ندید، نگه دارید برای خودتون!
حتما پارکینگ بگیریدا! بعدا خیلی پشیمون میشید! از من گفتن بود! مظلوم گیر آورده؟؟

مگه میخوایم ترشی بندازیم؟
میدونم یه پارکینگ از حلقومش میکشم بیرون!!

miss-apple شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

مگه نگفتید حیاط داره؟! نمی تونید اونجا بزارید؟
فقط بگید جواب پ ن ۵ چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شانس آوردین اختلافشون کمه! وگرنه مثل یکی از دوستای آشناهامون که پسره و دختره اختلافشون کمه الان که دختره ازدواج کرده پسره به مادرش می گه اگه بهت بگه مامان یا بهت دست بزنه لهش می کنم!!!!حالا پسره پیش دانشگاهی یا دانشجویه ها !!!
عمادم از این پتانسیلا داره با این سوالش!!!

دور تا دور حیاط خونه است و به جائی راه نداره!
گفتم تو بزرگتری
ببخشین بالاخره شانس آوردیم که اختلافشون کمه یا نه؟

جرم شناس الناز جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام می تونین معامله رو فسخ کنین چون ایشون تخلف از شرط کردند و داره بر خلاف قولنامه که یه سند عادیه انجام میده...البته اگه کمی تهدید به فسخ معامله کنید و بگین بر مبنای قرار داد منعقد شده حق فسخ معامله رو دارید مطمئن باشید که طبق شروط مندرج شده انجام خواهند داد...فیلمشونه..اصولن (دورا ز جونتون اگر فرد محترمی و شرمنده ساده پیدا کنن اینجور بامبول هارو در میارن) به وفور ازین کیس ها دیدم کوتاه نیاین

سلام
میترسم معامله رو فسخ کنم و ضرر کنم آخه قیمت خونه داره مرتب میره بالا

مستانه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام
مریضاتون شاهکار خلقت هستن
ایشاا... مشکل خونه زودتر حل بشه
حالا یعنی شما اول عسل و مرد میدین یا عماد و زن میدین؟؟؟؟؟؟؟

سلام
واقعا
ممنون
بهش گفتم تو از عسل بزرگتری او هم قانع شد!

دلی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ

کامنت دوم رو دیدم یاد یه چیزی افتادم

بهترین وآسانترین راه درآمد از اینترنت اینه که آدم کامپیوترو خاموش کنه بره دنبال کارو زندگیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد