جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۸۷)

سلام

۱. پیرمرده گفت: نمیدونم چند روزه چرا وقتی حرف می زنم نمیتونم نفس بکشم؟!

۲. پیرزنه گفت: این آزمایشو چند روز پیش اون دکتر چشم درشته برام نوشت حالا شما جوابشو میبینین؟!

۳. خانمه دختر سیزده ساله شو آورده بود و باافتخار می گفت: اینو آوردم چون میخواد برای اولین بار آزمایش کلی بده!

۴. خانمه بچه شو آورده بود دکتر. نسخه شو که نوشتم گفت: برای خودم هم این داروهارو مینویسین بگیرم؟ هنوز ویزیت نگرفتم. براش نوشتم. پیرزنه که بعد از اون اومد توی مطب گفت: نرفته بود پذیرش حالا هزار تومن به نفعشه!

۵. به خانمه گفتم: سابقه هیچ بیماری نداشتین؟ گفت: چرا تالاسمی نرمال دارم!

۶. تلفن مرکز داشت زنگ میخورد و مسئول پذیرش هم سرش شلوغ بود. رفتم و گوشیو برداشتم. خانمه پشت تلفن گفت: اون خانم دکتر که «آی یو دی» میگذاره هست؟ گفتم: بله هستند. گفت: همون خانم دکترو میگما. آخه میدونین؟ دکترا دونوعند یه نوعشون مریض میبینه یه نوعشون آی یو دی و اینها میگذاره!

۷. یه روز دیدم هر داروئی مینویسم مریض میره داروخونه و برمیگرده و میگه: مسئول داروخونه گفت این قرصها معده تو اذیت میکنه به دکتر بگو چندتا قرص معده برات بنویسه. رفتم دم داروخونه و گفتم: جریان چیه؟ گفت: تصادفا ته انبار چشمم افتاد به شش هزارتا قرص رانیتیدین که از خیلی وقت پیش مونده بود. نگاه که کردم دیدم دوماه دیگه وقت دارند و ما هم فراموش کردیم بیاریمشون توی داروخونه!

۸. مسئول تزریقات داشت می خندید. گفتم: جریان چیه؟ گفت: پیرزنه پسرشو آورده بود آمپول بزنه. وقتی خودش هم داشت آمپول می زد بهش گفتم: اسم پسرت چی بود؟ گفت: یادم نمیاد! پسره گفت: آخه مجبور بودی این قدر بزائی؟!

۹. به پیرزنه گفتم: فشارتون خوبه. گفت: پس یعنی سردردم از سردرده؟!

۱۰. به خانمه گفتم: زیاد حرص میخورین؟ گفت: از دست این دختر (که باهاش اومده بود) و خواهرش. هرشب یکیشون میره سر کامپیوتر و یکیشون سر لپ تاپ و تا ساعت پنج صبح نمیگذارن بخوابیم!

۱۱. خانمه بچه چهار ماهه شو آورده بود. گفتم: تا حالا چه داروهائی بهش دادین؟ بچه رو داد بغلم و گفت: اینو بگیر تا داروهارو از کیفم دربیارم!

۱۲. یه خانم باردار بهم گفت: میخوام برم پیش دکتر .... کارش خوبه؟ گفتم: آره خوبه. گفت: میدونم، آخه چند ماه پیش دیدم خانمتونو که باردار بود برده بودین پیشش!

پ.ن: باتوجه به اینکه خریدار خونه مون برای انتقال وام خونه از روی سندمون عجله داشت و میدونستم اگه بخوام معامله رو فسخ کنم به این زودی ها دستم به پولی که تا حالا به فروشنده خونه جدید دادم نمی رسه مجبور شدیم باهاش توافق کنیم و به اندازه پول پارکینگو ازش بگیریم. با این تعهد که همسایه های جدید اجازه میدن ماشینمونو توی پارکینگ بگذاریم. درواقع فقط توی سند پارکینگ نداریم.

نظرات 32 + ارسال نظر
moon یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ http://like-the-moon70.blogfa.com

سلام دوست عزیزی دچار مشکلی شده و از خوبان وبلاگی خواسته در ختم صلوات جهت رفع مشکلشون شرکت نمایند لطفا دهانتون را معطر کنید از 14 صلوات تا هر چند که مایلید فرستاده و اگر باز هم دوست داشتید و زحمت نبود به چند لینکتون هم اعلام کنید انشالله هیچوقت گرفتار نشین
پیامبر اکرم ص فرمودند هرکس در دنیا بر من وال من بسیار صلوات بفرستد در بهشت بمن نزدیکترست

سلام
کاش به خوبان وبلاگی گفته بودین
اما چشم
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد

نگران آینده جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

1-تازه کشفش کرده ...!
2-

6-
که اینطور!پس دکترا دو نوعن ...
7-دبیر طراحی به ما گفته بود مداد اف 8 مارک «ف ک» بخریم.من رفتم مغازه و آقای فروشنده فرمود مارک« ل »بهتره!خیلی بهتر!!!!!!!!من هم که از همه جا بی خبر خریدمش.
بعد سر کلاس دبیر مداد رنگی های هر دو مارک رو باهم مقایسه کرد و گفت «ف ک» نرم تره.
خواستم بگم گاهی وقتها فروشنده ها اینطوری اجناس رو دست مونده شونو میفروشن.
حالا اون قرصهای دو ماه مونده برای بیمار مفید بود ؟یا حتما باید از قرصهایی که تجویز کرده بودین استفاده می کرد؟
8-چه پسری...
9-
10-
11-احیانا بچه گریه نکرد؟یا نخندید؟
چقدر طولانی شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ببخشید.

ممنون از نظرتون
7. به هرحال قرصها تاریخ داشتند پس بنابراین موثر بودند اما دیگه به درد انبار کردن توی خونه نمیخوردند

رضا دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام
تو جواب کامنت من گفتی که:

"عرض کنم خدمتتون که ...:
سلام
ممنون از لطفتون
یه نفر هم بهم گفته برو ماشینو مثل خان بگذار توی پارکینگ تعهد و اینارو هم ولش
مگه همسایه ها میان ازت سند خونه بخوان؟!"

تو سند تفکیکی همه صاحبخونه ها تعداد پارکینگ ساختمان نوشته شده. اگه ببینن ماشین اضافه هست دردسر شروع میشه

سلام
حق با شماست
به اینش دیگه فکر نکرده بودم

یک جراح شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ http://1jarah.blogfa.com

سلام آقای دکتر:)
تالاسمی نرماااااااال!
7....
8... خیییییییییییلی باحال بود!!!
12.... ااااااااااااااه چه آمارِ دقیق هم دارن!

سلام
آره
من هم همین طور
ممنون
چه جورررررر

یه خانم مهندس جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام
5)تالاسمی نرمال!!!
8)مگه چند تا بچه داشت؟!!

سلام

شناسنامه شو ندیدم!

یک دانشجو پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام دکتر. یه سوالی داشتم شما میدونین جزوات کرمی ماله چه انتشاراتین؟

سلام
شرمنده

رضا پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام دکتر
ببین در مورد تعهد پارکینگ به یه نکته توجه کن.
طبق قانون فقط طبق سند حق پارکینگ داری. اگر هم از همسایه ها تعهد میگیره, اونا باید صاحبخونه باشن و گرنه مستاجر عوض بشه باز همون آشض و همون کاسه میشه.
تازه اگه هم صاحبخونه ها تعهد بدن, هر کی خونشو بفروشه (اگه به خریدار چیزی نگه)با صاحبخونه جدید مشکل پیدا میکنی.
بهتره با یه وکیلی چیزی مشورت کنی

سلام
ممنون از لطفتون
یه نفر هم بهم گفته برو ماشینو مثل خان بگذار توی پارکینگ تعهد و اینارو هم ولش
مگه همسایه ها میان ازت سند خونه بخوان؟!

هانیه پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ http://khoda-behtarindost.blogfa.com

سلام شماره ای 8 راست گفته این قدیمیا هم فقط به دنیا اوردن اصلا به آینده ای بچه ها کارشون فکر نکردنراستی آقای دکتر این فشار سنج های دیجتالی درست کار میکنن؟؟فشار و ضربان قلب منو فکر کنم اشتباهی نشون میدن ضریان قلبم رو 95 و فشارم رو هم 13 روی 11من تا حالا فشارم از 10 بالا نبوده فکر کنم فشار سنج غلط نشون داده

سلام
البته نه همه شون
بستگی داره به جنس و باتریشون و ....

سمیه پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ

دقیقا و کاملا از ته اعماق وجود آقای دکتر ...
بی خیال دنیا و آدمایی که میگریوننت...اونایی که میخندوننت محشرن...

ولی نمیشه همیشه اون گروه اولو هم ندیده گرفت

masi پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:41 ق.ظ http://www.yasyas-66.blogfa.com

سلام دکتر خسته نباشى مثل همیشه عالى بود
تبریک از بابت خونه الان دیگه کلى خیالتون راحت شد خداروشکر
دکتر شما تهران زندگى میکنید؟

سلام ممنون
البته هنوز از بابت پارک ماشین کاملا راحت نشده
نه

سارا پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ http://sm19.blogfa.com

سلام
7- واایییی عجبا !
8- اخی دلم واسه مادره سوخت
12-
پ.ن- ب سلامتی دکتر جان....خدا رو شکر مشکلش حل شد

سلام
واقعا
واقعا
خلاصه که تحت نظریم شدید!
سلامت باشید

مظهرگلی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ http://mazhar-goli.blogfa.com

سلام . ب سلامتی خونه خریدین ؟ :)
مبارک باشه ....
این شماره ی ۷ ....
ینی این مسئولین داروخونه تون محشرن ! احیانا همونی نبودن ک اون دفه حوصله شون نمی شد از جاشون بلند شن ب ملت دارو بدن دارو ها داش فاسد می شد؟؟؟؟
اصلا خوشم نمیاد ازین جمله ولی دیگه این جا مصداق پیدا کرده واقعا ! ک با کیا شدیم ۷۰ میلیون !!!!!!!!

سلام سلامت باشین
ممنون
نه اون یکی دیگه شون بود
واقعا!

یک ماما! چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام آقای دکتر
خونه ی جدید مبارک
امیدوارم روزهای خوب و خوشی در کنار خونواده ی محترمتون داشته باشین .

سلام
ممنون

ممول چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.dejapense.blogfa.com

سلام.اتفاقاجدیدارفدم توکارخریدوفروش رتبه رزیدنتی.خواستین درخدمت هستم

سلام مظنه چنده؟!

مژگان امینی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

۳.با بیمه ی طلایی نبود؟
۶.چه کارا ؟هنوز از این کارها انجام می شه؟ مگه قرار نبود آمار زادو ولد افزایش پیدا کنه؟
۸.چه مسئول داروخانه ی مسئولی!
۱۲.به این ترتیب الان دارند وبلاگتان را می خوانند.
من می ترسم یک روز توی مطب تمام خاطراتتان را برایتان تعریف کنند.
امیدوارم همسایه های خوبی داشته باشید.

نه اینجا آزمایش کلی تبدیل به یه عادت شده!
اجباری که نشده هنوز
واقعا
بعید نیست

ممنون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام من خیلی وقته که مطالب شما رو دنبال میکنم
خیلی خوشحالم که وبلاگ شما رو پیدا کردم
فهمیدم گاهی میشه از ته اعماق خندید ...

سلام لطف می کنین
من هم خوشحالم که خواننده ای مثل شما دارم
از ته اعماق آیا؟!

yasna دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ http://delkok.blogfa.com

2- دکتر شما دکترهای چشم ریز و چشم درشتتون از مشخصه؟؟
5- چه دسته بندی کلی ای
11- دکتر دارم صحنه مجسم می کنم .. فکر کن منتظر جوابی یهو بچه میاد تو بغلت..

دکتر ما این خونه که اومدیم همش سر پارک بحث داریم کلا جا پارکمون رو دادیم به همسایه دیگه راحت..

به اختیار دارین!

اون هم چه بچه ای!!
پس کاش می شد میومدیم همسایه شما می شدیم!

یک معلم دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ http://jafari58.blogfa.com/

۷ : بیچاره مردم اگه اونها تا دو ماه قرص رو مصرف نکردند چی؟اگه خریدار اصفهانی بود و بعد از خرید قرص ها مجبور شد ۲تا ۲تا بخوره که از تاریخ انقضاش نگذشته تموم شه چی؟
۸: این نسل جدید هم تا حرفی می زنیم می گن می خواستند نزایند
پی نوشت رو چند بار خوندم تا متوجه شدم

معمولا مریض اصفهانی توی اون درمونگاه نداریم!
واقعا
شرمنده که اینقدر پیچیده نوشتم

لالیکو دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.lalikue.blogfa.com

خونه نو مبارک

ممنونم

هرازپا دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام دکتر چند وقتیه خیلی کم میام نت .امیدوارم مشکل جزوه حل شده باشه .

راستی خونه نو مبارک امیدوارم همیشه تو خونه جدید شادی و خنده جریان داشته باشه .
با وجود همه گرفتاریها نا امید نشید و بخونید .

سلام تقریبا
ممنون
چشم

آنا دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.anna1980.persianblog.ir

خاطرات اینسریتون خیلی بامزه بود..خیلی
بابتخونه هم تبریک میگم..ایشالا به سلامتی و دل خوش....

ممنون
سپاسگزارم

نایس دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.parvaze-lahzeha.mihanblog.com

سلام
عجب مسئول داروخونه ی باتدبیری بوده :)
خدارو شکر مسئله ی خونه هم به خیر و خوشی حل شد.

سلام
واقعا
ممنون

sahar یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ

salam
na Dr topic ye juri hast ke kalame be kalamasho khodam bayad benvisam...
shadidan 2chare ekhtelale khab shodam hich raghame ham nemitunam rythmesho dorost konam.rum ham nemishe beram pishe Dr.begam man shaba khabam nemibare.chan ruzi bromazepam khordam tasiri nadasht.manam shadidan estedade motad shodan daram ye ruz ke tamum shode bud dastam milarzid ke vay che juri khabam mibare...
bebakhshid ziyad harf zadam.

سلام
اختیار دارین
اما این برمازپام که گفتینو من ندیدم تا حالا

صدرا شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.amma.loxblog.com

۲- با صدای بلند خندیدم خیلی جالب بود
مرسی دکتر جان
موفق باشید

ممنون از لطفتون
شما هم موفق باشید

sahar شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ

salam
merci babate khaterat jalebetun...
mikhunam ha vali comment nemizaram...
Dr be nazaretun LORAZEPAM dar tulani moddat vabastegi ijad mikone?
khuneye jadidetun ham mobarak bashe inshalla aroosiye asal o emad ro tush bargozar konin.
rasti daruyi baraye kesayi ke be darde neveshtane thesis mobtala hastan vojood dare ke bandegan khoda kamtar dardeshun biad?

سلام
خوشحالم که باز کامنت گذاشتین
من که هیچ آدرس وبلاگ یا ایمیلی از شما ندارم
بله لورازپام هم میتونه در مصرف طولانی مدت وابستگی ایجاد کنه
اینجا که موسساتی هستند که با پرداخت پول تز رو تحویل میدن اونجا رو نمیدونم

چام‌چام شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.marina60.persianblog.ir

ممنون بابت اطلاع. سوتی دادم. حواسم نبود با مدیرفنی قاطی کردم!

خواهش میگردد

یک ماما با چکمه های سفید شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:56 ب.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

سلام
منظورش از دکتر آی یو دی و اینا خانم مامای مرکزتون بود؟

سلام
دقیقا

چام‌چام شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.marina60.persianblog.ir

سلام میگم شما هم نوشتید راینیتیدین رو؟
مسئول داروخانه داروساز تشریف دارند دیگه!؟ ماشالله واقعا! به آینده خودم امیدوار شدم. واقعا به جای واحد شیمی دارویی باید برامون نحوه تو پاچه کردن داروهای ته انبار رو یاد بدند!

سلام وقتی فهمیدم جریان چیه دیگه نه به اون میزان
فقط هر کسی لازم داشت یه مقدار بیشتر براش مینوشتم!
نخیر جهت اطلاع مسئولین داروخانه دیپلمه هائی هستند که یه دوره دیده اند

شاه پری دختر بهار شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ق.ظ

اندر باب مورد 11 وااااااااااا آقای دکتر چقد خودتونو میگیرین خوب چی میشه بچه شو بغل کنین تا قرصشو در بیارههههههههههههه بیچاره آنی جون حتما تو خونه هم عسل جونو بغل نمیکنین وااااااااااااااااقعا که(شرمنده من امروز اصلا اعصاب ندارم)

وا
کی گفته بچه شو نگرفتم یا عسلو بغل نمی کنم آیا؟

من از همه بهترم شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ق.ظ http://2khtare-khoof.blogfa.com/

سلام
3- آزمایش کلی؟! یعنی چی؟
7- عجب مردم بیچاره ای!

سلام
یعنی آزمایش قند و چربی و کم خونی و .... (همون چکاپ سابق!)

شایان شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ق.ظ

سلام
اهل نظر گذاشتن نیستم. ولی احساس کردم لازمه هشدار بدم گول بنگاهی و فروشنده جماعت رو نخورید. من به دلیل سادگی و خوش باوری توی چنان مخمصه ای افتاده بودم که نزدیک بود به خاطر دادن چک کارم به جاهای باریک بکشه و فهمیدم در خرید و فروش ملک هر کسی فکر منافع خودشه و اصلا براش مهم نیست سر طرف مقابل چی میاد. عین آب خوردن هم دروغ میگن و قول های آنچنانی میدن ولی مهم اینه که چیزی که توی سند قید نشه (مثل تعهدی که به شما دادن) یک ذره ارزش نداره. با توجه به این که املاک معمولا به سرعت خرید و فروش میشن و ترکیب همسایه های جدیدتون هم عوض میشه مساله پارکینگ براتون مشکل ساز خواهد شد. اون وقت حتی اگه تصمیم بگیرید به دلیل مشکل پارکینگ خونه رو بفروشید به خاطر همون مشکل مشتری پیدا نمیشه یا مجبورید زیر قیمت بفروشید.
البته وقتی خودم رو در شرایط فعلی شما قرار میدم کاملا درک می کنم که برای اشخاصی مثل من و شما چقدر سخت یا غیرممکنه که مثلا برن توی بنگاه داد و فریاد راه بندازن یا حقشونو به زور بگیرن. من در مورد مشابه تا چند روز میرفتم نزدیک بنگاه و برمی گشتم و نمی تونستم خودمو راضی کنم باهاشون تند حرف بزنم. ولی جالبه که آخرش همین کار و تهدیدهای پسردایی گرامی خیلی خوب جواب داد

سلام
میدونم چی میگین و قبول دارم که درست میگین
اما وقتی خریدار خونه ام هرشب بهم زنگ می زد که وامتونو از روی سند خونه بردارین و معلوم نبود اگه معامله رو فسخ میکردیم پولمون کی به دستمون میرسید چاره دیگه ای نداشتیم

miss-apple شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ق.ظ

۱.هر پیر مردی هر چیزی بگه درسته! این یه قانونه!!!
۲.چشم درشته!!!فکر کنم به شما می گن قدبلنده!!!
۱۱.چون چهرتون رو دیدم! الان کامل تصورتون کردم تو اون حالت و اینجا این وقته شب قهقه ای زدم!!!نمیدونین!!!
۱۲.فک کنین آمارتونو تا کجا دارن!
خب انشاالله از هنوز عمومی در میآین! بعد پولدار می شین بعد یه خونه ویلایی می خرین قشنگ ۱۰۰۰ متر!!!دیگه مشکل پارکینکم ندارین!
از کی اینجا عسل نوشت داریم به نظرتون؟!!!
خیلی وقت بود نظر بلند بالا نداده بودم!

دقیقا
لابد
پس بقیه رو از خواب بیدار کردین لابد!
تا آخرش!
انشاءالله
از این به بعد منتظر نظرات بلند بالاتون هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد