جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

کمی حال خوب

سلام

پرتودرمانی خواهرم تموم شده و گرچه محل تومور همچنان متورمه اما دکترش گفته تا چند هفته دیگه تورمش هم کمتر میشه.

نوه خاله گرامی هم توی کانادا همچنان تحت درمانه و کمی بهتره. ظاهرا روند درمانی در اونجا از اینجا کندتر ولی مطمئن تره.

ببخشید قرار بود امروز یه پست خاطرات دیگه اینجا بگذارم اما وضعیت این شبهای مملکت حال و حوصله ای برام نگذاشته.

نظرات 48 + ارسال نظر
زینب یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام . شفای عاجل برا همه مریضا . ی سوال پزشکی دارم ممنون میشم جواب بدین . پیوند مغز استخوان باعث نازایی میشه ؟

سلام
ممنون
معمولا اون شیمی درمانی و پرتودرمانی که موقع پیوند انجام میشه ایجاد نازائی میکنه نه خود پیوند

یک عدد مامان یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:29 ق.ظ http://Kidcaner.Blogsky.com

چقدر از دیدن این خبر خوشحال شدم
توی طوفان خبرهای بد یک همچین خبری یکدفعه لبخند روی لب میاره

ممنونم
چرا آدرسو درست نمینویسین آخه؟!
یه لحظه فکر کردم واقعا وبلاگو بستین!

اسحاقی پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 11:15 ب.ظ

سپاس فراوان دکتر لطف کردین ..
فقط امیدوارم بازم بنویسن نرن یه ده سال دیگه بیان

خواهش
من هم امیدوارم

اسحاقی پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:21 ب.ظ

دکتر من نمی تونم پیج دکتر بابک و پیدا کنم کلا گفتم چیزی نمی تونم سرچ کنم ..میشه شما لینکشو بدین ببینم می تونم وارد شم یا نه

verach.blogsky.com

اسحاقی پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 04:35 ب.ظ

شما به خودت افتخارکن هم تسلیم نشدی هم یه تنه صنعت وب نویسی زنده نگه داشتی ..خخخ دمتون گرم که رها نکردی ..
البته بعضی ها مثه دکتر احمدی مجبور شدن مهین بلاگ اخطار بهشون داد که نتونستن وب و نگهدارن حتی برا ارشیو ...
همیشه از دوستان خوب بودین هم ولایتی عزیز...
مراقب خودتون و خوبی هاتون باشید ..
من هستم فقط اهل کامنت گذاشتن نیستم .
گرچه با فیل تر همچی که برگشتم به دود کردن و نامه پای کبوتر بستن به گمونم باز وب نویسی رونق بگیره ‌.الله و علم ....

ممنون
البته دوتنه با دکتر بابک!
ممنونم شما هم مواظب خودتون باشین
همیشه منتظر کامنتهای شما هستم

اسحاقی پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 04:23 ب.ظ

اره ..شما که ماشالله به ارادت تون که تونستی نیای چون هم غرق میشی توش هم از خواب می افتی هم معتاد میشی مثه من که الان چند روزه نرفتم اعصابم خورده خخخ البته من مثه اینجا فقط تماشاگرم که باید دیگه بگیم بودم ...
شما فیسم همچنان میری ؟ چند وقت پیشا اتفاقی رفتم فیس دیدم برا پست تولد چند سال پیشم کامنت جدید داده بودیم منم سرخوش جواب دادم خخخ
راستی من نمی تونم هیچی غیر پیج شما رو باز کنم حتی گوگول ...وب شما جز لیست نشانه گذاری شده هام بود که اورد

آنی هم خیلی وسوسه ام میکرد اما قبول نکردم!
فکر کردین وبلاگ من الکیه؟ وبلاگ من همیشه باز میشه غیر از مواقعی که باز نمیشه

اسحاقی پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 04:13 ب.ظ

ان شالله ...
جدی ؟ نه ندیدم همون وب قبلی؟ پریسکی وراچ؟
تو اینستا که جواب ندادن تو فیس صبحت کردیم قبلا حس نوشتن نداشتن همچنان ..
چه خوب ..
اکثر دوستان اینستا اومدن مثه دکتر احمدی و دکتر عادل و اما ایشون فعالیتی نداشتن
من حتی هنوز تو پیج دخترخاله ی دکتر ارش دنبال رد نشونی ازشم خخخ

بله همونجا
من که اون قدر نیومدم اینستا که فیلتر شد

اسحاقی پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 03:55 ب.ظ

ممنونم دکتر جان ..
نفرمایید .من همیشه به یادتون هستم
ولی خب هم عوارض شناسنامه س که یکم کم حوصله شدم هم قبول بفرمایید شما تنها بازمانده دوستان وبلاگی هستی جدیدا کمتر سر می زنم
حتی مناسباتم به انی تو اینستا تبریک میگم بهتون بگن خخخ شرمنده دیگه ..
دکتر الان لینکی که مشکل خواهرتون گفتید رو دیدم مادرم منم همینطور شدن ماه پیش گلوش ورم کرد پیش ای ان تی رفت سرپا چکاپ کرد تو سونوش ۱۴ تا نود بود گفتن باید تحت کنترل باشه و با دارو رفع شد اما تو سی تی سرش مشکوک به توده بودن من سفر بودم به منم نگفتن ام ارای کردن مغز اعصاب گفته من چیز خاصی ندیدم اما باز جواب شو باید ببینم مامانم همچنان سردرد داره ..البته سردرد نداشت فقط ورم کرده بود گلوش دکتر یه اسپری بینی داده بود برا ۳ روز فقط ..بعد گفت این دو لبه س هم باز می کنه عروق هم می بنده از اون روز سردردش شروع شد نه میگرنیه نه سینوسی پشت سرشه ..نگرانم خودشم ترسیده خدا به خیر کنه ان شالله ...

اختیار دارین
امیدوارم هرچه زودتر مشکلات مادرتون هم حل بشه
راستی دکتر بابک هم چند پست گذاشتن. دیدین؟

اسحاقی پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام دکتر جان خوبین خوشین بچه ها خوبن
ده روزی هست نت ندارم دیشب تنها جایی که تونستم باز کنم وب شما بود بعد مدت ها سر زدم و خوندم تون جویای احوالتون از انی جان هستم تو اینستا ..ان شالله همه بیمارا لباس عافیت بپوشن از جمله بیمارای شما ..
دیشب داشتم خاطرات سفرتون می خوندم منم شهریور برای اولین بار رفتم شمال با اینکه کلی جا رو دیدیم بازم نرسیدیم جاهایی که شما رفتین رو بریم مثه ماسال و قعله اما بازم برا من همه چی تازگی داشت ..من حتی تهران گرددی هم نتونستم برم با اینکه کرج بودم و همش به دیدار اقوام گذشت ..
امیدوارم پست بعدی تون خوشحال تر باشین و باز دعا می کنم تنها صدای بلند خونه تون صدای خنده های از ته دلتون باشه ...
ما رو هم دعا کنید سید جان ...
در پناه خدا باشین ...

سلام خانم اسحاقی
چه عجب بنده نوازی کردین
چه خوب! امیدوارم بهتون خیلی خیلی خوش گذشته باشه.
از لطفتون ممنونم
امیدوارم همیشه موفق باشید

نگار سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 02:02 ب.ظ https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

برای هر دو تا عزیزتون خودتون و خانواده آرزوی سلامتی دارم. ایشالا که درمانها عالی پیش برند.

سپاسگزارم
امیدوارم همیشه موفق باشید

Mehraban سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 02:42 ق.ظ

سلام؛خوش خبر باشید همیشه ایشالا.
آقای دکتر همسرم عصر امپول پیروکسی میکس تزریق کرده ودقیقا بعد از تزریق تا الان میگه فلج شدم و اینا.واقعا عوارض این امپوله یا ناز الکی میکنه؟کلا تو مریضی اغراق میکنه نمی دونم واقعا درد داره یا لوس شده دوباره

سلام
ممنون
پیروکسیکام نه چنین دردی داره نه معمولا چنین عوارضی
مگه این که محل تزریق نادرست باشه و به عصب آسیب زده باشه که اون هم بعیده

مهربانو دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 03:24 ب.ظ http://baranbahari52.blogsky.com/

امیدوارم حال خواهر و بقیه بیمارا بهتر بشه و روزای خوب از راه برسن . فعلا حالمون هیچ خوب نیست

ممنون
من هم امیدوارم

حرمان یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:37 ب.ظ https://mrherman.blogsky.com/

سلام آقای دکتر
خدارو شکر و تو این روزها خیلی خوبه که خبر خوش می شنوید و امید که سلامتی پایدار باشه برای شما و خانواده گرامی.

یه موضوعی که تو کامنتهای دوستان هست نیومدن کامل کامنت شون هست، ٩٩ درصد علتش به خاطر استفاده از ایموجی های کیبورد موبایلشون هست که باعث میشه خودکار حذف بشه ادامه کامنت، دوستان عزیز حتماً از ایموجی هایی که خود بلاگ اسکای گذاشته استفاده کنند نه ایموجی موبایل شون.

سلام
ممنون
ممنون برای توضیحتون. یادمه اینو توی وبلاگتون هم نوشته بودین

فرزانه یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 05:56 ب.ظ

عه !!کامل نیومده نظرم

چرا آیا؟

فرزانه یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 02:20 ب.ظ

هعی

ایضا هعی

ناتاشا شنبه 9 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 05:18 ب.ظ

خدا رو شکر برای بهتر شدن هر دو عزیز. انشالله که سلامتی کامل بدست بیارن. من هم تحت درمان سرطانم و میدونم که پروسه درمانی سختی داره. امیدوارم حال دل همه مردم ایران خوب بشه و همه در آرامش و آسایش زندگی کنند

برای شما و همه مبتلایان آرزوی بهبودی هرچه سریعتر را دارم

گیسا شنبه 9 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:49 ق.ظ http://gisa12345.blogsky.com/

سلام آقای دکتر
خدارو شکر
امید وارم هردو بیمار سلامتی کاملشون رو بدست بیارن

سلام
ممنونم

فرزانه جمعه 8 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام اقای دکتر
خداروشکر ک خواهرتون بهتر شدن
اقای دکتر چند روزه میام وبلاگ سر میزنم ،منتظر پست جدید
این چند وقت حال همه خیلی بده همه جا فیلتره ،همه چی قطعِ
میدونم شما هم مثل همه درگیر این حواشی و حال بدی این روزگار شدید اما اگه یکمم حوصله داشتید حاطراتتونا بنویسید ک حداقل با اونا چند دقیقه ای سرگرم بشیم
ممنون

سلام
ممنون
باورتون میشه الان چند روزه که اصلا خاطراتو یادداشت نکردم و همه شونو الان یادم رفته؟
البته یک پست کامل نوشته شده دارم و نمیدونم منتشرش بکنم یا نه؟
واقعا توی این اوضاع چقدر میشه به سوتی های چند پیرزن و پیرمرد خندید؟

َAmir پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:42 ب.ظ https://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام
برای خواهرتون و اون بزرگوار دیگه ای که گفتین ، ارزوی سلامتی دارم.

سلام
سپاسگزارم

A پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام
سفرنامه شما را کامل خوندم خیلی جالب بود. همه چیز را با جزئیات و دقیق نوشته بودید.
امیدوارم که هر دو بیمارتون به سلامتی کامل برسند و همیشه تندرست و شاد بمانند.
من متاسفم برای این ادبیات سخیفی که در مورد یکی از استانهای کشورمان به کار رفته. مگر نه اینکه اصفهان زیبا را تا چند سال پیش با زاینده رود، سرسبزی و نشاطش میشناختند....
وضعیت فعلی را هم خود مردمش نخواستند اینطوری بشه...
به امید روزهای بهتر برای همه مردم ایران

سلام
شما لطف دارین
کاملا با شما موافقم
به امید اون روز

لیمو پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 02:14 ب.ظ http://From-m.blogsky.com

آقای دکتر خیلی خوشحال شدم که بیماری خواهرتون برطرف شده و امیدوارم بچه ی کوچولو هم خوب خوب بشه .
اینجا هم متاسفانه روند درمان کند و اعصاب خورد کنه.
با همه ی خبرهای بدی که از ایران میاد عمیقا امیدوارم تغییری رخ بده

از لطفتون سپاسگزارم

دلی پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 01:35 ق.ظ

امیدوارم حال خواهر تون ومردممون بزودی زود خوب خوب بشه ..بلند بگووووو آمین

الان نمیشه بلند بگم بچه‌ها خوابند

مهربان چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام و درود دکتر
خدا سلامتی بده
این روزها میگذرن و روزای بهتری تو راهن

سلام
امیدوارم
ممنون

mina سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:39 ب.ظ

من وبلاگتون رو میخونم چندساله ولی خوشم نمیاد کامنت بذارم ،فقط میدونم ساکن یکی از شهرستانهای استان اصفهان هستید ولی نمیخواید بگید کجاش دقیقا ،ولی حدس میزنم احتمالا لنجان یا زرین شهر یا فولادشهر یا چه میدونم فریدونشهر یا کاشان ؟
من مدتیه از بندر امدم اصفهان و هزارتا مرض گرفتم و چروک شدم و پیر و مال اب و هوای خشک این استانه که همه سرطان میگیرند، فامیل ما هم اومد یک مدت زیاد موند سرطان گرفت، گوه به این استان انشالا زودتر ما فرار کنیم بریم
به خواهرتون بگید گل بنفشه رو بگیره بخوره، تو یه کتاب طب گیاهی که دارم نوشته ،یک خانوم خارجی گل بنفشه رو خورد سرطان گلوش درمان شد، البته اشاره نشده کدوم گل بنفشه، چون بنفشه زینتی که زیاد هست و اون بنفشه دارویی هم تو عطاری ها هست یه گل ابی رنگ کوچکه
اون اقای دکتر عارف قنبرزاده هم که المان پزشکی خونده با داروهای گیاهی سرطان رو درمان میکنه تو اینستا پیج داره و زخم های دیابتی هم درمان میکنه
تو طب مدرن سرطان درمان نداره دل خوش نکنید فقط باید سمت داروهای گیاهی رفت و تغذیه و میوه ها و محیط مرطوب

خب خداروشکر که این پست باعث شد روشن بشین
اجازه بدین محل سکونت من همچنان سکرت بمونه. به اندازه کافی سر این موضوع بدبختی کشیدم!
امیدوارم این کامنت به دوستان ساکن استان اصفهان هم برنخوره. خدایی اگه امکانش بود کامنتتونو سانسور میکردم.
ممنون از لطف شما اما فعلا که مشکل حل شده انگار.

زهرا سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 01:47 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

سلام
شکر خدا ،خوشحال شدم برای سلامتی خواهرتون :)

سلام
ممنونم

صبا سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 03:03 ق.ظ https://gharetanhaei.blog.ir/

خدا رو شکر که حال بیمارن بهتر شده. امیدوارم بهبودی کامل هر دوشون به زودی زود

ممنونم از لطفتون
من هم امیدوارم

نسیم دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 11:10 ق.ظ

خدا رو شکر که احوال بیمارهاتون رو به بهبودی است خدارو هزار بار شکر

برای ایران و مردمش دلم کبابه

ممنونم
بیشترمون همین طور هستیم

CJ دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:15 ق.ظ

سلام
آرزوی بهبودی کامل برای هردو عزیز شما و همه ی افراد درگیر این بیماری دارم
راستی دکتر اینترنت درمانگاه هم قطع میشه؟ یا اونجا فرق داره؟ ما که خسته شدیم از این وضعیت!!!

سلام
ممنونم
ما اینجا قطعی نداریم اما مسئله اینه که کلا اینترنت داخلی داریم نه اینترنت

تیلوتیلو دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 12:15 ق.ظ

خداراشکر که بهترن
انشاله که همه مریض ها لباس عافیت تن کنند

ممنونم

Sara یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 06:01 ب.ظ http://15azar59.blogsky.com

سلام
همیشه خوش خبر باشید
خبر سلامتی شنیدن واقعا یکی از بهترین خبرهاست

سلام
امیدوارم
واقعا

امیر حسام یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 04:56 ب.ظ https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام مجدد؛
آقای دکتر بی خیال شدم.

سلام
حق دارین اما هرچقدر دیرتر بجنبین ارزش پولتون کمتر میشه

فری یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام، خوشحال شدم از این خبر، به امید روزی که سرطان ریشه کن شود من هم زخم خورده ی این بیماری هستم

سلام
ممنونم
امیدوارم که کاملا درمان شده باشید

عسل بانو یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام
خدا رو شکر
انشالله تن همه عزیزان سالم و دلشون شاد

سلام
سپاسگزارم

شیمن یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:24 ق.ظ

از صمیم قلب دعاگوی این دو عزیزم
به امید روزهای بهتر

ممنونم

زری.. یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:37 ق.ظ

مرسی بین این همه خبرهای بد، از سلامتی این دو عزیز نوشتید. امیدوارم اوضاع و اخبار رو به بهتری پیش بره…

ممنونم
من هم امیدوارم

الهه یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 04:53 ق.ظ

خوشحالم که حال خواهرتون بهتره. یعنی می‌شه که روزی ما از خوشحالی گریه کنیم؟

ممنونم
امیدوارم از این به بعد اشکتون فقط برای خوشحالی باشه

سودا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 03:05 ق.ظ

سلام
چقدر خوشحال شدم از خبرها. خدارو شکر
ان‌شاالله که روز به روز، بهتر هم میشن.
همه دلمون خون شده از این چیزایی که می‌بینیم. خدا خودش کمک کنه.

سلام
ممنونم
امیدوارم
واقعا

امیر حسام شنبه 2 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 11:38 ب.ظ https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام؛
انشاله همه مریض ها شفای عاجل و کامل پیدا کنند.

سلام
امیدوارم
خونه چی شد؟

عمه خانم شنبه 2 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 10:54 ب.ظ https://amehkhanoom.blogsky.com

سلام
خدا را شکر که هر دو بهترن، انشاالله هردوسلامت کاملشون را بدست بیارن

سلام
ممنونم

دخترمعمولی شنبه 2 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:31 ب.ظ http://mamoolii.blogsky.com

خدا رو شکر :). امیدوارم خودتونم در کنار خانواده تون همیشه خوب و خوش باشین.

سپاسگزارم
شما هم همین طور

نل شنبه 2 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام
خیلی ممنون بابت خبرهای خوب


لذت بردم از سفرنامه هاتون و عالی بود

انشالا کشورمون رنگ شادی ببینه زودتر...

سلام
ممنونم
سپاسگزارم
امیدوارم

مامان فرشته ها شنبه 2 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 04:18 ب.ظ

کاش بنویسید دکتر شما که بنویسید شاید حال یه نفر بهتر بشه الان حال هیچکی خوب نیست باور کنید از مایی که در شهری کوچک در عمق خلیج فارس به دور از تشنج و غوغا هستیم تا اونی که وسط بلبشو هست کاش میتونستیم وقتی هر قانونی رو اجرا میکنیم جنبه انسانیش رو در نظر بگیریم احترام به قانون لازم بود اما میشد اجراش هم نکرد مگر کی قانون رو مینویسه بشر دائم الخطا
میگن دیوونه ای سنگی میندازه تو چاه صد تا عقل نمیتونن درش بیارن کاش هر کدوممون به سهم خودمون با هم مهربان باشیم همه ما ایرانی هستیم همه ما انسان هستیم درد یکی درد بقیه هم هست به امید ایرانی شاد و مقتدر

از لطفتون ممنونم
مطمئنم که دلم نمیاد در اینجا رو ببندم.
فقط کمی وقت لازمه تا اعصابمون آروم تر بشه

مریم شنبه 2 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 04:14 ب.ظ http://mabod.blogsky.com

سلام جناب دکتر
خداقوت و پرتوان باشید
خدای مهربون رو بی نهایت بار شکر ، الهی که هم خواهر عزیزتون و هم نوه ی گرامی خاله به زودی به لطف پروردگار لباس کامل و زیبای عافیت رو بر تن بکنند الهی آمین و صلح و صفا و امنیت به لطف خدا به زودی به کشور برگرده الهی آمین

سلام
ممنون از لطف شما
امیدوارم

ترانه شنبه 2 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 03:24 ب.ظ

برای خواهرتون خوشحال شدم
برای ایران نگرانم

ممنونم
همه مون نگرانیم

دوست شنبه 2 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام اقای دکتر. خیلی خبر خوشحال کننده ای بود. ممنونم ازتون

سلام قابلی نداشت!

.. شنبه 2 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 01:31 ب.ظ

هی روزگار ...

هی ...

مهربانو شنبه 2 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 10:07 ق.ظ http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام
خیلی خوشحال شدم . امیدوارم هر دو بیمار به بهبودی کامل برسند و از این خوشحالتر بشیم .
حال کدوممون خوبه؟؟

سلام
ممنونم
امیدوارم از این به بعد حال همه مون خوب باشه

لیمو شنبه 2 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:00 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com/

خداروشکر که در این روزهای سیاه و پرغم این خبرهای خوب رو شنیدم. برای هر دو آرزوی سلامتی دارم.
+ میترسم پست بعدی خاطرات خیلی غم انگیز باشه... :((

ممنونم
امیدوارم که این طور نباشه
ظاهرا دیشب توی ولایت هم اولین تلفاتو داشتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد