جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

پست بعدی خاطراته. قول میدم!

سلام

این هفته ها با اومدن ویروس جدید همه درمونگاه های ولایت غلغله اند. و شبکه هم به جای اینکه کار ما را کمی سبک تر کنه هر روز برنامه جدیدی برامون پیاده میکنه. مثلا الان چند روزه که ما باید همه نسخه های بیمه روستائی را اول روی کاغذ بنویسیم و بعد توی سامانه سیب وارد کنیم و برای همین زمان ویزیت  هر بیمار تقریبا دوبرابر شده و هر مریض موقع ورود به مطب کلی بهمون غر میزنه که چرا کمی سریع تر کار نمیکنیم؟!

برای نمونه آمار بیماران ویزیت شده در پنجشنبه هفته پیش به قرار زیر است:

۱۲۳ نسخه شیفت صبح درمونگاه روستائی...

۱۷۲ نسخه از ساعت یک بعدازظهر تا دوازده شب در مرکز شبانه روزی...

۲۰ نسخه از ساعت دوازده شب تا هشت صبح روز جمعه.

از چند هفته پیش هرکدوم از پزشکان خانواده که قرارداد یک ساله شون تموم شده حاضر به تمدید قرارداد نشدن و رفتن. و من بهشون حق میدم وقتی میتونن توی درمونگاه های خصوصی تقریبا همین مبلغ را با زمان کار و تعداد بیمار کمتر و دیدن بیماران باکلاس تر دریافت کنند. البته بعضی شون هم میرن توی خونه و درس خوندن برای امتحان تخصص را شروع میکنن. همین الان چندتا از درمونگاههای روستائی بدون پزشک موندن و تعدادی از درمونگاههای دوپزشکه هم دارن با یک پزشک اداره میشن و حتی گفته میشه که احتمالا به زودی فقط برای مراکز شبانه روزی پزشک خواهیم داشت!

به همین دلیل کار من هم به مراتب سنگین تر شده.

وقتی پدر بزرگوار عصر پنجشنبه بهم زنگ زد و گفت سالگرد مامان را چند روز زودتر گرفته تا همه بتونن برن عذرخواهی کردم و گفتم سر شیفتم و به آنی خبر دادم که با بچه‌ها برن اونجا. و دیگه وقتی خانم "ر" مسئول امور درمان شبکه ازم خواست که روز یکم آبان که روز سالگرد واقعی مامانه را هم شیفت بدم قبول کردم چون میدونستم که دیگه برنامه ای وجود نداره. 

خلاصه این که این روزها واقعا درگیرم و از همه تون عذرخواهی میکنم.

این پست را میخواستم فردا بنویسم و بگذارم توی وبلاگ اما امروز صبح دوستان اون قدر لطف داشتند که نتونستم تا فردا صبر کنم.

پست خاطرات هم خیلی وقته که آماده است. توی چند روز آینده چشم.

بعدنوشت: یادم رفت بنویسم نبودن سرم و انواع شربت های آنتی بیوتیک هم یه دردسر دیگه برامون درست کرده!

نظرات 49 + ارسال نظر
Fateme جمعه 13 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام
من جای شما بودم میگفتم من تو این مرکز شلوغ باید پرینتر داشته باشم و پیگیری میکردم و میگرفتمش
شما یه دونه لازم داشتین نه این همه!!!

سلام
مسئله اینه که من یه مرکز ثابت ندارم
من پزشک مرکزی هستم که اون روز پزشکش رفته مرخصی!

اسحاقی جمعه 13 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 06:26 ق.ظ

دکتر تو فیس یه سوال پرسیدم میشه جواب بدین

اگه باز شد چشم

اسحاقی پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام دکترجان خوبین ..
خدا پدرتون حفظ کنه و روح مادر بزرگوارتون هم غرق آرامش باشه 2 ...
خیلی مواظب خودتون‌باشید با این ویروس عجیب غریب ..خواهر برادرای من با بچه هاشون دوماه درگیرن هی تا میان خوب بشن باز عود می کنه ..
من نمی دونم بچه مریض چه لزومی داره بره مدرسه
البته داداشم اعتقاد داره سال های پیشم اینطور بوده و این ویروس به اسم ویروس مدرسه ای معروفه ..

سلام
ممنون
چشم
حق با برادرتونه
یکی از علل شیوع بیشتر آنفلوانزا توی امسال اینه که مردم مدتها ماسک داشتن و مبتلا نشدن و ایمنی شون کم شده

سمانه مامان صدرا و سروناز پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:42 ب.ظ https://samane-saba.blog.ir

هرچه خاک ایشان است بقای عمر شما و دیگر عزیزانتان

سپاسگزارم

آرزو پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 03:06 ب.ظ

خیلی ممنون جناب دکتر لطف کردید
بابت راهنماییتون ممنون

خواهش میکنم
امیدوارم بهتر شده باشه
موفق باشید

خانم مهندس چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:38 ب.ظ https://msengineer.blogsky.com/

خدا قوت
خسته نباشید

سپاسگزارم

رعنا چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام
خاطره شیشه رو که خوندم ناراحت شدم. یادم افتاد چند سال پیش مادرم حالش بد شد و بردمش دکتر. دکتر هم خانوم بود. فشار مامان رو گرفت که بالا بود. به مامان گفت حاج خانوم شما سنت که بالا میره، فقط صورتت نیست که پیر میشه، اعضای داخلیت هم فرسوده میشن درست کار نمی کنن، نباید توقع داشته باشی مثل جوونی هات باشی. طفلک مادرم چیزی نگفت. بعد از معاینه، مامان رو گذاشتم تو سالن انتظار، برگشتم توی مطبش گفتم خانوم دکتر، شما باید بدونی که چقدر برای همه مخصوصا برای خانم ها یاداوری اینکه پیر و فرسوده شدن سخته. الان با این حرف شما، مامانم علاوه بر مشکل فشارش، حتما داره به چروک های دست و صورتش فکر می کنه و غصه میخوره. اگر حرف امیدوار کننده نمیزنید، حداقل فقط وظیفه تون رو انجام بدید و تخریب روحیه هم نکنید.
البته زحمت پزشک های خوب و با اخلاق و متعهد رو نادیده نمی گیرم و قبول دارم شغل سختیه، و صبر و تحمل زیاد میخواد. ولی در عین حال بسیار حساسه و مهارت رفتاری میخواد.

سلام
البته حرف اشتباهی نزدن اما خب بله میشه بهتر هم این حرفو زد

شیشه چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.sangoshishee.blogsky.com

بیمار با کلاس جالب بود
اردیبهشت ۹۹ حالم بد بود و دکتر ریه ام خارج از کشور بود . یک دکتر پیدا کنم استاد تمام دانشگاه و بنام‌ و با کلی التماس تونستم وقت بگیرم، دیزاین مطب بینظیر ، قیمت ویزیت غیر متعارف و بالاتر از نرخ مصوب و گویا در بین متخصصین ریه رایج هست ( همین الان دکتر خودم ۵۰۰ ویزیت میگیره البته در نامه به بیمه تکمیلی نصفش رو میزنه اسپیرومتری که در دو سال گذشته ندیدن که انجام بده)، مریض ها همه خیلی باکلاس ، همه از کافی شاپ پایین قهوه و ... سفارش داده بودند و منتظر
نوبت پرداخت ویزیت من رسید منشی صدام کرد پرداخت کردم گفت چقدر بکشم گفتم بله ، به دیوار کنارش اشاره کرد و گفت ما ویزیت مهربانی رو هم داریم ، گفتم چیه گفت مراجعین ویزیت دوم میکشن میزارن اینجا که اگر کسی توانایی نداره از اینها استفاده کنم (کلا با فلافلی اشتباه گرفته بود گفتم نه نمیخوام و همسرم گفتم خاک بر سر متخصصی که یک نیازمند رو حاضر نیست رایگان ویزیت کنه و گدایی باکلاس میکنه) نوبتم شد رفتم داخل جواب اسپیرومتری رو نگاه کرد و گفت بدبخت تو فقط ۳۰ درصد ریه ات کار میکنه همینکه زنده ای زیاده خدا رو شکر کن .
خدا به پزشکان با اخلاق خیر و برکت بده و به پزشک های جوگیر شعور و انسانیت
همه مردم در زمان بیماری نیاز به توجه و قوت قلب پزشک دارن . پشت کردن به قشری که توان مالی کمتری دارن نهایت بی لطفی و بی .... هاست
خدا به کسب و کارتون برکت بده

عجب!
راستش اصلا تعجب نمیکنم اگه اون ویزیتهای مهربانی را هم گذاشته باشند توی جیبشون!
من هیچوقت مطب شخصی نداشتم و همیشه حقوق دولتی و ثابت گرفتم اما بعید میدونم اگه کار خصوصی میکردم هم چنین کاری بکنم. دیگه اون لحن حرف زدن و ... که بماند.
انگار بیشتر از بیمار باکلاس باید دنبال دکتر باکلاس بگردیم!

عبد چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:10 ق.ظ

من که دیگه برای انواع آنفولانزا و کرونا و غیره دکتر نمی رم با چکوندن روغن پونه و سیاهدانه توی بینی و گوش و بخور و خوردن سوپ بلدرچین و اب سیب و عسل و اب هویج مداوا انجام می دم تابستان یه مدل کرونا گرفتیم خانوادگی خودم با همین ها درمان کردم البته گوش و گلوم خیلی درد می کرد انگار کارد بهم می زدن دیگه برم هگزین خوردم ولی چرک خشک کن اصلا نخوردم و شکر خدا خوب شدم جالبه شوهرم با همین علایم چرک خش کن خورد و تا دو سه ماه بویایی نداشت. کاش پزشک ها به جای دادن انتی هیستامین که جلوگیری از ابریزش می کنه می ذاشتن این مواد بیاد چون بعدا مشکلات دیگه ای برای مردم درست می کنه!

درواقع شما کار درستی کردید. بیماریهای ویروسی عموما درمان خاصی ندارند. مگر این که مجبور بشیم. اما وقتی مردم این طور به درمونگاه حمله میکنن و دارو میخوان ما هم مجبوریم دارو بنویسیم. با این هجوم مریض عملا امکان توضیح دادن و ... هم نیست

شهابه سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 07:14 ب.ظ

مریض های باکلاس دکترهای باکلاس و خوانندگان باکلاس
ای کاش خیلی چیز ها می شد با کتاب خوندن مدرک گرفتن کسب کرد

اینجا همه شونو داریم به جز دکترش
ای کاش ...

مامان فرشته ها سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:57 ب.ظ

اول که خدا قوت دوم تقریبا سابقه کاریمون تقریبا مثل همه البته من نزدیک به ۲۳
سوم انفلوانزا جدیده خیلی دوره اش طولانیه دختر وسطیم گرفت از چهارشنبه با تب ۴۱ولرز شدید و بدن درد و ضعف و بی حالی من چون همکارام رفته بودند با همین علائم و دوبار تزریق سرم و آپوتن و.... دوره بهبودی کوتاه نشده بود خودم تو خونه درمان علامتی کردم البته دخترم شدیدا بد غذا بود و بعد از سه روز فاصله تب ها کمتر شد الان فقط سرفه داره شربت ای ورا قبلا میدادمشون عالی بود که گیر نمیاد تو شهرما فعلا ای پکت میدم خدا رو شکر بعد ۶روز به جز سرفه بقیه علامتها رفت فقط افراد دیگه فامیل که دکتر رفتند قرص کواموکسی کلاو مصرف کردند معده درد شدید داشتند و البته بنظرم تجویز انتی بیوتیک چاره کار نبود چون دوره تب این بیماری تا پنج روز هست و چون شیوعش بالاست مشخصا ویروسه و استراحت و کنترل تب و تامین مایعات ولرم دوره اش رو کوتاهتر میکنه
در اخر هم خوشبحال شبکه که پزشک استخدامی داره

ممنون
بله و همین باعث میشه مریضها دو سه بار بیان و بگم خوب نشدیم!

شارمین سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 12:26 ب.ظ http://behappy.blog.ir

سلام.
دیدین چی شد؟ الان غصه بازنشستگی شمام به غصه‌هامون اضافه شد!

سلام
هی وای من
شرمنده

زرگانی سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 12:14 ب.ظ

چندسال پیش مایکل مور مستند ساز آمریکایی یه مستند جالب ساخته بود که ثابت می‌کرد پولدارا هوش کمتری دارن!! مثلا از یه آقای فقیر می‌پرسید هرماه چقدر برای کوتاه کردن موهات میدی؟ طرف می‌گفت ۲ دلار. بعد از یه پولداره همین سوال رو می‌پرسید طرف می‌گفت ۳۰۰ دلار! حالا مدل موها و اینا همه مثل هم. تنها فرقش این بود که یارو پولداره رفته بود جای باکلاس و بیشترم تیغش زده بودن. کاری به درستی و غلطی اون مستند که البته خیلی هم جالب بود، ندارم. ولی من فکر می‌کنم سوتی‌های افراد به‌زعم دوستان باکلاس، اتفاقا خنده‌دارتره. چون طرف می‌خواد خودشو خیلی آدم حسابی نشون بده، اما یهو اون چیزایی که در ذات یا تربیت خانوادگی یا اصالتش هست، یهو خودشون رو نشون میدن و این گاهی خیلی خنده‌دار میشه. مثلا کسی که بخواد لهجه‌شو پنهان کنه.

جالب بود
من این فیلمی که میگین ندیدم
بولینگ برای کلمباین و فارنهایت یازده نه و سیکو را ازش دیدم فقط

الهه سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 07:28 ق.ظ

سلام آقای دکتر خدا قوت .روح مادر شاد ودر آرامش .آقا اگر شما برین مریض های باکلاس ببینین اونوقت تکلیف ما که معتاد پستاتون کردین چی میشه .آخه باکلاسها سوتیهاشون به دل نمیشینه .راستی واقعا ویروس جدید باعث افتادن ناخن بچه ها میشه؟؟؟

سلام ممنون
شما لطف دارین اما نهایتا بعد از بازنشسته شدن من چکار میخواین بکنین؟!
اینو از یه نفر دیگه هم شنیدم. اما جای دیگه ای نشنیدم

لیدا سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:29 ق.ظ

منم از این ویروس گرفتم.گرفتگی صدا برا یه هفته آبریزش شدید بینی و تک سرفه و خلط پشت حلق و البته عجیبتر از همه زانو درد شدید که این آخری کمتر شده ولی هنوز هست،برم هگزین خوب بود با سفیکسیم و فاموتیدین

خوشحالم که بهترین
متاسفانه مریضی سختیه
ممنون برای اشتراک تجربه تون

امیر حسام دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:37 ب.ظ https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام؛ الان پاکستانم آقای دکتر.

سلام
به سلامتی

دلژین دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 06:52 ب.ظ http://www.roogaa.blog.ir

سلام
واقعا مراکز بهداشت از نظر درامدی صرفه اقتصادی نداره برای پزثکان جوان
من الان تهران با ۶ تا ۸ کشیک صبح در ماه در درمانگاه خصوصی به اندازه ی ثابت طرحی ها میتونم در بیارم
اینجوری پیش بره تمام مراکز روستایی بهداشت کم کم خالی میمونن
+این ویروسه ی لگدیم ب من زده ولی بی خون و خونریزیه :))) گوش شیطون کر سبکه

سلام
اول باید بگم چه عجب از این طرفا
دوم این که کاملا با شما موافقم
سوم این که خوشحالم که بهتر شدین

زرگانی دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:00 ب.ظ

فقط شیراز رو اطلاع دارم

ممنون

زرگانی دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 12:13 ب.ظ

مطب‌ها و درمانگاه‌ها نوشتن تا اطلاع ثانوی پزشک خانواده تعطیله!
ما به این بیماری جدید مبتلا شدیم، یعنی صدرحمت به کرونا. بدن دردش یه چیزی شبیه تصادف کردن با تانکه!!!

عجب! نمیدونستم
فقط توی شهر شیراز یا کل استان؟

مریم دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:37 ق.ظ http://mabod.blogsky.com

سلام مجدد جناب دکتر
خداقوت و پرتوان باشید
متاسفانه این ویروس جدید داره اکثریت رو درگیر می کنه ،و شنیدم دوباره کرونا با پیک جدید هم در اواخر پاییز شیوع پیدا می کنه ،و باز هم درمانگاه ها شلوغ تر از قبل می شوند و بازم خدا قوت بیشتری بهتون بده برای خدمت بیشتر ،و در ضمن مراقب سلامتی خودتون هم باشید خیلی زیاد خدا خودش به داد برسه که دوباره بتونیم این بحران رو پشت سر بگذاریم
می دونید جناب دکتر همین که به قشر محروم و درد کشیده خدمت می کنید و دعاهای این قشر پشتتون باشه ،خدا به این واسطه عاقبت بخیرتون بکنه ، لذتی داره که با هیچ پاداش مادی قابل قیاس نیست

سلام
ممنونم
فکر کنم رکورد گذاشتن کامنت توی یکی از پستهای منو شکستین!

گیسا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:56 ق.ظ http://gisa12345.blogsky.com/

سلام آقای دکتر
خانواده ماهمه درگیر این ویروس جدید شدن بغیر از من واقعا به سیستم ایمنی بدنم افتخار میکنم
اما شما مواظب خودت باش شواهد نشون میده این بیماری بدجور آدمو از پا میندازه

سلام
آفرین بر شما!
فعلا که به لطف ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی به خیر گذشته

عمه خانم یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 06:28 ب.ظ

برای رسیدن به موفقیت باید از بعضی چیزها گذشت. البته که شما بهتر میدانید.

اون که بله
اما حقوق من ثابته

مریم یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 05:12 ب.ظ http://mabod.blogsky.com

الهی که به زودی به لطف و یاری ندای مهربون مشکل کمبود سرم و انواع شربت آنتی بیوتیک حل بشه چون الان واقعا با شیوع مجدد آنفولانزا خیلی به این ها نیاز هست

من هم امیدوارم

نازی یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 03:52 ب.ظ

خدا قوت اقای دکتر تمام این زحماتتون خدمت به وطن هستش شاید ارزش مادی متناسب با زحماتی که میکشید نیست اما همین تلاشی که به مردم بینوا و محروم میکنید باعث شادی روح مادرتون میشه که همچین فرزند نیکی به دنیا اوردن روحشون غرق آرامش یک کامنت خصوصی هم فرستادم

از لطف شما سپاسگزارم
برای کامنت خصوصی تون هم ممنون

جان دو+ یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 03:18 ب.ظ https://johndoe.blogsky.com/

سلام آقای دکتر
این ویروس جدید که کلا همه مارو شخم زد و کمتر کسی تو اطرافیانم هست که نگرفته باشه و چپ راستش نکرده باشه
درسته ما فقط به ظاهر خاطرات و سوتیهای مراجعین توجه داریم و پشت صحنه اون و این صف های طولانی و ... و زحمت بسیارش برای ما مشخص نیست، خسته نباشید و مواظب خودتون باشید.

سلام
بله
صد رحمت به شیوع کرونا!

فریده یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام آقای دکتر عزیز. کاش انسانهایی متولد میشدن که در کنار پول به چیزهای دیگه هم فکر میکردن مخصوصا در حرفه شریف پزشکی. متاسفانه بشر رو به خسرانه

سلام
آمین
اما به هر حال همه انتظار دارند در برابر زحمتی که کشیدن بهترین نتیجه ممکنو بگیرن.
حالا بعضی ها به نتیجه بعد از مرگ قانعند و بعضی ها هم نه

ارزو یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام جناب دکتر پسرم به شدت سرما خورده دکتر براش سرماخوردگی بزرگسال و کپسول سفکسیم ۴۰۰ و شربت دیفن تجویز کرده بعد از یک هفته هنوز خوب نشده البته داروهاش تموم نشده از دیشب به شدت سرفه میکنه چه شربتی براش خوبه بی اشتها شده سعی میکنم غذای مقوی بهش بدم کنارش سوپ سبزیجات.دمنوش اویشن.شلغم و قرص جوشان .اب هویج و اب لیمو شیرین با پرتقال نارنگی بهش میدم ولی بازم همچنان مریضه باید دوباره ببرمش یه دکتر دیگه پسرم ۱۰ سالشه و داداش کوچیکشم تقریبا این علایم رو داره اونم ۴ سالشه دکتر داروهایی مشابه پسر بزرگم با دوز کمتر بهش داده

سلام
بله متاسفانه در خیلی از موارد همین طور شدید میشه
میتونین آزیترومایسین و شربت برم هگزین و قرص جویدنی مونته لوکاست و ستیریزین را امتحان کنین

بهار یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام اقای دکتر واقعا خسته نباشید .تو شهر ماهم آنتی بیوتیک نیست.برای دختر ۷ساله من کپسول آموکسی کلا نوشتن که نمی تونه قورت بده .منم داروها رو قطع کردم سفت و سخت چسبیدم به داروهای گیاهی .ولی این بیماری خیلی بدیه بچه های من تو این دوسال کرونا نگرفتن ولی کوچیکه از اول مهر تا حالا سه بار گرفته.دیگه واقعا مستاصل شدم

سلام
بله متاسفانه سرایتش حتی از کرونا هم بدتره

سحر یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:12 ب.ظ http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

خداقوت
واقعا این روزا بیمار خیلی زیاد شده
باید مراقب بود.
کارشمام خیلی زیاد شده و من درک می کنم
روح مادرتون هم شاد...
راستی باکلاسی بیمار تاثیر تو روحیه دکتر داره

ممنونم
بله واقعا بیمار زیاده
ممنون
اون که بله

فنجون یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 12:40 ب.ظ http://embrasser.blogsky.com

یاد مادر عزیزتون گرامی و جاشون سبز.
خداقوت دکتر جان ...

ممنونم

.. یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 12:05 ب.ظ

واقعا زیاد شدن انواع مریضیا تو دورو بریامون و شنیدن این ماجرا که سرم و آنتی بیوتیک کم شده منو بیشتر به خاطر بچه کوچیکم میترسونه که نکنه مریض شه...

بله زیاد شدن
متاسفانه کار چندانی برای پیشگیری هم نمیشه کرد

زری.. یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:39 ق.ظ

سالگرد فوت مادرتان را هم تسلیت میگم، روحشون شاد. خدا به بازماندگان سلامتی بدهد

سپاسگزارم

سعیده یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:26 ق.ظ

خدا قوت .

ممنونم

منجوق یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:21 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com

امیدوارم ته این ماجراها یه چیزی ازت بمونه که این وبلاگ رو آپدیت کنی


ظاهرا دیروز سه تا پزشک صفر کیلومتر اومدن شبکه. وقتی وضعیتو دیدن فرار کردن!

لیمو یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:14 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com/

سلام و خسته نباشید واقعی به شما
کاش لااقل قدر اونهایی که نرفتن رو بدونن.
+ سالگرد مادرتون رو تسلیت میگم، روحشون شاد و در آرامش باشه

سلام و ممنون
آمین
ممنونم

زری.. یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 07:47 ق.ظ

واقعا آدم فکر میکنه سیستم کلا دیگه رو به اضمحلال نیست، تو خود اضمحلال غرق شده:(
یه جا خوندم تو دنیا دانشجوهای چینی زیادند اما جالبه که درصد بالایی از اونها بعد از تموم شدن درسشون به چین برمیگردند، دقیقا برعکس ما! واقعا برام جالب بود که چکار میکنند که به هرحال آدمی که رفته را محاب میکنند برگرده، اما متاسفانه روش کشور ما حتی مدل چین هم نیست (کره شمالی را الگو قراردادند)! به قول شما هرکسی قراردادش تموم شده دیگه تمدید نکرده!

متاسفانه
گرچه حکومت چین را قبول ندارم اما حداقل از نظر امکانات رفاهی به مردمش میرسه

امیر حسام یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 07:41 ق.ظ https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام. خدا خیرتون بده...

سلام
ممنونم
میگم چرا همیشه برای کامنتهای شما پرچم پاکستان میاد؟!

Fateme یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 04:34 ق.ظ

عجب !!!
پیشنهاد دادین که یه پرینتر بذارن اونجا که بعد ثبت نسخه تو سیستم یه پرینت فوری هم بگیرین که تو وقت صرفه جویی بشه؟
روح مادرتون شاد
میتونید ثواب تایمی که نتونستین برین مراسم مادر مرحومتون و سر کار و خدمت به خلق الله بودین به ایشون هدیه کنین

باور کنید
این پیشنهادتون برام خیلی جذاب بود. با شبکه تماس گرفتم که گفتند اون قدر بودجه ندارند که این همه پرینتر بخرند!
ممنون
بله حق با شماست

لیلا الف شنبه 30 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 10:50 ب.ظ

خدا رحمت کنه مادرتون رو

ممنونم

Sara شنبه 30 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:59 ب.ظ http://15azar59.blogsky.com

سلام
خدا قوت واقعا

سلام
ممنون

شارمین شنبه 30 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:11 ب.ظ http://behappy.blog.ir

سلام.
کنجکاوم بدونم شما اگه تو درمانگاه خصوصی بودید، چه سوتی‌هایی از مریضای باکلاستون می‌گرفتید :))

سلام

اگه ربولی ساربونه میدونه وبلاگشو کجا بخوابونه

زرگانی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:10 ب.ظ

خدا قوت و خسته نباشید خدمت شما. روح مادرتون هم شاد.
راستی توی اسمشو نبر هم پزشک خانواده تعطیل شده؟
توی اسمش رو ببر (شیراز) تعطیل شده.

ممنونم
تعطیل که فکر نکنم
واقعا؟ به طور کامل؟

مریم شنبه 30 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:54 ب.ظ http://mabod.blogsky.com

والهی که خدا بهتون توان و انرژی مضاعف و صبر و حوصله ی مضاعف برای مداوای بیماران بهت بده و مادر از پیش خدای مهربون برای موفقیت در کارتون و برکت رزقتون در زندگی بسیار زیاد دعا می کنند و دعای مادر صدر صد در حق اولاد اجابت میشه الهی آمین

ممنونم

مریمذ شنبه 30 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:43 ب.ظ http://mabod.blogsky.com

سلام جناب دکتر
خداقوت و پرتوان باشید
الهی که خداوند بی نهایت اجر و پاداش بهتون بده که به بیماران خدمت می کنید الهی که با دادن روحیه بهشون در درمان سریع جسمشون اثر بگذارید الهی آمین ، اجر و مزد واقعی را خدا بهتون بده و درسته پولش کمه ولی خدا خودش به این پول کم برکت و رونق میده الهی آمین و الهی که روح مادر آسمونیتون هم غرق در شادی و نور و رحمت و مغفرت و آرامش بی کران و بی انتهای الهی
صلواتی برای شادی و آرامش روحشون:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام
ممنون از لطف شما
از حق نگذریم. درآمد من الان از خیلی از مردم بیشتره اما همچنان نیاز به برکت خداوندی دارم
ممنون

مهربان شنبه 30 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 06:31 ب.ظ https://daneshjoyepezeshki.blog.ir/

با سلام و عرض ارادت
دکتر جان
البته که این بنده حقیر سراپا تقصیر کوچیک تر از این حرفام ولی واقعا مقاومتتون ستودنیه
من سه چهار سال بیمارستان کار کردم یه سال پزشک خانواده...مسخره تر از این مرکز بیست و چهار ساعته به عمر (کوتاه ) کاریم ندیدم . چیه میگن مهر ارجاع بزن ، آزمایش چکاپ بنویس باهاشون یکی به دو میکنی شبکه میگه رضایت بیماران رو جلب کن میگم آخه مسئول محترم آزمایش قند سه ماهه رو هر دوهفته میدن ، آنزیم های کبدی رو هر هفته ! آخه واسه چی؟ رضایت چی رو جلب کنم. صبح تا ظهر گاهی صدتا مریض با قبض همین تعداد بی قبض! . خلاصه که عطاش رو به لقایش بخشیدم، واقعا واسه من جالب نبود
جاتون خالی ژل و بوتاکسمون رو میزنیم ، مریض شیک و باکلاس . مریض خوشحال میاد خوشحال تر میره
مطمئنا ارزش کار شما خیلی بیشتره چون من دیگه فقط یه آرایشگر سرنگ به دستم نه پزشک

سلام از ماست
شما بزرگوارید
دقیقا شما درک میکنین که من چی میگم.
اگه این سابقه چندین ساله نبود من هم شاید همین کار را میکردم.

آسمان شنبه 30 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 06:29 ب.ظ

عنوان پست عالی بود!

ممنونم

ترانه شنبه 30 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 05:47 ب.ظ

یاد مادر عزیزتون گرانی
و خسته نباشید

ممنونم
سلامت باشید

ندا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 05:41 ب.ظ http://diyazpame10.blogfa.com

یا خدا ویروس جدید چیه؟ یه بیماری اومده که دست و پای بچه ها دونه میزنه بعدش ناخوناشون میافته؟

بله متاسفانه خیلی هم زیاد شده

عمه خانم شنبه 30 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 04:09 ب.ظ https://amehkhanoom.blogsky.com

خسته نباشید آقای دکتر، به نظر من هم شما هم برید خصوصیپول بهتر، مریض کمتر

ممنون
آخه من الان بالای بیست سال سابقه کار دارم
دلم نمیاد یکدفعه ولش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد