جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۸۳)

پیش نویس:

سلام

هرچند جای مناسبی نیست اما همین جا درگذشت مادر سرکار خانم دکتر خالقیو به ایشون و خانوادده محترمشون تسلیت میگم و براشون آرزوی صبر دارم

۱. به مرده گفتم: کجاتون درد میکنه؟ گفت: این کلیه ام دردو میگیره بعد میده به اون یکی اون یکی درد میگیره!

۲. به خانمه گفتم: آستینتونو بزنین بالا تا فشارتونو بگیرم. وقتی آستینشو زد بالا فشارسنجو بستم دور بازوش. خانمه گفت: من آستینمو بیشتر از اینجائی که شما فشارسنجو بستین بالازدما!

۳. یه زن و شوهر بچه ده روزه شونو آورده بودند دکتر. بچه خواب بود و با حرفهای پدر و مادرش هیچ عکس العملی نشون نمیداد. اما جالب اینکه با هر سوال من لبخند میزد! (نمیدونستم دیگه صدام هم این قدر خنده داره!)

۴. (15+) خانمه چندتا شیاف واژینال پروژسترون آورده بود و میگفت: اینو متخصص برای دخترم نوشته. اما چون حامله است میترسه استفاده کنه. گفت از دکتر بپرس ببین میشه از پ.ش.ت استفاده شون کنم؟! (راستی خودمونیم مگه پروژسترون توی حاملگی جزء گروه ایکس نبود؟)

۵. مرده بچه شو آورده بود و گفت: از دیشب تا حالا دوبار استفراغ کامل کرده و سه بار هم یک چهارم!

۶. خواستم برای مرده نسخه بنویسم که دیدم عکسش روی دفترچه هست اما اسمی که توی دفترچه نوشته شده اسم یه خانمه. بهش گفتم: انگار اسمتونو توی دفترچه اشتباه نوشتن. گفت: آره اسم خانممه. توی دفترچه اون هم اسم منو نوشتن. فکر کنم برای اینکه نتونیم دفترچه مونو به خونواده های دیگه بدیم!

۷. پیرمرده گفت: انسولینم تموم شده برام بنویسین. بعد گفت: البته اینو هم بگم که من بیماری دیابتو توی جبهه گرفتم!!

۸. به خانمه گفتم: بچه تون دیگه هیچ ناراحتی نداره؟ گفت: سرش هم درد میکنه. بچه گفت: من سرم درد نمیکنه. مادرش گفت: پس چرا بروفن میخوری؟ گفت: چون تو بهم میدی!

۹.مرده گفت: چند روزه از این داروهای اعصاب میخورم و احساس میکنم خیلی ریزبین شدم تا حدی که گاهی مولکولها رو هم می بینم!

۱۰. به پیرزنه گفتم: آخرین برگ دفترچه تونه باید عوضش کنین. گفت: خوبه اومدم اینجا بهم گفتین وگرنه نمیفهمیدم دفعه بعد دفترچه ام برگ نداشت!

۱۱. یه پسر جوونو با شکایت تشنج آوردند درمونگاه. بعد از گرفتن شرح حال و توصیف کامل پدر و مادرش از نوع تشنج و زمانش فرستادمش اورژانس. بهیارمون که باهاشون رفته بود وقتی برگشت گفت: اونجا دکتر ازشون پرسید: پسرتون چه اش شده؟ هردوشون گفتند: قرص خورده!

۱۲. خانمه بچه چندماهه شو آورده بود و گفت: خیلی خراب کاری کرده بود. اون قدر که از لباسش بیرون ریخته بود. گفتم: خب؟! گفت: خب میترسم از خراب کاریش خورده باشه!

پ.ن۱: باتوجه به اینکه خیلی از بنگاه های خونه میگفتند اول باید خونه مونو بفروشیم تا بعد دنبال خونه بگردیم، دیروز اولین مشتری برای دیدن خونه مون اومد. اما ظاهرا که نپسندید (ادامه گزارش فروش خونه در پستهای بعد اعلام خواهد شد!)

پ.ن۲: یکی از پسرخاله های گرامی غریق نجاته و توی استخر کار می کنه. چند روز پیش دیدمش و گفت: پسرتو توی استخر دیدم. بهش میگم منو میشناسی؟ میگه: فکر کنم تو هم یکی از اونهائی هستی که توی اینترنت باهامون آشنا شدی! 

پ.ن۳: چند ماه پیش و درست پیش از انتخابات مجلس حدود سیصد هزار تومن با عنوان حق جذب به حقوقمون اضافه شد و جالبه که حالا میخوان حذفش کنن. 

به نظر شما چرا آیا؟!

نظرات 80 + ارسال نظر
سکوت سپید پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.RainyLady1.blogfa.com

سلام
بعد از مدت ها تونستم بهتون سر بزنم.

شیاف پروژسترون رو برای خونریزی های سه ماهه ی اول که تهدید به سقط محسوب مس شن می دن.
عسل خانومتون چطورن؟

سلام
خوش اومدین
ممنون از توضیحتون
خوبه سلام میرسونه!

یک داروساز جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ

پ.ن. 3
سریال یانگوم بودها بعد این که هزار دفه بانو چویی پوست از سر یانگوم کنده بود حالا دفه هزار و یکم بود یانگوم با تعجب میپرسید اوه خدای من یعنی چرا بانو چویی چنین کاری میکنه آخه آیا چطور ممکنه؟
حالا این چرا آیای شما مثل همونه.

اون وقت بالاخره یانگوم فهمید برای چی آیا؟!

یک داروساز جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام آقای دکتر.
خسته نباشید از گشتن دنبال خونه.انشا الله که خیره.
پروژسترون با انواع و اقسام مکانیسمهایی که هنوز نمیتونن بگن قطعیه مثل مهار انتی بادی علیه جفت یا استحکام اندومتر باعث حفظ بارداری میشه.در خانمهایی که به هر دلیلی جسم زرد میزان کافی پروژسترون فراهم نمیکنه احتمال سقط افزایش پیدا میکنه. در این موارد و در آی وی اف معمولا شیاف پروژسترون(سیکلوژست) تجویز میشه که جبران کمبود پروژسترون اندوژن رو بکنه. شیاف رو هم میشه واژینال هم رکتال استفاده کرد و معمولا هم تا هفته 16 بارداری میدن تا وقتی که جفت خودش بتونه پروژسترون تولید کنه اما گاهی نیاز به تجویز تا آخر بارداری هست.
راستش در مورد خیلی از داروها مکانیسم قطعی معلوم نیست. اینم یکیش! در نتیجه میشه رده ایکس اما اگر یه بنده خدایی کلی پول خرج آی وی اف کرده باشه و این دارو تجویز بشه و بگن استفاده نکنیها!برا بچه بده! و اونم گوش کنه باید بره تو فکر اجرای دوباره پروسه.

9.دگزدرین نبوده؟!!! یا ریتالین؟!!! راستش من باید یه عکس میکروسکوپ TEMبگیرم از نانوپارتیکل هایی که درست کردم. اقلا هم 150 تومن باید بدم. میشه این مریضتونو به من معرفی کنین؟!!!!!
حالا این که شوخی بود اما من یکی دیگه از هیچ نوع عارضه ای که با هر دارویی گزارش بشه تعجب نمیکنم.

سلام
از لطف و اطلاعاتی که بهم دادین ممنون
حقیقتش داروهاش همراهش نبود

soha پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ http://khaterebazi.blogfa.com

khosham umad koli az in postetun... un nini ham k gofte bodin ba sedaye shoma labkhand mizade machidani bod koli....

ممنون از لطف شما
همینم مونده بود که نی نی مردمو ماچش میکردم تا برام حرف دربیارن!

ممول چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرابایدحق جذباروپس بگیرن؟

اگه فهمیدم به شما هم میگم!

ممول چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.dejapense.blogfa.com

اون مریضتون بادفترچه با عکس خودش ونام خانمش منویاددفترچه بیمه خودم که ازطرف شهری که بم دادن انداخته.ولی واس من عکس واسم مال خودمه ولی جنسیتمومردزده!!!!!!بالاخره مردیم واس خودم

اشتباه توی جنسیت که اونقدرها هم کم نیست!

ایرمان یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

اینقدر با این پستتون خندیدم از مریضاتون بگیرید تا حرف عماد کوچولو!!!!!خیلی پست مفرحی بود....کلی سرتونینم رفت بالا!!!

ممنون از لطفتون
فکر کنم از وقتی طرحتون تموم شده دیگه کمتر از این موارد میبینین!

سارا جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ http://avayesokoot.blogfa.com

بازم مثل همیشه عااالی.
3تا پست جدید بعد از بنگاه نامه رو خوندمااا
ببخشید دیر اومدم.یکی از دوستام بردارشو از دست داده و تو وب خودمونم براش پست گذاشتیم.درگیر بودم واس همین نیومدم
برای صبر خونوادش ازتون میخوام براش دعـــا کنید.
ممنون

ممنون
خدا به دوستتون صبر بده

nova جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ق.ظ

3.ey jan che bacheye nasssiiiii,albate man ke hich fekri nemikonam rajebe sedatoon vali hala ke khodtoon migid dg...

miss-apple جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ق.ظ

سلام
برخلاف بلاگفا توی بلاگ اسکای نمیشه نظراتو ویرایش کرد پس جوابتونو توی همین کامنت خالی که نمیدونم چرا گذاشتین مینویسم
حق با شماست!

دختری در همین حوالی جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ق.ظ http://hamin-havaali.blogfa.com/

سلام
5. ازشون میپرسیدید چجوری فهمیدن که بچشون چقدر بالا آورده :)))
6. یاد اون جوکه افتادم که یکی یه لنگه جوراب آبی پوشیده بوده یه لنگه قرمز ازش میپرسن چرا جورابات اینجورین میگه یه جفت هم همینجوری تو خونه دارم!!!
8. بیچاره بچهه
حق آنتی جذب الان ازتون میگیرن دیگه!!!

سلام
لابد میگفتند به سختی!

واقعا
خدانکنه

آنا پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.anna1980.persianblog.ir

امیدوارم حذف نشه...

ایضا!

مهدیس پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ http://manodoostam.blogsky.com

اونو میدونم ببخشیدا مثه اینکه ما نسله تکنولوژی هستیمـــــــــــاااااااااااااااااااا ...
آخه مامی من همش فک میکنه قندم پایینه یه بار گرفتیم بعده غذا بود البته چون ضروری بود گرفتیم ۹۴ بود ... حالا نتیجه چیــــــــــــــــــــــــــــــــــه؟؟؟؟

آفرین به مهندس عصر تکنولوژی!
از نظر من که مشکل خاصی نداره

فاطمه پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

جدید وقدیمشو دیگه نمی دونم

آهان!

مرجان چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام
در مورد پی نوشت آخر البته مافعلا چیزی نشنیدیم.اما اگه باشه دلیلش رو خودتون نوشتین دیگه!

سلام
واقعا امیدوارم که حذف نشه

یک معلم چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ http://jafari58.blogfa.com/

شیاف پروژسترون تو حاملگی واسه چی؟!!
واقعا تو این دوره که ینقدر همه ادعاشون می شه منم چند مورد دیدم که انقدر می ذارند این مای بیبی پر بشه که بچه بیشتر مریض می شه(مورد
۱۲ )
از بس جلوی این بچه (عماد خان) رفتید تو اینترنت همه رو اینترنتی می بینه

معمولا مواقع خونریزی میدن برای جلوگیری از سقط
واقعا
بچه قرن بیست ویکه دیگه

مهدیس چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ http://manodoostam.blogsky.com

دکتر سوال دارم ...
قند معمول بعد غدا چقد باید باشه ؟؟؟

مهدیس جواب دارم ...
بسته به نوع و میزان غذا متفاوته اما درمجموع قند بالای دویست همیشه غیرطبیعیه

فاطمه چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ http://radepayegol.blogfa.com

راستی تو وبلاگ جامعه پزشکان دیدم که جزو وبلاگهای برترشدید
مبارکاااا

واقعا؟
جدیدا یا همون قبلی؟
ممنون

آنا چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.anna1980.persianblog.ir

والا دکتر من اولین بار که از شما میشنوم اینجا اصلا حتی شایعه ش نیست....یعنی هیچ خبری نیست...حالا امیدوارم برای شما هم شایعه ای بیش نباشد...

انشاءالله
اما اینجا ولایت ماست!!

آنا چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.anna1980.persianblog.ir

چی شد دکتر؟؟؟حذف میشه یا نه؟؟؟؟

فعلا که چیزی نگفتن
اما ظاهرا احتمال حذف شدنش بیشتر از حذف نشدنشه
مگه ولایت شما هم همین بازیه؟

من از همه بهترم سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام
مورد 8 خیلی جالب بود!!!!!!!!!

سلام
ممنون

ریحان سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ http://itwasntme.persianblog.ir

یعنی این همه مریض خنده دار در طول روز میان؟! یعنی میشه اخه؟
ادرسم رو عوض کردم من دکتر

همه شون که مال یه روز نیستن که!
چرا آیا؟

مژگان امینی سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

6 . دفعه ی بعد که دفترچه بگیرند درست می شه ان شا ا..
12.ترس نداره از تولید به مصرف.
پ.ن 1.عجله نکنید.
پ.ن.3 پس قضیه این بود.

انشاءالله

چشم
پ نه پ عاشق چشم و ابرومون بودن! از شما هم فوق العاده بدی آب و هوا رو کم کردند؟

هزارپا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ http://1hezarpa.persianblog.ir/

واقعا که خاطراتتون حرف نداره .

پ.ن2 عالی بود .هنوز هم دارم از جواب عماد میخندم

شما لطف دارین
ممنون

دکتر نفیس سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ http://drnafis.blogfa.com

9. سایکوز در این حد !!
11. اینجوری که بیمه حساب نمی شه !
پ ن 3: ابهامی هست ؟

تا این حد!
واقعا؟ یعنی برای این بوده؟
نه اصلا

هلیا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ http://manvafardaham.blogfa.com

4.آقای دکتر اگه این مریضتون 1 ماه زود تر اومده بود من نمی تونستم 4 رو بخونم.
9.فکر کنم ایشون با دارو ها تبدیل به میکروسکوپ شده بودن

پس خبر ندارین که همون حدود اومده بود و تازه نوبت نوشتنش شد!
احتمالا!

الناز سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ http://life-code.blogfa.com

من یعنی ای نپست رو نخوندم
؟
دکتر چه جوری برای برخی ازین خاطره ها گروه سنی مشخص می کنی معیارت چیه؟
یعنی شماره ی ۶ فوق العاده بود اشک تو چشام جمع شد

لابد
عرف مردم ولایت معیار من است!
ممنون

سمان سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.milapila.blogfa.com

چون این دشون به اون دستشون میگه شفا

باران سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ http://baranbanoo.persianblog.ir

ممنون که حال زهرا رو پرسیده بودین...عماد کوچولو چطوره؟
راستی من همیشه از نشریه سپید گزیده مطالبتون رو دنبال می کنم..ببخشید که کامنت نمیذارمزهرا به نشستن من پشت کامپیوتر آلرژی داره!

خواهش میکنم خانم دکتر عماد که دیگه بزرگ شده فعلا عسل کوچولو داریم!
لطف میکنین
درک میکنم!

مهدیس سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ http://manodoostam.blogsky.com

ینی خودش یه پا دکترههههههههه :دی :دی :دی
از اونجایی که ادبیاتمم خوبه میگم این سوالتون استفهام انکاریه ینی جوابش معلومه ... واقعنم معلومه دیگه پرسیدن نداره که ...

چون برخلاف شما ادبیات من خوب نیست حرفی ندارم که بزنم

فاطمه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

این خاطراتو همین که مریض ازپیشتون میره روکاغذمی نویسید؟
یاتو ذهن نگهش میدارید؟

درمورد 300تومن..خداصبرتون بده ازدست دادن پول خیلی سخته!
اما انتخابات هم انجام شده پس صبوری کنید چون انتخابات ریاست جمهوری وفرج نزدیکه!!

مورد اول صحیح است!
ممنون امیدوارم

سارا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ق.ظ http://sm19.blogfa.com

خدا بهشون صبر بده
۱ : کلیه هاش تو کاره پاس کاری بودن گویا :دی
۵ : یعنی اندازه گرفته بودن!!!!!
پ ن ۳ :

امیدوارم
1.فقط نمیدونم کی میزنه توی گل؟
مسئله اینه که با چی؟
و همچنین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ق.ظ

khob khonato nafrosh yeki dige ham bekhar bad ke kharidi on yekio bede ejare.
tashakor lazem nist be khatere rahnemaeem.
eradat changiz

به به
چه عجب از این ورا؟
آخه ما که مثل شما درآمد ماهی چند میلیونی نداریم اینور آب که!
حقوقمونو یه کم زیاد کردند حالا هم دوباره دارند کمش میکنند!

نگران آینده سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ http://skn.blogfa.com

1-
2-خب بکش پایین!مریضهاتون چه حرفهایی میزنن بعضی وقتها!
3-چقدر دقت کردین شما به این مساله!
5-آفرین به این محاسبه.چه پدر خوب و دلسوزی!معمولا پدرا از این چیزا سر در نمی یارن!و فقط مادره که میفهمه بچه چشه و در چه شرایطیه.
6-جل الخالق!اشتباه در این حد؟
8-حرف راستو باید از بچه شنید.ای جااااااااااان!
9-امروز مستندی از شبکه 4 پخش شد در مورد مردی که با کاشت عدسی مصنوعی در چشمش میتونست نور مادون قرمز(اگه اشتباه نکنم)رو ببینه که در حالت عادی عدسی چشم اونو فیلتر میکنه.شاید ربطی به این مطلب نداشت اما اینو که خوندم یاد اون افتادم...
10-آخی!!!!!!!!!!!!!!
11-
12-وایییییییییییییییییی!عجب مادری!خب لباس اون بچه بینوا رو تمیز کن!
پ ن 1-بهتره اول خونه گیر بیارین و محکم کاری کنیین!بعد خونه تونو بفروشین.
پ ن 2-

2.چیو؟!!
3.ما اینیم دیگه
9.جالب بود اتفاقا
پ.ن1. اگه بشه که خوب میشه

مهدیس دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://manodoostam.blogsky.cm

ای بابا ...
دوروز درگیر بودم هرجا میرم آپه ...
حالا وقتی هستمااااااااااااا ...
ینی از یه کیلومتری وسایل نقلیه نت هم رد نمیشینااااااااااااااااااا ...
کی شما پست گذاشتی که اینهمه نظرم داره..........
۳.نه دکتر ... داشته به شما میخندیده تو دلش میگفته بابا من خودم اینکارممممممممم
۵.ینی من هلاکه این قدرت اندازه گیریشم ... فکنم اونم ریاضی بوده هااااااااااااا :دی ...
۷.بعد دقیقا از کجاش گرفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پ.ن.۳:دکتر نپرس که ف.ی.ل.ت.ر میشیااااااااااااااااااااااااا....

ای مادر
شرمنده دفعه بعد اول باهاتون هماهنگ میکنم :دی
تاریخش که اون بالا هست که!
3. یعنی؟
5. اونی که من دیدم شک دارم اصلا سواد داشته باشه!
7. از خط مقدم!!
پ.ن3. از کی بپرسم؟

ماما ی مهربون دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ http://midwife40.blogfa.com

سلام
۱.چه جالب توضیح داده
۲.اخه نمیدونید استین بالا زدن چقد سخته
۳.از کجا میدونید خنده دار بوده؟بچه احتمالا به مفاهیمش میخندیده
۴.
۵.بعد مقیاس انداززه گیریشون چی بوده؟
۶
۷.وا.چه ربطی داششت؟
۸.
۱۱.اینا دیگه کی بودن؟
۱۲.اهههههههههحالا نخورده بود؟
راستی اپما خیلی وقته پیش ما نیومدین

سلام
واقعا

واقعا هم چقدر مفاهیمو درک میکرد!

متر بر مجذور ثانیه تقسیم بر اهم!
ایضا
لابد به خاطرش تونسته چند درصد جانبازی بگیره!
ایضا
یه خونواده خوشبخت!!
ازش پرسیدم اما جواب نداد!
چشم مزاحم میشم

دیادیا بوریا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام دکتر جان
مثل همیشه عالی بود مورد 9 اخرش بود والا
راستش دکتر ما هم اینجا تجویز می کنیم و دوز روزانه 400 میلی گرم که بعد باید اروم اروم دوزش بیاد پایین....تو اخرین کنفرانسی که رفتیم تا هفته 32 هم برای کسایی که سابقه سقط داشتن مفید گزارش شده...خب پروژسترون تو دوره بارداری ترشح میشه و یکی از عوامل سقط کمبود اونه و به قوام رحم کمک می کنه....منم برام سئوال بود چون کتاب دکتر خدام رو که می خوندم رده ایکس نوشته جالبه که تو همون کتاب نوشته واژینال ولی بعدش برای سندروم پیش قاعدگی گفته رکتال.....ما اینجا بصورت قرص و شیاف و امپول تجویز می کنیم که نوع هلندی اش هم میشه اورال استفاده بشه هم واژینال و برای موارد نزدیک به سقط و خونریزی شدید دوز 600 و از فرداییش به مدت دو هفته 400 و بعد هر فته 100 میلی گرم کم می کنیم...

سلام
از لطفتون ممنون
خوب دیگه وقتی شما و خانم دکتر قربانی میفرمایید دیگه من حرفی ندارم

دلارام دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ http://delaaram.persianblog.ir

والا در مورد اونا که با دهانی باز و انگشتی بر دهان لبخندی زدیم.
در مورد خونه که دیگه نفرمایید
در مورد اون سیصد هزار تومنم که دیگه زشته دیگه دکتر شما رو که میلیونر نمیکنه که میخوای چی کار آخه پولو؟بری خرج کنی؟اصلا حرفشم نزن.
شوخی میکنی دکی نگو ۳۸ سالته
در آخر انشالله یه خونه خوب گیرتون بیاد

ممنون
چشم دیگه نمیفرمائیم
چیش زشته آیا؟ مگه ما به جز این حقوق ثابت درآمد دیگه ای هم داریم؟
یادم نمیاد چیزی از سنم توی این پست گفته باشم!
ممنون

مرضی دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://yasinak.blogfa.com

۴/۱ استفراغ یعنی چی آیا ؟

اگه فهمیدین لطفا به من هم بگین!

p.k دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ http://barghestan.persianblog.ir

آخی دلم واسه ۹ خیلی سوخت خداییش مردم وقتی داروی اعصاب میخورن چقدر گناهی میشن...
بنده خدا...
ولی ۱۲ خیلی باحال بود..مامان بدبخت..

واقعا
واقعا!!

سپیده دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://balotegirl.mihanblog.com

کدوم عکسارو میگین؟ عکس دکترا یا معتادا؟؟

خودتون چی فکر میکنین؟!

طاها دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com/

سلام
خاطرات جالبی نوشتین،حسابی خندیدم
دست شما درد نکنه

سلام
ممنون
سر شما درد نکنه

ف یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ

دکتر جان اون یکی دکتر جان که بهشون تسلیت گفتید کی هستن؟؟؟
خدابیامرزدشون

به عماد جون بفرمایید ف سلام رسوند که اگه بعدها همو دیدیم زودتر بشناسن

خانم دکتر خالقی از دست اندرکاران مجله سپید بودن که البته مدتیه به مجله سلامت نقل مکان کردن
چشم بهش میگم!

احمدنوروزی(جامعه شناس کوچک) یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ http://panjereh66.blogfa.com

سلام
تو وب من نوشتید(نگفت درمانگاهش پزشک خانواده بوده یا نه؟) ؟؟؟؟

سلام
خوب شما نوشتین رفته بود درمانگاه دیگه!

سپیده یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ http://balotegirl.mihanblog.com

سلام اقای دکتر منم عشق پزشکیم رشتمم هم تجربیه سال دیگه کنکور دارم ..توروخدابگید چجوری درس خوندین که پزشکی قبول شدین به وب منم سر بزنین ممنون

سلام
فکر نمیکنم خاطرات درس خوندن من برای شما فایده ای داشته باشه
من دقیقا بیست سال پیش کنکور دادم و همه شرائط از اون موقع تا حالا فرق کرده

یک جراح یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ http://1jarah.blogfa.com

دوباره سلام
یادتونه من همش حرص میخوردم که ایمیلمو ننوشتمو به همین دلیل آواتارم نمایش داده نشده؟!
بعد از مدت ها تو نظر قبلیم دوباره همین اتفاق افتاد
واقعا" که من خیلی جالبم همه مشکلات عالم حل شده فقط مونده آواتار من!!!

سلام
خوب خدا رو شکر که همه مشکلات عالم براتون حل شده

پزشک طرحی یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.pezeshketarhi.blogfa.com

خدا بیامرزتشون.
3.رفلکسی بوده.
۶.چه توجیهی!
۸.حرف راستو از بچه باید شنید.
۹. مطمئنا دارو بوده؟ از اون چیزای بد نبوده؟
۱۱. شرح حال دادنو !
پ.ن 1 : جفتشو با هم پیش برید و زیر سر بذارید.ولی دکتر در نهایت اول بخرید ، بعد بفروشید .
پ.ن 2:پس امان از دوستان مجازی !
پ.ن 3 :اره دکتر کم کردن. وقتی زیاد شده بود 100 نفر زنگ زدن از شبکه اعلام کردن که خوش به سعادتتون و خوشا به حالتون و .... که حقوقاتون اضافه شده. حالا که کم شد همه شدن
(ببخشیدپیغام دارین)

خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه
شاید
واقعا
باز هم واقعا
چیزای بد؟؟ وااااای!
چقدررررر کامل
ظاهرا مجبوریم همین کارو بکنیم
امان!!
کم کم حقوق ما داره از سال پیش هم کمتر میشه!
نمیدونم چرا برای جواب پیامتون ایمیل فرستادم!

احمدنوروزی(جامعه شناس کوچک) یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ http://panjereh66.blogfa.com

سلام
بسی از خاطراتتون لذت بردیم

سلام
لذتتون مستدام

دکتر قربانی یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

اقای دکتر سلام.شیاف progesteron در موارد تهدید به سقط داده میشه .من یک متخصص زنان هستم.وبلاگ شما رو دوست دارم.

سلام
شما قبلا هم به من و وبلاگم لطف داشتین
اما به هرحال باز هم میگم
میتونه برای جنین مذکر دردسرساز بشه

مظهرگلی یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ق.ظ http://mazhar-goli.blogfa.com

7.احتمالا شربت شهادت زیاد سرکشیده بودن :))))

دکتر اون هفته رفته بودم معاینه پزشکی دکتر گف کف دستتو بذار رو چشمت ، گفتم گذاشتم ! گف کف دستتو ! گفتم گذاشتم ! گفت خانوم کف دستتو !!!!!! دستمو نشون دادم حالا خیلیم با اعتراض گفتم خب این کف دسته دیگه !!!! بد ی خرده نگاه کردم دیدم ن مثین ک انگشتامه :))))
خلاصه جای شما خالی بود

حق جذب ؟؟!!!

لابد!
اسمش حق جذب بود
پول بدن به هر اسمی که میخوان بدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد