جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خونه

سلام

وقتی این خونه رو خریدیم و بهش اسباب کشی کردیم به آنی گفتم: دیگه خونه مونو هم خریدیم و تا مدتها اینجا هستیم. دیگه میتونیم کلی پول صرف سفر و خوش گذرونی بکنیم!

اوائل هم واقعا خوشحال بودیم. اما وقتی زمستون شد و دیدیم از پنجره های آپارتمان شمالی مون فقط صبحها آفتاب داریم اون هم یه کم و برای یکی دو ساعت حالمون گرفته شد. بخصوص که خونه اصولا جای لوله بخاری هم نداشت و پکیجش هم به اندازه کافی خونه رو گرم نمیکرد. 

خلاصه که یکی دو زمستون نسبتا سختو پشت سر گذاشتیم. باز خدارو شکر که توی این دو سال زمستون سختی نداشتیم.

وقتی دیدیم مجبوریم د.ی.ش مونو بگذاریم روی پشت بام و هرچندوقت یک بار دیگه اثری ازش نیست حالمون بیشتر گرفته شد.

مدتی پیش آسانسور آپارتمانمون هم خراب شد ولی تا چند روزی درستش نکردند چون کلی از همسایه های محترم پول شارژشونو نمیدادن و میگفتن ما که طبقه های پائین هستیم و با آسانسور کاری نداریم!

و وقتی عسل به دنیا اومد و دیدیم داریم عیالوار می شیم دیدیم دیگه این خونه جای موندن نیست! چون میدونستیم که به زودی جامون تنگ میشه و با این وضع تورم اگه امروز خونه رو عوض کنیم بهتر از فرداست.

پس گفتیم: اول یه جا رو پیدا میکنیم و زیر سر میگذاریم، بعد خونه رو میفروشیم.

چند هفته ای هرروز عصر می رفتم دنبال خونه که بیشتر بنگاه دارهای محترم هم میگفتند: شما اول پولتونو بیارین تا بعد صحبت کنیم و این باعث شد به یکی دوتا بنگاه هم بگیم که یه آپارتمان برای فروش داریم. اما ما همچنان قصد فروش زودتر از خریدو نداشتیم تا اینکه یه بنده خدائی اومد و آپارتمانو دید و وقتی قیمتی بالاتر از قیمت بنگاهو بهش گفتم و او هم بلافاصله قبول کرد دیدم حیفه که این مشتریو از دست بدیم.

خونه رو همون شب قولنامه کردیم و این بار خیلی جدی تر برای پیدا کردن خونه شروع به گشتن کردیم. طوری که الان توی ماشین آدرس شصتادتا خونه فروشی هست.

تا اینکه همون طور که توی این پست گفتم یه خونه پیدا شد که آنی حسابی پسندیدش بخصوص که سه خوابه هم بود و به درد چند سال بعد هم که عسل به یه اتاق جدا نیاز پیدا می کرد هم می خورد. اما فروشنده یکدفعه قیمتو بالا برد و معامله به هم خورد.

مدتی پیش هم یه خونه خیلی خوب دیدیم که تنها ایرادش جای نامناسبش بود.

اما شنبه پیش رفتم توی یکی از خیابونهای ولایت که چندتا بنگاه کنار هم توش هست. رفتم توی یه بنگاه که گفتند صاحبش رفته یه خونه ببینه. حدود بیست دقیقه نشستم و دو سه بار هم هوس کردم که بلند بشم و برم یه بنگاه دیگه اما این کارو نکردم تا این که بالاخره صاحبش اومد.

وقتی شرائطمو بهش گفتم گفت: اتفاقا همین الان رفته بودم یه آپارتمان ببینم که به درد شما میخوره. بیائین برین ببینینش. کلیدو از صاحب بنگاه گرفتم و رفتم دنبال آنی و با هم رفتیم و خونه رو دیدیم و انصافا هردومون ازش خوشمون اومد.

یه واحد توی یه آپارتمان آروم که به گفته یکی از همسایه ها تا حالا پای مامورین بردن د.ی.ش بهش باز نشده بود!

رفتیم سراغ خریدنش. چون یکشنبه شیفت بودم قرار نوشتن قولنامه رو گذاشتیم برای دوشنبه که فروشنده محترم نیومدند و چون من سه شنبه هم شیفت بودم قرار موکول به چهارشنبه شد.

چهارشنبه هم فروشنده گرامی زنگ زدند و فرمودند: من اصلا یادم نبود که امشب عروسی دعوت داریم! قرارمون برای پنجشنبه. و عصر پنجشنبه یه پیامک از صاحب بنگاه برام اومد که قرارمون برای شنبه!

در همون حال که مشغول حرص خوردن بودم یکی دیگه از بنگاه داران محترم بهم زنگ زد که: هنوز خونه نخریدین؟ گفتم: نه! گفت: یه نفره که خونه اش بیشتر از اینها می ارزه اما به شدت پول لازمه. رفتم و خونه رو دیدم و خدائیش پسندیدم. اما مسئله این بود که باوجود اینکه قیمت مناسب بود کلی پول کم می آوردم. به هرحال آنی رو هم بردم تا خونه رو ببینه و او هم حسابی پسندید.

و درنهایت همین چند ساعت پیش خونه رو قولنامه کردیم. اما چون فروشنده محترم داره یه جای دیگه خونه می سازه قرار شد تا خرداد سال بعد هیچکدوممون اسباب کشی نکنیم (ممنون از خریدار خونه خودم که بهم اجازه داد)

به این ترتیب ما از خرداد سال آینده در خونه ای زندگی خواهیم کرد که طبقه همکفه با یه حیاط اختصاصی که هیچکس حتی روش دید هم نداره. ضمن اینکه بیست و پنج متر از خونه فعلیمون بزرگتره و توی یکی از بهترین محله های ولایت هم واقع شده.

اما فقط یه مسئله کوچیک داره و اون هم اینکه کلی پول کم میاریم! و باید علاوه بر پول این آپارتمان قید همه پس اندازمونو هم بزنیم و کلی هم از این و اون قرض بگیریم و تقریبا همه طلاهای آنی رو هم بفروشیم! موعد چک هامون هم روز یکشنبه آینده است و بعد توی هفته بعدترش و یکی هم توی آبان. بقیه اش هم برای انتقال سند و تحویل کلید.

خلاصه که اگه دیدین از چند هفته دیگه این وبلاگ آپ نمی شه بدونین که باید با کمپوت بیائین ملاقاتم!

راستی کسی هست یه مقدار بهم قرض بده تا چند ماه دیگه؟! 

نظرات 56 + ارسال نظر
پزشک طرحی دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.pezeshketarhi.blogfa.com


سلام .منم جا داره به نوبه خودم از خریدار خونتون تشکر کنم.
ایشالا همه چی خوب پیش میره .
دکتر نظر خصوصی گذاشتم خدمتتون

سلام
خریدار خونه هم از شما تشکر میکنه
خوندم ممنون

[ بدون نام ] جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ http://acme.blogsky.com

مبارک باشه دلتون خوش باشه و تنتون سالم مادیات زود حل میشه

ممنون

one جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام.
امیدوارم مجبور نشین طلا بفروشین که بدجور حسرت میخورین. هنوز یکسال نشده قیمت طلا سه برابر شده.
بانک کارگشا (بانک ملی میدونم که داره اما بقیه رو نمیدونم) به عنوان ضمانت طلاهاتون رو میگیره و بهتون وام میده. البته تا سقف 1 یا1.5میلیون برای هر نفر. مهم هم نیست چندساله کاغذ خرید هم نمیخواد فقط کارت ملی یا یه فتو ازش (من اردیبهشت این کارو کردم طلا بود گرمی 60 یا 70 اینطوری بود الان رو نمیدونم) صدالبته وامی که میده حدود یک پنجم تا یک هفتم قیمت طلاتون هست ولی بلاخره از فروختن طلا بهتره و کار خیلی ها رو راه میندازه. سنگهای قیمتی هم مثل الماس و برلیان و اینا هم قیمت جداگونه دارم فکر کنم بیشتر از طلا. یه جزئیاتی هم داره که اگه لازم دونستین میتونم بهتون بگم.

امیدوارم مشکل مالی براتون پیش نیاد و همه چی راحت حل شه

لحظه هاتون خوش

سلام
متاسفانه فروختیم رفت چون چاره دیگه ای نبود
بالاخره آدم تا یه حدی میتونه روی اقوام حساب کنه
به هرحال ممنون

یک دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ

حل میشه.

میدونم ممنون

یک معلم پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

واااای یه عالمه نوشتم آخرش زد کن نات

ایشالله به سلامتی مبارکه جور می شه نگران نباشید طلا و پس انداز رو هم برای آسایش می خواید دیگه دوباره می خرید برای همسر گرامی تنتون سالم باشه هر ۴تا

دوباره مینوشتین!
ممنونم

دلی پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ

میگم دکتر من الان بعد نوشت پست خاطرات جالب ...81 رو دیدم..منم قبلا اون پست رو خونده بودم...فکر کنم نویسنده داره به صورت طعنه وضع خارج با ایران رو مقایسه میکنه...تحقیری در کار نیستا!!!!!

جالبه که همه طعنه نویسنده اون پستو متوجه میشن اما طعنه منو نه!

ani پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ق.ظ http://blueberries.blogfa.com

به سلامتی
کمپوت یا کیک درست کنیم توش سوهان بذاریمم!

سلامت باشید
لابد از نوع حاج حسین سوهانی و پسران!

رهسپار پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ http://tak-mande.blogfa.com

در کامنت قبلی عرض کردم اسم و بلاگتون و اسم خودتون!
نه وبلاگ شما و خود شخص شما. مفهوم؟!

اوکی اوکی!

مژگان امینی چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

مبارکه
ما در همچین مواقعی وام می گیریم.یعنی کارمند بدون وام گرفتن نمی تواند زندگی کند.

ممنون
ما هم مجبور شدیم همین کارو بکنیم اما ظاهرا تا چهار سالی هیچ خبری از پس انداز و ... نخواهد بود

آنا چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.anna1980.persianblog.ir

خوب شد خونه خریدین..وگرنه با این اوضاع دلار ...نگم بهتره..

قبول دارم

سارا چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ http://avayesokoot.blogfa.com

به دکتر خونه خریدید واقعن تبریـــــــــــــــــک میگم امیدورم مث خونه قبلیتون مشکل اینا نداشته باشه و با کلی خووووشی توش زندگی کنیـــــــــن
کلی با عسل کوچولو و آقا عماد باسواد و آنی خانوم بهتون خووش بگذره ه ه ه ه تو خونه ی جدیدتون.تو خردادماه

ممنون
انشاءالله
دست کم تا وقتی عسل به یه اتاق جدا نیاز داشته باشه

دلی چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ http://1donyasargarmi.persianblog.ir/http://

سلام
دکتر تا اونجایی که یادم میاد گفتید 150تا دارید حالام که پول طلا و قرض و قوله..مگه خونه چنده؟؟

البته شنیدم یه 2-3هفته ایه مصالح ساختمانی عجیب گرون شده قطعا قیمت خونه هم میره بالا ولی اینو بگم تو ولایت ما یه سال پیش یکی از اقوام خونه ساخت حدود 200متر ویلایی یه سرویس بهداشتی بیرون یکی داخل.3خوابه دیوار نا نصف سنگ.کابینت ام دی اف..تازه جای دیش هم مناسب .شد50میلیون!!!
دکتر بیاین شهرما خونه بسازین..درمانگاهمون هم نوسازه ولی شاید دیگه خاطرات جالب از نظر...نداشته باشید

سلام
اشتباه یادتون مونده
میام عرض میکنم خدمتتون
قبول دارم ساختن خونه ارزونتر تموم میشه اما یکیو میخواد که بالای سر کارگرها باشه که من نمیتونم

هشت الهفت چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ http://hashtalhaft.persianblog.ir

مبارکه. توی این برهه حساس دل شیر داشتین ها.

ممنون. ای بابا الان این مملکت سی و چند ساله که در یه برهه حساس قرار داره

مرجان چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ http://mahroo1371.blogfa.com

تبریک
بالاخره با هر سختی بود خونه جدید جور شد
مهم اینه که الان خونه پیدا کردین
در مورد آخرین جمله هم
جیب ما از کف دستم صاف تره
تنها کاری ک می تونم براتون بکنم اینه که شما رو از دعای خیرم محروم نکنم

ممنون
آره دیگه
ممنونم
معاون اداره مون هم گفت من فقط میتونم باهات ابراز همدردی کنم!

رهسپار چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ http://tak-mande.blogfa.com

سلام
من اولین باره که به وب شما سر میزنم. اسم وبلاگ و خودت برای من یاداور خاطرات بشیار دوست داشتنیه... درضمن خونه ی جدید هم مبارک ...

سلام
وا
اگه اولین باره کدوم خاطرات؟!
ممنون

سارا چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ق.ظ http://tajrobe2010ss.blogfa.com

مبارک باشه
خدارو شکر که تونستید خونه بخرید ، خیلی ها خونه شونو می فروشن و دیگه نمی تونن خونه بخرن و مستاجر میشن

کدوم بانک بدون سپرده وام می ده؟

ممنون
میدونم و برای همین با حداکثر سرعت ممکن دنبال خونه گشتیم
توی وبلاگتون عرض میکنم

مهدیس چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ http://tasvire-roya.blogsky.com

دکتر مهدیس خودرو رو ایمیل کردم رسیییییییید ؟؟؟

نه فکر کنم ایمیلتون ایرانی بوده!

ریحان سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ http://itwasntme.persianblog.ir

خونه ی نو مبارک باشه...اشالله کارها هم خوب راه بیافته

ممنون .... امیدوارم

یسنا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ http://baran88as.blogfa.com

سلام ...مبارکه خونه جدید ...پس شیرینی هم بدین دیگه

سلام ممنون
تشریف بیارین درخدمتیم

ف سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

پول که دارم ولی نمیدم

جون بخواه ولی پول نخواه

پس یه مقدار جون میدی بی زحمت؟

باران سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ http://barane-deltangiha.blogfa.com

سلااام دکتر جون
مباررررررررررررررررررررررررررررررررک
به سلامتی
ایشااله پولش جور میشه
فوقش یه مدت میری حبس طوری نمیشه[:
دیگه عیالوار شدین باید سختی بکشین دیگه امیدوارم همه یه روز خونه دار بشن و ما هم

سلام
ممنون
انشاءالله
ما هم که مرد همیشه حبسیم :دی
واقعا و انشاءالله

سمان سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ق.ظ http://www.milapila.blogfa.com

خیلی ام عالی
مبارک باشه .به نظر من خیالتون که از خونه راحت شد طلاهای انی جان ام 2 باره میخرید

ممنون
طلا که فعلا وحشتناک گرونه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ق.ظ

نمیدونم چراد لم به حال پزشکا میسوزه جدیدن اینهمه

خدائیش حق دارین!

دکتر پرتقالی دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

خونه نو مبارک. کاش میشد به جمله آخرتون لایک زد .....

ممنون
منظورتون اون درخواست قرضه؟!

دلارام دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ http://delaaram.persianblog.ir

اولا خدا نکنه دوما خیل خیلی مبارک باشه سوما دکی جان پول میره برای خونه خیالت راحته باز روش میاد و د رآخر خیلی خوشحال شدم خیلیییی خیلی مبارک

از لطفتون ممنونم

صدرا دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام خدا رو شکر اولین مشکل حل شد. و تبریک که دل شیر دارین.
و در ضمن: ای کاش می تونستم!

سلام
ممنون
میتونین من مطمئنم!

شیدا دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ http://alpha-beta.persianblog.ir/

مبارکه خیلی هم مبارکه! آخه اگه نمی خریدی و دلار میشد 3000 تومن اونوقت دیگه عمرا نمیشد خرید ایشالله با کمپوت سر و ته قضیه هم بیاد
شاد باشید

ممنون
آره اون وقت باید چند میلیون میدادیم تا بتونیم خونه خودمونو پس بگیریم!
انشاءالله!

ساراا دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

به به دکتر خونه خریدید؟توی کاشانی خریرید؟وام مسکن نمیتونید جور کنید؟ما پارسال همه طلاهارو فروختیو بیست ملیونم وام مسکن گرفتیم

فعلا قولنامه کردیم
اجازه بدین حرفی از محلش نزنم!
سند خونه ما همچنان در رهن بانک مسکنه چون آپارتمان فعلیو هم با وام خرید بانک مسکن گرفتیم و حالا میخوایم وامو روی سند خونه جدید منتقل کنیم

فاطمه دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

مبارکه مبارررکه
آخ جونمی یه خونه خوب که آدم قبولش داشته باشه خیلی خوبه

توحیاطشم بچه هاتون بازی کنن.

سلامت باشید
میگم شما همین حالا اینجا کامنت نگذاشته بودید؟!

فاطمه دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

سلام

یه پیشنهاد:طلاهای خانومتونو به بانک بدید ومعادلش پول بگیرید .بعدچندماه همون پولو می دیدوطلاها روپس می گیرید.
توشرایط تورمی فکرکنم فکرخوبی باشه

سلام
ببخشین کدوم بانک چنین کاری میکنه آیا؟

سارا دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ق.ظ http://sm19.blogfa.com

سلام دکتر جان
ب سلامتی خونه خریدین ....
کاش امسال هم زمستون سختی در پیش نداشته باشین تا ایشاالله بعدا ب خونه ی جدیدتون اسباب کشی کنید
حالا کمپوت چی دوس دارین؟:دی

سلام
سلامت باشید
انشاءالله
هرچی کرمته آبجی :دی

دختری در همین حوالی یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ http://hamin-havaali.blogfa.com/

سلام
منزل نو مباااارک ایشالا به سلامتی
چی؟ پول؟ کاری ندارید منو صدا میکنن انگار!!!

سلام
ممنون
وقتی کارتون تموم شد بیائین کارتون دارم :دی

کیارش حسینی یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ http://medadnoky.blogfa.com

خوش به حالتون حالا خونه خریدی اقای دکتر
حالا یکی دوماه حبس هم که به جایی بر نمی خوره.
اصلا مرد تا حبس نکشه مرد نمی شه.

ممنون

این جور که شما گفتین هوس کردم همین امشب یه کاری بکنم که برم حبس :دی

پونی یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com

پول خونه و عروسی رو خدا جور میکنه

باور نمیکنی من با بیست ملیون نقد یه خونه 75ملیونی خریدم البته طلا ملا و وام و ... باید باشه

انشاءالله
پس برم دنبال عروسی دوم گرفتن!
این که مسلمه

من از همه بهترم یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ http://2khtare-khoof.blogfa.com/

سلام دکتر مبارکه خونه ی جدید!
من پول ندارم بهتون قرض بدم ولی اگه شما دارین به منم قرض بدین!

سلام ممنون
چقدر میخواین حالا؟ :دی

نگران آینده یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ق.ظ

سلام.تبریک میگم.

سلام ممنون

مهدیس یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ http://tasvire-roya.bogsky.com

واااااااااااااااای نه این کاری نکنین دکترااااااااااااااااا ...
اینجا سومین جاییه که من اصصصصصصصصصرار دارم کامنت بذارم ... وبه دوستامم فقط میخونم حتی ... الآن یه هفتس هرروز میوفته دنبالم که چرا کامنت نمیذارم ...

راستی مبارک باشه ... به سلامتی .. به دل خوش ... به مبارکی و میمنت و ... اینجور موقعا دیگه چی میگن ؟؟
راستش هیچ فکری به ذهنم نمیرسه به جز وام که اونم واسه شما تو این موقعیت دردسر اضافیه ...
شرمنده ... الآن فک کنم تنها کاری که از دست من بر میاد دعا کردنه ... ایشالا که همه چی به خوب و خوشی پیش بره ... ولی خیلی ستمه ها میخواین طلاهای آنی جونو بفروشینااااااااااااااااااا ...

شما لطف دارین
یکی از اون مهدیس خودروهارو هم بفرستین ما راضی هستیم :دی

یک مسافر شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ http://yek-mosafer.persianblog.ir

چرا کامنت من نیست؟؟
فقط هر کی پولداره کامنتشو تایید می شه؟

شرمنده تازه تائیدش کردم

نجمه رستمی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ

مبارکه!
برای عماد: همه لطف مدرسه همین خواب موندن و دیر رسیدن و حرص خوردن ناظم و دیدنه!!!

ممنون
و گاهی چوب خوردن :دی

مرجان-رشت شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام.خوب به سلامتی و خوشی.
منم پارسال یه خونه نقلی گرفتم و ماهی نزدیک 500 دارم قسط و قرض میدم.برای همین شرمنده فقط میتونم دعا کنم کمبود پولتون جبران شه

سلام
ممنون از لطفتون
خوب بدینش اجاره پول قسطش دربیاد!

نایس شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ http://parvaze-lahzeha.mihanblog.com

مبارک باشه دکتر.
من حاضرم بهتون قرض بدم چون شغل پر درآمدی دارم
حالا پسم ندادید ندادید دیگه!!!

ممنون
نیکی و پرسش؟
شماره حساب بدم؟!

yasna شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ http://delkok.blogfa.com

سلام
الهییی دکتر نفرمایید... از شما چه پنهون ما هم این روزا درگیر اسباب کشی هستیم خدایی دکتر چی می کشی با این اسباب کشی... خیلی سخته از خونه ویلایی به آپارتمانی رفتن.. شما خوبه که از به یه خونه بزرگتر می رید ما که جامون کوچتر میشه خیلی سختمونه دکتر...

سلام
امیدوارم به زودی شما هم یه خونه بزرگتر بخرین

هانیه شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ http://khoda-behtarindost.blogfa.com

سلام اقای دکتر اشکال نداره اگه توی قرض بیفتید یواش یواش قرضاتون رو میدید طلاهای همسرتون رو میخرید الان مهم اینه که صاحب یه خونه ای بهتر و بزرگتر میشیدتوصیه میکنم اگه امکانش هست وام بگیرید

سلام
موافقم
کلی گشتم تا جائی رو پیدا کردم که بدون سپرده گذاری بشه وام گرفت

خانم دوری شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ

اقای دکتر من از خواننده های خاموش شما هستم . اون موقع که خونه رو قبل از خرید خونه جدید فروختین خیلی نگران شدم و همش می ترسیدم آنی عزیزم و بچه ها و البته خود جنابعالی از این تصمیم اذیت بشین . امروز نمی دونید با چه هولی تا اخر پست روخوندم . همش میترسیدم هنوز خونه نخریده باشید اما خدا رو شکر خبرهای خوب دادین وبه لطف خدا یه خونه عالی خریدین . ان شااله به سلامتی و مبارکی . واقعا خوشحال شدم . برم به ان هم تبریک بگم .

ممنون از لطفتون
تبریکتونو به آنی ابلاغ کردم که گفت خودش قبلا خونده

آذرخش شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ http://asarakhsh.persianblog.ir

مبارک باشه .. حالا که قراره شیرینی خونه بخوریم که اصلا جایی نمیریم
راستی میگن که بعضی چیزا قسمته ... یکیشم خونه ... پس پولش هم جور میشه

ممنون
شیرینی رو هم تشریف بیارین درخدمتیم
انشاءالله

شاه پری دختر بهار شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ

از اونجا که هوش اقتصادی من خیلی فعاله بهتون پیشنهاد میکنم جووووووووووون هرکی دوست دارین طلاهاتونو واسه خرید خونه نفروشینااااااااا الان ملت خونه هاشونو میفروشن طلا میخرن دکتر جووون بعد شما...بعد دوسال دیگه میگین هی این پری گفت ما گوش نکردیم بعد اون لحظه ندای من میاد یاایهاالذین ماسمعوا وضرروا تحزنوا الان ( قیمت طلا شده خدا تومن قیمت خونه هیچ فرقی نکرده)البته الان مطمئنم براتون سوال شده که پول خونه رو از کجا جور کنم اونو دیگه نمیدونم والا ما که خدا شاهده پول تو جیبیمون قطع شده رومون حساب نکین دکترولی واسه کمپوت میتونین حساب کنین چه کمپوتی دوست دارین آیا؟؟؟؟؟؟؟؟سیب؟

ممنون از لطفتون اما باور کنین راه دیگه ای نمونده
گلابی

یک مسافر شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://yek-mosafer.persianblog.ir

به به مبارکه انشالله به دل خوش برید.
با این تورم ها بهترین کاری که می شه کرد اینه که وام بگیرید

ممنون
فکر کنم مجبورم همین کارو بکنم گرچه اون هم کلی سود داره

یه خانم مهندس شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام آقای دکتر
عجب داستانی شده این خونه خریدن شما..
خونه ی جدید مبارک..
کمپوت سیب یا آلبالو یا گلابی آیا؟!!!

سلام
واقعا
ممنون
گلابیو ترجیح میدم!

آنا شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.anna1980.persianblog.ir

خوبه..تفریح و خوش گذرونی همیشه هست...مهم تو این دوره زمونه خونه ست..مبارکتون باشه ایشالا ..شیرینیشم یادتون نره..واقعا نگران خونه خریدنتون بودم..اون بقیه پول هم ایشالا جور میشه..

موافقم
شیرینیو هم تشریف بیارین درخدمتیم

لیلی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ق.ظ http://gahinegahi.loxblog.com

دکتر جون مبارک . اتفاقا منم مشکل شما رو دارم و تازه خونه خریدم و کلی چک دادم و اگر هم شهری بودیم همو توی زندان مدیدیم

ممنون
مگه شما چک دادین؟
فکر کنم زندان ها زنونه مردونه باشه ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد