جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۶۵)

سلام: 

۱. ساعت سه صبح مریض اومد و از خواب بیدارم کردند. وقتی رفتم توی مطب یه پسر حدودا ۲۰ ساله اومد و گفت: هرکار کردم خوابم نرفت٬ اومدم یه قرص خواب برام بنویسین! 

۲. به دختره گفتم: از سینه تون خلط بیرون میاد؟ گفت: نه چون همه شونو قورت میدم! 

۳. یکی از معتادان محترم اومده بود و ادعا میکرد دیشب بازداشت شده و توی بازداشتگاه کتکش زدن و ازم گواهی میخواست. گفتم: یه نامه برای پزشک قانونی براتون مینویسم تا براتون طول درمان بنویسن. گفت: طول درمان میخوام چکار؟ تو فقط بگو من چطور میتونم دیه بگیرم؟! 

۴. پیرزنه اومد توی مطب و گفت: من فقط سه بسته قرص قند گندمی (!) میخوام. براش سی تا قرص «گلی بن کلامید» نوشتم. وقتی داروشو گرفته بود به داروخونه گفته بود: این دکتر هم که انگار حواسش نیست! من سه تا بسته صدتائی میخواستم! 

۵. (۱۶+) باز یکی از معتادین محترم اومد و گفت: دیشب معده ام درد گرفته بود٬ به دوستم گفتم برام یه بسته قرص معده بگیره. دیشب یکیشونو خوردم معده ام که خوب نشد هیچی حالم هم یه طوری شد! گفتم: قرصو آوردی؟ دست کرد توی جیبش و یه بسته چهارتائی «سیلدنافیل» (داروی مخصوص تقویت قوای جن.سی آقایان) گذاشت روی میز! 

۶. (۱۶+) خانمه اومد تا براش «پاپ اسمیر» بنویسم. وقتی نوشتم گفت: بهم گفتن موقع دادن این آزمایش باید ۴۸ ساعت از آخرین س.کسمون گذشته باشه٬ حالا بیشتر از ۴۸ ساعت گذشته اشکالی نداره؟! 

۷. به پیرمرده گفتم: توی سرفه تون خلط هم هست؟ گفت: توی سرفه من هرچی بخوای گیر میاد! 

۸. خانمه گفت: از دیشب کف دهنم درد میکنه. با چراغ قوه داشتم کف دهنشو نگاه میکردم که گفت: نه! کف بالای دهنم! 

۹. برای اولین بار مَرده پیش از استفراغ حالت انفجار داشت! 

۱۰. پیرزنه گفت: برام چند بسته قرص معده هم بنویس. گفتم: قبلا هم مصرف میکردین؟ گفت: قبلا که ناراحتی معده نداشتم یا از وقتی ناراحتی معده دارم؟! 

۱۱. به مَرده گفتم: قندتون داره بالا میره چیزهای شیرین کمتر بخورین. گفت: من قنادم روزی چندبار انگشتهامو لیس بزنم هم قندم بالا میره! 

۱۲. بچه هه حاضر نبود دهنشو باز کنه. مادرش گفت: دهنتو باز کن تا دکتر بهت «بَه» بده. اما فایده ای نداشت. بالاخره هرطور بود با فشار چوب آبسلانگ دهنشو باز کردم و معاینه اش کردم. وقتی میخواست بره گفت: من که بالاخره دهنمو باز کردم بَهمو بده زودباش! 

پ.ن۱: با عماد توی خیابونیم که به یه ماشین گرون قیمت میرسیم. بهم میگه: یکی از این ماشینها میخری؟ میگم: قیمتشون خیلی بالاست فعلا اینقدر پول نداریم. میگه: تو که دکتری اینقدر پول نداری٬ پس دیگه اینها چه کاره اند که این ماشینو خریدن! 

پ.ن۲: (16+) با یه نفر برخورد کردم که با افتخار تعریف میکرد: تابستون یک هفته استانبول بودم. هتلیو انتخاب کرده بودم که در طول یک هفته اصلا پامو از هتل بیرون نگذاشتم چون هرچی از خوردنی و نوشیدنی و ک...نی میخواستم توی هتل بود! خیلی جلو خودمو گرفتم که بهش نگفتم: اگه واقعا فقط برای همین چیزها رفتی اونجا خیلی گرون برات تموم شده! 

بعدنوشت: یه پست ناراحت کننده دیگه 

به دوست خوب مجازیمون دکتر لژیونلا صمیمانه تسلیت میگم

نظرات 58 + ارسال نظر
تهمینه شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

یعنی من توی این سایت های sms و جوک و اینا که می رم انقدر نمی خندم...

شما لطف دارین

جیرجیرک چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ http://jirjirakmahtabi.blogfa.com

ببخشید پاپ اسمیر چیه؟

پاپ اسمیر آزمایش نمونه گیری از دهانه رحمه برای اینکه ببینن علائمی از سرطان اون ناحیه وجود داره یا نه؟

رکسانا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

خاطرات قشنگی بود . خوشحال شدم از آشناییتون

ممنون
و همچنین

دکتر بابا آدم سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ http://www.baba-adam.blogfa.com

از خاطراتی که نوشتید فهمیدم دیگه.
همون برگه های سفید که رو جزوه هاتون بودند و اون مصاحبه ی مجری واحدی و اردوی خزر آباد که کنسل شد.
بی تعارف میگم: یه جور صداقت شیرین و دلنشین تو تمام نوشته هاتون هست.
بگذریم.
اگه فرصت کردید فیلم مکانیک رو هم تماشا کنید.البته اگه ندیدید.
باحاله.
شاد باشید و سربلند:(

یعنی اساتید شما اینهارو سر کلاس تعریف میکردن؟!
ممنون
مکانیکو ندیدم اگه پیداش کردم چشم
و همچنین

دکتر بابا آدم دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.baba-adam.blogfa.com

سلام.
از مدتها قبل وبلاگ شما رو دنبال می کنم.
آخه، من هم از دانشگاه ولایت شما فارغ التحصیل شدم.
البته دوتا از همکلاسیهاتون(دکترا.خ و دکترم.ک) استاد ما هستن.
بنابراین شما هم استاد ما هستین
---------------------------------------------
با اجازه تون وبلاگ شما را لینک کردم.
من هم دارم خاطرات هفت سالم رو می نویسم.
اگه فرصت داشتید به من هم سر بزنید. مایه ی افتخارمه.
----------------------------
سربلند باشید استاد

سلام
شما لطف دارین
اگه فارغ التحصیل شدین که دیگه استاد شما نیستن!
راستی از کجا فهمیدین که اونها همکلاس من بودند؟
مزاحم میشم
حتما

نسیمه دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ

جدن دکتر اونا با این مدل ماشینا چیکاره ان؟!!!
کاره عماد درسته

چی بگم؟
ممنون
راستی شرمنده من وقت سرخاروندن ندارم که به شما سر نمیزنم
شما چطور؟

سراب یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://lotusland.blogfa.com

سلام مجدد
نه فعلا
استخدامی تامین اجتماعی قبول شدم
برا همین میگم راحت شدم از دستشون دیگه
راستی خیلی حواستون بخودتون باشه بنابر گزارش های واصله اخیرا اشخاص بسیار بسیار مشکوکی [:S029:تو درمانگاه دیده شدند که طبق نظر کارشناسان ح و سازمان الف اغتشاش گر انتخاباتی هستند وهر لحظه احتمال حمله آنها از هوا و کوهستان اطراف دور از انتظار نیست

سلام
بله دیروز که رفتم توی درمانگاه شنیدم مبارک باشه
این چند روز که مجبوریم با نیش گشاده حتی فرامین معتادان محترمو هم اجرا کنیم :دی

خانوم معلم یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ق.ظ

یه دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ممنونم
مرسی
دست گلتون درد نکنه
تنکس
تشکرلر
شکرا

ای بابا
خواهش میکنم
یکی ندونه فکر میکنه چی شده؟!

الی... شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://57degreeeast.persianblog.ir/

خاطرات شماازنظرما هم جالبه

ممنون

ریحان شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ http://dr-reihan.persianblog.ir

این مریضای شما نوبرن والله...کف بالای دهن دیگه چیه؟!
و...چه خوبه که +16 گذاشتین اینجا

واقعا
نه که زیر ۱۶ ها هم مراعات می کنن و نمیخونن!

خانوم معلم شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام آقای دکتر.
خوبین؟
مارو که یادتون هس احیانا؟
همون خانوم معلم وراج هستیم ما..
راستی خسته نباشین.
چه داستان قشنگی بود.واقعا بهتون تبریک میگم...ولی راستش زیاد از اصطلاح های جملات اخریتون سر در نیاوردم!
بابا یه ذره م به فکر مخاطبین بی سوادتون هم باشید خووووووووووو.
( راستی این کامنت مربوط به پست بعدی تون هس ولی من چقدر زدم صفحه نظراتش برام باز نشد..البته اشکالش از اینترنت منه.چون سرعتم خیلی کمه)

راستی من نمیدونم شما تو وبلاگتون به سوالای پزشکی هم جواب میدین یا نه!
ولی من باز شانسمو امتحان میکنم..
یکی از دوستای من به توصیه ی یه دوست بدون تجویز دکتر قرص ریتالین خورده ..
البته زیاد نه یه 7/8 روز اونم نصفه یه قرص رو..
بعدا ما فهمیدیم کارش اشتباه بوده و بهش گفتیم دیگه دست نگه داره..
الان ضرری ممکنه داشته باشه براش؟ چون من بااین قرص آشنایی دارم و میدونم عوارضش خطرناکه.
یعنی پیش یه دکتر بره بهتره یا اگه دیگه از مصرفش جلوگیری کنه مسئله ای نیس؟
دوستم برا افزایش تمرکز برا درس خوندن میخورده ..
میدونین که این قرص یه مدت بدجوری مد شده بود بین دانشجوها.
ازتون یه دنیا ممنون میشم اگه جواب بدین..و همینطور پیشاپیش عذر میخوام خاطر اینکه باعث زحمتتون شدم و وقتتونو گرفتم

سلام
ممنون
معلومه که یادمه
چه عجب از این ورا
شرمنده
اکسپایر شده یعنی فوت کرده
نه بابا اگه در همین حد بوده که بعیده مشکلی داشته باشه
خواهش میکنم

سمیرا شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ http://ekhrajiha90.blogfa.com

این پستو قبلا خوندم اما حالا اومدم نظرم بزارم
با اجازه: جالب بود

خوش اومدین
ممنون

مژگان امینی شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

به عماد بگویید بعضی دکترهاهستند که از این ماشین ها بهتر هم دارند.
همینه که می گویند استانبول هم خراب شد دل بی بی جون کباب شد.

چشم
واقعا

سراب جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام
بلاخره منم رفتم خداراشکر که از دست شبکه و ..و.. و.. و.. و...راحت شدم
چند بار خواستم بیام مطب وازتون خداحافظی کنم و حلالیت بخوام اما هر دفعه شلوغ بود شرمنده حلالم کنید . ولی بهرحال
دیدین دهنم قرص بود...
اگه خواستین به وبلاگ منم سر بزنید منم اگه اجازه بدین لینکتون میکنماینم آدرس منlotusland.blogfa.com[:S019

سلام
کجا به سلامتی؟ ارشد؟
مزاحم میشم

×بانو! جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://x-banoo.blogfa.com/

1. دستش درد نکنه!!!

12. حالا چیزی بهش دادید؟! حالشو میگیرفتید خود آبسلانگو میدادید بهش!!!

پ ن 2. واقعاً که...

۱.سرش درد نکنه!
۱۲.بهش گفتم امروز به هامو توی مغازه جا گذاشتم!
واقعا

سپیده پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://revayatesepid.blogfa.com

پسرتون نمی دونن کم درآمدترین قشر جامعه پزشک ها تشریف دارند؟؟؟
خندیدیم کلی

منتظرم یه کم بزرگتر بشه بعد با واقعیتهای تلخ جامعه آشناش کنم!

مرضی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http://yasinak.blogfa.com

چرا به بچه به نمی دین آخه ؟
اه همه ی قنادها دستشونو لیس میزنن هی؟

از کجام می آوردم خو!
نمیدونم اون که اینطوری بود!

elnaz پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

با مطلبی درباره:

بررسی حالات مجرمانه و نقش شخصیت فردی از دو دیدگاه روان شناسی و جرم شناسی



به روزم و منتظر نظرات ارزشمندتان



در ضمن کی گفته وکیلا گواهینامه ندارن؟؟؟؟؟؟

پس این پایه یک چیه؟؟
که صدتا خان رو برای گرفتنش باید به جون بخریم

در جواب دلوار

مزاحم میشیم
البته اگه حالشو بکنم برم آدرس وبلاگتونو از کامنتهای قبلیتون پیدا کنم!
دلوار شنیدی؟

ماردین چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام اقای دکتر......
از نظر مردم دکترا ادمای خیلی خیلی متشخص و باهوشی هستن.واسه همین سعی میکنن خیلی دقیق پاسخ سوالاشونو بدن تا مبادا دکترا فکر بد راجعبشون کنن(6 و اکثر موارد).فکر میکنن یه نکتهی خیلی ریز هم نباید پنهون بمونه.
راستی یه سوال s تو اسم وبلاگ مال چیه؟فامیلیتون که س نداره؟

سلام
ممنون از لطفتون
حکمت داره لابد :دی

قاصدک چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ http://www.my-dailynotes.blogfa.com

سلام .
خاطراتتون مثل همیشه قشنگ بود ولی همه ی خاطراتتون یه طرف و حرف آقا پسرتون یه طرف دیگه که واقعا" حرف دل بود .

سلام
ممنون

خلوت دل چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://khalvated.blogsky.com

با عرض معذرت نظرتان حذف شد ممکنه لطف کنید مجدد بنویسید که درج شود

چشم
گرچه اونقدرها هم مهم نبود!

رهگذر چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

اخه راستش تو فرودگاه با ی دختره دوست شدم که27 سالش بود میگفت با نامزدش اینترنتی اشنا شده
منم همین حرفا رو بش زدم ولی گفت که تحقیق کرده و دیده همه حرفاش درسته
واسه همین برام سوال شد که همچین اشنایی هایی درسته یا غلط؟

عجبا

دانشمنگ چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ق.ظ

همون مردم مذکور تو پ.نوشت ۲

همون!!

nova چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ق.ظ

سلام ۸.ای بابا دکتر جان خوب حواستونو جمع کنین دیگه!
۹.چییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
چشم
دقیقا همون چیزیو نوشتم که شنیدم تفسیرش با خودتون!

صـُـب چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ق.ظ http://drmorning.blogfa.com

کف بالای دهن!

رهگذر سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ب.ظ

ذوقتون تحسین برانگیزه

ممنون

زبل خان سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://zebelestan.blogsky.com/

به عماد میگفتید دکترم دکترای قدیم...

امروز اصلا کامنتم نمیاد..نظری درباره هیچ کدوم ندارم....

واقعا
به هر حال ممنون

روزهای پیلگی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ

واقعن چرا از بچگی تو گوش ما خوندن دکتر شدن مساویه با پولدار شدن؟!؟

شاید چون یه موقعی بوده

چای گرم شبهای امتحان سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ http://marina60.persianblog.ir/

کف بالای دهنم
وقتی یک عمل ساده جا انداختن استخوان میشه
5/2 بچه حق داره والا


بقیه شو اصلا نفهمیدم

خلوت دل دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ http://khalvated.blogsky.com

جالب

ممنون

elnaz دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

ma ke jesarati nakardim
ehyanan agar baese takaddore oghat shodim poozesh mitalabim

اختیار دارین
ما به این راحتیا دچار تکدر خاطر نمیشیم!

ترنم دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

ببخشید من اینقدر حرف میزنم
الان یادم اومد که بهتون بگم : شما فعلا پیج رنکتونو پاک کنید و یکی دیگه به جاش بذارین
تا برای بقیه کاراش ببینم چی کار میشه کرد

خواهش
واقعا باید پاک بشه؟
چشم

رهگذر دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ http://injatanha.blogfa.com

این پ ن 3 خیلی ادمه بی شخصیتی بوده واقعا که همچین ادمایی حالمو بهم می زننن
اگه جای شما بودم ی مشت محکم نثارش می کردم جدی میگم چون قبلا هم ازین کارا کردم

راستی خیلی دوست دارم تو نظر سنجی شرکت کنید

من مشت نثارش نمیکنم چون واقعا خدا زدتش!
چشم

ترنم دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

منم به دوستتون دکتر لژیونلا صمیمانه تسلیت میگم

ممنون

ترنم دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ

3- شما مشاور حقوقی هم بودین و ما خبر نداشتیم ؟!!
4-می شناسمش ، قرصه رو میگم ، بابام یه زمانی مصرف میکرد ، بدم میاد از این قرص .
5-معده درد کجا و اون قرصه کجا
12- به عنوان "به " باید براش آمپول می نوشتین تا حالش جا بیاد
پ.ن 1: وکیل بوده احتمالا

۳.مشاوره ام کجا بود؟!
۴.میدونم ولی چاره ای نیست هست؟
نمیدونم داروخونه اشتباه کرده بود یا دوستاش سر به سرش گذاشته بودن؟
۱۲.نه بابا گناه داشت
پ.ن۱: واقعا؟!

رهگذر دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ http://injatanha.blogfa.com

سلام شماره 5 یعنی چی؟
سیلد نافیل چیه؟
سفرنامه استامبولم خوندم
باز پروازتون خیلی خوب پریده بود
من که تو این سفر اخری دیگه به غلط کردن افتادم پامو از ایران بیرون بذارم(البته تنهایی)

سلام
درباره سیلدنافیل همین الان توی وبلاگ توضیح میدم چون خیلی ها سوال کردن
واقعا؟

ترنم دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام در مورد اون سوالتون میخواستم بیام بهتون بگم باید به این آدرسgoogle.com/addurl مراجعه و یه سری کارها رو در صفحه باز شده انجام بدین . ولی خودم وارد همین آدرس شدم اما اون مواردی که لازم بود برای این کار ندیدم . احتمالا الان گوگل در قسمت دیگه ای امکان ثبت وبلاگ رو گذاشته که یا باید بگردم و پیداش کنم یا از استادمون بپرسم
خلاصه اینکه بعد از تحقیق و پرس و جو بهتون جوابشو میگم ( تحقیق و پرس و جو !!! انگار میخوام ماهواره بفرستم فضا )

سلام
ممنون از توضیحتون
برم امتحان کنم

ز.مومنی دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

خیلی عالی بود مررررسی

ممنون

دلوار دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام.
دکتر مارو الکی قاطی ماجرا نکن.وکیلا خودشون پولدارن.تازه گواهینامه هم ندارن

چندوقت پیش دوستم میگفت شوهرم رفته ماشینمون رو عوض کرده مدل بالاتر خریده الان پسر 3-4سالم بهانه و گریه همون ماشین قبلیه رو میخوام!!!
جالبه شغلشونم عادیه.دیپلمم نداره. ولی اینجا خیلی مشتری داره!!!نصاب کولر دو تیکه ست!!!!

.با نظرتون موافقم که پولدارا مربوط به قشر خاصی نیستن ولی اینم نیست که هرکی پولداره یه جای کارش میلنگه.
خاطرات هم ایندفعه واقعا بامزه بودن

سلام
چشم
کاملا حق با شماست
بعضی ها پولشون حقشونه
ممنون

باران دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ http://barane-deltangiha.blogfa.com

سلام دکتر جون خوبی...
۲- قورت داده
۳-معتادین واقعا قشر بامزه ای هستن
پلیس به یه معتاده میگه بی حرکت....
معتاده میگه حالا کو تا حرکت...
۵- سیلد نافیل قرص چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۸- کف بالای دهن
۱۲- حالا به بهش دادین یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای خدا این عماد عشق منه با این حرفای قشنگش
شاید متخصص زیبایی بودن ...احتمالا زیبایی دماغ
آدرس وب عماد رو میخوااااااااااااااام؟؟؟؟

سلام
ممنون از نظرتون
درباره سیلدنافیل در جواب بقیه دوستان توضیح دادم
بذارین ازش بپرسم!

الناز دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ http://justiceways.blogfa.com/

احیانا دلش به حال وبلاگ من سوخت نکه خیلی مطلب داره
شوخی کردم

شما یک وبلااگ نوپا رو لینک نمی کنید؟

حتما!
لینک کردن یا نکردن من ربطی به سن وبلاگ نداره

بهار مامان امیر دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://oribad.blogfa.com

سلام بر شما..
از این به بعد پستهای خوب شما رو خواهم خواند.. از آشنائیتون خوشحالم..
برای همه موارد کلی خندیدم بخصو ص مورد4چون مادر بنده هم دیابت داره و به این قرصها میگه قرص گندمی جالب اینجاست که ایرانیش و نمیخوره میگه مزه گچ میده
شما هم روزگاری دارید با این مریضها...
موفق باشید

سلام
خوش اومدین
ظاهرا خیلی از داروهای ایرانی این طعمو داره!
ممنون
شما هم موفق باشید

خودنویس دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ http://http://jamedadiyeman.blogfa.com/

فکر کنم این دفعه از همیشه جالب تر بود
12 من یه بار اون قدر به دکتره چپ چپ نگاه کردم و چشم غره بهش رفتم با اینکه قبلش حال عصب داشت خنده اش هم گرفته بود
من یه خاطره بگم ؟ میگم !
خالم رفته بود از پاش که پیچ خورده بود عکس بگیره یه خانومه به دکتره گفته تو که دکتر نیستس دامپزشکی ؟! دکتره هم آره پس گفته بیا تو اتاق ببینمت

ممنون
اصولا مردم خیلی به ما لطف دارند!

زری* دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ http://mydaysofveto.persianblog.ir/

من یکی از 16 ها رو نگرفتم چرا؟؟؟؟؟؟فک کنم خیلی شوتم که!!!!
دکترجان اونایی که اون ماشینارو سوارن یا دزدن یا کلابردارن یا بجای نقد کردن چکشون اونارو گرفتن یا واسه اربابشون که گرفتن.بجان خودم حتی 10 درصد اونایی که ماشینای خوشگل سوار میشن صاحبشون نیستن!
پ.ن.من اگه بودم حتما بهش میگفتم بندهخدا اگاه بشه چه کلاهی سرش رفته خب!

به جواب کامنت قبلی نگاه کنین احتمالا میگیرین!
بعضیشون هم با ماشین باباشون پز میدن!
پ.ن:واقعا

الهام یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ

سیلدنافیل چیه؟ماکه دکتر نیستیم.

شرمنده
انگار اگه توی خود وبلاگ مینوشتم راحت تر بود!
برای افزایش میل جنسی آقایون به کار میره

افسون یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

همه موارد جالب بودند! دست دوستان وشما درد نکنه!
عماد راست میگه خوب!
ملت میرن سفرتوریستی خارجی آثار تاریخی هنری فرهنگی میبینن اونوقت ایرانیا هم میرند ترکیه (وچندتا دیگه از این توریست پذیرهای اینجوری) که خودشون روتوهتل حبس کنند! واقعاگرون آب خورده واسش!

ممنون
واقعا

9 یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ http://mydreams999.blogfa.com

دکتر خیلی تخصصی می نویسید.من نفهمیدم داروهایی که اسمشو بردین کاربردشون چیه
با اجازه تون لینکتون کردم

شرمنده
گلی بن کلامید قرص قنده و سیلدنافیل میل جنسیو بالا میبره

neda یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

اخی طفلک عماد فک میکننه دکترا پولدارن..
منم بچه بودم دقیقا همین اشتباهو میکردم!

منم که بچه بودم ..... مینو رو میشناختم
اما خدائیش اون موقع دکترها پولدار بودند!

سارا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://sm19.blogfa.com

سلام
بعضیاشون حالمو بد کردن خب! خلط خلط خلط
عماد راست میگه خب!
واسه لژیونلای عزیز خیلی ناراحت شدم ایشاالله خدا بهش صبر بده

سلام
شرمنده
این بار شرمنده عماد!
من هم ناراحت شدم

غوغا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ http://life21.blogfa.com

چه باحاله از دفتر استادت نظر بدی سر جلسه امتحانه
منم اینجا مشغول کار علمی

به به
سلام بر دانشمند آینده :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد